Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Unodostrez
Bella50 skrev (8 timer siden):

Det er jeg helt enig i. Dersom du ikke liker det du ser på snap, så er det best å blokke.

Jeg endte opp med å trykke meg inn altfor ofte. Nekter bidra til å finansiere henne økonomisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendte en mail til careless i helgen om dette med at SE bryter alkoholloven. Sendte den dit fordi jeg hadde ett håp om at V kanskje tok seg av mail. Å for ett svar jeg fikk😊😊

 

Screenshot_20240813-100211~2.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (33 minutter siden):

Sendte en mail til careless i helgen om dette med at SE bryter alkoholloven. Sendte den dit fordi jeg hadde ett håp om at V kanskje tok seg av mail. Å for ett svar jeg fikk😊😊

 

Screenshot_20240813-100211~2.png

Klem?! KLEM?! Fra en bedrift! Dette er nesten verre enn emoji-bruken vi har sett tidligere. Hvor mange har fått «klem» fra Lindex eller HM? Eller hotellkjeder, og andre butikker? 🙈Dette er pinlig, unnskyld meg. Men bekrefter jo det der «venninneopplegget». For meg blir det bare så uproft og useriøst at jeg aldri vil vurdere å handle derfra (om jeg noen gang hadde vurdert det)

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (1 minutt siden):

Klem?! KLEM?! Fra en bedrift! Dette er nesten verre enn emoji-bruken vi har sett tidligere. Hvor mange har fått «klem» fra Lindex eller HM? Eller hotellkjeder, og andre butikker? 🙈Dette er pinlig, unnskyld meg. Men bekrefter jo det der «venninneopplegget». For meg blir det bare så uproft og useriøst at jeg aldri vil vurdere å handle derfra (om jeg noen gang hadde vurdert det)

At jeg har fått med emoji fra bedrifter hender men "klem" tror jeg må være første gang.

Å for meg blir det også veldig useriøst. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke useriøst. Det er en markedsstrategi. Har dere noen gang bestilt noe fra Bara Sportswear og lest mailen på bekreftelse for bestilling? At bedrifter som Careless bruker «klem» i signeringen er, ja, for å skape venninnefølelse. Ingenting galt med det, egentlig. Sosiale medier gjør at strategiene endrer seg, og en mer ‘nær’ måte å kommunisere på er helt vanlig. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (1 minutt siden):

Det er ikke useriøst. Det er en markedsstrategi. Har dere noen gang bestilt noe fra Bara Sportswear og lest mailen på bekreftelse for bestilling? At bedrifter som Careless bruker «klem» i signeringen er, ja, for å skape venninnefølelse. Ingenting galt med det, egentlig. Sosiale medier gjør at strategiene endrer seg, og en mer ‘nær’ måte å kommunisere på er helt vanlig. 

Jeg er faktisk enig med deg. Dette er en bevisst strategi for å skape et tettere bånd med kundene. Og det virker for Careless ser det ut til.

Men samtidig er det fort gjort å overdrive og støte fra seg kunder og. Man skal virkelig vite hvem kundene er før man gjør slikt, spesielt når det er i automatiserte svar og tilbakemeldinger til kunder.

For meg for eksempel (og andre som har skrevet her nå tydeligvis), så blir dette påtatt og litt rart. Ikke noe som treffer meg positivt. Tvert imot skaper det litt "misnøye".

Om en kundebehandler jeg har hatt dialog med skriver det derimot, da er det en vesentlig forskjell i hvordan en slik signatur tas i mot. Da er det mer personlig og en veldig hyggelig gest. Og det pleier som regel å treffe en innertier hos de fleste kunder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Jeg er faktisk enig med deg. Dette er en bevisst strategi for å skape et tettere bånd med kundene. Og det virker for Careless ser det ut til.

Men samtidig er det fort gjort å overdrive og støte fra seg kunder og. Man skal virkelig vite hvem kundene er før man gjør slikt, spesielt når det er i automatiserte svar og tilbakemeldinger til kunder.

For meg for eksempel (og andre som har skrevet her nå tydeligvis), så blir dette påtatt og litt rart. Ikke noe som treffer meg positivt. Tvert imot skaper det litt "misnøye".

Om en kundebehandler jeg har hatt dialog med skriver det derimot, da er det en vesentlig forskjell i hvordan en slik signatur tas i mot. Da er det mer personlig og en veldig hyggelig gest. Og det pleier som regel å treffe en innertier hos de fleste kunder.

Flere bryr seg nok ikke om hva som står som avslutning vil jeg tro. Om det ikke hadde stått noe stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (4 minutter siden):

Flere bryr seg nok ikke om hva som står som avslutning vil jeg tro. Om det ikke hadde stått noe stygt.

Det er nok både og. Mange som ikke bryr seg om skrivefeil eller setningsoppbygging heller. Samtidig er det mange som faktisk bryr seg om dette.

Er det viktig om en skal handle undertøy? Lite sannsynlig. Men det drar ned inntrykket mitt av butikken allikevel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Sendte en mail til careless i helgen om dette med at SE bryter alkoholloven. Sendte den dit fordi jeg hadde ett håp om at V kanskje tok seg av mail. Å for ett svar jeg fikk😊😊

 

Screenshot_20240813-100211~2.png

Aldri opplevd å få klem fra bedrift, hadde jeg fått det så hadde jeg sluttet å handle der, Gud bedre så useriøst .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (28 minutter siden):

Det er ikke useriøst. Det er en markedsstrategi. Har dere noen gang bestilt noe fra Bara Sportswear og lest mailen på bekreftelse for bestilling? At bedrifter som Careless bruker «klem» i signeringen er, ja, for å skape venninnefølelse. Ingenting galt med det, egentlig. Sosiale medier gjør at strategiene endrer seg, og en mer ‘nær’ måte å kommunisere på er helt vanlig. 

I aller høyeste grad useriøst og jeg hadde funnet et annet sted å handle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (18 minutter siden):

Aldri opplevd å få klem fra bedrift, hadde jeg fått det så hadde jeg sluttet å handle der, Gud bedre så useriøst .

Og i det automatiske svaret :P

Mye verdi i den klemmen der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (58 minutter siden):

Det er ikke useriøst. Det er en markedsstrategi. Har dere noen gang bestilt noe fra Bara Sportswear og lest mailen på bekreftelse for bestilling? At bedrifter som Careless bruker «klem» i signeringen er, ja, for å skape venninnefølelse. Ingenting galt med det, egentlig. Sosiale medier gjør at strategiene endrer seg, og en mer ‘nær’ måte å kommunisere på er helt vanlig. 

Det er tull. Seriøse bedrifter gjør ikke det. Hadde jeg sendt «klem» i en epost til hvem som helst på jobb(kunde, kollega, sjef) så hadde begynt å lure.

Men nå er jo hun hverken utdannet eller har værr i annen jobb så ikke annet å forvente.

Det  er uprofft å skrive klem.

 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart å komme med stroppekjoler for sommer når folk er på jakt etter høstklær.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Jeg er faktisk enig med deg. Dette er en bevisst strategi for å skape et tettere bånd med kundene. Og det virker for Careless ser det ut til.

Men samtidig er det fort gjort å overdrive og støte fra seg kunder og. Man skal virkelig vite hvem kundene er før man gjør slikt, spesielt når det er i automatiserte svar og tilbakemeldinger til kunder.

For meg for eksempel (og andre som har skrevet her nå tydeligvis), så blir dette påtatt og litt rart. Ikke noe som treffer meg positivt. Tvert imot skaper det litt "misnøye".

Om en kundebehandler jeg har hatt dialog med skriver det derimot, da er det en vesentlig forskjell i hvordan en slik signatur tas i mot. Da er det mer personlig og en veldig hyggelig gest. Og det pleier som regel å treffe en innertier hos de fleste kunder.

Det er jo denne veninnefølelsen de vil ha frem. Men for meg så ville dette bare vært rart. Uansett hvilket firma jeg hadde sendt mail til. 

Jeg har noe mer kontakt med enkelt firma iforbindelse med bedriften til han jeg bor med. Men jeg ville aldri skrevet "klem" til slutt. Det blir for rart synes jeg 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Flere bryr seg nok ikke om hva som står som avslutning vil jeg tro. Om det ikke hadde stått noe stygt.

Jo jeg bryr meg om det. Er man en seriøs bedrift som svarer sine kunder så avslutter man ikke med "klem" 

Jeg kan tenke det er greit om man sendere masse mail til en person innen ett firma og en kanskje føler man kjenner den personen. Men ikke slik careless gjør 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Det er jo denne veninnefølelsen de vil ha frem. Men for meg så ville dette bare vært rart. Uansett hvilket firma jeg hadde sendt mail til. 

Jeg har noe mer kontakt med enkelt firma iforbindelse med bedriften til han jeg bor med. Men jeg ville aldri skrevet "klem" til slutt. Det blir for rart synes jeg 

Joda jeg er enig. Det handler om å kjenne kundegruppen sin. Du skal vite at dette treffer positivt før du bruker det i dialog med kunder.

Om jeg hadde svart en av mine kunder med "klem fra Snublefot62" hadde nok enkelte lurt om jeg hadde mistet det helt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stargaze skrev (50 minutter siden):

Smart å komme med stroppekjoler for sommer når folk er på jakt etter høstklær.

Tror vel ikke de solgt så bra heller. Er kun 1 str utsolgt fordelt på 4 farger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (2 timer siden):

Det er ikke useriøst. Det er en markedsstrategi. Har dere noen gang bestilt noe fra Bara Sportswear og lest mailen på bekreftelse for bestilling? At bedrifter som Careless bruker «klem» i signeringen er, ja, for å skape venninnefølelse. Ingenting galt med det, egentlig. Sosiale medier gjør at strategiene endrer seg, og en mer ‘nær’ måte å kommunisere på er helt vanlig. 

2 ting kan være sant samtidig. Jo, jeg vil si at det er useriøst og uproft på objektivt grunnlag, men er helt enig i at det mest sannsynlig egen markedsstrategi fra Careless for å bygge «venninnefølelsen». Det funker kanskje med unge folk og «kjernegruppen»,men tror de fleste voksne mennesker vil reagere på dette som useriøst. Om det påvirker videre handel er selvsagt en annen sak og vil nok variere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (41 minutter siden):

2 ting kan være sant samtidig. Jo, jeg vil si at det er useriøst og uproft på objektivt grunnlag, men er helt enig i at det mest sannsynlig egen markedsstrategi fra Careless for å bygge «venninnefølelsen». Det funker kanskje med unge folk og «kjernegruppen»,men tror de fleste voksne mennesker vil reagere på dette som useriøst. Om det påvirker videre handel er selvsagt en annen sak og vil nok variere 

Vet ikke hva som er "kjernegruppa", men er jo ingen tvil om at det funker å gjøre følgerne til veninner, også godt voksne damer som er kjøpesterke. Det er jo SE og Isabell R. de beste eksempler på!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun legger ut story om hva hun spiser til lunsj i dag. Men er ikke 2 knekkebrød,litt mager smøreost og 5 stk valnøtter veldig lite? Dette er ca 200 kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...