Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Era Vulgaris skrev (12 minutter siden):

For noe tull. Jeg har store bryster, men har flere trenings-bh med veldig god støtte og hold. Kjøpt lenge før Careless kom med sine. 

Feil. Careless har ikke lansert treningsbh. Treningsbh for de brystfagre er et gjentagende tema i treningsbransjen. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (14 minutter siden):

Norske eller utenlandske idrettsarrangement?

Begge. Har betalt mest for utenlandske arrangement. Da er det gjerne et større arrangement som jeg er villig til å betale for. 
Men jeg solgte Bruce Springsteen billettene mine. 🤑 På den tiden var det lite konserter i Bergen. Bergenserne var ikke vandt til at det kom stjerner til by’n. 
Og da Brann ble seriemestre, hadde jeg ekstra billetter. Folk var billig til å betale. Hva har det med saken å gjøre om det er innlands eller utenlands man kjøper billetter? 🤔😃

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøvftta skrev (1 time siden):

Alle, eller i alle fall de fleste vet at klær som er laget i Kina og (europadelen i )Tyrkia er i typ temu og wish kvalitet.

Når man da ser at folk gang på gang mottar klær fra careless som er feilsydd, med dårlige sømmer, manglende knapper O.l så behøver man ikke å være rakett etterforsker for å skjønne at disse klærne egentlig ikke er noe mer verdt enn noe fra wish.

Da faller det ganske naturlig å ønske og kalle folk som handler klær til blodpris som ikke er verdt mer enn en 50 lapp for dumme.

De av dere som sitter og kverulerer bastant på at det er gode klær og verdt flere 100 tilomed 1000 kr. Jeg skjønner ikke at dere orker.

Man ser jo at dette er klær som ikke er verdt det.

Gøy. Dette var en kommentar uten substans i virkeligheten. At «made in china» = dårlig kvalitet er en myte fra fortiden. Jeg har mye erfaring fra klesbransjen, og det er ikke sånn det fungerer. Hvor mener du at klærne skal produseres for at kvaliteten skal være god? At klær er produsert i Europa gjør stort sett at klærne blir dyrere. De kan like godt være av dårlig kvalitet. Det er gode og dårlige fabrikker i hele verden. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (1 minutt siden):

Begge. Har betalt mest for utenlandske arrangement. Da er det gjerne et større arrangement som jeg er villig til å betale for. 
Men jeg solgte Bruce Springsteen billettene mine. 🤑 På den tiden var det lite konserter i Bergen. Bergenserne var ikke vandt til at det kom stjerner til by’n. 
Og da Brann ble seriemestre, hadde jeg ekstra billetter. Folk var billig til å betale. Hva har det med saken å gjøre om det er innlands eller utenlands man kjøper billetter? 🤔😃

Fordi du er åpenbart ikke kjent med svartebørsloven som forbyr selger å ta høyere pris for videresalg av billetter enn normal utsalgspris.

Så når du bruker det som et eksempel for at det er helt normalt med marked som er villig til å betale mer for et produkt så bæsjer du i praksis på leggen.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (2 minutter siden):

Vel… at det ikke er lov å selge billetter til slike arrangementer for mer enn du kjøpte dem for. Ikke i Norge, i alle fall. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (2 minutter siden):

Er vel liiiiitt forskjell på en spesiell konsert eller en finale i et mesterskap og en jakke eller noe som det finnes ubegrenset av...😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Er vel liiiiitt forskjell på en spesiell konsert eller en finale i et mesterskap og en jakke eller noe som det finnes ubegrenset av...😂

Men det er jo begrenset..? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøvftta skrev (1 time siden):

Alle, eller i alle fall de fleste vet at klær som er laget i Kina og (europadelen i )Tyrkia er i typ temu og wish kvalitet.

Når man da ser at folk gang på gang mottar klær fra careless som er feilsydd, med dårlige sømmer, manglende knapper O.l så behøver man ikke å være rakett etterforsker for å skjønne at disse klærne egentlig ikke er noe mer verdt enn noe fra wish.

Da faller det ganske naturlig å ønske og kalle folk som handler klær til blodpris som ikke er verdt mer enn en 50 lapp for dumme.

De av dere som sitter og kverulerer bastant på at det er gode klær og verdt flere 100 tilomed 1000 kr. Jeg skjønner ikke at dere orker.

Man ser jo at dette er klær som ikke er verdt det.

Hvilke land er det som produserer klær av kvalitet? Hvilket kvalitetsmerke er det som ikke selger klær som er produsert i Asia? 🤔 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (2 timer siden):

Her er det et hull i markedet. Treningsbh med god hold for de som har store bryst. 

Å når vi ser video av henne så har hun ikke klart og tette det hullet enda. Å her skal ikke jeg begi meg ut på å si det ikke finnes fra før fordi dette vet jeg ikke noe om.

Trening har ikke vært min sterkeste side men har startet opp nå og driver og prøver diverse treningstopper

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bibbi_ said:

I tilbud og etterspørsel er det ingen forskjell, markedsmekanismen er akkurat den samme. Det fantes jo ikke ubegrenset av akkurat denne jakken. 

Det finnes ikke ubegrenset av jakker på Temu heller, hadde de vært ubegrenset hadde prisen vært 0. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (13 minutter siden):

Men det er jo begrenset..? 

Du skjønner vel jeg mener olajakker generelt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (48 minutter siden):

For noe tull. Jeg har store bryster, men har flere trenings-bh med veldig god støtte og hold. Kjøpt lenge før Careless kom med sine. 

Kom gjerne med navn øæ.firma😊 jeg trenger

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (5 minutter siden):

I tilbud og etterspørsel er det ingen forskjell, markedsmekanismen er akkurat den samme. Det fantes jo ikke ubegrenset av akkurat denne jakken. 

Det finnes ikke ubegrenset av jakker på Temu heller, hadde de vært ubegrenset hadde prisen vært 0. 

Jeg har ikke telt hvor mange olajakker det finnes til salgs i verden. Så jeg skrev ubegrenset fordi det er så mange at det er umulig å finne eksakt antall. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Du skjønner vel jeg mener olajakker generelt? 

Tråden handler jo ikke om olajakker 🤷🏼‍♀️ dessuten er det ikke ubegrenset. Jeg kjøper ikke en hvilken som helst olajakke, så da må jeg finne en jeg faktisk vil ha. Enten det er fra Careless eller et annet merke.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (1 minutt siden):

Tråden handler jo ikke om olajakker 🤷🏼‍♀️ dessuten er det ikke ubegrenset. Jeg kjøper ikke en hvilken som helst olajakke, så da må jeg finne en jeg faktisk vil ha. Enten det er fra Careless eller et annet merke.

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

😂

Utdyp gjerne. Jeg skjønner ikke hva du mener er morsomt med kommentaren min 🙂 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tessa12 skrev (58 minutter siden):

Careless sine har ikke kommet ut enda da. 

Nei? Det var heller ikke poenget. Det er ikke noe hull å tette i det markedet heller. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (49 minutter siden):

Feil. Careless har ikke lansert treningsbh. Treningsbh for de brystfagre er et gjentagende tema i treningsbransjen. 

Hva er feil med det jeg sa? Du sier Careless tetter et hull i markedet når de lanserer treningsbh for brystfagre. Jeg sier det ikke stemmer. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (19 minutter siden):

Jeg har en fra Pierre Robert som er kjempegod, og to fra Better bodies. Har en til, men må sjekke merke før jeg svarer. Husker ikke i farta. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (1 minutt siden):

Jeg har en fra Pierre Robert som er kjempegod, og to fra Better bodies. Har en til, men må sjekke merke før jeg svarer. Husker ikke i farta. 

elskersommer skrev (23 minutter siden):

Under Armor sin er jeg veldig fornøyd med. Det var den jeg ikke kom på da jeg postet første svar til deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...