Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

caremore skrev (12 minutter siden):

Mobile Homes  OG Glamping står det veldig tydelig. 

Noen ser det man vil se... Ganske tydelig mobile homes og glamping...

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (8 timer siden):

Nå må folk slutte og dra dette forbanna misunnelse kortet fordi vi er mange som er kritiske og opptatt av at ting skal gjøres rett🤨 

Joda greit det. Men var vel du som dro "venninne kortet"..?

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en diskusjon om glamping! Jeg har i allefall lyst til å teste ut den plassen i Italia. Ser skikkelig koselig ut og med mange gode tilbud! 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaiturid skrev (4 timer siden):

Joda greit det. Men var vel du som dro "venninne kortet"..?

Å kjære vene🙈

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andromeda skrev (17 minutter siden):

For en diskusjon om glamping! Jeg har i allefall lyst til å teste ut den plassen i Italia. Ser skikkelig koselig ut og med mange gode tilbud! 

Skjønner ikke helt den diskusjonen jeg heller.. om de er på camping eller glamping bryr meg ikke. Hadde jeg hatt små barn så hadde jeg gjerne dratt dit..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andromeda skrev (2 timer siden):

Vi har ordnet sparekonto til Italia 2025, og skal dra dit neste år i 14 dager med barna 🤩 ser så deilig ut, og kult å oppleve Venezia også! Vi har visst om plassen der noen år, har ei venninne som nettopp var der. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CaroLis
Larsa skrev (1 time siden):

Vi har ordnet sparekonto til Italia 2025, og skal dra dit neste år i 14 dager med barna 🤩 ser så deilig ut, og kult å oppleve Venezia også! Vi har visst om plassen der noen år, har ei venninne som nettopp var der. 

Ser fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 29.6.2024 den 15.56):

Noen bekreftelser på Trustpilot at de faktisk slettet kommentarer

Bilder fra Trustpilot 🤫

Screenshot_20240629-142822~2.png

Screenshot_20240629-142846~2.png

Screenshot_20240629-142904~2.png

Screenshot_20240629-143008~2.png

Screenshot_20240629-143128~2.png

elskersommer skrev (På 29.6.2024 den 15.57):

2 nye dårlige tilbakemeldinger på Trustpilot i dag. Å ja. Jeg vet det var en bra også

Bilder fra Trustpilot 

Screenshot_20240629-143630~2.png

Screenshot_20240629-143620~2.png

For å spore tråden tilbake til det som er trådens opprinnelse, diskusjon av bedriften Sara Emilie AS/ Careless. Og ikke hvor få brukere på KG skal feriere. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

For å spore tråden tilbake til det som er trådens opprinnelse, diskusjon av bedriften Sara Emilie AS/ Careless. Og ikke hvor få brukere på KG skal feriere. 

De tre prikkene der oppe til høyre på innleggene, trykk på de og se hva som skjer 😘 de er der for en grunn om du mener innleggene ikke passer seg.

Og hadde det vært så enkelt at det bare var bedriften som ble diskutert så hadde det vært en annen sak. Da hadde faktisk denne tråden fungert, og om det var konstruktivt selvfølgelig 😘

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (På 28.6.2024 den 22.13):

Rart disse ikke er slettet da, siden de i følge deg sletter de negative tilbakemeldingene. 

Screenshot_20240628_221052_SamsungInternet.thumb.jpg.c3239454082dd3b767b3602d5cdc27d4.jpg

Screenshot_20240628_221013_SamsungInternet.thumb.jpg.e8597a10c5d9cdb6e58639d885e37f0a.jpg

Screenshot_20240628_221815_Samsung Internet.jpg

Denne er også relevant i forbindelse med trådens tema. Selv om ikke ALLE negative tilbakemeldinger blir delt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (43 minutter siden):

De tre prikkene der oppe til høyre på innleggene, trykk på de og se hva som skjer 😘 de er der for en grunn om du mener innleggene ikke passer seg.

Og hadde det vært så enkelt at det bare var bedriften som ble diskutert så hadde det vært en annen sak. Da hadde faktisk denne tråden fungert, og om det var konstruktivt selvfølgelig 😘

Bedriften er både Carless AS og Sara Emilie Tandberg AS. Så da diskuteres Careless og det SE legger ut på snap. Camping / Mobile homes og Glamping ble vel diskutert da ikke bedriftslederen vet forskjell på de to 😘

Endret av Bibbi_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (50 minutter siden):

Bedriften er både Carless AS og Sara Emilie Tandberg AS. Så da diskuteres Careless og det SE legger ut på snap. Camping / Mobile homes og Glamping ble vel diskutert da ikke bedriftslederen vet forskjell på de to 😘

ALLE her inne, (bør iallefall), vite at når man diskuterer morsrollen, utseende, hennes rolle som kjæreste/venninne m.m så diskuterer man ikke bedriften.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (22 minutter siden):

ALLE her inne, (bør iallefall), vite at når man diskuterer morsrollen, utseende, hennes rolle som kjæreste/venninne m.m så diskuterer man ikke bedriften.

Enig, barna og hvordan hun sminker seg o.l hennes bør ikke diskuteres. Men blir det gjort mye av det inne her synes du? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (1 time siden):

ALLE her inne, vet at det er en liten prosent som omhandler dette. Og den lille prosenten er ugrei. Samtidig er mesteparten av kritikken om bedriften,  selv om enkelte driver med selektiv lesing og åpenbart ikke forstår det. Å kritisere dårlig kvalitet på produktene er en del av det, uansett hva du måtte mene om det. 

Endret av caremore
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 time siden):

ALLE her inne, vet at det er en liten prosent som omhandler dette. Og den lille prosenten er ugrei. Samtidig er mesteparten av kritikken om bedriften,  selv om enkelte driver med selektiv lesing og åpenbart ikke forstår det. Å kritisere dårlig kvalitet på produktene er en del av det, uansett hva du måtte mene om det. 

Så er det forskjell på å kritisere og å kalle kjøperne dumme, amish, sekt m.m.

Jeg vet også at det vil alltid være misfornøyde kunder og det vil alltid være de som er fornøyde med produktene, uansett hva du mener om det 💃

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Du kritiserer Sara for å bruke begrepet glamping feil. Så vet du ikke hva firmaet heter? 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bella50 skrev (6 minutter siden):

Du kritiserer Sara for å bruke begrepet glamping feil. Så vet du ikke hva firmaet heter? 

Om du ser nøye etter ser du at brukeren BÅDE har skrevet det rett og feil. Kan det være en ørliten sjanse for at det snek seg inn en skrivefeil der...?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, caremore said:

Tenknisk sett er der vel Sara Emilie AS som skal diskuteres i tråden, careless kunne like gjerne blitt diskutert i Reme tråden. Om det hadde skjedd så hadde nok denne tråden blitt mye stillere siden omtrent er bare careless innleggene her handler om

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurris skrev (22 minutter siden):

Om du ser nøye etter ser du at brukeren BÅDE har skrevet det rett og feil. Kan det være en ørliten sjanse for at det snek seg inn en skrivefeil der...?

Jeg nevnte ikke skrivefeilen i Careless. Jeg skrev at hun ikke vet hva firmaet heter. Det heter Saraaemiliee As. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (38 minutter siden):

😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...