kittkatt Skrevet 14. juni #35141 Del Skrevet 14. juni Bibbi_ skrev (53 minutter siden): Men det er jo så billig produsert, elendig kvalitet. Hvordan kan det da koste så mye? De som kjøper blakker seg på billig ræl, og SE takker og bukker med å bygge seg et luksushjem. (Så sitter det mange å prøver å kvitte seg med det på facebook o.l. ) Hvem har blakks seg? Det er en artikkel jeg ikke har lest. Kommentaren gir egentlig ingen mening. @Dupers sier at det er et merke, og du spør hvordan det kan koste så mye? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. juni #35142 Del Skrevet 14. juni kittkatt skrev (34 minutter siden): Hvem har blakks seg? Det er en artikkel jeg ikke har lest. Kommentaren gir egentlig ingen mening. @Dupers sier at det er et merke, og du spør hvordan det kan koste så mye? Blakker seg var kanskje feil uttrykk å bruke. Er rettere å si "bruker mye penger". Beklager. Carless er ikke no merke, det er ikke som f.eks Floyd, eller andre dyre merker. Å Floyd sine kjoler f.eks er jo billigere enn Careless sine. Floyd er i hvertfall en kjent kjede, som ganske mange har hørt om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 14. juni #35143 Del Skrevet 14. juni (endret) Bibbi_ skrev (5 timer siden): Blakker seg var kanskje feil uttrykk å bruke. Er rettere å si "bruker mye penger". Beklager. Carless er ikke no merke, det er ikke som f.eks Floyd, eller andre dyre merker. Å Floyd sine kjoler f.eks er jo billigere enn Careless sine. Floyd er i hvertfall en kjent kjede, som ganske mange har hørt om. Definisjonen av et merke: "et type produkt produsert av et bestemt selskap under et bestemt navn" eller "Varemerke er et identifiserbart og rettsbeskyttet kjennetegn ved en virksomhets produkt (vare eller tjeneste). Et varemerke kan bestå av figur (logo eller symbol), ord og ordforbindelse (herunder slagord og navn) eller av særegen formgiving (design) av produktets form, utstyr og emballasje" Careless er et merke. Endret 14. juni av Roe 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 14. juni #35144 Del Skrevet 14. juni Bibbi_ skrev (1 time siden): Blakker seg var kanskje feil uttrykk å bruke. Er rettere å si "bruker mye penger". Beklager. Carless er ikke no merke, det er ikke som f.eks Floyd, eller andre dyre merker. Å Floyd sine kjoler f.eks er jo billigere enn Careless sine. Floyd er i hvertfall en kjent kjede, som ganske mange har hørt om. Bare fordi du ikke vil at det skal være et merke så er det jo det. Det handler ikke om hvor dyrt det er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. juni #35145 Del Skrevet 14. juni kittkatt skrev (16 minutter siden): Bare fordi du ikke vil at det skal være et merke så er det jo det. Det handler ikke om hvor dyrt det er. Fordi jeg ikke vil? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 14. juni #35146 Del Skrevet 14. juni 54 minutter siden, Bibbi_ said: Fordi jeg ikke vil? 😂 Hvilke andre grunner er det til at du ikke mener det er et merke da? 🧐 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 14. juni #35147 Del Skrevet 14. juni Bibbi_ skrev (2 timer siden): Fordi jeg ikke vil? 😂 Ja? Det er jo et merke, per definisjon - som @Roe skriver. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. juni #35148 Del Skrevet 14. juni Hvem stiller seg i kø for å handle i butikken hennes?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. juni #35149 Del Skrevet 14. juni Xstrella skrev (2 minutter siden): Hvem stiller seg i kø for å handle i butikken hennes?? Sekten hennes? 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CaroLis Skrevet 14. juni #35150 Del Skrevet 14. juni Xstrella skrev (3 minutter siden): Hvem stiller seg i kø for å handle i butikken hennes?? Veldig mange virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. juni #35151 Del Skrevet 14. juni CaroLis skrev (1 minutt siden): Veldig mange virker det som. Ja, det er utrolig hvor dumme folk er. 🙄🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 14. juni #35152 Del Skrevet 14. juni Xstrella skrev (4 minutter siden): Ja, det er utrolig hvor dumme folk er. 🙄🙂 Hvorfor er folk dumme av den grunn? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 14. juni #35153 Del Skrevet 14. juni 46 minutter siden, Xstrella said: Hvem stiller seg i kø for å handle i butikken hennes?? Samme typer mennesker som stiller seg i kø på black friday, og toilldag(i trondheim) for å kjøpe en hårføner til 200kr avslag. Neida joda, jeg tror det er mye samme mennesker, men at mange av de kommer til cl pga goodiebags og fordi det er noe nytt. Hvorfor folk ber om bilder og legger ut på instagram forstår jeg ikke, det er ikke sånn at ett bilde.med en influenser skaffer deg flere følgere så jeg forstår ikke hva de kan tjene på der 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. juni #35154 Del Skrevet 14. juni Roe skrev (1 time siden): Hvorfor er folk dumme av den grunn? Saueflokkmentaliteten. Overpriset og ikke en nødvendighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 14. juni #35155 Del Skrevet 14. juni Xstrella skrev (11 minutter siden): Saueflokkmentaliteten. Overpriset og ikke en nødvendighet. Tror du skal være litt forsiktig med å kalle folk dumme, når du skriver at saueflokkmentaliteten er overpriset. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. juni #35156 Del Skrevet 14. juni Herrehatt, nå er galingene i gang. Ei som selger jakka for 2000 kr! 2000 kr! Er det noen som er så dumme at de kjøper?? Skjermbilde finn.no Og de byr over hverandre 😂😂 Kjære vene, det er en alminnelig olajakka, som du kan få for 400 kr i andre butikker. Glad jeg har vettet i behold Skjermbilde kjøpe/ selge på Facebook 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. juni #35157 Del Skrevet 14. juni Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Herrehatt, nå er galingene i gang. Ei som selger jakka for 2000 kr! 2000 kr! Er det noen som er så dumme at de kjøper?? Skjermbilde finn.no Og de byr over hverandre 😂😂 Kjære vene, det er en alminnelig olajakka, som du kan få for 400 kr i andre butikker. Glad jeg har vettet i behold Skjermbilde kjøpe/ selge på Facebook Men ble ikke disse lagt ut for salg onsdag kveld kl 21? Har hun fått jakka alt nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. juni #35158 Del Skrevet 14. juni elskersommer skrev (17 minutter siden): Men ble ikke disse lagt ut for salg onsdag kveld kl 21? Har hun fått jakka alt nå? Tydeligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 14. juni #35159 Del Skrevet 14. juni Bibbi_ skrev (20 minutter siden): Herrehatt, nå er galingene i gang. Ei som selger jakka for 2000 kr! 2000 kr! Er det noen som er så dumme at de kjøper?? Skjermbilde finn.no Og de byr over hverandre 😂😂 Kjære vene, det er en alminnelig olajakka, som du kan få for 400 kr i andre butikker. Glad jeg har vettet i behold Skjermbilde kjøpe/ selge på Facebook Ikke bare en alminnelig olajakke, det er Careless - en merkevare som er ettertraktet i markedet just nu 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. juni #35160 Del Skrevet 14. juni Roe skrev (Akkurat nå): Ikke bare en alminnelig olajakke, det er Careless - en merkevare som er ettertraktet i markedet just nu 😊 😂😂😂 oi takk for en god latter før natten 😘 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå