Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (59 minutter siden):

Omsorgsfull mamma som ikke setter av tid til innkjøring av sønnen i barnehage 🙈

Do better.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, elskersommer said:

Men er det så viktig for folk at en type bh blir vist på 7 forskjellige damer? Er ikke hovedsaken at nettbutikken bruker store damer?.formfulle damer? Frodige damer?

7 forskjellige er litt i meste laget for min del, men hun vil vel kanskje dekke flere kroppstyper,slik at folk kan finne igjen seg selv i modellene. Noen hbor strekkmerkene ser ut som strekkmerker, og ikke er malt med glitter som på sophie elise og iselin guttormsen

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (8 timer siden):

Det er noe jeg har reagert på selv også at noen her inne kan sitte og si at hun ikke har en diagnose. Det verste er at de som påstår dette  mest sannsynlig ikke er utdannet leger. 
 

Du har rett at vi ikke ser alt. 
 

Jeg er enig at hun er et godt forbilde for andre ❤️ Jeg synes hun er blid og positiv 😊

 

 

Var det virkelig ingenting av nyere dato som var verdt å kommentere? Eller tenker du at SE sin helse fortjener en ny runde diskusjon?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (4 timer siden):

1- hun deler det med tilvenning for å skape klikk. Å provosere er vel strengt tatt penger i kassa 

 

2- hun viser Rudolf, Crocs og prosess med snø i innkjørsel 

 

3- hun kødder om frieri 

 

Er dette en jobb hun kan ha i mange år? 

Med den slaviske følgerskaren hun har opparbeidet seg, noen til og med uten snev av kritisk sans, så tror jeg hun faktisk kan komme unna med å ha den jobben i mange år. Dessverre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (15 timer siden):

Men er det så viktig for folk at en type bh blir vist på 7 forskjellige damer? Er ikke hovedsaken at nettbutikken bruker store damer?.formfulle damer? Frodige damer?

For meg handler det ikle om store damer. Men vanlige damer. Der er Careless i en helt egen klasse. 😃 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (23 minutter siden):

For meg handler det ikle om store damer. Men vanlige damer. Der er Careless i en helt egen klasse. 😃 

Hva er "vanlige damer"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella50 skrev (32 minutter siden):

For meg handler det ikle om store damer. Men vanlige damer. Der er Careless i en helt egen klasse. 😃 

Men hva er en vanlig dame? Hva gjør det anderledes med vanlig dame hos Careless fremfor denne dama jeg har på bilde her fra Zizzi?

Bilde fra zizzi og careless

Screenshot_20240301-115722.png

Screenshot_20240301-115847.png

Endret av elskersommer
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Bella50 skrev (18 timer siden):

Jeg synes også det er flotte kjoler. 
Jeg liker også veldig godt at Careless bruker vanlige mennesker som modeller. 😃 Jeg er imponert over hva Sara har fått til. 

Det synes jeg også. Jeg er også imponert over hva SE har fått til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (4 minutter siden):

Det synes jeg også. Jeg er også imponert over hva SE har fått til. 

Jeg er og imponert. Men imponert er ikke nødvendigvis positivt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (44 minutter siden):

Det synes jeg også. Jeg er også imponert over hva SE har fått til. 

Så klart er det bra med det hun har fått til

 Butikker,ansatte og kan gå fra ufør til og ha egen bedrift.. men desverre er det alt for mye negativt som trekker mye ned.. Å synd ikke folk ser dette.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
elskersommer skrev (40 minutter siden):

Så klart er det bra med det hun har fått til

 Butikker,ansatte og kan gå fra ufør til og ha egen bedrift.. men desverre er det alt for mye negativt som trekker mye ned.. Å synd ikke folk ser dette.

Det er da ikke noe negativt at hun går fra ufør til og ha egen bedrift. Det er bare positivt og det er det som gjør det positivt med SE. 

Hun kan styre dagene sine som hun selv ønsker. Når hun har en kronisk sykdom som gjorde henne ufør så ville hun neppe klart og jobbe fra 08.00 - 16.00. Det er utrolig positivt at hun klarer å jobbe med det hun kan. 

Jeg vet av flere uføre som har kuttet uføretrygden og heller begynt med salg. Der kan de styre dagene sine som de selv ønsker. Det er ikke noe negativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (44 minutter siden):

Det er da ikke noe negativt at hun går fra ufør til og ha egen bedrift. Det er bare positivt og det er det som gjør det positivt med SE. 

Hun kan styre dagene sine som hun selv ønsker. Når hun har en kronisk sykdom som gjorde henne ufør så ville hun neppe klart og jobbe fra 08.00 - 16.00. Det er utrolig positivt at hun klarer å jobbe med det hun kan. 

Jeg vet av flere uføre som har kuttet uføretrygden og heller begynt med salg. Der kan de styre dagene sine som de selv ønsker. Det er ikke noe negativt. 

Hva ligger i det å begynne med salg? 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Det er da ikke noe negativt at hun går fra ufør til og ha egen bedrift. Det er bare positivt og det er det som gjør det positivt med SE. 

Hun kan styre dagene sine som hun selv ønsker. Når hun har en kronisk sykdom som gjorde henne ufør så ville hun neppe klart og jobbe fra 08.00 - 16.00. Det er utrolig positivt at hun klarer å jobbe med det hun kan. 

Jeg vet av flere uføre som har kuttet uføretrygden og heller begynt med salg. Der kan de styre dagene sine som de selv ønsker. Det er ikke noe negativt. 

Men i alle dager da.. Leser du i det hele tatt hva jeg skriver? Jeg skriver jo att hun har fått til mye bra.. skriver jo at det er bra hun har kunne gå fra og være ufør til å ha egen bedrift

Ikke rart det blir mye rart i denne tråden når folk ikke kan lese hva som blir skrevet. Men kaster ut utsagn om ting mange ikke skriver

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennede å se om Careless kommer etter. Bilde fra Kvadrat sin side på Facebook. Screenshot_20240301_151149_Facebook.thumb.jpg.bb9f66e2f453edf81cc688177efd1fd6.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
slipperyslope skrev (53 minutter siden):

Hva ligger i det å begynne med salg? 

For eksempel vet jeg om noen som har begynt som selgere for Forever Living produkter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
elskersommer skrev (25 minutter siden):

Men i alle dager da.. Leser du i det hele tatt hva jeg skriver? Jeg skriver jo att hun har fått til mye bra.. skriver jo at det er bra hun har kunne gå fra og være ufør til å ha egen bedrift

Ikke rart det blir mye rart i denne tråden når folk ikke kan lese hva som blir skrevet. Men kaster ut utsagn om ting mange ikke skriver

Jeg leste det du skrev. 

Hvis jeg misforstod deg beklager jeg det på det sterkeste. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heartgirl skrev (31 minutter siden):

Jeg leste det du skrev. 

Hvis jeg misforstod deg beklager jeg det på det sterkeste. 

 

Ja du misforsto meg totalt. Det hun har fått til med careless er helt klart bra.. men desverre så er det mye som er langt fra bra men tilhengerne hennes velger og ikke se dette desverre.

Å jeg tror det er 16 uker helvete hun skal bli med på. Hun sier selv i dag at hun ikke vet hvor mye hun kan være hjemme etter at innspillingen starter

Å hvilke andre Reality programmer har dette opplegget? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (42 minutter siden):

Ja du misforsto meg totalt. Det hun har fått til med careless er helt klart bra.. men desverre så er det mye som er langt fra bra men tilhengerne hennes velger og ikke se dette desverre.

Å jeg tror det er 16 uker helvete hun skal bli med på. Hun sier selv i dag at hun ikke vet hvor mye hun kan være hjemme etter at innspillingen starter

Å hvilke andre Reality programmer har dette opplegget? 

Er det et «slanke seg» program?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (39 minutter siden):

Er det et «slanke seg» program?

Er jo på en måte det

 Å siden hun har shoppet turklær som hun fikk i går s kan det være grunnen. Å der er de jo mye hjemme også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Ja du misforsto meg totalt. Det hun har fått til med careless er helt klart bra.. men desverre så er det mye som er langt fra bra men tilhengerne hennes velger og ikke se dette desverre.

Å jeg tror det er 16 uker helvete hun skal bli med på. Hun sier selv i dag at hun ikke vet hvor mye hun kan være hjemme etter at innspillingen starter

Å hvilke andre Reality programmer har dette opplegget? 

Jeg tror også hun skal være med på 16 uker helvete, eventuelt kanskje 71 grader nord? De har også innspilling på våren, og siden hun har hamstret turklær🤷🏽‍♀️ 

16 uker spilles inn her og der, og de kan være hjemme i mellomtiden, 71 grader nord må hun jo være med frem til hun endten trekker seg eller blir slått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...