Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

issoras skrev (50 minutter siden):

Disse går jo bare til XL? 

Men forstår du forskjellen på å mene at et valg ikke er så smart, og å mene at forbrukeren er dum

Jeg syns jo ikke det er så smart å stå i kø for mummikopper heller, men syns jo ikke folk er dumme av den grunn. De bare finner glede av helt andre ting enn meg. Kategoriserer jo ikke alle som ikke gjør som meg som idioter av den grunn. 

Du får de opp til 3xl på  under armour 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unodostrez skrev (22 minutter siden):

Ser at Sandra Lyng også skal sette igang med eget klesmerke………. #Remegjengen 

Hva type design blir det på hennes tøy tro🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Ja de er overpriset. Men frøken Tandberg skaper en veninnefølelse mot sine følgere å dermed selger de masse

Tror du virkelig alle kjøperne går på den? 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Tror du virkelig alle kjøperne går på den? 

Synes det blir et litt tomt argument denne veninnefølelsen.. Klart, at den eksisterer nok til en viss grad, men vi har ingen måter å måle den på. Ingen tall eller dokumentasjon å vise til som kan fortelle oss antall forbrukere av Careless som også følger Sara i sosiale medier og så videre..

Endret av Roe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Bella50 said:

Her er det et hull i markedet. Treningsbh med god hold for de som har store bryst. 

4 hours ago, Minlillelykke said:

Dette vil jeg ha tips på! Jeg strever så med å finne en god bh med god hold.

Shock absorber. De har jeg brukt i åresvis. Favoritten min er Shock Absorber Ultimate Run Bra Padded. (Padded versjonen er mye av cluet her.) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 timer siden):

Min datter kjøper overhode ikke tøy som SE og de andre jentene i den klanen selger😊 tror heller ikke at det kommer til å skje

Du har kjøpt Careless bh. Tror du at du er venninne med Sara? Nei, det tror ikke jeg. Hvorfor tror du at andre kjøper fordi de tror de er venninner? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (10 timer siden):

Jaja Sara Emilie kan le hele veien til banken. Hun er blitt rik på klær😁

Kanskje hun har lang vei 😂. Mange må tydeligvis være veldig fornøyde,selv om det virker stikk imot her.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (12 timer siden):

Dette vil jeg ha tips på! Jeg strever så med å finne en god bh med god hold.

Shock Absorber har også godt hold. Jeg har Active D+ Classic - ikke kjøpt noe annet på flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (7 timer siden):

Shock absorber. De har jeg brukt i åresvis. Favoritten min er Shock Absorber Ultimate Run Bra Padded. (Padded versjonen er mye av cluet her.) 

Ok. Da er en 70 F bestilt. Den har jeg ikke prøvd. Og jeg har tenkt at jeg ikke trenger padded, fordi jeg har nok pupp fra før. Men jeg takker for tipset.
Mye av problemet mange ikke forstår er at det nytter ikke at BH’ en selges i 3Xl når man trenger Str S, men må ha plass til puppene. 
Jeg er skeptisk til Sara sin Big/small cup i undertøy. Har derfor aldri bestilt, fordi jeg tror det kan bli mye retur. Men nå har vi fått butikk i Bergen. Så jeg skal sjekke det ut. 
Så håper jeg inderlig Sara kommer med en god sports BH som passer oss som er slank, med store pupper. 😃 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Dupers said:

Bonprix har faktisk ganske mye ganske likt bare uten like dype lommer og til billigere pris.  Ikke helt likt da, men ganske likt.

Bonprix?? Er det alt du har å komme med? Hvilke produkter derfra er helt like da med lik passform? Og hvorfor er man dum om man synes carelesskjolene er finere og sitter bedre på kroppen? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (6 minutter siden):

Hvor ble det av Elin Tvedt?

Er der hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (3 timer siden):

Du har kjøpt Careless bh. Tror du at du er venninne med Sara? Nei, det tror ikke jeg. Hvorfor tror du at andre kjøper fordi de tror de er venninner? 

Jeg kjøpte min brukt av min venninne.. å det gjorde jeg fordi jeg vil prøve om de faktisk var så bra som det ble hevdet. Å det ble med det ene kjøpet som da var brukt og ikke en eneste krone fra meg gikk i hennes lommebok😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (25 minutter siden):

Jeg kjøpte min brukt av min venninne.. å det gjorde jeg fordi jeg vil prøve om de faktisk var så bra som det ble hevdet. Å det ble med det ene kjøpet som da var brukt og ikke en eneste krone fra meg gikk i hennes lommebok😊

Jeg tror ikke de fleste ser på Sara som en venninne. Jeg tror all reklamen Sara driver med gjør at vi blir eksponert for Careless så ofte at vi har lettere for å velge Careless en for eksempel Floyd. Jeg følger ingen som promoterer Floyd. Ser gjerne reklame fra Floyd. Tenker at den kjolen var fin. Men så glemmer jeg hele kjolen, dersom den ikke tilfeldigvis står utstilt i butikkvinduet når jeg går forbi. 
Siden jeg følger Sara, blir jeg presentert for mer Careless reklame enn for noe annet merke. Jeg får ikke muligheten til å glemme en kjole jeg syntes var fin. 
Jeg blir nok sterkt påvirket av reklamen jeg ser hver eneste dag. Og det tror jeg er nøkkelen til suksessen hos Sara og andre influensere. Tenk på alle som ser reklamen for Oda jakken. Om Careless hadde kjøpt en dobbel side i VG hadde ikke like mange i rett målgruppe sett reklamen for jakken. 
Markedsverdien på reklame blant Influensere er enorm. Jeg blir påvirket av en påvirker, ikke en venninne. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (5 timer siden):

Ok. Da er en 70 F bestilt. Den har jeg ikke prøvd. Og jeg har tenkt at jeg ikke trenger padded, fordi jeg har nok pupp fra før. Men jeg takker for tipset.
Mye av problemet mange ikke forstår er at det nytter ikke at BH’ en selges i 3Xl når man trenger Str S, men må ha plass til puppene. 
Jeg er skeptisk til Sara sin Big/small cup i undertøy. Har derfor aldri bestilt, fordi jeg tror det kan bli mye retur. Men nå har vi fått butikk i Bergen. Så jeg skal sjekke det ut. 
Så håper jeg inderlig Sara kommer med en god sports BH som passer oss som er slank, med store pupper. 😃 

Careless har null støtte til store bryster. Jeg har 80 h og synes de er ubruklige. Men det er meg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel så enkelt som at de selger klær folk liker og vil ha og som folk betaler masse for. Noen liker plaggene, andre ikke. Hun tjener godt på alt dette, hun gir masse til forskning. Og når hun tjener såpass på dette, hvorfor skal hun da ikke kunne bygge seg et stort dyrt hus? Det sitter noen få hær inne og rakker ned på klær og priser og kvalitet og alt det dær. Mange tusen plagg blir solgt. Ja, noe er dårlig kvalitet og noe kanskje litt vanskelige i størrelsen, men det kan det være på andre butikker også. Men når folk er villige til å betale og kjøpe, selvsagt kommer hun da med flere varer. Noe annet ville vært domt. Vil til slutt si at jeg liker ikke kjolene på meg selv (jeg har prøvd en), men de kan være pene på andre. Har bikini fra henne, og den elsker jeg.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CaroLis

Jeg er så spent på hvordan det går med de som skal gå i 24 timer! Kan ikke akkurat kalle henne lat etter dette 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (34 minutter siden):

Jeg er så spent på hvordan det går med de som skal gå i 24 timer! Kan ikke akkurat kalle henne lat etter dette 😀

Jeg også. Men det kommer garantert kommentarer om at det er noe galt med det også.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, issoras said:

Bonprix?? Er det alt du har å komme med? Hvilke produkter derfra er helt like da med lik passform? Og hvorfor er man dum om man synes carelesskjolene er finere og sitter bedre på kroppen? 

Nå må du holde tunga rett i munnen. Jeg har aldrig påstått at det innes helt like kjoler til halv pris på butikker. Jeg har sagt at bonprix har mye ganske likt for å forsvare det utsagnet noen andre kom med. Jeg har ikke handlet fra bonprix, men det dukker alltid opp reklame derfra etter jeg har vært inne på careless nettsiden

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Dupers said:

Nå må du holde tunga rett i munnen. Jeg har aldrig påstått at det innes helt like kjoler til halv pris på butikker. Jeg har sagt at bonprix har mye ganske likt for å forsvare det utsagnet noen andre kom med. Jeg har ikke handlet fra bonprix, men det dukker alltid opp reklame derfra etter jeg har vært inne på careless nettsiden

Men du må jo se utsagnet du forsvarer i konteksten vi diskuterer - at forbrukere blir kalt dumme fordi de handler klærne de liker fra Careless. Da må det jo være rimelig å forvente konkrete eksempler på hvor man finner de samme klærne i samme kvalitet til en rimeligere penge, hvis man er så dum som handler fra careless? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...