Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (20 minutter siden):

Nesten 12.3 millioner i omsetning på under 2 mnd, kun netthandel, ikke ille 👏👏

Samtidig grusomt hvis man tenker miljø 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unodostrez skrev (37 minutter siden):

Samtidig grusomt hvis man tenker miljø 

Sant nok og at folk ikke returnerer 🙈 Så det er jo flere sider her. Jeg forstår heller ikke at "markedet" ikke er lei av de kjolene, har de ikke nok?

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 minutter siden):

Sant nok og at folk ikke returnerer 🙈 Så det er jo flere sider her. Jeg forstår heller ikke at "markedet" ikke er lei av de kjolene, har de ikke nok?

En i hver farge, både kort og lang 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (4 minutter siden):

Sant nok og at folk ikke returnerer 🙈 Så det er jo flere sider her. Jeg forstår heller ikke at "markedet" ikke er lei av de kjolene, har de ikke nok?

Ikke glem at de oppfordres til å bestille i ulike størrelser for å få noe som passer, og at retur er vanskelig. "Wops!".

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (2 minutter siden):

En i hver farge, både kort og lang 

Og gjerne samme kjole i flere str fordi størrelsestabellen suger. Hvis de ikke får solgt videre på FB da.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
Roe skrev (9 timer siden):

Kan se ut som at du hadde rett i at hun diskuteres på arbeidsplasser rundt omkring iallefall.. :fnise:

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CaroLis
elskersommer skrev (9 minutter siden):

Så klart det er bra... Men jeg er mest spent på selve regnskapet. Hva viser tallene? Er soliditeten like dårlig som i 2022

Det er faktisk jeg også veldig spent på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Sharp75! said:

Sant nok og at folk ikke returnerer 🙈 Så det er jo flere sider her. Jeg forstår heller ikke at "markedet" ikke er lei av de kjolene, har de ikke nok?

Jeg tror disse kjolene treffer et marked som har sett etter lignende lenge. Nå har jeg bare anna, men det er en kjole som er lett på uten å være for kort eller lang. Aner ikke hvor mange år jeg har sett etter en kjole med grei lengde. Vurderer å kjøpe en til sommeren og, spørs på hvordan stilen på armene blir i år, og farger/mønster. Det er fint å kunne variere litt på årstidene, men kjenner også at jeg er ukomfortabel med det nettverket careless har skapt der folk går rundt å hilser på hvetandre om de ser andre i kjoler.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (2 minutter siden):

Det er fint å kunne variere litt på årstidene, men kjenner også at jeg er ukomfortabel med det nettverket careless har skapt der folk går rundt å hilser på hvetandre om de ser andre i kjoler.

Tuller du? Dummeste jeg har hørt på lenge😂
 

(Redigert: For ordens skyld, ikke dumt at du er ukomfortabel, men det hilseopplegget)

Endret av Xmasclovn
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Xmasclovn said:

Tuller du? Dummeste jeg har hørt på lenge😂
 

(Redigert: For ordens skyld, ikke dumt at du er ukomfortabel, men det hilseopplegget)

De starta med det den første sesongen med bikinier. Noen sendte melding til SE for å si at de kom i prat med hverandre på stranda i syden fordi begge hadde careless bikini på. Så utvikla det seg da de første kjolene kom til at det liksom var en invitasjon for fremmede å komme i snakk. I teorien er det jo greit å ha en icebreaker for mange, men jeg er ikke så fan av det. Det er en ting om man hadde hatt en hemmelig hilse greie på gata (som RR og MAR) men å faktisk komme i snakk med ukjente fordi jeg har på en kjole fra careless er jeg ikke så gira på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (26 minutter siden):

De starta med det den første sesongen med bikinier. Noen sendte melding til SE for å si at de kom i prat med hverandre på stranda i syden fordi begge hadde careless bikini på. Så utvikla det seg da de første kjolene kom til at det liksom var en invitasjon for fremmede å komme i snakk. I teorien er det jo greit å ha en icebreaker for mange, men jeg er ikke så fan av det. Det er en ting om man hadde hatt en hemmelig hilse greie på gata (som RR og MAR) men å faktisk komme i snakk med ukjente fordi jeg har på en kjole fra careless er jeg ikke så gira på

Det er for meg fortsatt helt tåpelig. Jeg hadde heller ikke vært gira på å bli oppsøkt av fremmede på den måten, men det finnes da tydeligvis de som trives med det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Det er for meg fortsatt helt tåpelig. Jeg hadde heller ikke vært gira på å bli oppsøkt av fremmede på den måten, men det finnes da tydeligvis de som trives med det.

Det høres kanskje tåpelig ut, men det bygger jo opp om venninnefølelsen som selger kjolene. Noen ensomme mennesker der ute vil kanskje være med i fellesskapet og kjøper da kjolene, andre vil briefe og kjøpe nyeste modell, noen syns det er stas at folk hilser.. Vinneren er Sara E som ler hele veien til banken, mens kjolene selger seg selv igjennom fellesskapet og "venninnene". 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banænie skrev (1 time siden):

Det høres kanskje tåpelig ut, men det bygger jo opp om venninnefølelsen som selger kjolene. Noen ensomme mennesker der ute vil kanskje være med i fellesskapet og kjøper da kjolene, andre vil briefe og kjøpe nyeste modell, noen syns det er stas at folk hilser.. Vinneren er Sara E som ler hele veien til banken, mens kjolene selger seg selv igjennom fellesskapet og "venninnene". 

Helt klart er det SE sitt hoved markedsføringstriks- venninegjengen, og det er nesten utelukkende hun som profitterer der. En og annen vil kanskje møtes og bygge en relasjon, men i all hovedsak forblir det et hei hei. Og for de mest ensomme tror jeg det har nada å si fordi de mange ganger sliter med det sosiale og er så lite frempå at en kjole neppe vil dra dem ut av skallet sitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Det er for meg fortsatt helt tåpelig. Jeg hadde heller ikke vært gira på å bli oppsøkt av fremmede på den måten, men det finnes da tydeligvis de som trives med det.

Jeg har forståelse for at en del syns det er ubehagelig. Men på en annen side er det vel ikke helt uvanlig hvis man møter på noen som har eksakt samme klesplagg at man veksler et ord. Men det er klart, kommer en med Careless bikini og en annen med Careless kjole så blir det jo litt rart igjen.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (53 minutter siden):

Jeg har forståelse for at en del syns det er ubehagelig. Men på en annen side er det vel ikke helt uvanlig hvis man møter på noen som har eksakt samme klesplagg at man veksler et ord. Men det er klart, kommer en med Careless bikini og en annen med Careless kjole så blir det jo litt rart igjen.

Det kan da ikke være vanlig at man veksler ord med hverandre fordi man har kjøpt ett klesplagg fra careless,b young,Vila osv osv.?

Jeg vet att mannfolk som kommer kjørende i en gammel Ford hilser på en annen i samme bil når de kjører forbi men en kjole/bikini. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 minutter siden):

Det kan da ikke være vanlig at man veksler ord med hverandre fordi man har kjøpt ett klesplagg fra careless,b young,Vila osv osv.?

Jeg vet att mannfolk som kommer kjørende i en gammel Ford hilser på en annen i samme bil når de kjører forbi men en kjole/bikini. 

For meg er det ikke uvanlig at det blir sagt noe mellom to som kommer et sted med prikk like klær. F.eks en sommerfest hvor to stykker har helt lik kjole så er det ikke uvanlig at de sier noe.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Japp skrev (2 minutter siden):

For meg er det ikke uvanlig at det blir sagt noe mellom to som kommer et sted med prikk like klær. F.eks en sommerfest hvor to stykker har helt lik kjole så er det ikke uvanlig at de sier noe.

Håper ingen kommer bort til meg på neste sommerfest når jeg er iført kjole fra HM🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (1 time siden):

Jeg har forståelse for at en del syns det er ubehagelig. Men på en annen side er det vel ikke helt uvanlig hvis man møter på noen som har eksakt samme klesplagg at man veksler et ord. Men det er klart, kommer en med Careless bikini og en annen med Careless kjole så blir det jo litt rart igjen.

Ikke i min verden, med mindre man kjenner hverandre. Det er bare rart.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Håper ingen kommer bort til meg på neste sommerfest når jeg er iført kjole fra HM🙈

Har full forståelse for at du ikke håper det, det er ulikt hvordan man ønsker ting.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (56 minutter siden):

Ikke i min verden, med mindre man kjenner hverandre. Det er bare rart.

Ok, men det viser bare hvor ulike folk er. Det er ikke noe galt i noen av delene.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...