Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Roe skrev (6 minutter siden):

Både han og Sara Emilie utsettes for noe som heter destruktiv kritikk, og ikke simpelthen kritikk. :sukk:

La oss alle tenne et lys for disse voksne menneskene,  som selger sjela si for å kunne flashe bygging av et 500 kvm stort hus 🕯️Til og med snikreklamere på sitt eget «offisielle» forlovelsesbilde, slik at inntekten sikres når denne « romantiske» annonseringen skjer 3 uker etter at de faktisk forlovet seg etter en AI sang. 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spretteberta
Roadrunner skrev (1 time siden):

Har lurt på det samme, for sett andre influensere gjøre det samme, feks "annons3"

Ja en annen influenser delte dette en gang, husker ikke hvem. Men da vises snappene som er merket med egenreklame, annonse, sponset osv kun til følgerne og ikke i utforsk fordi snapchat ikke "liker det". Dermed lavere visningstall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spretteberta skrev (2 timer siden):

Ja en annen influenser delte dette en gang, husker ikke hvem. Men da vises snappene som er merket med egenreklame, annonse, sponset osv kun til følgerne og ikke i utforsk fordi snapchat ikke "liker det". Dermed lavere visningstall. 

Ja, men da har vi vel svaret?

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (13 timer siden):

Graviditetstest idag…. ALT skal deles 

Nettopp - vi får vite alt. Hun deler med en haug med folk med forskjellige meninger om henne. Da må hun faktisk også tåle diskusjonene.

Men for et liv, tenk å ikke kunne ha noe privat, fint og intimt. Men nærmest panisk måtte dele alt med alle.

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (18 timer siden):

Det er ikke spekulasjon. Det er det hun selv hat uttalt i flere artikler i media.

Og jeg understrekte at det var det inntrykket jeg satt igjen med.

Har dere ikke humor og ironi? 

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caremore skrev (15 timer siden):

La oss alle tenne et lys for disse voksne menneskene,  som selger sjela si for å kunne flashe bygging av et 500 kvm stort hus 🕯️Til og med snikreklamere på sitt eget «offisielle» forlovelsesbilde, slik at inntekten sikres når denne « romantiske» annonseringen skjer 3 uker etter at de faktisk forlovet seg etter en AI sang. 

Du må gjerne vise til noe dokumentasjon som bekrefter påstanden din, at forlovelsesbildet faktisk øker eller "sikrer" inntekten på et vis. Kjolen er ikke fokus i bildet, nevnes ikke i innlegget og snakkes heller ikke om i kommentarfeltet..

Endret av Roe
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (1 time siden):

Du må gjerne vise til noe dokumentasjon som bekrefter påstanden din, at forlovelsesbildet faktisk øker eller "sikrer" inntekten på et vis. Kjolen er ikke fokus i bildet, nevnes ikke i innlegget og snakkes heller ikke om i kommentarfeltet..

Det er klart hun tjener penger på en forlovelse. Nå må vi slutte å være så blåøyd og tenke at det influencere legger ut blir gjort det for kos.. 

Kanskje hun ikke tjener på den kjolen men hun tjener på det ved att folk er nysgjerrige og klikker seg inn. Alt er nøye planlagt for å tjene penger 

Endret av elskersommer
  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (13 minutter siden):

Det er klart hun tjener penger på en forlovelse. Nå må vi slutte å være så blåøyd og tenke at det influencere legger ut blir gjort det for kos.. 

Kanskje hun ikke tjener på den kjolen men hun tjener på det ved att folk er nysgjerrige og klikker seg inn. Alt er nøye planlagt for å tjene penger 

Gjør det noe om hun tjener penger på forlovelsen? 🤔 Selvfølgelig kommer forlovelse og bryllup til å bli brukt som innehold. Sara er influenser. Men jeg ser ikke at det skader noen. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk endelig gneldrekjerringa et frieri, så utrolig uromantisk...

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Det er klart hun tjener penger på en forlovelse. Nå må vi slutte å være så blåøyd og tenke at det influencere legger ut blir gjort det for kos.. 

Kanskje hun ikke tjener på den kjolen men hun tjener på det ved att folk er nysgjerrige og klikker seg inn. Alt er nøye planlagt for å tjene penger 

Kjolen er i fokus (noe annet vil være selektivt vurdering), hun merker ikke innlegget #reklame, de venter  med å slippe forlovelses bilde (så tilfeldig at det passet med av en av de x antall droppene den siste tiden) og når de først deler, så er det altså med en Careless kjole. Bedriftseier har hatt møte med FT og vet meget godt hvordan ting skal merkes, at hun per i dag har fått 32.000 likes på bildet sier noe om hva slags verdier som i ligger i den type reklame. Bedriftseier hadde 3 uker på seg til å velge en kjole hun hadde betalt for selv, men å la en slik romantisk anledning gå fra seg til å pushe enda mer polyester ville være for dumt i en verden hvor alt er til salgs.

  • Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (1 time siden):

Du må gjerne vise til noe dokumentasjon som bekrefter påstanden din, at forlovelsesbildet faktisk øker eller "sikrer" inntekten på et vis. Kjolen er ikke fokus i bildet, nevnes ikke i innlegget og snakkes heller ikke om i kommentarfeltet..

Kjolen er "IKKE" i fokus på bilde?

Må si meg uenig med deg i dette.

Bilde fra Sara Emilie sin instagram 

Screenshot_20240627-125609~2.png

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (4 minutter siden):

Kjolen er i fokus (noe annet vil være selektivt vurdering), hun merker ikke innlegget #reklame, de venter  med å slippe forlovelses bilde (så tilfeldig at det passet med av en av de x antall droppene den siste tiden) og når de først deler, så er det altså med en Careless kjole. Bedriftseier har hatt møte med FT og vet meget godt hvordan ting skal merkes, at hun per i dag har fått 32.000 likes på bildet sier noe om hva slags verdier som i ligger i den type reklame. Bedriftseier hadde 3 uker på seg til å velge en kjole hun hadde betalt for selv, men å la en slik romantisk anledning gå fra seg til å pushe enda mer polyester ville være for dumt i en verden hvor alt er til salgs.

Jeg hadde ikke sett det aktuelle bilde før nå så derfor skrev jeg som jeg gjorde. Å ja.. kjolen er i fokus

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella50 skrev (1 time siden):

Gjør det noe om hun tjener penger på forlovelsen? 🤔 Selvfølgelig kommer forlovelse og bryllup til å bli brukt som innehold. Sara er influenser. Men jeg ser ikke at det skader noen. 

Er måten hun tjener dette på som mange er kritiske til.. jeg gir  kaffen i om hun har 10 mill i banken og 50 millioner i lån. 

Hun gjør alt kun for å tjene mer penger.. om hun må selge sjela si,barna,forlovede,bryllup,hus spiller tydeligvis ingen rolle 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yesmam skrev (2 timer siden):

Har dere ikke humor og ironi? 

Håper ungene har humor og ironi i alle fall,  når de om noen år kan lese at mor prøvde seg med forlovelsespress etter SEX! 🤣 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på alle disse bildene av dette lille huset de skal bygge. Hvor det er svømmebasseng,alt skal være svart,mur på veggene inne med fossefall og mose..

Nå vet vi jo alle att hun ikke er den som har det ryddig der hun bor nå. Men hvordan blir det i dette huset? Hun klarte jo ikke å flytte kontoret sitt ned 1 etasje der de bor nå. Møbler er kjøpt inn da. 

Å hva koster det pr måned i lån og for å ikke snakke om strømutgifter?🙈 Alt koster så derfor må det pushes mer umerket reklame fremover og selges klær og sko.

Å jeg finnes ikke misunnelig. Bare å holde det huset ryddig og rent hadde fått meg til og skygge banen

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Har sett litt på alle disse bildene av dette lille huset de skal bygge. Hvor det er svømmebasseng,alt skal være svart,mur på veggene inne med fossefall og mose..

Nå vet vi jo alle att hun ikke er den som har det ryddig der hun bor nå. Men hvordan blir det i dette huset? Hun klarte jo ikke å flytte kontoret sitt ned 1 etasje der de bor nå. Møbler er kjøpt inn da. 

Å hva koster det pr måned i lån og for å ikke snakke om strømutgifter?🙈 Alt koster så derfor må det pushes mer umerket reklame fremover og selges klær og sko.

Å jeg finnes ikke misunnelig. Bare å holde det huset ryddig og rent hadde fått meg til og skygge banen

Mest sannsynlig blir det mye spons/samarbeid/kjøpe varer gjennom firma. Det er veldig slitsomt å bygge hus og ta alle disse vurderingene, ofte så ber man samarbeidspartner om råd. Med tanke på hva Careless har tatt ut i utbytte og hva hun får for salget av hus, så blir det vel ikke store lånet til slutt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (4 minutter siden):

Mest sannsynlig blir det mye spons/samarbeid/kjøpe varer gjennom firma. Det er veldig slitsomt å bygge hus og ta alle disse vurderingene, ofte så ber man samarbeidspartner om råd. Med tanke på hva Careless har tatt ut i utbytte og hva hun får for salget av hus, så blir det vel ikke store lånet til slutt? 

Nei det gjør kanskje ikke det. Men det huset koster nok sikkert 10 mill og bygge. Med tomta. Om ikke mer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (48 minutter siden):

Håper ungene har humor og ironi i alle fall,  når de om noen år kan lese at mor prøvde seg med forlovelsespress etter SEX! 🤣 

Press....vell... tror han gjør alt frivillig jeg da, uten press. Men det er nå meg da :)

 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Det er klart hun tjener penger på en forlovelse. Nå må vi slutte å være så blåøyd og tenke at det influencere legger ut blir gjort det for kos.. 

Kanskje hun ikke tjener på den kjolen men hun tjener på det ved att folk er nysgjerrige og klikker seg inn. Alt er nøye planlagt for å tjene penger 

Haha, så det finnes ikke bunn for at akkurat det spesifike innlegget hun la ut på sin instagram profil angående forlovelsen, faktisk har bidratt som inntekt. Kjolen ser ut som en helt alminnelig hvilken som helst kjole. I kommentarfeltet ser det ikke ut til å være oppstandelse over hvilken kjole som er avbildet, ei heller er det et reklameinnlegg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...