Bibbi_ Skrevet 9. juni #34981 Del Skrevet 9. juni Unodostrez skrev (1 time siden): Jeg mener å huske at de la ut noe om nettopp hvor klærne er produsert, og faktisk noe om bærekraft. Finner det ikke nå på hjemmesiden. I tillegg må jeg si at den virker svært amatørmessig hele nettsiden. Om skoene står det noen setninger der de bruker Sara E som pekepinn på størrelse sammenlignet med Hoka sko. Hææææ? I tillegg må jeg si at det er gøy at ene kjolen hennes faktisk er gravid. Se bilde hentet fra Careless sin hjemmeside. Jeg følger ikke SE fast, så kan vel egentlig ikke ha noe mening om dette 😂 Men amatørmessig er vel et dekkende ord til det skjermbildet ditt. At kjolen kan sammenlignes med Belle kjolen er en ganske unyttig opplysning. At kjolen er gravid er jo gøy som du sier... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 9. juni #34982 Del Skrevet 9. juni Penvask? Det heter vel strengt tatt finvask. Det er ikke vask for "penklær" (selv om det er det rent praktisk) - det er finvask, som i skånsomt, i motsetning til grov. 9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 9. juni #34983 Del Skrevet 9. juni Unodostrez skrev (3 timer siden): Jeg mener å huske at de la ut noe om nettopp hvor klærne er produsert, og faktisk noe om bærekraft. Finner det ikke nå på hjemmesiden. I tillegg må jeg si at den virker svært amatørmessig hele nettsiden. Om skoene står det noen setninger der de bruker Sara E som pekepinn på størrelse sammenlignet med Hoka sko. Hææææ? I tillegg må jeg si at det er gøy at ene kjolen hennes faktisk er gravid. Se bilde hentet fra Careless sin hjemmeside. Gratulerer til kjolen som både er gravid og kløete. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 9. juni #34984 Del Skrevet 9. juni Sofagris skrev (6 timer siden): Etter å ha sett dokumentaren "Dancing for the Devil: the 7M TikTok Cult" klarer jeg ikke å unngå å tenke at det samme utspiller seg rett foran øynene våre. David Reme som Robert Shinn, samler de største influencerne i Norge, og drar i alle snorer. Spent på om det er noen gravejournalister som sjekker ut David Reme og hans innflytelse på Sara, Isabel, Therese, Monica, Vendela, flere han lager klær med? Penger sørger han hvertfall for at han får inn. Og, hvordan disse igjen bruker følgerne sine til å gi gratis reklame for produktene. Og ikke minst, hvem lager klærne? Er det etisk produksjon? Er han bare en genial mann, som får alle andre til å tjene penger for seg? Eller er det mye shady som foregår bak i kulissene? Martine Halvorsen også er med i reme gjengen, med merke Blomelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 9. juni #34985 Del Skrevet 9. juni Penvask. 🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CaroLis Skrevet 9. juni #34986 Del Skrevet 9. juni Bibbi_ skrev (På 8.6.2024 den 23.10): Du danner deg meninger om bl.a meg som er en anonym person du overhodet ikke har noe kjennskap til. Så hvorfor kan du det? Du gjør jo det samme mot oss som er uenige med deg ved å kalle oss for fans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 9. juni #34987 Del Skrevet 9. juni CaroLis skrev (5 minutter siden): Du gjør jo det samme mot oss som er uenige med deg ved å kalle oss for fans. Ja... dere er jo tilhengere av SE, det kaller jeg noen ganger for fans. Dere liker det hun foretar seg, forsvarer henne i det meste. Så da må det være lov å kalle dere for tilhengere (fans)? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 9. juni #34988 Del Skrevet 9. juni CaroLis skrev (9 minutter siden): Du gjør jo det samme mot oss som er uenige med deg ved å kalle oss for fans. Å saken du referer til her var at noen mente jeg ikke kunne diskutere SE siden jeg ikke fulgte SE fast på snap. Men vedkommende, Bella50, har da null peiling på hva jeg får med meg eller ikke av SE. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CaroLis Skrevet 9. juni #34989 Del Skrevet 9. juni Bibbi_ skrev (20 minutter siden): Å saken du referer til her var at noen mente jeg ikke kunne diskutere SE siden jeg ikke fulgte SE fast på snap. Men vedkommende, Bella50, har da null peiling på hva jeg får med meg eller ikke av SE. Og du har null peiling på om vi egentlig liker Sara eller ikke. Det er flere av oss som har vært kritiske og postet ting som ikke har vært så positivt for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 9. juni #34990 Del Skrevet 9. juni Bibbi_ skrev (51 minutter siden): Ja... dere er jo tilhengere av SE, det kaller jeg noen ganger for fans. Dere liker det hun foretar seg, forsvarer henne i det meste. Så da må det være lov å kalle dere for tilhengere (fans)? Vil du da kalle deg selv for en som hater Sara Emilie? For du misliker jo det hun foretar seg, og angriper henne angående det meste. Tro det eller ei men man trenger ikke være tilhenger, fan eller "hater" fordi man er uenig med utsagn og fremstillinger i denne tråden.. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. juni #34991 Del Skrevet 10. juni Roe skrev (9 timer siden): Vil du da kalle deg selv for en som hater Sara Emilie? For du misliker jo det hun foretar seg, og angriper henne angående det meste. Tro det eller ei men man trenger ikke være tilhenger, fan eller "hater" fordi man er uenig med utsagn og fremstillinger i denne tråden.. Du kan da ikke sammenligne "fans" og "hate" Ja jeg er kritisk til det meste av det Sara Emilie a/s foretar seg. Jeg heier på treningen hun har startet med,heier på ett sunnere kosthold. Men jeg hater jo ikke henne som person. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10. juni #34992 Del Skrevet 10. juni Roe skrev (10 timer siden): Vil du da kalle deg selv for en som hater Sara Emilie? For du misliker jo det hun foretar seg, og angriper henne angående det meste. Tro det eller ei men man trenger ikke være tilhenger, fan eller "hater" fordi man er uenig med utsagn og fremstillinger i denne tråden.. Sånt tull gidder jeg ikke å svare på faktisk. Ha en fin dag ☀️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 10. juni #34993 Del Skrevet 10. juni elskersommer skrev (59 minutter siden): Du kan da ikke sammenligne "fans" og "hate" Ja jeg er kritisk til det meste av det Sara Emilie a/s foretar seg. Jeg heier på treningen hun har startet med,heier på ett sunnere kosthold. Men jeg hater jo ikke henne som person. Jo, det kan man faktisk. For de ytterpunktene der dras her inne. Bare for at vi ikke er enige i all den kritikken som noen driver med her inne så er man fan og forguder henne og kjøper det hun er med og produserer. Og noen her inne har faktisk lagt dama for hat uten å nevne navn. Og slik som noen svartmaler henne for alt, så virker det som om det er flere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. juni #34994 Del Skrevet 10. juni Sharp75! skrev (22 minutter siden): Jo, det kan man faktisk. For de ytterpunktene der dras her inne. Bare for at vi ikke er enige i all den kritikken som noen driver med her inne så er man fan og forguder henne og kjøper det hun er med og produserer. Og noen her inne har faktisk lagt dama for hat uten å nevne navn. Og slik som noen svartmaler henne for alt, så virker det som om det er flere. Tror jeg velger å IKKE diskutere mer om dette. For det er bare trist att noen mener "fans" og "hatere/mobbere" er akkurat det samme😞😞 ja jeg tilføyer mobber fordi mange her mener vi kritikere er de som mobber 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 10. juni #34995 Del Skrevet 10. juni For min del handler dette ikke om elsk eller hat. Jeg er kritisk til mye av det som skjer i denne bransjen, og syns det er en skremmende utvikling hvilken påvirkning desse influencerne har. Dette kombinert med stadige lovbrudd (skjult reklame) gjør at jeg engasjerer meg i saken. Jeg mener at spesielt desse influencerne som også er gründere utnytter systemet i stor grad. De «får» reklamere gratis for eget merke, og utnytter relasjonen de har til følgerne mtp salg. Dette er kynisk, og ja, jeg forstå at money talks, men….. Da skulle jeg i det minste ønske at lovbrudd fikk konsekvens. Derfor melder jeg inn til FT, og jeg løfter frem det jeg finner grumsete i denne bransjen. Betyr ikke at man hater menneskene bak kontoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10. juni #34996 Del Skrevet 10. juni Unodostrez skrev (1 minutt siden): For min del handler dette ikke om elsk eller hat. Jeg er kritisk til mye av det som skjer i denne bransjen, og syns det er en skremmende utvikling hvilken påvirkning desse influencerne har. Dette kombinert med stadige lovbrudd (skjult reklame) gjør at jeg engasjerer meg i saken. Jeg mener at spesielt desse influencerne som også er gründere utnytter systemet i stor grad. De «får» reklamere gratis for eget merke, og utnytter relasjonen de har til følgerne mtp salg. Dette er kynisk, og ja, jeg forstå at money talks, men….. Da skulle jeg i det minste ønske at lovbrudd fikk konsekvens. Derfor melder jeg inn til FT, og jeg løfter frem det jeg finner grumsete i denne bransjen. Betyr ikke at man hater menneskene bak kontoene. Ja, husk at hvis du kritiserer noen for lovbrudd så er det det samme som å hate de 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 10. juni #34997 Del Skrevet 10. juni Unodostrez skrev (6 minutter siden): For min del handler dette ikke om elsk eller hat. Jeg er kritisk til mye av det som skjer i denne bransjen, og syns det er en skremmende utvikling hvilken påvirkning desse influencerne har. Dette kombinert med stadige lovbrudd (skjult reklame) gjør at jeg engasjerer meg i saken. Jeg mener at spesielt desse influencerne som også er gründere utnytter systemet i stor grad. De «får» reklamere gratis for eget merke, og utnytter relasjonen de har til følgerne mtp salg. Dette er kynisk, og ja, jeg forstå at money talks, men….. Da skulle jeg i det minste ønske at lovbrudd fikk konsekvens. Derfor melder jeg inn til FT, og jeg løfter frem det jeg finner grumsete i denne bransjen. Betyr ikke at man hater menneskene bak kontoene. Sier ikke alle gjør det. Noen klarer å holde seg til konstruktiv kritikk. Er mye man skal være kritisk til, men er også mye her inne som går langt over en grense som ikke er konstruktivt i det hele tatt og da begynner man å lure. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 10. juni #34998 Del Skrevet 10. juni Bibbi_ skrev (17 minutter siden): Ja, husk at hvis du kritiserer noen for lovbrudd så er det det samme som å hate de 🤪 Var jo akkurat det som var poenget mitt, at man trenger ikke å være en "hater" eller en "fan" basert på meninger og utsagn man ytrer her inne, derfor er det dumt å kalle noen for fan, hater, mobber eller annet tull. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsa Skrevet 10. juni #34999 Del Skrevet 10. juni Unodostrez skrev (17 minutter siden): For min del handler dette ikke om elsk eller hat. Jeg er kritisk til mye av det som skjer i denne bransjen, og syns det er en skremmende utvikling hvilken påvirkning desse influencerne har. Dette kombinert med stadige lovbrudd (skjult reklame) gjør at jeg engasjerer meg i saken. Jeg mener at spesielt desse influencerne som også er gründere utnytter systemet i stor grad. De «får» reklamere gratis for eget merke, og utnytter relasjonen de har til følgerne mtp salg. Dette er kynisk, og ja, jeg forstå at money talks, men….. Da skulle jeg i det minste ønske at lovbrudd fikk konsekvens. Derfor melder jeg inn til FT, og jeg løfter frem det jeg finner grumsete i denne bransjen. Betyr ikke at man hater menneskene bak kontoene. Dette er bra. Vi trenger at folk løfter frem og melder fra om det som er shady, og det tror jeg er mye når det kommer til de fleste influenserne som driver eget og tjener penger via følgerne sine. Så ser du kommentaren her da: Bibbi_ skrev (16 minutter siden): Ja, husk at hvis du kritiserer noen for lovbrudd så er det det samme som å hate de 🤪 Dette ser jeg gjelder andre veien også. Hvis man er positiv eller «ikke like kritisk», så kan man bli stemplet som en av «fansen». Det trenger ikke være enten-eller. Noen har bare ikke like kritisk tankegang og blikk som enkelte andre, og noen velger å se det positive i alt. Noen er mere kritisk og skeptiske igjen. Vi trenger hverandre for å nyansere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 10. juni #35000 Del Skrevet 10. juni Roe skrev (1 minutt siden): Var jo akkurat det som var poenget mitt, at man trenger ikke å være en "hater" eller en "fan" basert på meninger og utsagn man ytrer her inne, derfor er det dumt å kalle noen for fan, hater, mobber eller annet tull. Dere kaller oss som kritiserer SE for å lyve, bryte regler og ha dårlig kvalitet på produktene sine for hatere. Å hate er et voldsomt ord. Det er et ganske sterkt ord. Et ord man skal passe seg for å bruke. Fans er et positivt ord. Man kan ikke sette de to ordene i samme bås. Det er ingen her inne som hater SE, det tviler jeg på. Å hate noen man ikke kjenner, det går ikke. Å være fans til noen man ikke kjenner, det er det mange som er. Hvis man liker en ukjent person, det personen står for og gjør, da kan man kalles for fans. Flere inne her liker det SE gjør og sier selv om de ikke kjenner henne, så da kan man nok kalles for fan.... Å være fan er i hvertfall ikke noe negativt ord. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå