Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bella50 skrev (48 minutter siden):

Jeg er blitt referert til som fan her inne, fordi jeg ikke er utelukkende negativ. Jeg ser kjapt igjennom Sara sine snapper noen ganger i uken. I løpet av en uke bruker jeg absolutt max 10 minutter på Sara/snap og denne tråden. 
Jeg har inntrykk av at flere kritikere bruker mye mer tid på Sara. Studerer alle snappene. Tar skjermbilder. Leser jodle, aviser og deltar aktivt på KG. 
 

Samme inntrykk har jeg.

 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bella50 skrev (1 time siden):

Jeg er blitt referert til som fan her inne, fordi jeg ikke er utelukkende negativ. Jeg ser kjapt igjennom Sara sine snapper noen ganger i uken. I løpet av en uke bruker jeg absolutt max 10 minutter på Sara/snap og denne tråden. 
Jeg har inntrykk av at flere kritikere bruker mye mer tid på Sara. Studerer alle snappene. Tar skjermbilder. Leser jodle, aviser og deltar aktivt på KG. 
 

Jeg følger henne på snap, men ikke slavisk. Av og til sjekker jeg kun snap pga det som blir skrevet her, kun for å se om ting stemmer. Ikke alltid det stemmer overens med snap og KG. Blir som hviskeleken man hadde som små, historien blir endret på, hauset opp, overdrivelse, tolket med negative øyne m.m. 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spør nå, siden det er tatt opp flere ganger at dere ikke vil gi henne/andre influencere pengene som de får med at vi må trykke oss gjennom reklamer. De får nok en fortjeneste også bare på at vi er inne på kanalen deres, men det er vel i stor grad reklamene mellom snappen de tjener på? Hvorfor skrur dere ikke bare av reklamene? Jeg gjorde det i sommer, bare fordi jeg ikke gidder 🤷🏼‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (28 minutter siden):

Jeg må spør nå, siden det er tatt opp flere ganger at dere ikke vil gi henne/andre influencere pengene som de får med at vi må trykke oss gjennom reklamer. De får nok en fortjeneste også bare på at vi er inne på kanalen deres, men det er vel i stor grad reklamene mellom snappen de tjener på? Hvorfor skrur dere ikke bare av reklamene? Jeg gjorde det i sommer, bare fordi jeg ikke gidder 🤷🏼‍♀️ 

Hvordan gjør jeg det på Snap? Jeg trodde det kun var ved å betale abonnement jeg som bruker kunne slippe å se reklamene?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at hun plutselig er så dårlig på og merke om dagen? 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240227-095830.png

Screenshot_20240225-151931.png

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (1 time siden):

Jeg må spør nå, siden det er tatt opp flere ganger at dere ikke vil gi henne/andre influencere pengene som de får med at vi må trykke oss gjennom reklamer. De får nok en fortjeneste også bare på at vi er inne på kanalen deres, men det er vel i stor grad reklamene mellom snappen de tjener på? Hvorfor skrur dere ikke bare av reklamene? Jeg gjorde det i sommer, bare fordi jeg ikke gidder 🤷🏼‍♀️ 

Da må du velge Snapchat+ som reklamefri abonnement.

Da slipper du å se reklamene, men i stede for at influenser får betalt for visningen av reklamen til deg så får de en del av abonnementsinntektene fra deg.

Så uansett vil de tjene på at du er inne og ser.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg betaler ikke for Snapchat+, så glad er jeg ikke i den appen. Jeg googla det i fjor sommer en gang. Jeg måtte sjekke igjen nå, og jeg gjorde dette (bilde fra Google) og skrudde av alle emnene.

IMG_3302.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg betaler ikke for Snapchat+, så glad er jeg ikke i den appen. Jeg googla det i fjor sommer en gang. Jeg måtte sjekke igjen nå, og jeg gjorde dette (bilde fra Google) og skrudde av alle emnene.

IMG_3302.jpeg

Men influencere får vel betalt av Snapchat uansett reklame eller ei? Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Men influencere får vel betalt av Snapchat uansett reklame eller ei? Eller tar jeg feil?

Det var også det jeg sa i første posten: de får nok betalt for antall som er inne på snappen deres. Men ved å ikke tillate reklamene så begrenser man i alle fall en inntektskilde 🤷🏼‍♀️ og slipper å se på kjedelige annonser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (35 minutter siden):

Nei, jeg betaler ikke for Snapchat+, så glad er jeg ikke i den appen. Jeg googla det i fjor sommer en gang. Jeg måtte sjekke igjen nå, og jeg gjorde dette (bilde fra Google) og skrudde av alle emnene.

IMG_3302.jpeg

Men du skrur ikke av annonser her? Du styrer bare hvilke typer annonser du får? Dvs at du får mer tilfeldige annonser om du ikke setter opp noen interesser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chenet skrev (3 minutter siden):

Men du skrur ikke av annonser her? Du styrer bare hvilke typer annonser du får? Dvs at du får mer tilfeldige annonser om du ikke setter opp noen interesser?

Da vet jeg ikke 🤷🏼‍♀️ Jeg får ikke opp noen annonser. Men jeg har ikke betalt noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (1 time siden):

Nei, jeg betaler ikke for Snapchat+, så glad er jeg ikke i den appen. Jeg googla det i fjor sommer en gang. Jeg måtte sjekke igjen nå, og jeg gjorde dette (bilde fra Google) og skrudde av alle emnene.

IMG_3302.jpeg

Ordnet det nå.. få se om det hjelper 

Endret av elskersommer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, elskersommer said:

Hva er greia med at hun plutselig er så dårlig på og merke om dagen? 

Bilde fra SE sin snapchat 

 

Hun har da aldri vært god på det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

omno_guest skrev (23 minutter siden):

Ser ikke problemet jeg.

Hvilket problem ser du ikke? At hun ikke merker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Citha skrev (26 minutter siden):

Hun har da aldri vært god på det.

Nei det kan jeg være enig i men synes hun var noe bedre en periode men nå er det flere snap daglig som ikke er merket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
elskersommer skrev (27 minutter siden):

Nei det kan jeg være enig i men synes hun var noe bedre en periode men nå er det flere snap daglig som ikke er merket...

Det er jeg også enig i. Var mange snapper i den nye kjolen i dag også som ikke var merka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (1 minutt siden):

Det er jeg også enig i. Var mange snapper i den nye kjolen i dag også som ikke var merka. 

Denne blå pysjen hun går med blir aldri merket. Å den kommer snart for salg.. når hun og V bruker luene til snowroller blir det aldri merket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
elskersommer skrev (45 minutter siden):

Denne blå pysjen hun går med blir aldri merket. Å den kommer snart for salg.. når hun og V bruker luene til snowroller blir det aldri merket 

Enig i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...