Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Unodostrez skrev (7 minutter siden):

Men har dere gått forbi en Careless butikk og sett mengdene med klær? Kjoler i samme mønster og farger? Forstår godt de må jobbe hardt for å få tømt butikkene gitt 

Jeg var som sagt på Arkaden samme helg som det var Norway cup,og jeg var på Arkaden forrige Lørdag. Begge dager var det sykt mye folk i Oslo. Det var smekkfullt av folk og kø for å få betalt i klesbutikker.

Men careless var helt tom for kunder å det var masse tøy i butikken. Så jeg skjønner virkelig att de må få solgt unna😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (5 timer siden):

Jeg er ikke helt i form i dag så ha meg unnskyldt om jeg spør rart🙈

Hun sier hun kan ta med varen tilbake i butikk og vipse penger tilbake om vedkommende synes porto blir for dyrt. Men kunde har jo ikke rett på og få penger tilbake eller få levert inn plagget. Men du kan få levert tilbake men få gavekort/tilgodeseddel. Har jeg forstått det riktig? T det var dette denne damen mente?

Jeg reagerte også på den der. Denne damen bør sjekke om hun får pengene igjen før hun avtaler noe slikt.
Dersom hun handler på nett kan du bruke angrefristen og da får du penger igjen uten problemer. 
I butikk har du ikke krav på penger igjen. Og denne damen skulle jo handle i butikk. Jeg vet ikke hvilken policy Careless fører i butikk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (4 timer siden):

Men har dere gått forbi en Careless butikk og sett mengdene med klær? Kjoler i samme mønster og farger? Forstår godt de må jobbe hardt for å få tømt butikkene gitt 

 

elskersommer skrev (4 timer siden):

Jeg var som sagt på Arkaden samme helg som det var Norway cup,og jeg var på Arkaden forrige Lørdag. Begge dager var det sykt mye folk i Oslo. Det var smekkfullt av folk og kø for å få betalt i klesbutikker.

Men careless var helt tom for kunder å det var masse tøy i butikken. Så jeg skjønner virkelig att de må få solgt unna😊

Til og med i CareLess land «Sørlandssenteret» er det fullt i butikken av gamle og nye varer, sjeldent jeg ser folk i den butikken. Kan knapt stikke hodet i butikken før jeg begynner å klø av den billige polyesteren som enkelte av de klærne produseres av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det Obs som godkjenner at Sara får bruke eget merch i reklamen hun har spilt inn for dem? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygger hun palass? 
Jøss, fra ME til dette? 
og Folk kjøper alt hun pusher ut for de vil hjelpe «venninna» bygge hus på 500 kvm med basseng!

🫠 bare meg eller er folk hjernevaska ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.G.E skrev (24 minutter siden):

Bygger hun palass? 
Jøss, fra ME til dette? 
og Folk kjøper alt hun pusher ut for de vil hjelpe «venninna» bygge hus på 500 kvm med basseng!

🫠 bare meg eller er folk hjernevaska ?

Ikke bare deg! Jeg var positiv til careless da det kom. Jeg var kraftig overvektig og klærne falt i smak helt frem til jeg fikk de. Elendig kvalitet. Det er null støtte i miami bikini topp, ei heller bhene. Aldri vært så klam som når jeg brukte belle kjolen. Aldri kommer jeg til å handle careless igjen, eller følge se

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (1 time siden):

Ikke bare deg! Jeg var positiv til careless da det kom. Jeg var kraftig overvektig og klærne falt i smak helt frem til jeg fikk de. Elendig kvalitet. Det er null støtte i miami bikini topp, ei heller bhene. Aldri vært så klam som når jeg brukte belle kjolen. Aldri kommer jeg til å handle careless igjen, eller følge se

Min datter og jeg tittet litt på kjolene som hang på stativ utenfor butikken i Arkaden forrige helg når vi gikk forbi. Å vi ble enig om at det var så merkelig stoff. Litt sånn hardt og ru stoff😞

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra SA sin Instagram: Elsker hva vi har skapt sammen……….. 

Er så utspekulert at det er kvalmt 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (7 timer siden):

Fra SA sin Instagram: Elsker hva vi har skapt sammen……….. 

Er så utspekulert at det er kvalmt 

De holder det innenfor Reme menigheten. Denne Camilla som «designer» takterrassen med svømmebasseng er en av Reme klanen. Sara Emilie Tandberg som har tatt ut utbytte på nesten 10 millioner, har altså ikke «råd» til å ansette noen andre til å designe for seg. Fantastisk at hun med sin moderate ME kan ha hodet til å både bygging og full jobb som influenser, og ta av seg 3 barn. Helt unik hun der. 

IMG_2327.jpeg

Endret av caremore
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

De holder det innenfor Reme menigheten. Denne Camilla som «designer» takterrassen med svømmebasseng er en av Reme klanen. Sara Emilie Tandberg som har tatt ut utbytte på nesten 10 millioner, har altså ikke «råd» til å ansette noen andre til å designe for seg. Fantastisk at hun med sin moderate ME kan ha hodet til å både bygging og full jobb som influenser, og ta av seg 3 barn. Helt unik hun der. 

IMG_2327.jpeg

Hvor har du moderat ME fra? 🤔

Hvem sier at Sara ikke har råd til å ansette noen andre enn design logg? 🤔

Har du hentet denne informasjonen fra et sted? Eller dikter du opp ting? 🤔

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (1 time siden):

Hvor har du moderat ME fra? 🤔

Hvem sier at Sara ikke har råd til å ansette noen andre enn design logg? 🤔

Har du hentet denne informasjonen fra et sted? Eller dikter du opp ting? 🤔

Beklager, «midt på treet ME» kaller hun det, hva nå det enn betyr. Hun sier også at ME er en autoimmun sykdom, som ikke stemmer. Hun skriver også i samme blogginnlegg at hun var 15 når hun fikk diagnosen, mens det er bare noen dager siden (før annonseringen av  CareLess kjoledropp og salg) at hun hadde et innlegg om alt hun har fått til etter at hun fikk diagnosen som 16 åring. 

Poenget var at designlogg er en av Reme klanen, som også har «pusset» opp huset til T.L og at det meste holdes innenfor denne klanen. Ser nå at det var ikke så godt formulert. Uansett så gir dette reklame verdi for designlogg ( var ikke klar over at hun også drev med design av takterrasser eller trapper) og at dette hadde vært en gylden mulighet for Sara Emilie Tandberg til å kunne gi noen utenom Reme klanen en jobbmulighet.

Hun har åpenbart råd til det med nesten 10. millioner i utbytte fra Careless og eget AS. Men det gjør hun altså ikke. 

Endret av caremore
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (48 minutter siden):

Beklager, «midt på treet ME» kaller hun det, hva nå det enn betyr. Hun sier også at ME er en autoimmun sykdom, som ikke stemmer.

Poenget var at designlogg er en av Reme klanen, som også har «pusset» opp huset til T.L og at det meste holdes innenfor denne klanen. Ser nå at det var ikke så godt formulert. Uansett så gir dette reklame verdi for designlogg ( var ikke klar over at hun også drev med design av takterrasser eller trapper) og at dette hadde vært en gylden mulighet for Sara Emilie Tandberg til å kunne gi noen utenom Reme klanen en jobbmulighet.

Hun har åpenbart råd til det med nesten 10. millioner i utbytte fra Careless og eget AS. Men det gjør hun altså ikke. 

Sara har også fortalt hvor heldig hun er som er blitt mye bedre og fungerer i dag. Kanskje du skal bedømme dagens innsats utifra dagens form. 
Det er også en mulighet at Sara liker designeren sitt arbeid. Hun har jo brukt henne bade i stuen og i kontordelen. 
 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella50 skrev (23 minutter siden):

Sara har også fortalt hvor heldig hun er som er blitt mye bedre og fungerer i dag. Kanskje du skal bedømme dagens innsats utifra dagens form. 
Det er også en mulighet at Sara liker designeren sitt arbeid. Hun har jo brukt henne bade i stuen og i kontordelen. 
 

Mye bedre? Det er langt unna å ikke klare å spise selv og ha dager man ikke orker å dusje( hennes egne ord), til den innsatsen i dag  utifra dagens form.Hun har tross alt brukt ME diagnosen som hovedinnhold i sine kommersielle/ salgs kanaler, så alt hun har delt er godt dokumentert.  Det er også nevnt fra følgere at denne diagnosen er en av grunnene til at de «støtter» henne.

Når det gjelder designlogg så er det MYE umerket reklame hos henne, og da særlig for disse andre Reme folkene inkludert CareLess.  Så at Sara Emilie Tandberg «liker» designeren, eller at dette oppdraget holdes innenfor denne sirkelen er like sannsynlig. 

Endret av caremore
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

Beklager, «midt på treet ME» kaller hun det, hva nå det enn betyr. Hun sier også at ME er en autoimmun sykdom, som ikke stemmer. Hun skriver også i samme blogginnlegg at hun var 15 når hun fikk diagnosen, mens det er bare noen dager siden (før annonseringen av  CareLess kjoledropp og salg) at hun hadde et innlegg om alt hun har fått til etter at hun fikk diagnosen som 16 åring. 

Poenget var at designlogg er en av Reme klanen, som også har «pusset» opp huset til T.L og at det meste holdes innenfor denne klanen. Ser nå at det var ikke så godt formulert. Uansett så gir dette reklame verdi for designlogg ( var ikke klar over at hun også drev med design av takterrasser eller trapper) og at dette hadde vært en gylden mulighet for Sara Emilie Tandberg til å kunne gi noen utenom Reme klanen en jobbmulighet.

Hun har åpenbart råd til det med nesten 10. millioner i utbytte fra Careless og eget AS. Men det gjør hun altså ikke. 

Hvordan kan du sitte å dømme et menneskes sykdomshistorie utifra noen blogginnlegg? Selv om deler av det er dokumentert så er det sannsynlig at det er en del kontekst som ikke er med. Men du mener du vet alt om hva som har skjedd og hvordan hun har blitt bedre? Eller hva mener du egentlig?

Helt ærlig så hadde jeg også brukt en venn til å designe huset/deler av huset om jeg skulle bygge og kjente noen som kunne å designe 🙃 hadde ikke handla om pengene (ikke ene og alene), men at det også er fint å ha en venn å jobbe sammen med og å støtte vennen min sin bedrift. Jeg ser ingen problemer eller merkeligheter med dette.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (På 12.8.2024 den 16.39):

Det er flere ting med historien Sara Emilie Tandberg  forteller om sin ME sykdom som man kan stille spørsmål ved og som er sterk kontrast til det innlegget hun har delt nylig. Hun forteller i intervju med Nettavisen at ; 

« Som 20-åring ble hun gravid med sitt første barn, og hun forventet at det ikke ville påvirke kroppen nevneverdig.

– Jeg var ganske tynn og trent, jeg hadde nylig tatt silikon, fylt leppene og planla å operere flere ting. Det var spennende å kunne operere seg og endre på seg, så jeg var bitt av basillen.» 

Videre forteller hun ;» hun har i lengre tid hatt en instagram-profil, først med fokus på trening, deretter på interiør.»   https://www.nettavisen.no/livsstil/sara-emilie-26-skammet-seg-over-mammakroppen-na-tjener-hun-flere-hundre-tusen-pa-den/s/12-95-3423845061
 

I 2019 deler hun at hun har moderat ME, men hun har dager hvor hun ikke kan spise selv eller klarer å dusje. Fra 2019 og frem til nå har hun hatt et samlivsbrudd, fått ny kjæreste, vært gravid og født barn samtidig som hun i 2022 lanserte Careless og vært CEO for 57 ansatte i Careless. Dette vitner om noen som er driftig og som hun selv sier så har hun høy arbeidsmoral. Denne arbeidskapasiteten hun fremviser er imponerende, og hvis hun kunne delt «hemmeligheten» bak denne mirakuløse tilfriskningen fra hun var 18 år og frem til nå, ville hun garantert tjent millioner på det. Det er mange der ute med ME som ikke klarer alt dette. Selv med moderat ME, og selv om de har hatt dette i mange år. 

IMG_2279.jpeg

 

caremore skrev (På 11.8.2024 den 23.41):

Ja, vakkert å klare å være modell for brun og blid knappe 3 år etter å ha møtt opp på NAV i rullestol, og ha funnet kjærligheten og kaste seg inn i boligmarkedet etter å blitt ung ufør, og klare å få til på den korte perioden etter å ha fått ufør og  trene seg opp til  bodyfitness og legge inn silikon. Alt dette på knappe 3 år. . Det er nok mange ME syke som kjenner seg igjen i den historien.https://www.hadeland.no/lokale-nyheter/vil-pryde-plakatene-til-brun-og-blid/s/1-59-6301781

IMG_2262.jpeg

IMG_2264.jpeg

Denne konteksten @kittkatt?? Noen blogginnlegg? Hun har da vitterlig delt historien sin i kommersielle sammenhenger til de redaksjonelle mediene som ønsker å skrive om dette. Og det er mange artikler som omhandler dette fra 2020 og frem til i dag. 

Endret av caremore
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

caremore skrev (4 minutter siden):

 

Denne konteksten @kittkatt?? Noen blogginnlegg? Hun har da vitterlig delt historien sin i kommersielle sammenhenger til de redaksjonelle mediene som ønsker å skrive om dette. Og det er mange artikler som omhandler dette fra 2020 og frem til i dag. 

Ja, og hva er problemet? Er det bare at du, spesifikt, mener at det ikke er mulig å bli så frisk som hun er? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (4 timer siden):

De holder det innenfor Reme menigheten. Denne Camilla som «designer» takterrassen med svømmebasseng er en av Reme klanen. Sara Emilie Tandberg som har tatt ut utbytte på nesten 10 millioner, har altså ikke «råd» til å ansette noen andre til å designe for seg. Fantastisk at hun med sin moderate ME kan ha hodet til å både bygging og full jobb som influenser, og ta av seg 3 barn. Helt unik hun der. 

IMG_2327.jpeg

Hvordan er hun en del av Reme klanen? For hun eier hele designlogg selv, Reme har ikke noe med det å gjøre.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (36 minutter siden):

Ja, og hva er problemet? Er det bare at du, spesifikt, mener at det ikke er mulig å bli så frisk som hun er? 

Problemer er at hun bruker diagnosen (og flere andre diagnoser som blant annet migrene ) i kommersielle sammenhenger, da bør faktisk narrative stemme overens med den informasjonen hun gir ( noe annet ville være kynisme i praksis).  Det fremstår som at narrative ikke stemmer alltid. Hvorvidt det er mulig å bli så frisk av ME at man er daglig leder i en 87 millioners bedrift, bygger hus, driver sitt eget AS med millionomsetning mens man også har fått 3 barn på noen år, det kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har innsikt i om det faktisk er mulig. Ser at Sara Emilie Tandberg har vært igjennom LP kurs ( Lightning prosess) uten at det hjalp henne i det hele tatt. 

Endret av caremore
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (16 minutter siden):

Problemer er at hun bruker diagnosen (og flere andre diagnoser som blant annet migrene ) i kommersielle sammenhenger, da bør faktisk narrative stemme overens med den informasjonen hun gir ( noe annet ville være kynisme i praksis).  Det fremstår som at narrative ikke stemmer alltid. Hvorvidt det er mulig å bli så frisk av ME at man er daglig leder i en 87 millioners bedrift, bygger hus, driver sitt eget AS med millionomsetning mens man også har fått 3 barn på noen år, det kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har innsikt i om det faktisk er mulig. Ser at Sara Emilie Tandberg har vært igjennom LP kurs ( Lightning prosess) uten at det hjalp henne i det hele tatt. 

En influencer sin jobb, og hennes som er innen livsstil, er å bruke sitt liv til å skape en gjenkjennelighet for følgerne sine. Om hun var 15 eller 16 år er ikke så innmari viktig i det store og hele. Det kan ha vært i overgangen mellom 15 og 16, eller det kan være at hun faktisk ikke husker.

Om du ikke vet om man kan bli så frisk så er det kanskje greit å slutte å skrive så mye om hvor syk hun er/har vært kontra hva som skjer nå? 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...