Snublefot62 Skrevet 16. august #36681 Del Skrevet 16. august Biter meg merke i at kjøpsvilkårene på careless.no ikke er oppdatert etter at revidert forbrukerkjøpslov kom på plass (juni 2023). Litt slapt. Om noen har kontakt med careless/SE så er det jo fint å gjøre de obs på dette så de oppdaterer vilkårene sine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 16. august #36682 Del Skrevet 16. august 50%… desperat før konkurs er ett faktum 💯 dette har vi sett før 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 16. august #36683 Del Skrevet 16. august Debbie M skrev (1 minutt siden): 50%… desperat før konkurs er ett faktum 💯 dette har vi sett før 🙈 Har hun vært konkurs før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 16. august #36684 Del Skrevet 16. august Juhu25 skrev (1 time siden): er kjolen helt ny? hun kan vel reklamere på feil ? Dette er vel grunnen til at folk ikke reklamerer eller returnerer? Useriøst. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. august #36685 Del Skrevet 16. august caremore skrev (3 minutter siden): Dette er vel grunnen til at folk ikke reklamerer eller returnerer? Useriøst. Men har de lov til og ta betalt for porto ved reklamasjon? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. august #36686 Del Skrevet 16. august caremore skrev (6 minutter siden): Dette er vel grunnen til at folk ikke reklamerer eller returnerer? Useriøst. Om vi skal stole på det som legges frem her så er det rimelig bra lovbrudd fra Careless sin side. Her går de jo tydeligvis bevisst inn og nekter retur uten at kunden selv betaler for frakten tilbake. For å være tydelig så er altså dette helt i strid med forbrukerkjøpsloven. Her må Careless skjerpe seg. Det finnes ingen unnskyldning lenger. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. august #36687 Del Skrevet 16. august Kjenner jeg blir litt provosert av SE og hennes reklame for dette salget. I går skrev hun på snapchat at det er 50% ved kjøp av 2 eller flere produkter. Helt greit fordi det er mange som gjør det samme. Men i dag er det ikke nevnt med ett ord at du må kjøpe 2 eller flere produkter. Bilde fra SE sin snapchat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 16. august #36688 Del Skrevet 16. august caremore skrev (4 timer siden): Du kan merke med sort over navnet med redigerings verktøyet. Eventuelt send det til meg på DM så ka; jeg gjøre det. Her er enda en Vera kjole med samme feil. Hvorfor reklamerer ikke folk?! Har folk så katastrofalt elendig kunnskap om forbrukerrettigheter?! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 16. august #36689 Del Skrevet 16. august Villendene markedsføring, og kunder vil kunne kreve at de får 50%, uten å kjøpe to varer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. august #36690 Del Skrevet 16. august Ninaen skrev (Akkurat nå): Hvorfor reklamerer ikke folk?! Har folk så katastrofalt elendig kunnskap om forbrukerrettigheter?! Dessverre ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. august #36691 Del Skrevet 16. august hudorm1 skrev (1 minutt siden): Villendene markedsføring, og kunder vil kunne kreve at de får 50%, uten å kjøpe to varer. Korrekt. Men folk vet ikke bedre og står ofte ikke på sine rettigheter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 16. august #36692 Del Skrevet 16. august Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Dessverre ja. Da vil jeg hylle en influenser, uavhengig av alt annet, og det er Yummymummy, som faktisk setter fokus på nettopp forbrukerrettigheter og åpent viser hvordan hun reklamerer, klager, bytter osv. Jeg blir matt over folk. Ikke rart vi som klager og står på krava blir sett på som «kranglete kunder» og at de «aldri har hatt problemer med den varen før». Snakker nå generelt, ikke Careless. Folk må skjerpe seg. Det må selvsagt Careless også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. august #36693 Del Skrevet 16. august Snublefot62 skrev (4 minutter siden): Korrekt. Men folk vet ikke bedre og står ofte ikke på sine rettigheter. Ja der hadde jeg stått på mitt og krevd 50% om jeg kun trenger 1 kjole 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 16. august #36694 Del Skrevet 16. august Ninaen skrev (16 minutter siden): Hvorfor reklamerer ikke folk?! Har folk så katastrofalt elendig kunnskap om forbrukerrettigheter?! Å reklamere hos CareLess er som å spille Lotto, men vet ikke om man får full refusjon. Folk vet ikke nok om rettighetene sine og CareLess informerer de ikke tydeligvis ikke godt nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. august #36695 Del Skrevet 16. august caremore skrev (2 minutter siden): Å reklamere hos CareLess er som å spille Lotto, men vet ikke om man får full refusjon. Folk vet ikke nok om rettighetene sine og CareLess informerer de ikke tydeligvis ikke godt nok. DVS at careless gir tilbake det de har lyst til den aktuelle dagen? Er du heldig så får du igjen alt eller du kan få igjen 20-30% 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 16. august #36696 Del Skrevet 16. august caremore skrev (5 minutter siden): Å reklamere hos CareLess er som å spille Lotto, men vet ikke om man får full refusjon. Folk vet ikke nok om rettighetene sine og CareLess informerer de ikke tydeligvis ikke godt nok. Det der er katastrofe. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 16. august #36697 Del Skrevet 16. august Snublefot62 skrev (13 minutter siden): Det der er katastrofe. Og det foreligger dokumentasjon på at det er enda flere kunder som har opplevd dette med CareLess. Så når Sara Emilie Tandberg påstår at det er troll på Kvinneguiden eller Jodel som vi ødelegge for henne, så er det nok en løgn fra henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 16. august #36698 Del Skrevet 16. august Angel75 skrev (50 minutter siden): Har hun vært konkurs før? Nei, men typisk stunt å kjøre slike tilbud i forkant av konkurs. De må hente inn ferske penger. Dette er helt vanlig og ofte siste krampetrekning før kroken på døra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debbie M Skrevet 16. august #36699 Del Skrevet 16. august caremore skrev (1 minutt siden): Og det foreligger dokumentasjon på at det er enda flere kunder som har opplevd dette med CareLess. Så når Sara Emilie Tandberg påstår at det er troll på Kvinneguiden eller Jodel som vi ødelegge for henne, så er det nok en løgn fra henne. Tror ingen av de i «toppen» har hatt en hel arbeidsdag, hadde de hatt forståelse nok for de posisjonene de skal ivareta så hadde de kanskje greid seg, meeeen man kommer ikke langt med koz og klemz 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 16. august #36700 Del Skrevet 16. august caremore skrev (29 minutter siden): Å reklamere hos CareLess er som å spille Lotto, men vet ikke om man får full refusjon. Folk vet ikke nok om rettighetene sine og CareLess informerer de ikke tydeligvis ikke godt nok. Til sammenligning så reklamerte jeg på en kjole fra en annen «liten» nettbutikk, noen sømmer som rett og slett raknet selv om den ikke var stram. Fikk beskjed om å sende bilder, og fikk spørsmål om det var mulig å reparere den. Sendte bilder, svarte nei på om den kunne repareres, to dager etter fikk jeg tilbakebetalt hele kjøpesummen i tillegg til frakt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå