Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest CaroLis
kaiturid skrev (7 timer siden):

Så på IG nå,hun må ha gått ned mange kilo. Klager på at L er for stort i klær. Ansiktet syns jeg nesten var finere før,blitt veldig markert. Var kanskje viktig å bli tynnere tydeligvis..

Veldig konstruktiv kritikk du kommer med der 🙄 Jeg synes det er drit bra at hun har tatt grep! Og det virker også som om hun har fått inspirert en del følgere også med livstillsendring i følge tilbakemeldinger hun deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snurris skrev (6 timer siden):

Hun fronter mye idiotisk, det er ikke noe nytt... Men når en offentlig person med fedme går ned i vekt mener jeg det er kun positivt. Nordmenn er for feite.

Jeg er helt enig at hun var stor .Men var så bestemt negativ til å gå ned i vekt. Måtte studere programmet nøye liksom 😏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (14 timer siden):

Ja. Så klart selger hun for mange millioner men som hun sa så koster det og ha butikker og varelager

 

 

Ja, hjelper ikke om du selger for mange mange millioner, hvis utgiftene er høyere. Men det ser man vel etterhvert på regnskapet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (42 minutter siden):

Jaha?

IMG_4533.png

IMG_4532.jpeg

Ja det var merkelig , for det kan man faktisk ikke se ved en sånn operasjon 🤔

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Ja det var merkelig , for det kan man faktisk ikke se ved en sånn operasjon 🤔

Hun er vel bare glad i å ha diagnoser. Samme om hun har det eller ikke. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (1 time siden):

Hun er vel bare glad i å ha diagnoser. Samme om hun har det eller ikke. 

Blir vel som når hun overdrev med det ene barnet sitt. Hadde hen hatt det hun sa hen hadde, skulle barnet vært innlagt.

Og hun har jo ME også.......

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaiturid skrev (På 1.6.2024 den 16.29):

Men jeg lurer fortsatt på hvordan de millionene renner inn,når de fleste er så negative til det rælet...

Så mye som de selger så er nok ikke de fleste negative. Selges tusenvis av plagg er det ikke så mange som klager.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaiturid skrev (På 1.6.2024 den 17.36):

Så på IG nå,hun må ha gått ned mange kilo. Klager på at L er for stort i klær. Ansiktet syns jeg nesten var finere før,blitt veldig markert. Var kanskje viktig å bli tynnere tydeligvis..

Er vel bra at hun går ned i vekt, tenker på hva hu spiser og holder seg i form vel. Alt det skal plages på å.....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 timer siden):

Ja det var merkelig , for det kan man faktisk ikke se ved en sånn operasjon 🤔

Du kan kun bekrefte adenomyose ved å fjerne livmor. Derfor er det flere som "får" diagnosen etter kikkhull operasjon der de ser at pasienten ikke har endometriose. 

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (11 minutter siden):

Du kan kun bekrefte adenomyose ved å fjerne livmor. Derfor er det flere som "får" diagnosen etter kikkhull operasjon der de ser at pasienten ikke har endometriose. 

Ja det kan kun bekreftes ved å fjerne livmor , ingen får fastsatt diagnose etter kikkhull , jeg har det selv så jeg vet hvor vanskelig det er å få diagnosen.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (21 minutter siden):

Du kan kun bekrefte adenomyose ved å fjerne livmor. Derfor er det flere som "får" diagnosen etter kikkhull operasjon der de ser at pasienten ikke har endometriose. 

Nei, en får ikke diagnosen uten å få fjernet livmor. Legen kan kun mistenke at det er det, og evnt avkrefte endiometriose ved hjelp av kikhullsoperasjon.

Og det er da poenget som står igjen - Sara Emilie kan ikke si at hun har blitt diagnotisert med denne sykdommen med mindre hun har fått fjernet livmoren. Det er feilinformasjon. Dessverre ikke første gangen at hun kommer med feilinformasjon rundt sykdom og diagnoser. Og det bli nok heller ikke siste.

Det blir litt dumt om legen skal si noe sånt som "jeg mistenker at" eller "ut fra prøvene tror jeg" mens en er i et utredningsløp, og så skal pasienten (her influenseren) si at en har fått diagnosen. For da har hun misforstått.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Nei, en får ikke diagnosen uten å få fjernet livmor. Legen kan kun mistenke at det er det, og evnt avkrefte endiometriose ved hjelp av kikhullsoperasjon.

Og det er da poenget som står igjen - Sara Emilie kan ikke si at hun har blitt diagnotisert med denne sykdommen med mindre hun har fått fjernet livmoren. Det er feilinformasjon. Dessverre ikke første gangen at hun kommer med feilinformasjon rundt sykdom og diagnoser. Og det bli nok heller ikke siste.

Det blir litt dumt om legen skal si noe sånt som "jeg mistenker at" eller "ut fra prøvene tror jeg" mens en er i et utredningsløp, og så skal pasienten (her influenseren) si at en har fått diagnosen. For da har hun misforstått.

Min venninne "fikk" diagnosen etter kikkhull. Så hun behandles som om at hun har det og det står i hennes journal at det er konkludert. Så at SE sier hun har det selv om hun har livmor, er ikke feil. 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk den diagnosen av en anerkjent kvinnelig gynekolog som er spesialist innen området. Har ikke fjernet livmor. :klo: 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (2 timer siden):

Min venninne "fikk" diagnosen etter kikkhull. Så hun behandles som om at hun har det og det står i hennes journal at det er konkludert. Så at SE sier hun har det selv om hun har livmor, er ikke feil. 

Det som er feil er det hun sier til til følgerne sine, og hva som står på Helsenorge. Det er faktafeil. Man kan behandles på en spesifikk måte og ha utbytte av det, men det er fremdeles ikke sikkert at det er akkurat det hun har. De kan konkludere så mye de vil, men de kan ikke være 100% sikker.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 2.6.2024 den 13.50):

Ja, hjelper ikke om du selger for mange mange millioner, hvis utgiftene er høyere. Men det ser man vel etterhvert på regnskapet. 

Det er på grunn av at de har satset og åpnet to nye butikker. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bella50 skrev (14 minutter siden):

Det er på grunn av at de har satset og åpnet to nye butikker. 

Ja, men det koster mye å drifte faktiske butikker også, kontra nettbutikker. Mange som stenger ned filialer nå når det er trangere tider.

Nyhetens interesse for disse klærne vil nok falle. Hadde ikke turt å satse på butikker i alle sentrene som hun har gjort…

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (7 minutter siden):

Ja, men det koster mye å drifte faktiske butikker også, kontra nettbutikker. Mange som stenger ned filialer nå når det er trangere tider.

Nyhetens interesse for disse klærne vil nok falle. Hadde ikke turt å satse på butikker i alle sentrene som hun har gjort…

 

Den ene butikken på Sørlandet har vel også flyttet til større lokalet i senteret. Koster mye å drive butikk. Nå åpner butikken i Bergen snart. Jeg liker flere av kjolene, men de gangene jeg har bestilt så blir størrelsen feil. Undertøy har jeg ikke engang vurdert å kjøpe på nett. Mye bedre å se i butikk.  😃 Så butikk kan skape nye kunder også. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (33 minutter siden):

Den ene butikken på Sørlandet har vel også flyttet til større lokalet i senteret. Koster mye å drive butikk. Nå åpner butikken i Bergen snart. Jeg liker flere av kjolene, men de gangene jeg har bestilt så blir størrelsen feil. Undertøy har jeg ikke engang vurdert å kjøpe på nett. Mye bedre å se i butikk.  😃 Så butikk kan skape nye kunder også. 

Arkaden i Oslo er også blitt mye større. Å de gangene jeg går forbi så er det ikke ett eneste menneske der

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sender jeg inn til FT på umerket reklame hver uke. Men har bestemt at jeg også skal sende inn alle snapper med dårlig merking. Hvor ordet reklame er vanskelig og se på disse snappene.. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...