Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Hun har jo fått individuell opplæring i merking av Forbrukertilsynet. Og likevel klarer hun det ikke? Ekstra flaut….

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke hun så på ballen her, å utropte seg selv til å være en av de beste i bransjen til å merke egenreklame? 

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Grøntgress skrev (På 23.2.2024 den 21.01):

Kanskje de kjedene som slutter med klær over XL faktisk har lite salg i denne størrelsen, ikke fordi de diskriminerer store mennesker, men fordi store mennesker kanskje ikke kjøper den type klær de selger? Er ikke sånn kjempekjent med monkis klær, men er det ikke mye magetopper og sånn, myntet på unge voksne ca 20 år?  Store mennesker vil rett og slett ikke ha slike klær, kanskje? Dette blir jo spekulasjon fra min side, men enig i at Sara lager storm i vannglass - og hyper opp diskusjon i eget kommentarfelt. 

Klær for unge ja, det er ikke det samme som magetopper. Så kanskje de har et ekstra ansvar som Landsforeningen for overvektige sier, kumme tilby klær til alle. Deres mening om Monki ligger på deres Facebook side. Anbefaler deg å lese.

Er en god ting at SE engasjerte seg i dette. Eller mener du hun skal holde kjeft for hun "designer" klær selv? Måten hun gjorde det på er jeg ikke enig i, så den lar jeg ligge.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, hudorm1 said:

Var ikke hun så på ballen her, å utropte seg selv til å være en av de beste i bransjen til å merke egenreklame? 

 

 

Jo. Samtidig som hun ikke evner å merke noe korrekt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerbebatt, avsporing, bilder med manglende kildehenvisning og tulleinnlegg.

Måne, admin. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i ei gruppe på FB noen som spurte etter tips på bh, 24 svar, 11 av de anbefalte Careless, de andre var ulike svar. Tror jeg må innom å prøve bh en gang og se om de er så gode 🤔

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (På 27.2.2024 den 10.31):

Da må du velge Snapchat+ som reklamefri abonnement.

Da slipper du å se reklamene, men i stede for at influenser får betalt for visningen av reklamen til deg så får de en del av abonnementsinntektene fra deg.

Så uansett vil de tjene på at du er inne og ser.

Det kommer reklamer mellom og jeg har Snapchat +, men jeg kan trykke meg fort igjennom. Kan ikke en med vanlig snap det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (21 minutter siden):

Det kommer reklamer mellom og jeg har Snapchat +, men jeg kan trykke meg fort igjennom. Kan ikke en med vanlig snap det? 

Jo, er bare å trykke forbi

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det prat om barnehage start for en liten tid tilbake. Mange her mente at SE burde regne ca 2 uker tilvenning. I bhg jeg jobber i har de 2-3 uker. SE selv mente at 1 uke holdt fordi lille L var så vant til andre så dette ville gå så fint

Men i dag er hun litt nervøs fordi han må tydeligvis ha tilvenning neste uke og da er ikke hun hjemme og V har ikke tid.🙈 Hvorfor får mennesker barn når de ikke har tid til å ta seg av de?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240229-111720.png

Endret av elskersommer
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Nå var det prat om barnehage start for en liten tid tilbake. Mange her mente at SE burde regne ca 2 uker tilvenning. I bhg jeg jobber i har de 2-3 uker. SE selv mente at 1 uke holdt fordi lille L var så vant til andre så dette ville gå så fint

Men i dag er hun litt nervøs fordi han må tydeligvis ha tilvenning neste uke og da er ikke hun hjemme og V har ikke tid.🙈 Hvorfor får mennesker barn når de ikke har tid til å ta seg av de?

Bilde fra SE sin snapchat 

 

Content da!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Nå var det prat om barnehage start for en liten tid tilbake. Mange her mente at SE burde regne ca 2 uker tilvenning. I bhg jeg jobber i har de 2-3 uker. SE selv mente at 1 uke holdt fordi lille L var så vant til andre så dette ville gå så fint

Men i dag er hun litt nervøs fordi han må tydeligvis ha tilvenning neste uke og da er ikke hun hjemme og V har ikke tid.🙈 Hvorfor får mennesker barn når de ikke har tid til å ta seg av de?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240229-111720.png

Så. Sara Emilie visste at barnehagen ville ha 2 uker med tilvenning fra oppstart av.

Sara Emilie sutret over hvor tøft det var for henne å sette av tid til dette. Og nå når det er et reelt behov så har hun ikke tatt høyde for det?

Snakk om å ikke prioritere barnet sitt. Og ikke minst snakk om å dele dette til alle.

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Må bare det prat om barnehage start for en liten tid tilbake. Mange her mente at SE burde regne ca 2 uker tilvenning. I bhg jeg jobber i har 2-3 uker. SE selv mente at 1 uke holdt fordi lille L var så vant til andre så dette ville gå så fint

Men i dag er hun litt nervøs fordi han må tydeligvis ha tilvenning neste uke og da er ikke hun hjemme og V har ikke tid.🙈 Hvorfor får mennesker barn når de ikke har tid til å ta seg av de?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240229-111720.png

Dette synes jeg er trist. I min barnehage anbefaler vi 5 dager tilvenning med tilstedeværelse av foreldre (så anbefaler vi kortere dager minst tre uker etterpå, så godt det lar seg gjøre). De fleste foreldre med både fleksibel arbeidstid og turnusjobb får dette til å gå fordi de prioriteter det og samarbeider! Vet at mange arbeidsplasser gir 3 dager med lønn for tilvenning i barnehage, men mange bruker perm u/lønn eller ferie/avspasering/endret på vakter for å få det til å gå opp. Aaaaanyways så er ikke dette en problemstilling for Sara og Vegard. De har fleksible jobber og kan legge opp dagene slik som de selv ønsker. Det er derfor jeg synes dette er trist. Sara visste også når barnehagestart var, og om hun da forsto at dette ville kræsje med innspillingen (som forøvrig sikkert også har vært planlagt en stund) så burde hun takket nei, og sagt at det ikke passer med innspilling nå.  I mine øyne så er det ikke noe som heter «har ikke mulighet» når de har så fleksible jobber. Det handler om prioritering. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Gjest Talakoppen skrev (På 1.3.2020 den 1.48):

Hvorfor skal folk sitte her å tro at hun ikke har en diagnose som hun HAR? Tror dere at folk later som at de er syke? Hun kan styre dagene etter hennes behov og husk at vi ser ikke ALT.. Hun er et stort forbilde for mange og gir mye positivt ved å være seg selv ❤️

Det er noe jeg har reagert på selv også at noen her inne kan sitte og si at hun ikke har en diagnose. Det verste er at de som påstår dette  mest sannsynlig ikke er utdannet leger. 
 

Du har rett at vi ikke ser alt. 
 

Jeg er enig at hun er et godt forbilde for andre ❤️ Jeg synes hun er blid og positiv 😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (17 minutter siden):

Det er noe jeg har reagert på selv også at noen her inne kan sitte og si at hun ikke har en diagnose. Det verste er at de som påstår dette  mest sannsynlig ikke er utdannet leger. 
 

Du har rett at vi ikke ser alt. 
 

Jeg er enig at hun er et godt forbilde for andre ❤️ Jeg synes hun er blid og positiv 😊

 

 

Jøss. En fire år gammel kommentar gitt.

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (18 minutter siden):

Det er noe jeg har reagert på selv også at noen her inne kan sitte og si at hun ikke har en diagnose. Det verste er at de som påstår dette  mest sannsynlig ikke er utdannet leger. 
 

Du har rett at vi ikke ser alt. 
 

Jeg er enig at hun er et godt forbilde for andre ❤️ Jeg synes hun er blid og positiv 😊

 

 

 Altså - å dra frem en 4 år gammel kommentar, for å hevde at noen her inne sier hun ikke har en diagnose… Tørr påstå at de fleste her vet hun har det.

At hun er et godt forbilde - blid og positiv, vel det kan diskuteres. Hun er Ikke mitt forbilde hvertfall.

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Jøss. En fire år gammel kommentar gitt.

 

Alisha* skrev (1 time siden):

 Altså - å dra frem en 4 år gammel kommentar, for å hevde at noen her inne sier hun ikke har en diagnose… Tørr påstå at de fleste her vet hun har det.

At hun er et godt forbilde - blid og positiv, vel det kan diskuteres. Hun er Ikke mitt forbilde hvertfall.

Om hun har en diagnose, om den er feil eller ikke har blitt diskutert mye jevnt og trutt i denne tråden.  Så om Den var fra 2020 eller 2024 spiller faktisk ingen rolle. Alt ved SE tviler man jo på uansett. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heartgirl skrev (2 timer siden):

Det er noe jeg har reagert på selv også at noen her inne kan sitte og si at hun ikke har en diagnose. Det verste er at de som påstår dette  mest sannsynlig ikke er utdannet leger. 
 

Du har rett at vi ikke ser alt. 
 

Jeg er enig at hun er et godt forbilde for andre ❤️ Jeg synes hun er blid og positiv 😊

 

 

Feil.skrevet av meg 

Endret av elskersommer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 timer siden):

Det er noe jeg har reagert på selv også at noen her inne kan sitte og si at hun ikke har en diagnose. Det verste er at de som påstår dette  mest sannsynlig ikke er utdannet leger. 
 

Du har rett at vi ikke ser alt. 
 

Jeg er enig at hun er et godt forbilde for andre ❤️ Jeg synes hun er blid og positiv 😊

 

 

Kan jeg få spørre om hvorfor du tenker at hun er ett godt forbilde for deg og meg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Blid og positiv. Det var forbildet sitt det.

Hun er definitivt ikke mitt forbilde.. Alt hun har fått til  er kjempebra men det er så mye hun også gjør galt slik at hun er ett hav unna og være forbilde

 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...