kittkatt Skrevet 22. juli #36181 Del Skrevet 22. juli elskersommer skrev (2 minutter siden): Jeg har egentlig hele tiden hatt lyst til og prøve bh fra careless.. mye fordi mange sier de er bra men ble uaktuelt for meg og kjøpe til full pris å tenkte at jeg ga de en tjangs når jeg fikk kjøpe den for en liten sum. Jeg tok ut den padden som lå i men det var like ille. Å det var så sykt mye tykt stoff. Jeg la også igjen en kommentar på nettsiden som da ble fjernet. Men tenkte da att det er fordi jeg ikke kjøpte den på careless og de luker ut de som da ikke har en mailadresse knyttet mot careless. Eller dette var det folk her på KG som sa var årsaken .Men nå ser vi jo at de fjerner dårlig anmeldelser selv ved kjøp på nett Greia med kommentarene er at de kan velge å bare publisere kommentarer fra kontoer som har samme e-post på bestillingen og kommentaren. Mange har flere e-poster, og hvis de da bruker ‘feil’ e-post kan kommentaren bli fjernet. Vi vet ikke hva som er tilfellet i den kommentaren fra trustpilot lenger oppe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 22. juli #36182 Del Skrevet 22. juli Ser de har gjort tilbakemeldingene mer oversiktlig på nettsiden nå. Det er også et lite tegn ved siden av navnet, jeg antar at det kan symbolisere verifiserte kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. juli #36183 Del Skrevet 22. juli elskersommer skrev (8 minutter siden): Jeg har egentlig hele tiden hatt lyst til og prøve bh fra careless.. mye fordi mange sier de er bra men ble uaktuelt for meg og kjøpe til full pris å tenkte at jeg ga de en tjangs når jeg fikk kjøpe den for en liten sum. Jeg tok ut den padden som lå i men det var like ille. Å det var så sykt mye tykt stoff. Jeg la også igjen en kommentar på nettsiden som da ble fjernet. Men tenkte da att det er fordi jeg ikke kjøpte den på careless og de luker ut de som da ikke har en mailadresse knyttet mot careless. Eller dette var det folk her på KG som sa var årsaken .Men nå ser vi jo at de fjerner dårlig anmeldelser selv ved kjøp på nett Ja, det er jo mange som skryter. Så blir spennende og teste. Jeg forstår at de må ha en slags kontroll på anmeldelser, men at de sletter kommer til å slå tilbake på de før eller senere. Ærlighet varer lengst. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. juli #36184 Del Skrevet 22. juli Sharp75! skrev (2 timer siden): Ja, det er jo mange som skryter. Så blir spennende og teste. Jeg forstår at de må ha en slags kontroll på anmeldelser, men at de sletter kommer til å slå tilbake på de før eller senere. Ærlighet varer lengst. Ser på Trustpilot at det er 7 stk som har fått fjernet sine kommentarer på careless.no.. å slikt går bare ikke ann 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 22. juli #36185 Del Skrevet 22. juli Kønn skrev (På 19.7.2024 den 14.09): Vært veldig fornøyd med det jeg har bestilt på Temu jeg. Det forteller mest om deg, som er fornøyd med produkter med potensielt giftige ingredienser. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsa Skrevet 22. juli #36186 Del Skrevet 22. juli elskersommer skrev (30 minutter siden): Ser på Trustpilot at det er 7 stk som har fått fjernet sine kommentarer på careless.no.. å slikt går bare ikke ann Det at de fjerner anmeldelser er ikke innafor. Tenker at de må stå i det som bedrift og heller ta det til seg, og sikte seg inn på forbedring. Man kan ikke bli likt av alle - og det vil alltid være noen som ikke er fornøyd. Det blir raskt veldig useriøst om det faktisk stemmer at de sletter unna (negative) anmeldelser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. juli #36187 Del Skrevet 22. juli elskersommer skrev (43 minutter siden): Ser på Trustpilot at det er 7 stk som har fått fjernet sine kommentarer på careless.no.. å slikt går bare ikke ann Skikkelig useriøs bedrift 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 22. juli #36188 Del Skrevet 22. juli Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 22. juli #36189 Del Skrevet 22. juli Porcelain skrev (1 time siden): Det forteller mest om deg, som er fornøyd med produkter med potensielt giftige ingredienser. 100% bomull i det jeg har bestilt derifra;) Ikke giftig det sist jeg sjekket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. juli #36190 Del Skrevet 22. juli Porcelain skrev (2 timer siden): Det forteller mest om deg, som er fornøyd med produkter med potensielt giftige ingredienser. Nå er det helt klart mye rart på temu. Men om man er litt bevisst så er det nok mye som er greit. Vet om mange f.ejs de som driver med negler som kjøper tupper fra TEMU men lim kjøpes kun i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. juli #36191 Del Skrevet 22. juli Porcelain skrev (2 timer siden): Det forteller mest om deg, som er fornøyd med produkter med potensielt giftige ingredienser. For en stygg kommentar! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 22. juli #36192 Del Skrevet 22. juli 2 hours ago, Kønn said: 100% bomull i det jeg har bestilt derifra;) Ikke giftig det sist jeg sjekket. Ren bomull, ingen farge eller trykk? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 23. juli #36193 Del Skrevet 23. juli 12 hours ago, Kønn said: 100% bomull i det jeg har bestilt derifra;) Ikke giftig det sist jeg sjekket. Så du har full kontroll over hvilke kjemikalier det er behandlet med? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 23. juli #36194 Del Skrevet 23. juli issoras skrev (18 minutter siden): Så du har full kontroll over hvilke kjemikalier det er behandlet med? Denne tråden handler ikke om meg. Hva jeg har kontroll på,eventuelt ikke har kontroll på burde ikke bekymre deg, men takk som spør❣️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. juli #36195 Del Skrevet 23. juli Kønn skrev (Akkurat nå): Denne tråden handler ikke om meg. Hva jeg har kontroll på,eventuelt ikke har kontroll på burde ikke bekymre deg, men takk som spør❣️ Men du kom med en påstand som er relevant for tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 23. juli #36196 Del Skrevet 23. juli Rosa Sitron skrev (10 timer siden): Ren bomull, ingen farge eller trykk? Jepp, nei. Overveldet over omtanken🥰😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 23. juli #36197 Del Skrevet 23. juli Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Men du kom med en påstand som er relevant for tråden. Alt jeg skrev var at det jeg har bestilt fra Temu er jeg fornøyd med. Det dreier seg om en hvit t-skjorte, en blå kjole, vaskekluter og slike pads som fester ledninger til mobiltelefonen. Klærne er i 100% bomull og de padsene er i plast tror jeg, og jeg spiser de ikke….. Slik, da ser jeg meg ferdig med forklaringen. Og ja, jeg kommer til å bestille mer fra Temu. Jeg er i en situasjon der jeg må snu på krona. Hadde jeg vært i posisjon til det hadde jeg unngått fast fashion. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. juli #36198 Del Skrevet 23. juli Kønn skrev (5 minutter siden): Alt jeg skrev var at det jeg har bestilt fra Temu er jeg fornøyd med. Det dreier seg om en hvit t-skjorte, en blå kjole, vaskekluter og slike pads som fester ledninger til mobiltelefonen. Klærne er i 100% bomull og de padsene er i plast tror jeg, og jeg spiser de ikke….. Slik, da ser jeg meg ferdig med forklaringen. Og ja, jeg kommer til å bestille mer fra Temu. Jeg er i en situasjon der jeg må snu på krona. Hadde jeg vært i posisjon til det hadde jeg unngått fast fashion. Påstanden din er at det du bestiller derifra er 100% rent bomull og ikke behandlet med giftstoffer (siden det var det som ble nevnt i innlegget du svarte på). Og det er imponerende å lese at dette har du kontroll på når selv Forbrukerrådet finner spor av giftige stoffer i mye av det de tester fra Tema. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 23. juli #36199 Del Skrevet 23. juli Porcelain skrev (15 timer siden): Det forteller mest om deg, som er fornøyd med produkter med potensielt giftige ingredienser. Hva sier det om deg da som skriver slik om andre? Hva med å la folk få gjøre hva de selv ønsker? En gjenganger her i tråden, at folk kan ikke skal handle der de ønsker for da er de det eller det. Handle der du vil, så handler andre der de vil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 23. juli #36200 Del Skrevet 23. juli Snublefot62 skrev (1 time siden): Påstanden din er at det du bestiller derifra er 100% rent bomull og ikke behandlet med giftstoffer (siden det var det som ble nevnt i innlegget du svarte på). Og det er imponerende å lese at dette har du kontroll på når selv Forbrukerrådet finner spor av giftige stoffer i mye av det de tester fra Tema. Jeg har ikke skrevet at det ikke er behandlet med giftstoffer. Jeg skrev at det var 100% bomull. Har ikke skrevet at dette har jeg kontroll på. Jeg skrev at det jeg har handlet fra Temu er 100% bomull og at jeg kommer til å bestille mer derfra. Varene har ingen print på seg. Det er basisklær. Kan du ikke bare forholde deg til det jeg skriver da? Punktum, ferdig. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå