Glufseguri Skrevet 11. juli #35981 Del Skrevet 11. juli (endret) elskersommer skrev (20 minutter siden): Fuck diabetes 🤨 ja det er en møkka sykdom.. men hvorfor må du legge ut dette om din sønn SE? Vi må ikke vite. Kan du ikke tenke litt på han og bare slutte og eksponere han 😞 Bilde fra SE sin snapchat Stemmer ikke helt at de har alt til backupløsning. Jeg er med i samme FB-gruppe for diabetes og der skrev hun at de ikke hadde med den andre typen insulin som man trenger. Da vi var på kurs for å lære om insulinpumpe hadde vi en hel session med pakking til ferie, huskeliste og anbefalt å ta med backup x 3… Og stikke han hundre ganger per dag? Da bør hun bytte utstyr asap🙄 Endret 11. juli av Glufseguri 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 11. juli #35982 Del Skrevet 11. juli Glufseguri skrev (20 minutter siden): Stemmer ikke helt at de har alt til backupløsning. Jeg er med i samme FB-gruppe for diabetes og der skrev hun at de ikke hadde med den andre typen insulin som man trenger. Da vi var på kurs for å lære om insulinpumpe hadde vi en hel session med pakking til ferie, huskeliste og anbefalt å ta med backup x 3… Og stikke han hundre ganger per dag? Da bør hun bytte utstyr asap🙄 Dette er typisk Tandberg på tur med mindreårig som har et spesielt oppfølgingsbehov. Mindreårig sin sykdom blir brukt som content. Hun lager krisesituasjoner som utenfra ser ut som at Tandberg ikke kan planlegge etter sykdom ( i fjor sommer var det Pannekake huset på Lillehammer som fikk gjennomgå, pga lavt blodsukker) slik som ferien i fjor, Snap etter Snap om at de ikke fikk komme først i køen på Peppes på Lillehammer pga mindreårig og blodsukker. Vi som er kjent på Lillehammer vet at det er en Kiwi 2 meter fra begge spisestedene. Hun kunne ha sendt mr. Sekret til å kjøpe noe siden hun ikke hadde gjort jobben sin med å pakke med « krisematpakke». Og nå på denne Italia turen med denne fremstillingen, mens hun serverer en annen historie på Facebook? Og som diabetiker vil jeg si at å stikke 100 ganger per dag er vel strengt tatt ikke fysisk mulig, selv ikke på en voksen. Men stakkars, HUN trenger jo en klem fra en løvemamma. Ferieturene viser at det hun faktisk trenger er å planlegge for krisesituasjoner. Som du skriver @Glufseguri, backup x3. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 11. juli #35983 Del Skrevet 11. juli elskersommer skrev (56 minutter siden): Fuck diabetes 🤨 ja det er en møkka sykdom.. men hvorfor må du legge ut dette om din sønn SE? Vi må ikke vite. Kan du ikke tenke litt på han og bare slutte og eksponere han 😞 Bilde fra SE sin snapchat Jeg er enig i at dette er utrolig unødvendig, dette er et privat anliggende men det skal tydeligvis deles på både Snapchat og Facebook.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. juli #35984 Del Skrevet 12. juli Og der var regnskapet til Salabim AS offentliggjort. 405k i underskudd og 1,1 mill i gjeld. Litt fascinerende å se at varelageret de betalte 115k for skal ha en verdi på 511k - samtidig de ikke får solgt så mye av det (kun 58k i salgsinntekter). Minner om oppblåst verdi på varelager. Egenkapitalen er tapt og de driver for kreditors regning. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 12. juli #35985 Del Skrevet 12. juli Snublefot62 skrev (1 time siden): Hvordan i alle dager er det til Sara Emilie sin fordel at noe hun påsto ble bestemt i januar (og i avisen med i februar) ikke ble kunngjort ført nesten et halvt år etterpå? Om noe så er det sløvt. Noe som strengt tatt ikke er nytt i den driften der. Jeg bet meg merke i at det ble oppdatert for noen dager siden men jeg valgte å ikke kommentere det da jeg tenkte å ikke bare slenge dritt med Sara Emilie slik enkelte påstår jeg gjør. Men når DU allikevel tar det opp. Resultatet av dette er at investor og kona til investor har stemmemajoritet i styret. Og den daglige driften er det V som har overtatt. Hvordan kan dette på noen som helst måte fremstå som positivt for Sara Emilie? Gründeren? Eieren? Ideskaperen? I praksis er hennes rolle nå redusert til medeier og styremedlem uten reell påvirkning på driften av selskapet. Det er kjipt. Vil jeg påstå. Og om noe må det jo vise manglende tillit til henne i å få bedriften til å vokse fremover. Kjempepositivt for Sara Emilie det der altså. Jeg hadde vært stolt. Så lenge SE sitter på halve bedriften kan jo ikke mye skje. Det tas jo til generalforsamling hvor V ikke på noe måte kan overstyre SE. At man ikke har påvirkning er jo direkte feil å si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. juli #35986 Del Skrevet 12. juli arnoyb skrev (9 minutter siden): Så lenge SE sitter på halve bedriften kan jo ikke mye skje. Det tas jo til generalforsamling hvor V ikke på noe måte kan overstyre SE. At man ikke har påvirkning er jo direkte feil å si. Den daglige driften er det nå V som tar seg av. SE har sikkert innflytelse, spekulasjon egentlig, for det er V som nå er registrert som daglig leder. Altså SE kan ønske ting, men V tar avgjørelsene i det daglige. V er underlagt styret hvor SE kun har 1 stemme. Så hun kan fint bli nedstemt der og. De andre stemmene går til investor Reme og hans kone. Styret er underlagt generalforsamlingen. Der eier Dignity 50% og SE 50%. Altså ingen av de har majoritet. Og med mindre vedtektene sier noe annet så er de to likestilt og er en sak uavgjort så er det styreleder eller møteleder som avgjør saken. Altså sannsynligvis ikke SE. Så hvor mener du egentlig at SE har så mye påvirkning? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 12. juli #35987 Del Skrevet 12. juli Snublefot62 skrev (8 minutter siden): Den daglige driften er det nå V som tar seg av. SE har sikkert innflytelse, spekulasjon egentlig, for det er V som nå er registrert som daglig leder. Altså SE kan ønske ting, men V tar avgjørelsene i det daglige. V er underlagt styret hvor SE kun har 1 stemme. Så hun kan fint bli nedstemt der og. De andre stemmene går til investor Reme og hans kone. Styret er underlagt generalforsamlingen. Der eier Dignity 50% og SE 50%. Altså ingen av de har majoritet. Og med mindre vedtektene sier noe annet så er de to likestilt og er en sak uavgjort så er det styreleder eller møteleder som avgjør saken. Altså sannsynligvis ikke SE. Så hvor mener du egentlig at SE har så mye påvirkning? Jeg påpeker at V ikke kan "kuppe" SE ved et brudd. Å skal jeg anta ting slik som du gjør så er de Reme som er leder av generalforsamlingen, så her faller V som avgjørende part. Jeg påstår ikke at hun har mye eller lite påvirkning, bare at sannsynligheten for at V kan gå mot SE i viktige saker er så minimal at det ikke er noe å snakke om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 12. juli #35988 Del Skrevet 12. juli (endret) Snublefot62 skrev (4 timer siden): Og der var regnskapet til Salabim AS offentliggjort. 405k i underskudd og 1,1 mill i gjeld. Litt fascinerende å se at varelageret de betalte 115k for skal ha en verdi på 511k - samtidig de ikke får solgt så mye av det (kun 58k i salgsinntekter). Minner om oppblåst verdi på varelager. Egenkapitalen er tapt og de driver for kreditors regning. Sånn! Da var tema for tråden back om track. Hvordan er regnskapet for Amicas? Endret 12. juli av caremore 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. juli #35989 Del Skrevet 12. juli caremore skrev (9 minutter siden): Sånn! Da var tema for tråden back om track. Hvordan er regnskapet for Amicas? Ikke offentliggjort enda. Heller ikke for Snowroller AS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 12. juli #35990 Del Skrevet 12. juli Snublefot62 skrev (6 minutter siden): Ikke offentliggjort enda. Heller ikke for Snowroller AS. Hva er årsaken til at det lengre tid med å få disse tallene enn med Careless og Salabim? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. juli #35991 Del Skrevet 12. juli caremore skrev (10 minutter siden): Hva er årsaken til at det lengre tid med å få disse tallene enn med Careless og Salabim? Umulig å vite. Fristen for å få det godkjent hos brreg er ut juli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. juli #35992 Del Skrevet 12. juli Litt morsomt at noen faktisk sammenligner ett megastort cruiseskip i Karibien med danskebåten🙈 Bilde fra SE sin snapchat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. juli #35993 Del Skrevet 12. juli elskersommer skrev (11 minutter siden): Litt morsomt at noen faktisk sammenligner ett megastort cruiseskip i Karibien med danskebåten🙈 Bilde fra SE sin snapchat Vel. Når man først har hode inni navlen er det ikke så mye mer man ser heller. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 12. juli #35994 Del Skrevet 12. juli elskersommer skrev (8 minutter siden): Litt morsomt at noen faktisk sammenligner ett megastort cruiseskip i Karibien med danskebåten🙈 Bilde fra SE sin snapchat Du kan bli dårlig av begge disse båtene altså, av bevegelsene osv. Husker jeg leste om norovirus utbrudd på Royal Carribean, hvor hundrevis av passasjerer ble dårlige. Frister nok ikke når man sliter med emotofobi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. juli #35995 Del Skrevet 12. juli Roe skrev (5 minutter siden): Du kan bli dårlig av begge disse båtene altså, av bevegelsene osv. Husker jeg leste om norovirus utbrudd på Royal Carribean, hvor hundrevis av passasjerer ble dårlige. Frister nok ikke når man sliter med emotofobi. Og hvor ofte skjer det mener du? Sånn i forhold til risikoen ved å stikke hånda si ned i et tett toalett full av bæsj på et flyplasstoalett? Selektiv emontologi tror jeg vi sier. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 12. juli #35996 Del Skrevet 12. juli Roe skrev (21 minutter siden): Du kan bli dårlig av begge disse båtene altså, av bevegelsene osv. Husker jeg leste om norovirus utbrudd på Royal Carribean, hvor hundrevis av passasjerer ble dårlige. Frister nok ikke når man sliter med emotofobi. Hvis du drar på cruise i Middelhavet med en av de største båtene skal du ha ekstremt uflaks og j… uvær for å merke bevegelse…Og ja, jeg har vært på cruise mer enn en gang. Noro kan du få «hvor som helst» i sesong, også på camping i Italia, hun har småunger i barnehage og skole også. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. juli #35997 Del Skrevet 12. juli Roe skrev (1 time siden): Du kan bli dårlig av begge disse båtene altså, av bevegelsene osv. Husker jeg leste om norovirus utbrudd på Royal Carribean, hvor hundrevis av passasjerer ble dårlige. Frister nok ikke når man sliter med emotofobi. Skjønner ikke at hun kan lide av emotofobi når hun selv fortalte at hun sto med hele hånda nede i ett toalett på Gardermoen som det var avføring i å hadde gått tett... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 12. juli #35998 Del Skrevet 12. juli 26000 for EN uke? For å bo i liten brakke/hytte? Shit. Håper hun mente for hele oppholdet, for 26000 for det der hadde jeg aldri betalt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. juli #35999 Del Skrevet 13. juli (endret) Salabim er også i Dignity/ Remes hender. Virker som om de er involverte i alle selskapene til i fluencerne de samarbeidee med.. Og flere av selskapene sliter med dårlige resultater. Ser ut som om toppen er nådd nå.. Endret 13. juli av Stargaze 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. juli #36000 Del Skrevet 13. juli Stargaze skrev (4 minutter siden): Salabim er også i Fignity/ Remes hender. Virker som om de er involverte i alle selskapene til i fluencerne de samarbeidee med.. Og flere av selskapene sliter med dårlige resultater. Ser ut som om toppen er nådd nå.. Careless er vel det eneste firma Reme tjener noe penger på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå