Snoker45 Skrevet 13. juni #35101 Del Skrevet 13. juni Morsomt å se hva Sara definerer som en 12 timers arbeidsdag: Ett møte på en time og så et event på Aker Brygge resten av dagen:-) 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. juni #35102 Del Skrevet 13. juni Sharp75! skrev (9 timer siden): Spiller ingen rolle, retur er retur. Kan ikke åpne opp noe de alltid har hatt. De har alltid hatt retur, på dette droppet og andre dropp 😘 bare folk har ulike opplevelser Synd kundene får tilbud om 30% refusjon da når de klager. Kanskje kundeservice kunne vært såpass oppegående og greie å sagt at "du kan returnere og få full refusjon, eller 30% refusjon om du vil beholde kjolen". Men klart de tjener bedre ved å tilby 30% når en kunde klager og de kanskje uten å tenke seg om takker ja til det, blir jo større hus på SE da 😘 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. juni #35103 Del Skrevet 13. juni 😂 Igjen er ikke de samme produktene i samme str selv om de skal være det 😂 Det er jo noe Careless kunne tatt med i reklamen "minner om at grønn kjole er større enn rosa kjole". Skjønner godt folk som betaler i dyre dommer for den gode kvaliteten til Careless 😂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 13. juni #35104 Del Skrevet 13. juni Jakken ble utsolgt på en kveld. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. juni #35105 Del Skrevet 13. juni Bibbi_ skrev (1 time siden): Synd kundene får tilbud om 30% refusjon da når de klager. Kanskje kundeservice kunne vært såpass oppegående og greie å sagt at "du kan returnere og få full refusjon, eller 30% refusjon om du vil beholde kjolen". Men klart de tjener bedre ved å tilby 30% når en kunde klager og de kanskje uten å tenke seg om takker ja til det, blir jo større hus på SE da 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. juni #35106 Del Skrevet 13. juni Sharp75! skrev (19 minutter siden): Hvis jeg har lyst til å lese alle tilbakemeldingene på trustpilot klarer jeg fint å gå inn der selv 😘 Så synes jeg kanskje Careless kan behandle alle kundene sine likt, ikke gjøre forskjell på de. Det er ikke bra for en bedrift. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 13. juni #35107 Del Skrevet 13. juni Sharp75! skrev (20 minutter siden): Det denne diskusjonen her viser, og eksemplene som det blir vist til, er at de ikke har like rutiner alle følger for alle kunder. De praktiserer forskjellsbehandling. Det er noe av det verste jeg vet når det kommer til bedrifter. Dersom kunde A får refundert 100% av prisen bør og kunde B gjøre det, gitt det er samme årsak de reklamerer. Men det er flere bevis på at dette ikke skjer hos Careless. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. juni #35108 Del Skrevet 13. juni Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Det denne diskusjonen her viser, og eksemplene som det blir vist til, er at de ikke har like rutiner alle følger for alle kunder. De praktiserer forskjellsbehandling. Det er noe av det verste jeg vet når det kommer til bedrifter. Dersom kunde A får refundert 100% av prisen bør og kunde B gjøre det, gitt det er samme årsak de reklamerer. Men det er flere bevis på at dette ikke skjer hos Careless. Nettopp, virker som det er litt lotto hva slags hjelp du får av kundeservice. Og slik skal absolutt ikke en seriøs bedrift holde på. Men nå er kanskje ikke Careless den mest seriøse bedriften, så da blir det vel slik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. juni #35109 Del Skrevet 13. juni Sharp75! skrev (26 minutter siden): Jeg kan også lese på trustpilot, og finner mange med 1 og 2 stjerner. Se spesielt på det første skjermbilde jeg legger ut 😘 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. juni #35110 Del Skrevet 13. juni Bibbi_ skrev (12 minutter siden): Jeg kan også lese på trustpilot, og finner mange med 1 og 2 stjerner. Se spesielt på det første skjermbilde jeg legger ut 😘 Jeg har ikke påstått noe annet, men du jakter det negative og påstår ting som ikke er fakta 😴 poenget er at det har også fungert, men at det faktisk virker som at det kommer ann på hvem du møter 😉 Tål at for noen så fungerer retur/reklamasjon knirkefritt. At det har ikke vært vanskelig for alle. Det finnes faktisk fornøyde kunder hos Careless, enten du liker det eller ikke. Ser ut som du har store problemer med det. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. juni #35111 Del Skrevet 13. juni Sharp75! skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke påstått noe annet, men du jakter det negative og påstår ting som ikke er fakta 😴 poenget er at det har også fungert, men at det faktisk virker som at det kommer ann på hvem du møter 😉 Tål at for noen så fungerer retur/reklamasjon knirkefritt. At det har ikke vært vanskelig for alle. Det finnes faktisk fornøyde kunder hos Careless, enten du liker det eller ikke. Ser ut som du har store problemer med det. Siter meg der jeg påstår ting som ikke er fakta, takk! Og du jakter kun de positive tilbakemeldingene, og overser de dårlige tilbakemeldingene. Tål at for noen så fungerer ikke reklamasjon/ retur knirkefritt. At ikke alle får like god hjelp av kundeservice. Det finnes faktisk en del misfornøyde kunder hos Careless, enten du liker det eller ikke. Ser ut som du har store problemer med det. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. juni #35112 Del Skrevet 13. juni Bibbi_ skrev (7 minutter siden): Siter meg der jeg påstår ting som ikke er fakta, takk! Og du jakter kun de positive tilbakemeldingene, og overser de dårlige tilbakemeldingene. Tål at for noen så fungerer ikke reklamasjon/ retur knirkefritt. At ikke alle får like god hjelp av kundeservice. Det finnes faktisk en del misfornøyde kunder hos Careless, enten du liker det eller ikke. Ser ut som du har store problemer med det. Jeg skriver at det fungerer for noen, du har skrevet at det ikke fungerer 😉 Jeg er fult klart over at det er misfornøyd kunder, slik vil det alltid være. Noen er fornøyde og noen er misfornøyde. Jeg har lest de negative også, men nå var dette for vise at du tok feil, at det også fungerte for noen. Slik har det vært i alle år i butikker. Noen er misfornøyde med kundeservice og noen er kjempefornøyde med kundeservice. Ikke noe nytt det. Du som var eldre enn meg burde vite det det for da har du noen år på nakken 😉 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. juni #35113 Del Skrevet 13. juni Sharp75! skrev (26 minutter siden): Jeg skriver at det fungerer for noen, du har skrevet at det ikke fungerer 😉 Jeg er fult klart over at det er misfornøyd kunder, slik vil det alltid være. Noen er fornøyde og noen er misfornøyde. Jeg har lest de negative også, men nå var dette for vise at du tok feil, at det også fungerte for noen. Slik har det vært i alle år i butikker. Noen er misfornøyde med kundeservice og noen er kjempefornøyde med kundeservice. Ikke noe nytt det. Du som var eldre enn meg burde vite det det for da har du noen år på nakken 😉 Synes du det holder med at noen opplever god kundeservice hos en bedrift? At det nærmest er lotto hvordan du blir behandlet? I så fall fungerer kundeservicen hos Careless 😘 Kan forresten ikke finne innlegget hvor jeg skriver at kundeservice ikke fungerer i det hele tatt... (det stemmer jo forsåvidt at det ikke gjør det) . Du påstår at det hele tiden, bestandig har fungert. Så ville bare vise deg at det ikke stemmer. Hva min alder og andre sin kundeservice fungerer har ingenting med saken her å gjøre. Men kanskje du forstår det når du blir eldre 😘 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. juni #35114 Del Skrevet 13. juni Bibbi_ skrev (14 timer siden): 😂 Startet ikke careless opp i 2022? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. juni #35115 Del Skrevet 13. juni elskersommer skrev (6 minutter siden): Startet ikke careless opp i 2022? Jo det var vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. juni #35116 Del Skrevet 13. juni Bella50 skrev (13 timer siden): Og i går klaget noen på at @Roenevnte Cubus i denne tråden, men fortsatte å skrive innlegg om Cubus selv. Helt enig, sammenligning er helt normalt i en debatt. Her sikter du sikkert til meg. Å gjorde om mitt innlegg slik at noen her fikk ro i sjelen. Skal overhode ikke gjenntas 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. juni #35117 Del Skrevet 13. juni elskersommer skrev (9 minutter siden): Startet ikke careless opp i 2022? Ble visst lansert i 2021.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. juni #35118 Del Skrevet 13. juni Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Ble visst lansert i 2021.... Ok.. bare ser det står 2022 på proff, men det var kanskje A/S som startet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. juni #35119 Del Skrevet 13. juni elskersommer skrev (Akkurat nå): Ok.. bare ser det står 2022 på proff, men det var kanskje A/S som startet da Måtte kikke. SE sier 2021, og på proff står det 2022 ja. Så.. mulig det ble AS i 2022. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. juni #35120 Del Skrevet 13. juni Bibbi_ skrev (17 minutter siden): Måtte kikke. SE sier 2021, og på proff står det 2022 ja. Så.. mulig det ble AS i 2022. Gjorde nok det😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå