Sharp75! Skrevet 22. juli #36161 Del Skrevet 22. juli Snublefot62 skrev (51 minutter siden): Jeg har mine tanker men det blir spekulasjoner Det jeg uansett kan konkludere med er at sykdom er positivt da det gir innhold. Og innhold gir inntekt. Her spekulerer du jo. Jeg liker ikke å se på snapper der folk er syke. Så allerede her bommer du, igjen, iallefall på en følger som ikke stemmer med det du sier, så tviler sterkt på at jeg er alene om det. Selv om du liker sykdom, så gjør ikke alle det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 22. juli #36162 Del Skrevet 22. juli Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Men når hun er syk, og deler dette, så er det jo innhold? Og innhold tjener hun jo penger på? Jobben hennes er å lage innhold av alt hun gjør. Så selvsagt lager hun innhold av det. Du får det til å høres banebrytende ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. juli #36163 Del Skrevet 22. juli Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Men når hun er syk, og deler dette, så er det jo innhold? Og innhold tjener hun jo penger på? Ja hun tjener penger på sykdom, både egen og mindreårige. Det er derfor det deles på Snap. Hun tjene opptil 112.000 i uka på Snap om meningsløse ting, sykdom og nå altså innhold hvor mindreårig er med, samt skjult reklame for både Careless og andre annonsører gjennom adsales. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 22. juli #36164 Del Skrevet 22. juli caremore skrev (1 minutt siden): Ja hun tjener penger på sykdom, både egen og mindreårige. Det er derfor det deles på Snap. Hun tjene opptil 112.000 i uka på Snap om meningsløse ting, sykdom og nå altså innhold hvor mindreårig er med, samt skjult reklame for både Careless og andre annonsører gjennom adsales. Jeg må bare spør: Hvorfor repeterer du deg selv hele tiden? Det var ikke snakk om mindreårige her nå før du skal snakke om det. Og heller ikke skjult reklame. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. juli #36165 Del Skrevet 22. juli Sharp75! skrev (46 minutter siden): Noen har jo dårligere immunforsvar enn andre. Jeg er så og si aldri syk, mens ei venninne er ofte syk. Er helt enig med deg i at noen er sykere enn andre. Har ei stedatter som blir syk bare man hoster i rommet mens meg selv er egentlig aldri syk. Slik er det i samfunnet Men må man poste det hele tiden tenker jeg? Det blir liksom kjedelig og høre om sykdom dag ut og dag inn hos mange influencere 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. juli #36166 Del Skrevet 22. juli caremore skrev (28 minutter siden): Ja hun tjener penger på sykdom, både egen og mindreårige. Det er derfor det deles på Snap. Hun tjene opptil 112.000 i uka på Snap om meningsløse ting, sykdom og nå altså innhold hvor mindreårig er med, samt skjult reklame for både Careless og andre annonsører gjennom adsales. Å hadde hun bare kunne lagt ut om egen sykdom.. ikke dra inn barna i dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. juli #36167 Del Skrevet 22. juli elskersommer skrev (1 minutt siden): Er helt enig med deg i at noen er sykere enn andre. Har ei stedatter som blir syk bare man hoster i rommet mens meg selv er egentlig aldri syk. Slik er det i samfunnet Men må man poste det hele tiden tenker jeg? Det blir liksom kjedelig og høre om sykdom dag ut og dag inn hos mange influencere Det er jeg helt enig i. Men nå er det nå blitt en del av det livet, de deler jo alt Jeg hopper glatt over sykdomspjatt, er såååå kjedelig og bryr meg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. juli #36168 Del Skrevet 22. juli At hun tjener på sykdom er ikke spekulasjoner eller en feil konklusjon. Dette kan hun altså tjene 35.000 kroner dagen på. «deler flittig fra hverdagen, og det kan gå i alt fra snømåking, jobbhverdag til snakk om mer private temaer. Influenseren sier til Nettavisen at hun tror mange synes det er fint med åpenhet slik at de blir mer bevisst på hvem de følger og hva de støtter, og sånn sett gir penger til. – Jeg har fått utelukkende positiv respons på at jeg er ærlig og åpen om dette. Folk heier, og de fleste vet jeg har vært på Snapchat i mange år før denne ordningen ble tilgjengelig, og at det ikke er pengene som styrer hva jeg poster og hvor ofte, sier hun til Nettavisen.» https://www.nettavisen.no/kjendis/sara-emilie-tandberg-avslorer-ellevill-dagslonn-en-stor-bonus/s/5-95-1583924 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. juli #36169 Del Skrevet 22. juli caremore skrev (5 minutter siden): At hun tjener på sykdom er ikke spekulasjoner eller en feil konklusjon. Dette kan hun altså tjene 35.000 kroner dagen på. «deler flittig fra hverdagen, og det kan gå i alt fra snømåking, jobbhverdag til snakk om mer private temaer. Influenseren sier til Nettavisen at hun tror mange synes det er fint med åpenhet slik at de blir mer bevisst på hvem de følger og hva de støtter, og sånn sett gir penger til. – Jeg har fått utelukkende positiv respons på at jeg er ærlig og åpen om dette. Folk heier, og de fleste vet jeg har vært på Snapchat i mange år før denne ordningen ble tilgjengelig, og at det ikke er pengene som styrer hva jeg poster og hvor ofte, sier hun til Nettavisen.» https://www.nettavisen.no/kjendis/sara-emilie-tandberg-avslorer-ellevill-dagslonn-en-stor-bonus/s/5-95-1583924 Deler hverdagen ja, det vet vi alle, ingen som har sagt noe på det. Stod ikke noe at det var positivt å dele sykdom. Ligger man syk så skjer det ofte lite og da kan seertall synke, seiv om de snaper. Det var det også en influencer som snakket om dette, kommer ikke på hvem. Så ja, spekulasjoner. Den linken her beviser ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. juli #36170 Del Skrevet 22. juli caremore skrev (9 minutter siden): At hun tjener på sykdom er ikke spekulasjoner eller en feil konklusjon. Dette kan hun altså tjene 35.000 kroner dagen på. «deler flittig fra hverdagen, og det kan gå i alt fra snømåking, jobbhverdag til snakk om mer private temaer. Influenseren sier til Nettavisen at hun tror mange synes det er fint med åpenhet slik at de blir mer bevisst på hvem de følger og hva de støtter, og sånn sett gir penger til. – Jeg har fått utelukkende positiv respons på at jeg er ærlig og åpen om dette. Folk heier, og de fleste vet jeg har vært på Snapchat i mange år før denne ordningen ble tilgjengelig, og at det ikke er pengene som styrer hva jeg poster og hvor ofte, sier hun til Nettavisen.» https://www.nettavisen.no/kjendis/sara-emilie-tandberg-avslorer-ellevill-dagslonn-en-stor-bonus/s/5-95-1583924 Verden trenger nok mer «åpenhet» om snømåking. Det er ikke pengene som styrer hva som postes nei, det er vel derfor det er så mye umerket reklame på hennes Snapchat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 22. juli #36171 Del Skrevet 22. juli elskersommer skrev (30 minutter siden): Er helt enig med deg i at noen er sykere enn andre. Har ei stedatter som blir syk bare man hoster i rommet mens meg selv er egentlig aldri syk. Slik er det i samfunnet Men må man poste det hele tiden tenker jeg? Det blir liksom kjedelig og høre om sykdom dag ut og dag inn hos mange influencere Vi er jo småsjuke fra, tid til annen, vi også. Men vi regner ikke en normal forkjølelse som å være syk. Da er man bare litt forkjølet og lever som normalt. Og det er i alle fall ikke noe å lage content av. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 22. juli #36172 Del Skrevet 22. juli Håper og tror at Sara /Careless blir litt mer kvalitetsbevisste nå med V på laget . At de ikke henger med resten av Reme gjengen gjennom sommeren er et stort pluss!! Ser hun har fått spm om det og svarer «greit « selv om det virker som om det er et redigert svar fra Reme . Mere SE , mere den vanlige SE ilamme LM 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet 22. juli #36173 Del Skrevet 22. juli SE brukte sikkert jækla mye penger på ferie fordi nå snappes det hvert eneste sekund. På tide å få inn litt fast money nå ja! Så innmari kvalmt at man kan bare bable i vei og tjene så mye på det. Og ja, jeg er ofte innom da jeg har ingenting imot det, men når jeg ser hvor mye hun har postet (og det er typ 'ja nå har jeg pussa tenna folkens') ser jeg ikke på akkurat den dagen. Jeg og vil få betalt for mine uinteressante ord! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 22. juli #36174 Del Skrevet 22. juli Frk nysgjerrig skrev (1 time siden): Håper og tror at Sara /Careless blir litt mer kvalitetsbevisste nå med V på laget . At de ikke henger med resten av Reme gjengen gjennom sommeren er et stort pluss!! Ser hun har fått spm om det og svarer «greit « selv om det virker som om det er et redigert svar fra Reme . Mere SE , mere den vanlige SE ilamme LM Careless bruker de samme fabrikkene selv om Tandberg ikke er CEO lenger. Så kvaliteten blir nok like dårlig som den alltid har vært. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. juli #36175 Del Skrevet 22. juli Nok en dårlig tilbakemelding på Trustpilot, og dokumentasjon på at Careless sletter dårlige tilbakemeldinger i egen nettbutikk. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. juli #36176 Del Skrevet 22. juli Nok en positiv tilbakemelding på Trustpilot. Dokumentasjon på fornøyd kunde og god kvalitet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. juli #36177 Del Skrevet 22. juli caremore skrev (13 minutter siden): Careless bruker de samme fabrikkene selv om Tandberg ikke er CEO lenger. Så kvaliteten blir nok like dårlig som den alltid har vært. Det kan jeg være enig i.. men kanskje V kan være med på og eventuelt ikke selge plagg det er feil på.. finne andre fabrikker som kan ting bedre. Innerst inne har jeg ikke helt den store trua men man vet aldri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. juli #36178 Del Skrevet 22. juli Sharp75! skrev (4 minutter siden): Nok en positiv tilbakemelding på Trustpilot. Dokumentasjon på fornøyd kunde og god kvalitet. Utrolig att det er så stor forskjell.. F.eks dette med for store i str.🤨 Jeg bruker str xxl/3 xl i tøy. Kjøpte da denne bh big cup av min venninne i 3 xl for ifølge careless sin størrelsetabell så skal den passe meg.. jeg fikk jo ikke plass til brystene Det var kun halvparten av puppene som fikk plass i Cup🙈 Det var rett og slett komisk og se på. Jeg har den fortsatt lignende og hadde gjerne lagt ut bilde men tror kanskje det hadde blitt raskt sensurert 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. juli #36179 Del Skrevet 22. juli elskersommer skrev (14 minutter siden): Utrolig att det er så stor forskjell.. F.eks dette med for store i str.🤨 Jeg bruker str xxl/3 xl i tøy. Kjøpte da denne bh big cup av min venninne i 3 xl for ifølge careless sin størrelsetabell så skal den passe meg.. jeg fikk jo ikke plass til brystene Det var kun halvparten av puppene som fikk plass i Cup🙈 Det var rett og slett komisk og se på. Jeg har den fortsatt lignende og hadde gjerne lagt ut bilde men tror kanskje det hadde blitt raskt sensurert 😂 🙈🙈 er helt enig, synes det er veldig rart at det er stor forskjell. En dag når jeg er forbi butikken og har ork og lyst så skal jeg prøve bh, for er spent på hvordan de er 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. juli #36180 Del Skrevet 22. juli Sharp75! skrev (1 time siden): 🙈🙈 er helt enig, synes det er veldig rart at det er stor forskjell. En dag når jeg er forbi butikken og har ork og lyst så skal jeg prøve bh, for er spent på hvordan de er 🙈 Jeg har egentlig hele tiden hatt lyst til og prøve bh fra careless.. mye fordi mange sier de er bra men ble uaktuelt for meg og kjøpe til full pris å tenkte at jeg ga de en tjangs når jeg fikk kjøpe den for en liten sum. Jeg tok ut den padden som lå i men det var like ille. Å det var så sykt mye tykt stoff. Jeg la også igjen en kommentar på nettsiden som da ble fjernet. Men tenkte da att det er fordi jeg ikke kjøpte den på careless og de luker ut de som da ikke har en mailadresse knyttet mot careless. Eller dette var det folk her på KG som sa var årsaken .Men nå ser vi jo at de fjerner dårlig anmeldelser selv ved kjøp på nett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå