Sharp75! Skrevet 26. juni #35521 Del Skrevet 26. juni Snublefot62 skrev (10 minutter siden): Sikkert hyggelig med forlovelse. For all del. Ønsker jeg å gratulere paret så gjør jeg det direkte og ikke her. Men det som kritiseres her (om en leser med åpent sinn og ikke "hater/fan"-modus) går stort sett på eksponeringen av den store begivenheten og bruken av den til å skape innhold og finansiere en oppblåst livsstil. De fleste har jo forstått at dette har ligget i kortene lenge. Ikke fordi Sara Emilie er så flink til å holde på hemmeligheter men fordi hun har prøvd å bygge opp til det over tid. Det er jo det som gir mest engasjement og inntekt. Hun har til og med hatt minst 2 avisoppslag som går på dette med frieri og fremtidsplaner, som har blitt kopiert ut i flere medier. I det ene av disse har hun selv uttalt at V konsekvent sier nei til frieriene hennes, som hun kommer med hver kveld etter sex. Dette er altså det Sara Emilie selv velger å eksponere av privatlivet deres, for å tjene penger. Og siden de ble sammen har det vært perioder med åpenbar hinting til et nært forestående frieri. Ofte rundt februar. Ofte når de skal på ferier sammen. Som regel når hun kommer på det for å skape content. Så det bilde jeg sitter med her er at forlovelsen handler mye mer om å skape innhold i sosiale medier enn ekte kjærlighet. Det er mitt inntrykk. Det er godt mulig det ligger ekte kjærlighet i bunn, det kan ikke jeg vite siden jeg ikke kjenner de eller omgås de, men ut fra det som legges ut er det viktigste å skape innhold. Timing er viktig. Samtidig sitter jeg med et bilde av at V ikke ville. Dette bilde skapes ut fra måten Sara Emilie har vært tydelig på at HAN ikke frir og da må tydeligvis hun gjøre det - hint - hint - hint - og ingen frieri. Og alt dette forsegles nå ganske tydelig med at hun sier at hun fridde, hvor hun bruker evigheter tydeligvis på å forklare dette og så flashing av en helt alminnelig (flott) ring. Content. Penger. Stort hus. Så fremover nå er det ingen tvil om at innholdet vil gjenspeile bryllupsplaner. Alle vet at når en influenser skal gifte seg så blir det ekstremt mye innhold og eksplosjon i følgere og engasjement. Det vil bli snakk om seremonier, mottakelser, middager, blomster, pynt, kjoler, taler, sanger, overnattinger, reiser ++++++ i lang tid fremover nå til langt over brullupsdatoen. Og en vet at dette engasjerer en veldig stor og betalingsvillig gruppe mennesker - gifteklare voksne damer. Så det jeg vil gratulere Sara Emilie med her er å endelig få tilgang til et nytt marked hun enda ikke har hatt så stor tilgang til tidligere for å tjene penger. Ikke bare vil dette føre til en betydelig vekst i antall følgere og engasjement fremover i sosiale medier, men det vil garantert gi resultater i Careless med undertøy, badetøy og kjoler til bryllupspiker, forlovere og bryllupsreisen. Aner vi en ny variant av Belle? Belle Bridesmaid? Caching. Kanskje det er det som må til for å øke omsetningen i butikkene så tallene står i stil til måten Sara Emilie snakker om suksessen på? Kilde: https://www.nettavisen.no/kjendis/sara-emilie-tandberg-avslorer-frierikrangel-en-evig-diskusjon/s/5-95-1639272 Og sånn ble det altså ikke. Den er drøy, å betvile/synse om andres kjærlighet. Det er iallefall spekulasjoner, men det er det mye i fra din side. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. juni #35522 Del Skrevet 26. juni Sharp75! skrev (6 minutter siden): Den er drøy, å betvile/synse om andres kjærlighet. Det er iallefall spekulasjoner, men det er det mye i fra din side. Nei jeg beskrev mitt inntrykk. Jeg sa jeg ikke kunne vite noe om den faktiske kjærligheten mellom de. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 26. juni #35523 Del Skrevet 26. juni Snublefot62 skrev (4 minutter siden): Nei jeg beskrev mitt inntrykk. Jeg sa jeg ikke kunne vite noe om den faktiske kjærligheten mellom de. On point innlegg. Kunne sikkert brukt flere nettavis reportasjer hvor hun har nevn dette med forlovelse knyttet opp mot content og reklame. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 26. juni #35524 Del Skrevet 26. juni Jeg visste at det ville komme en forlovelse. Nå er ungen i barnehagen, og det er lite å snappe om der. Ikke kan hun legge ut om hvor tungt det er å gjøre noe når baby er der. Han er jo i barnehagen. 16 ukers helvete er over, og det er fortsatt noen måneder igjen før ny boost kommer når det blir sendt på tv. Hun må jo ha noe å dele med følgere i mellomtiden. Kalkulert og kynisk bruk av forlovelse... Praktisk at den kom i en stille periode......... 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 26. juni #35525 Del Skrevet 26. juni Banænie skrev (10 minutter siden): Jeg visste at det ville komme en forlovelse. Nå er ungen i barnehagen, og det er lite å snappe om der. Ikke kan hun legge ut om hvor tungt det er å gjøre noe når baby er der. Han er jo i barnehagen. 16 ukers helvete er over, og det er fortsatt noen måneder igjen før ny boost kommer når det blir sendt på tv. Hun må jo ha noe å dele med følgere i mellomtiden. Kalkulert og kynisk bruk av forlovelse... Praktisk at den kom i en stille periode......... Lå nok inne i årshjulet... 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 26. juni #35526 Del Skrevet 26. juni Banænie skrev (1 time siden): Jeg visste at det ville komme en forlovelse. Nå er ungen i barnehagen, og det er lite å snappe om der. Ikke kan hun legge ut om hvor tungt det er å gjøre noe når baby er der. Han er jo i barnehagen. 16 ukers helvete er over, og det er fortsatt noen måneder igjen før ny boost kommer når det blir sendt på tv. Hun må jo ha noe å dele med følgere i mellomtiden. Kalkulert og kynisk bruk av forlovelse... Praktisk at den kom i en stille periode......... Hærregud, som det diskuteres. To som er glade i hverandre forlover seg, naturlig det vel etter samboerskap og barn og bygging av hus. Jeg er helt sikker på at han vil og det er jo en del av jobben å skrive om livet sitt, like det eller ikke, det er ofte det influensere gjør. Om det er ting det ikke skrives om spekuleres det om alt mulig rart. Husker alle spekulasjoner og rykter som gikk den gangen sønnen var på sykehus og det var stille i perioder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. juni #35527 Del Skrevet 26. juni yesmam skrev (10 minutter siden): det er jo en del av jobben å skrive om livet sitt, like det eller ikke, det er ofte det influensere gjør Og da må det være lov å kunne kommentere på det som deles, og ha meninger om det. Eller? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 26. juni #35528 Del Skrevet 26. juni Snublefot62 skrev (29 minutter siden): Og da må det være lov å kunne kommentere på det som deles, og ha meninger om det. Eller? Selvsagt, men å spekulere i om at han egentlig ikke vil og sån, er jo helt sprøtt. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 26. juni #35529 Del Skrevet 26. juni Snublefot62 skrev (4 timer siden): Sikkert hyggelig med forlovelse. For all del. Ønsker jeg å gratulere paret så gjør jeg det direkte og ikke her. Men det som kritiseres her (om en leser med åpent sinn og ikke "hater/fan"-modus) går stort sett på eksponeringen av den store begivenheten og bruken av den til å skape innhold og finansiere en oppblåst livsstil. De fleste har jo forstått at dette har ligget i kortene lenge. Ikke fordi Sara Emilie er så flink til å holde på hemmeligheter men fordi hun har prøvd å bygge opp til det over tid. Det er jo det som gir mest engasjement og inntekt. Hun har til og med hatt minst 2 avisoppslag som går på dette med frieri og fremtidsplaner, som har blitt kopiert ut i flere medier. I det ene av disse har hun selv uttalt at V konsekvent sier nei til frieriene hennes, som hun kommer med hver kveld etter sex. Dette er altså det Sara Emilie selv velger å eksponere av privatlivet deres, for å tjene penger. Og siden de ble sammen har det vært perioder med åpenbar hinting til et nært forestående frieri. Ofte rundt februar. Ofte når de skal på ferier sammen. Som regel når hun kommer på det for å skape content. Så det bilde jeg sitter med her er at forlovelsen handler mye mer om å skape innhold i sosiale medier enn ekte kjærlighet. Det er mitt inntrykk. Det er godt mulig det ligger ekte kjærlighet i bunn, det kan ikke jeg vite siden jeg ikke kjenner de eller omgås de, men ut fra det som legges ut er det viktigste å skape innhold. Timing er viktig. Samtidig sitter jeg med et bilde av at V ikke ville. Dette bilde skapes ut fra måten Sara Emilie har vært tydelig på at HAN ikke frir og da må tydeligvis hun gjøre det - hint - hint - hint - og ingen frieri. Og alt dette forsegles nå ganske tydelig med at hun sier at hun fridde, hvor hun bruker evigheter tydeligvis på å forklare dette og så flashing av en helt alminnelig (flott) ring. Content. Penger. Stort hus. Så fremover nå er det ingen tvil om at innholdet vil gjenspeile bryllupsplaner. Alle vet at når en influenser skal gifte seg så blir det ekstremt mye innhold og eksplosjon i følgere og engasjement. Det vil bli snakk om seremonier, mottakelser, middager, blomster, pynt, kjoler, taler, sanger, overnattinger, reiser ++++++ i lang tid fremover nå til langt over brullupsdatoen. Og en vet at dette engasjerer en veldig stor og betalingsvillig gruppe mennesker - gifteklare voksne damer. Så det jeg vil gratulere Sara Emilie med her er å endelig få tilgang til et nytt marked hun enda ikke har hatt så stor tilgang til tidligere for å tjene penger. Ikke bare vil dette føre til en betydelig vekst i antall følgere og engasjement fremover i sosiale medier, men det vil garantert gi resultater i Careless med undertøy, badetøy og kjoler til bryllupspiker, forlovere og bryllupsreisen. Aner vi en ny variant av Belle? Belle Bridesmaid? Caching. Kanskje det er det som må til for å øke omsetningen i butikkene så tallene står i stil til måten Sara Emilie snakker om suksessen på? Kilde: https://www.nettavisen.no/kjendis/sara-emilie-tandberg-avslorer-frierikrangel-en-evig-diskusjon/s/5-95-1639272 Og sånn ble det altså ikke. Du vet yrkestittelen hennes er influencer, men likevel overrasker det at hun deler alt og ingenting som foregår i livet, og benytter seg av det? Selvfølgelig gjør hun det, noe annet ville være dumt i det yrket. Jeg sitter med et helt annet inntrykk en deg vedrørende forlovelsen, iallefall. At han ikke fridde selv er ikke synonymt med at han ikke vil gifte seg. Han har uttrykt ett ønske om at hun skal fri og vice versa. Hvordan er det forenelig med en som ikke vil gifte seg? 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 26. juni #35530 Del Skrevet 26. juni Snublefot62 skrev (1 time siden): Og da må det være lov å kunne kommentere på det som deles, og ha meninger om det. Eller? Hun ville ha bryllup i 2022, han i 2024. Så årshjulet stemmer overens med det du skisserte i ditt opprinnelige innlegg. Godt planlagt influenser innhold. Ikke så veldig romantisk, men shit heller cash ruller inn… 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. juni #35531 Del Skrevet 26. juni yesmam skrev (1 time siden): Selvsagt, men å spekulere i om at han egentlig ikke vil og sån, er jo helt sprøtt. Det er ikke spekulasjon. Det er det hun selv hat uttalt i flere artikler i media. Og jeg understrekte at det var det inntrykket jeg satt igjen med. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. juni #35532 Del Skrevet 26. juni Roe skrev (35 minutter siden): Du vet yrkestittelen hennes er influencer, men likevel overrasker det at hun deler alt og ingenting som foregår i livet, og benytter seg av det? Selvfølgelig gjør hun det, noe annet ville være dumt i det yrket. Jeg sitter med et helt annet inntrykk en deg vedrørende forlovelsen, iallefall. At han ikke fridde selv er ikke synonymt med at han ikke vil gifte seg. Han har uttrykt ett ønske om at hun skal fri og vice versa. Hvordan er det forenelig med en som ikke vil gifte seg? Dette gir ikke meg et inntrykk av en som vil gifte seg. Mer en som spiller med for innholdet sin del. Sitat Influenseren drømmer om bryllup, men kjæresten spiller ikke helt på lag. Sitat Hun har flere ganger snakket åpent om at hun gjerne vil gifte seg, og at hun stadig ber kjæresten gå ned på kne. Hun har også fridd med en noe ironisk distanse flere ganger selv, men inntil videre har ikke influenseren en ring på fingeren. Sitat Jeg prøver å si det. At skal du få noe gjort, så må du gjøre det selv. Du kan ikke få i pose og sekk, sier han. Sitat Den populære influenseren har også spøkt med at hun ofte frir til kjæresten etter sex, men at hun har til gode å få et ja i retur Kilde: https://www.nettavisen.no/kjendis/sara-emilie-tandberg-avslorer-frierikrangel-en-evig-diskusjon/s/5-95-1639272 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 26. juni #35533 Del Skrevet 26. juni Snublefot62 skrev (11 minutter siden): Det er ikke spekulasjon. Det er det hun selv hat uttalt i flere artikler i media. Og jeg understrekte at det var det inntrykket jeg satt igjen med. Han har tydeligvis sagt nei noen ganger... Å nå var det vel ikke så mye å komme med av innhold på SoMe, så da fikk hun fri selv. Enda hun har vært ganske bastant på at DET skulle han gjøre. Men siden han kanskje ikke har så hastverk med å gifte seg så måtte hun ta saken i egne hender... Må få pengene til å rulle inn si. Skjermbilde fra nettavisen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 26. juni #35534 Del Skrevet 26. juni Det er veldig nedverdigende å kaste ut teorier om at han ikke vil gifte seg med henne. Da hadde han sagt nei, det er en voksen mann. Han har sagt nei tidligere når det har vært halv-seriøst, og kanskje var det mer seriøst nå? Sånn hun forteller det så ble de begge litt overrasket over hvordan det gikk til, og det er jo litt smått romantisk (det er min mening at det høres romantisk ut, det er selvsagt noen som kommer til å være uenig i det). Om det bare hadde vært for å få mer klikk og engasjement, og han ikke var komfortabel med det, så hadde dette nok sett annerledes ut. Hun er influencer. Jobben hennes er å få livet til å se spennende ut. Og: angående at hun ikke skulle fri så er det lov å ombestemme seg. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. juni #35535 Del Skrevet 26. juni kittkatt skrev (16 minutter siden): Det er veldig nedverdigende å kaste ut teorier om at han ikke vil gifte seg med henne. Da hadde han sagt nei, det er en voksen mann. Og denne voksne mannen er kanskje selv i stand til å samtykke til at livet hans eksponeres i sosiale medier og vil kunne være mål for kritikk av det som eksponeres eller måten det eksponeres på? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 26. juni #35536 Del Skrevet 26. juni kaiturid skrev (17 timer siden): Stakkars V som fikk en mega bred ring🥴 Stakkars V ja, han valgte den jo tross alt sjøl😂🤦🏻♀️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 26. juni #35537 Del Skrevet 26. juni Hva skjer med at hun nesten konsekvent (sikkert ikke, men veldig ofte) skriver "EGENREKLAME" feil? Bare idag har jeg sett det stavet "EGENRKELAME" minst 3 ganger. Veit at hun er dyslektisk, men det er ikke like ofte sånne "skrivefeil" i tekstingen. Er det for algoritmen, noen lur grunn for dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 26. juni #35538 Del Skrevet 26. juni Snublefot62 skrev (1 time siden): Og denne voksne mannen er kanskje selv i stand til å samtykke til at livet hans eksponeres i sosiale medier og vil kunne være mål for kritikk av det som eksponeres eller måten det eksponeres på? Både han og Sara Emilie utsettes for noe som heter destruktiv kritikk, og ikke simpelthen kritikk. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. juni #35539 Del Skrevet 26. juni KaraThrace skrev (12 minutter siden): Hva skjer med at hun nesten konsekvent (sikkert ikke, men veldig ofte) skriver "EGENREKLAME" feil? Bare idag har jeg sett det stavet "EGENRKELAME" minst 3 ganger. Veit at hun er dyslektisk, men det er ikke like ofte sånne "skrivefeil" i tekstingen. Er det for algoritmen, noen lur grunn for dette? Har lurt på det samme, for sett andre influensere gjøre det samme, feks "annons3" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 26. juni #35540 Del Skrevet 26. juni Roe skrev (6 minutter siden): Både han og Sara Emilie utsettes for noe som heter destruktiv kritikk, og ikke simpelthen kritikk. La oss alle tenne et lys for disse voksne menneskene, som selger sjela si for å kunne flashe bygging av et 500 kvm stort hus 🕯️Til og med snikreklamere på sitt eget «offisielle» forlovelsesbilde, slik at inntekten sikres når denne « romantiske» annonseringen skjer 3 uker etter at de faktisk forlovet seg etter en AI sang. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå