Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Leser i dag at hun skal åpne butikk i Bergen og selge disse formløse kjolene hun designer.

Er det egentlig marked for klærne hennes?

Er det kun+ size størrelser?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartgirl
elskersommer skrev (1 time siden):

Kan jeg få spørre om hvorfor du tenker at hun er ett godt forbilde for deg og meg?

Mitt inntrykk som som følger henne fast er at hun er et arbeidsjern, hun er kreativ, hun viser at hun får til det hun har bestemt seg for, hun virker å være en omsorgsfull mamma, det er null kroppspress og hun gir seg ikke tross motstand. 
 

Dette er mine meninger som følger om SE. 
 

Jeg forguder de klærne fra Careless, for de passer meg ypperlig. Særlig kjolene og bikiniene 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Tough cookie skrev (4 minutter siden):

Leser i dag at hun skal åpne butikk i Bergen og selge disse formløse kjolene hun designer.

Er det egentlig marked for klærne hennes?

Er det kun+ size størrelser?

Jeg elsker klærne hennes, og særlig kjolene og bikini. Endelig klær som kler meg siden jeg er godt over normalstørrelsen.

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Jøss. En fire år gammel kommentar gitt.

Og den er fortsatt like reell i dag, så ser ikke helt problemet.

Jeg personlig har iallefall fått beskjed under diskusjoner om å bla meg tilbake i tråden for å finne både dokumentasjoner og utsagn, men da skal vi bare avskrive alt gammelt som er i denne tråden, eller velger man det 'gamle' som er akseptabelt dersom det passer ens narrativ? 

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 120 ulike bikinitopper 😳😳 det var ikke lite heller 😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snurring
Heartgirl skrev (40 minutter siden):

Jeg elsker klærne hennes, og særlig kjolene og bikini. Endelig klær som kler meg siden jeg er godt over normalstørrelsen.

Jeg synes de kjolene er fæle, rett og slett. De ser slaskete ut, koonete i fasongen- direkte unette.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1- hun deler det med tilvenning for å skape klikk. Å provosere er vel strengt tatt penger i kassa 

 

2- hun viser Rudolf, Crocs og prosess med snø i innkjørsel 

 

3- hun kødder om frieri 

 

Er dette en jobb hun kan ha i mange år? 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (50 minutter siden):

Leser i dag at hun skal åpne butikk i Bergen og selge disse formløse kjolene hun designer.

Er det egentlig marked for klærne hennes?

Er det kun+ size størrelser?

Careless skal åpne butikk i Stavanger og Bergen nå. Samt at de bygger ut butikken i Arkaden. Dersom butikkene ikke gikk, så hadde de ikke bygget ut eller åpnet flere butikker, vil jeg tro. 
Det er fra str xs. Careless har omsatt for over 12000000.- i år på nett. Så jeg vil påstå at det finnes et marked. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Jeg elsker klærne hennes, og særlig kjolene og bikini. Endelig klær som kler meg siden jeg er godt over normalstørrelsen.

Jeg synes også det er flotte kjoler. 
Jeg liker også veldig godt at Careless bruker vanlige mennesker som modeller. 😃 Jeg er imponert over hva Sara har fått til. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (39 minutter siden):

Jeg synes også det er flotte kjoler. 
Jeg liker også veldig godt at Careless bruker vanlige mennesker som modeller. 😃 Jeg er imponert over hva Sara har fått til. 

Teamet hennes………..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (49 minutter siden):

Jeg synes også det er flotte kjoler. 
Jeg liker også veldig godt at Careless bruker vanlige mennesker som modeller. 😃 Jeg er imponert over hva Sara har fått til. 

Careless er ikke de eneste som bruker vanlig modeller.. alle nettbutikker som har curvy/plus zize  størrelser bruker vanlige og store modeller

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 time siden):

Mitt inntrykk som som følger henne fast er at hun er et arbeidsjern, hun er kreativ, hun viser at hun får til det hun har bestemt seg for, hun virker å være en omsorgsfull mamma, det er null kroppspress og hun gir seg ikke tross motstand. 
 

Dette er mine meninger som følger om SE. 
 

Jeg forguder de klærne fra Careless, for de passer meg ypperlig. Særlig kjolene og bikiniene 🥰

Omsorgsfull mamma som ikke setter av tid til innkjøring av sønnen i barnehage 🙈

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (17 minutter siden):

Careless er ikke de eneste som bruker vanlig modeller.. alle nettbutikker som har curvy/plus zize  størrelser bruker vanlige og store modeller

Jeg har ikke sett noen som er i nærheten av hva Careless er. De bruker vanlige mennesker helt gjennomført. 😃 Og det synes jeg er bra. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (5 minutter siden):

Nei, Sara. 

Hvordan da? Har hun fått til dette ene og alene? Eller via investor Reme, og resten av teamet? Designer hun, eller velger hun ut farger og vurderer vareprøver? Hva tenker du at hun har fått til med Careless? 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (9 minutter siden):

Jeg har ikke sett noen som er i nærheten av hva Careless er. De bruker vanlige mennesker helt gjennomført. 😃 Og det synes jeg er bra. 

Så dette er ikke vanlig store damer.? Slike som deg og meg

Bilde fra KappAhl, Zizzi,ellos

Screenshot_20240229-190552~2.png

Screenshot_20240229-190349~2.png

Screenshot_20240229-190441~2.png

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unodostrez skrev (2 minutter siden):

Hvordan da? Har hun fått til dette ene og alene? Eller via investor Reme, og resten av teamet? Designer hun, eller velger hun ut farger og vurderer vareprøver? Hva tenker du at hun har fått til med Careless? 

Sara sin ide. Sara skaffet investor og sammen med investor dannet de Careless. Careless kjøper tjenester hos Elements. 
Sara er gründeren av Careless. Og jeg er imponert over Sara som har skapt en bedrift som omsetter for 100 milioner. Samtidig som hun har inntekt på Saraaemiliee as av å reklamere for Careless. 
 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Så dette er ikke vanlig store damer.? Slike som deg og meg

Bilde fra KappAhl, Zizzi,ellos

Screenshot_20240229-190552~2.png

Screenshot_20240229-190349~2.png

Screenshot_20240229-190441~2.png

Jeg er tynn som en flis.  Jeg mener at Careless bruker vanlige mennesker. Trenger ikke være store mennesker. Bare vanlige mennesker. Og det er helt gjennomført. 😃

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, elskersommer said:

Så dette er ikke vanlig store damer.? Slike som deg og meg

Bilde fra KappAhl, Zizzi,ellos

Screenshot_20240229-190552~2.png

Screenshot_20240229-190349~2.png

Screenshot_20240229-190441~2.png

Jeg tror det som menes med at ingen er i nærheten av careless er at careless viser samme klær på mennesker i forskjellig størrelser. Kappahl xlnt har ikke samme passform som vanlige kappahl klær, og ellos har vanligvis enten en +size eller ikke, de pleier ikke vise hvordan klærne sitter på forskjellige kropper

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (9 minutter siden):

Jeg tror det som menes med at ingen er i nærheten av careless er at careless viser samme klær på mennesker i forskjellig størrelser. Kappahl xlnt har ikke samme passform som vanlige kappahl klær, og ellos har vanligvis enten en +size eller ikke, de pleier ikke vise hvordan klærne sitter på forskjellige kropper

Men er det så viktig for folk at en type bh blir vist på 7 forskjellige damer? Er ikke hovedsaken at nettbutikken bruker store damer?.formfulle damer? Frodige damer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...