Orly Skrevet 20. juli #36101 Del Skrevet 20. juli caremore skrev (3 timer siden): Dette stemmer ikke. Det er basert på tilbakemeldinger på Facebook, Finn.no, trust pilot og det faktum at i år har de hatt to kjoledropp hvor kundene har bedt om reklamasjon og fått penger tilbake, fordi kvaliteten var elendig. Tandberg og Careless kaller det «feilproduksjon», selv om det skjer og har skjedd flere ganger de siste årene. Kvalitetsikring kjenner ikke denne bedriften til, utifra tilbakemeldingene. Nettop, er ikkr bare trust pilot dette står. Så mye feilproduksjon er ikke vanlig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 20. juli #36102 Del Skrevet 20. juli caremore skrev (3 timer siden): Poenget var at du påstår at :» det er et narrative konstruert her inne». Det stemmer ikke. Hva jeg har og ikke har er totalt irrelevant, når det er tilbakemeldingene fra kunder som er grunnlaget til at man vet Careless har så mye feil og mangler på produktene sine. Synsing som du bedriver med derimot, mangler substans og generell kunnskap. Godt skrevet av deg 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 20. juli #36103 Del Skrevet 20. juli Jeg vil bare minne på dette igjen! https://www.tv2.no/underholdning/tv-2-hjelper-deg/nordmenn-misbrukes-sjokkert-over-mengden-juks-pa-google-trustpilot-og-tripadvisor/14785235/ I tillegg er det flere som har kommentert andre steder, med bevis at deres negative konstruktive anmeldelse på trustpilot er slettet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 20. juli #36104 Del Skrevet 20. juli Jeg er ganske sikker på at hun tar slankesprøyta. Overbevist. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. juli #36105 Del Skrevet 20. juli kittkatt skrev (1 time siden): At det stemmer eller ikke stemmer? Nå ble jeg usikker på hva du mener 😅 Du har rett, her inne dannes det et narrativ som ikke stemmer med virkeligheten. Careless har mange fornøyde kunder, overvekt av fornøyde kunder. Her inne gulpes det opp så mye dritt man kan og prøver og finne ting som ikke stemmer eller overdriver til de grader. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 20. juli #36106 Del Skrevet 20. juli (endret) elskersommer skrev (5 timer siden): Cubus selger for mange mange millioner mer enn careless og har kun 79 tilbakemeldinger på Trustpilot. Å hvor nesten alle går på kundeservice. Careless har 180 tilbakemeldinger. Å mye av klagene går på dårlig klær Dette skjønner nok disse tre fire carless venninne her inne. De vil bare ikke tro at det er slik. Endret 20. juli av Bibbi_ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 20. juli #36107 Del Skrevet 20. juli Roe skrev (4 timer siden): Feil. CL har 181 tilbakemeldinger hvor mesteparten er positivt. Under halvparten av kundene er ikke 100 % fornøyd. Det ser vel du å? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 20. juli #36108 Del Skrevet 20. juli (endret) Sharp75! skrev (2 timer siden): Du har rett, her inne dannes det et narrativ som ikke stemmer med virkeligheten. Careless har mange fornøyde kunder, overvekt av fornøyde kunder. Her inne gulpes det opp så mye dritt man kan og prøver og finne ting som ikke stemmer eller overdriver til de grader. Ja , 2 % overvekt. Så kommer de klagene direkte på carless sin side i tilegg, der flere blir slettet ganske fort. Endret 20. juli av Bibbi_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 20. juli #36109 Del Skrevet 20. juli Hun er sikker på att hun har corona🤔 men ta en test da Sara så får du svaret😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 20. juli #36110 Del Skrevet 20. juli elskersommer skrev (8 minutter siden): Hun er sikker på att hun har corona🤔 men ta en test da Sara så får du svaret😊 Bra å lage flere snapper på det, drar inn masse penger, og følgerene venter spent "har Sara Emilie corona eller ikke, følg snap etter snap så får du kanskje svaret" (hvis hun gidder å ta en test, det er masse som er et ork for frk gidderikkeorkerikkepassermegikke..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 20. juli #36111 Del Skrevet 20. juli 2 hours ago, Vanilje70 said: Jeg er ganske sikker på at hun tar slankesprøyta. Overbevist. Lol troll. Hun har en sønn med diabetes og du tror hun ville missbrukt medisiner det er mangel på og tusner av folk med diabetes trenger? jeg tror ikke noen med diabetes i nærmeste omgangskrets kunne tenkt seg å så mye som prøve disse spøytene 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 20. juli #36112 Del Skrevet 20. juli Dupers skrev (1 minutt siden): Lol troll. Hun har en sønn med diabetes og du tror hun ville missbrukt medisiner det er mangel på og tusner av folk med diabetes trenger? jeg tror ikke noen med diabetes i nærmeste omgangskrets kunne tenkt seg å så mye som prøve disse spøytene Finnes sprøyter som er til vektnedgang også om du ikke vet det og de er det ikke manko på 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 20. juli #36113 Del Skrevet 20. juli Vanilje70 skrev (3 timer siden): Jeg er ganske sikker på at hun tar slankesprøyta. Overbevist. Nei.. akkurat det er jeg nå ganske sikker på att hun ikke gjør. Så den diskusjonen kan vi vel legge dø 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 20. juli #36114 Del Skrevet 20. juli 16 minutter siden, Anneisabell said: Finnes sprøyter som er til vektnedgang også om du ikke vet det og de er det ikke manko på Da synes jeg det er veldig rart at det kun er ozempic og weygovy som får oppmerksomhet i media midt i en overvektspandemi. Har du navnet på disse sprøytene sånn at jeg får lest meg opp siden jeg ikke har hørt om de? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 20. juli #36115 Del Skrevet 20. juli Dupers skrev (27 minutter siden): Lol troll. Hun har en sønn med diabetes og du tror hun ville missbrukt medisiner det er mangel på og tusner av folk med diabetes trenger? jeg tror ikke noen med diabetes i nærmeste omgangskrets kunne tenkt seg å så mye som prøve disse spøytene Wegovy er ikke diabetesmedisin , det er mot fedme:) ozempic får du ikke uten at du har diabetes lenger:) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 20. juli #36116 Del Skrevet 20. juli (endret) 5 minutter siden, Vanilje70 said: Wegovy er ikke diabetesmedisin , det er mot fedme:) ozempic får du ikke uten at du har diabetes lenger:) Wegovy brukes som begandling for pasienter med diabetes type2 akkurat som ozempic. Det står i bruksanvisningen (ja jeg sjekka nettopp) Men slankesprøyte diskusjonen kan du starte en egen tråd om. Jeg er fortsatt ganske sikker på at SE ville valgt å gå på sprøyter diabetikere trenger for å gå ned i vekt. Endret 20. juli av Dupers Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 20. juli #36117 Del Skrevet 20. juli Og når vi ser på antall tilbakemeldinger så er dere også klar over at de fleste skriver en tilbakemelding når de er misfornøyde? De som er fornøyde skriver sjeldnere tilbakemeldinger. Uansett hva et eller annet tilfeldig medlem her inne som kanskje sier er at de ✨alltid skriver tilbakemeldinger✨. Det er ikke relevant, det er ikke normalen. Mange skriver heller ikke negative kommentarer - MEN generelt er man mer åpen for å skrive noe negativt enn noe positivt. Akkurat det er jo denne tråden et bevis på. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 20. juli #36118 Del Skrevet 20. juli Dupers skrev (44 minutter siden): Da synes jeg det er veldig rart at det kun er ozempic og weygovy som får oppmerksomhet i media midt i en overvektspandemi. Har du navnet på disse sprøytene sånn at jeg får lest meg opp siden jeg ikke har hørt om de? Wegovy kan brukes mot diabetes type 2 for å regulere vekt, men det er ozempic som blir brukt mest og det er den det er mangel på. Sprøytene som blir brukt for vektreduksjon i Norge er Wegovy, saxenda, mysimba og mounjaro. Wegovy blir oftest skrevet ut fordi den har andre bivirkninger. Mysimba har feks suicidalitet som en mulig bivirkning. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 20. juli #36119 Del Skrevet 20. juli Dupers skrev (1 time siden): Lol troll. Hun har en sønn med diabetes og du tror hun ville missbrukt medisiner det er mangel på og tusner av folk med diabetes trenger? jeg tror ikke noen med diabetes i nærmeste omgangskrets kunne tenkt seg å så mye som prøve disse spøytene Man får ikke ozempic for vekt lenget. Men du kan få wegovy. Denne er kun for vektreduksjon. Når det er sagt tror jeg ikke Sara har vært så tung at hun innfrir kravet for å få de skrevet it. Mener bmi er 27 med tillegssykdommer og 30 eller noe uten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 20. juli #36120 Del Skrevet 20. juli Først må jeg si jeg ikke følger henne eller de to andre Monica og Therese. Men denne tråden med henne her kommer stadig opp. Hun må være den som har mest aktiv tråd og folk som engasjer seg. Jeg fatter ikke dette. Dama håver inn på penger fra dere som stadig skal se på Snapchat hennes og finne feil. At dere gidder. Hele dette opplegget med å melde inn også videre det skjer jo ingenting videre. Alle disse damene hadde fortjent at folk slutta å klikke inn på de. Kanskje de skjønte at de måtte gjøre om noe. Synes hele denne verden er så syk. Å jeg synes synd på barna til disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå