Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Det hjelper ikke at hun fronter dette på sine sosiale medier. Aller følger ikke folk på snapchat eller instagram

Nei, og de kan nok ikke regne med at alle skjønner hvor lite hold det er i slike typer bikinier, bare se her i tråden. Så selv om de skriver overraskende, og da regner med alle skjønner seg på denne fasongen, så kan det bli feil for de som er litt treig. Enig i at det er dårlig markedsføring. Jeg tok utgangspunkt i SE sin snap hvor hun går i dybden på hva som menes med dette. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (Akkurat nå):

Men da bør jo det selvsagt stå i beskrivelsen også, der står det jo noe annet

Ja, og man ser at toppen ikke gjør venninna hennes en stor tjeneste heller. Og hun har vel naturlige bryster så vidt man vet. Av erfaring så skjønner jeg at de kommer til å brenne inne med denne toppen i store str, det er et mareritt for nakke og rygg å bruke trekant bikini når fronten er tung.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 minutter siden):

Men da bør jo det selvsagt stå i beskrivelsen også, der står det jo noe annet

Rett og slett dårlig markedsføring på nettsidene. Men det ble aldri skrevet at det var utgangspunkt i Careless sine sider da denne kjipe kommentaren blei slengt. Når kommentaren var ang et bilde på snap gikk jeg ut fra at den kom på bakgrunn av det som legges ut der. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 minutt siden):

Ja, og man ser at toppen ikke gjør venninna hennes en stor tjeneste heller. Og hun har vel naturlige bryster så vidt man vet. Av erfaring så skjønner jeg at de kommer til å brenne inne med denne toppen i store str, det er et mareritt for nakke og rygg å bruke trekant bikini når fronten er tung.

Men de bør jo ta et mindre antall av denne modellen i store str tenker jeg. Er det slik at de tar like antall av alle? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (22 minutter siden):

Kan man ikke bruke en bikini med lite hold selv om man er stor/har stor bryste?  Er ditt utgangspunkt at alle prøver å se små ut med struttende pupper når man tar en bikini på seg?

For å si det sånn... Jeg med store bryster kunne ikke brukt den toppen. Da hadde brystene veltet ut 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

For å si det sånn... Jeg med store bryster kunne ikke brukt den toppen. Da hadde brystene veltet ut 🙈

Tror denne ikke går så bra på nettsiden deres. Det er massiv umerket reklame for denne toppen, slik hun har drevet med umerket reklame for andre varer hun ikke får solgt ut.

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (23 minutter siden):

Se der ja @caremore jeg har ikke påstått at det står på nettsiden at den har lite hold. Jeg har påstått at det frontes i kanalen til SE. Og jeg trodde alle var klar over at en trekantbikini med knyting ikke har veldig god hold, det er kanskje feil av meg men det overrasker meg veldig da jeg bare antok at det var logisk for alle med bryster og en bikini....

Fakta / sannheten om bikinien burde vel stå på nettsiden, og under beskrivelsen av den?? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (24 minutter siden):

Neida, du bare referer til en kanal ikke alle kundene til Careless har tilgang til så de vet ikke at det ikke stemmer det som står på nettsiden nødvendigvis. 

Hvis SE sier de har lite hold, så vil jeg kalle det falsk markedsføring det som står på nettsiden til Careless?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Hvis SE sier de har lite hold, så vil jeg kalle det falsk markedsføring det som står på nettsiden til Careless?

Jepp, det er villende markedsføring. Man skal ikke måtte følge med på Snap for å innsikt i hvordan produktene faktisk er i bruk. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Fakta / sannheten om bikinien burde vel stå på nettsiden, og under beskrivelsen av den?? 

Jo, hvorfor siterer du meg med den kommentaren 😂 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Hvis SE sier de har lite hold, så vil jeg kalle det falsk markedsføring det som står på nettsiden til Careless?

Hun sier de har overraskende mye hold i forhold til hvilken type bikini det er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (3 minutter siden):

Jepp, det er villende markedsføring. Man skal ikke måtte følge med på Snap for å innsikt i hvordan produktene faktisk er i bruk. 

Men det har da ingen her påstått heller.  Når du kommenterer et bilde fra snap så er det jo ikke rart man tar utgangspunkt i at du faktisk ser hennes snapper og kommenterer ut fra det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen fortsatt lurer på om noen virkelig føler de er venninner med influensere, her er utdrag fra vg.no i dag: (omhandler Isabel Raad, men vil tro dette gjelder for SE også)

– Hun snakker til oss som venninner i steden for fans. Vi er de første som får vite hva som skjer i livet hennes uten at pressen eller andre vet det før oss.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

arnoyb skrev (47 minutter siden):

Men det har da ingen her påstått heller.  Når du kommenterer et bilde fra snap så er det jo ikke rart man tar utgangspunkt i at du faktisk ser hennes snapper og kommenterer ut fra det.

Igjen så tillegger du folk motiver og antar både det ene og det andre.  Når det gjelder Careless så skal de også forholde seg til dette; Forbrukerne har krav på god informasjon om varene og tjenestene de kjøper, og god informasjon om hvilke rettigheter og plikter de har. https://www.regjeringen.no/no/tema/forbruker/id214/

Endret av caremore
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (7 minutter siden):

Igjen så tillegger du folk motiver og antar både det ene og det andre.  Når det gjelder Careless så skal de også forholde seg til dette; Forbrukerne har krav på god informasjon om varene og tjenestene de kjøper, og god informasjon om hvilke rettigheter og plikter de har. https://www.regjeringen.no/no/tema/forbruker/id214/

Jeg har aldri vært uenig i at det er dårlig markedsføring osv på nettsiden. Men jeg kommenterte ikke nettsiden. Igjen tilegner du meg det ene og det andre. Jeg sa min mening om en kommentar til et bilde som er lagt ut på snap. At komentaren var ment nettsiden til careless er det jo null logikk i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (1 time siden):

Hærregud. Ja de fronter cuba som lite hold, som jeg skrev. Er skjeia stor nok eller må du ha den større?

 

arnoyb skrev (6 minutter siden):

Jeg har aldri vært uenig i at det er dårlig markedsføring osv på nettsiden. Men jeg kommenterte ikke nettsiden. Igjen tilegner du meg det ene og det andre. Jeg sa min mening om en kommentar til et bilde som er lagt ut på snap. At komentaren var ment nettsiden til careless er det jo null logikk i.

Du skriver da vitterlig «de hevder». Som om markedsføringen og tilgjengelig info sier dette. Det er jo beviselig feil da det er Sara Emilie som har hevdet dette på snap. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

caremore skrev (1 time siden):

Neida, du bare referer til en kanal ikke alle kundene til Careless har tilgang til så de vet ikke at det ikke stemmer det som står på nettsiden nødvendigvis. 

Du påstår jo at kundene er alle fansa til SE, og de er garantert både på snap og insta. De får garantert med seg hele livet til SE og heier på henne 🥳🥳

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (9 minutter siden):

Du påstår jo at kundene er alle fansa til SE, og de er garantert både på snap og insta. De får garantert med seg hele livet til SE og heier på henne 🥳🥳

Saklig dom alltid fra deg

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (20 minutter siden):

Du påstår jo at kundene er alle fansa til SE, og de er garantert både på snap og insta. De får garantert med seg hele livet til SE og heier på henne 🥳🥳

Så klart er ikke alle de som kjøper careless på SE sin snapchat eller Instagram. Det er fullt mulig og være stor fan av alt det SE selger av tøy uten og være på hennes SoMe kanaler.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (22 minutter siden):

Saklig dom alltid fra deg

Like mye som sekt, amish, hvor stygge kjolene er, kundene er dumme/fans, SE er ikke smart, SE er en gris m.m. 

Jeg bare påpekte noe hun har sakt tidligere, ikke noe verre enn det.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...