Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Roe skrev (7 minutter siden):

Enig i noe av det Sebastian ytrer her, som at kjolen kan minne om en ballkjole, og han sier også at hun er en av de råeste businessdamene i bransjen og at hun er superflink. 

Superflink å manipulere en pitteliten andel av folket. 
Å snakke med seg selv hjemme på kjøkkenet mens andre har ansvaret er ikke  å være superflink. Hun er super heldig som har folk bak seg som tar ansvar. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roe skrev (12 minutter siden):

Enig i noe av det Sebastian ytrer her, som at kjolen kan minne om en ballkjole, og han sier også at hun er en av de råeste businessdamene i bransjen og at hun er superflink. 

Er ikke den jeg mener, men den han la ut etterpå hvor han kritiserer talen hennes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13en skrev (15 minutter siden):

Er ikke den jeg mener, men den han la ut etterpå hvor han kritiserer talen hennes.

Så det Sebastian Solberg la ut, og syns det er så kult at han sier noe om det. Han sa blant annet at han syns det var ukult at Sara brukte talen sin til å shame samme bransjen hun selv er en del av. Og det er helt riktig, for mens Sara stod der oppe påstod hun at hun ikke var som resten av bransjen som skulle sjokkere og drev med clickbait. Hun stod virkelig og fremsnakket seg selv og ned bransjen. Sebastian sa vel noe sånn som at det er dårlig stil å snakke ned bransjen som hun selv er en del av og den samme bransjen som faktisk har fått henne opp og frem. 

Jeg forstår ikke hvorfor Sara (og Therese) har et så stort behov for å nedsnakke alle andre for å fremme seg selv. Det er null ydmyket å spore. Begge to som snakket ned Jørgine og direkte oppfordret til å ikke stemme på henne i forkant av utdelingen. Og også den måten de to holdt på i går under utdelingen. Det er helt kvalmt å sitte å latterliggjøre en kollega i bransjen for så å gå opp på scenen og hevde at man er så mye «bedre enn denne bransjen». Sånn som de holdt på da Camilla Lorentzen gikk opp på scenen i går er bare direkte ufint og kvalmt. La ut samtalen i Therese sin tråd, men Sara er like medskyldig her (om ikke mer);

*Julie annonseres som vinner* 

Sara: «Ååå det er favoritten vår jo» (ironisk tonefall) 

Therese: Himler med øynene og lager grimaser 

Sara: «Neida JEG ELSKER JULIE! ..Det er hun jeg så fan av hehehe» (ironisk tonefall)

Therese: Flere grimaser 

Sara: «Hahah nei jeg kanke legge ut den her» 

Therese: «JO det kan du!!!» 

…også hånler begge to mens Camilla går opp. 

  • Liker 18
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (39 minutter siden):

Så det Sebastian Solberg la ut, og syns det er så kult at han sier noe om det. Han sa blant annet at han syns det var ukult at Sara brukte talen sin til å shame samme bransjen hun selv er en del av. Og det er helt riktig, for mens Sara stod der oppe påstod hun at hun ikke var som resten av bransjen som skulle sjokkere og drev med clickbait. Hun stod virkelig og fremsnakket seg selv og ned bransjen. Sebastian sa vel noe sånn som at det er dårlig stil å snakke ned bransjen som hun selv er en del av og den samme bransjen som faktisk har fått henne opp og frem. 

Jeg forstår ikke hvorfor Sara (og Therese) har et så stort behov for å nedsnakke alle andre for å fremme seg selv. Det er null ydmyket å spore. Begge to som snakket ned Jørgine og direkte oppfordret til å ikke stemme på henne i forkant av utdelingen. Og også den måten de to holdt på i går under utdelingen. Det er helt kvalmt å sitte å latterliggjøre en kollega i bransjen for så å gå opp på scenen og hevde at man er så mye «bedre enn denne bransjen». Sånn som de holdt på da Camilla Lorentzen gikk opp på scenen i går er bare direkte ufint og kvalmt. La ut samtalen i Therese sin tråd, men Sara er like medskyldig her (om ikke mer);

 

*Julie annonseres som vinner* 

Sara: «Ååå det er favoritten vår jo» (ironisk tonefall) 

Therese: Himler med øynene og lager grimaser 

Sara: «Neida JEG ELSKER JULIE! ..Det er hun jeg så fan av hehehe» (ironisk tonefall)

Therese: Flere grimaser 

Sara: «Hahah nei jeg kanke legge ut den her» 

Therese: «JO det kan du!!!» 

…også hånler begge to mens Camilla går opp. 

Tipper de ikke blir særlig populære når de holder på sånn. Uproft og lite greit overfor de andre i bransjen 

  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
LinnHenrikke skrev (46 minutter siden):

Så det Sebastian Solberg la ut, og syns det er så kult at han sier noe om det. Han sa blant annet at han syns det var ukult at Sara brukte talen sin til å shame samme bransjen hun selv er en del av. Og det er helt riktig, for mens Sara stod der oppe påstod hun at hun ikke var som resten av bransjen som skulle sjokkere og drev med clickbait. Hun stod virkelig og fremsnakket seg selv og ned bransjen. Sebastian sa vel noe sånn som at det er dårlig stil å snakke ned bransjen som hun selv er en del av og den samme bransjen som faktisk har fått henne opp og frem. 

Jeg forstår ikke hvorfor Sara (og Therese) har et så stort behov for å nedsnakke alle andre for å fremme seg selv. Det er null ydmyket å spore. Begge to som snakket ned Jørgine og direkte oppfordret til å ikke stemme på henne i forkant av utdelingen. Og også den måten de to holdt på i går under utdelingen. Det er helt kvalmt å sitte å latterliggjøre en kollega i bransjen for så å gå opp på scenen og hevde at man er så mye «bedre enn denne bransjen». Sånn som de holdt på da Camilla Lorentzen gikk opp på scenen i går er bare direkte ufint og kvalmt. La ut samtalen i Therese sin tråd, men Sara er like medskyldig her (om ikke mer);

 

*Julie annonseres som vinner* 

Sara: «Ååå det er favoritten vår jo» (ironisk tonefall) 

Therese: Himler med øynene og lager grimaser 

Sara: «Neida JEG ELSKER JULIE! ..Det er hun jeg så fan av hehehe» (ironisk tonefall)

Therese: Flere grimaser 

Sara: «Hahah nei jeg kanke legge ut den her» 

Therese: «JO det kan du!!!» 

…også hånler begge to mens Camilla går opp. 

Veldig dårlig oppførsel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sazzy Zue skrev (2 timer siden):

Ja. Det kan leses i Lien tråden. 

Jeg leste nå det sto noe om baksnakking. Men klarte ikke å lese om det var pga influenserjobben eller annen grunn.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Jeg ønsker ikke å diskutere deg, da tråden ikke omhandler deg. Jeg gidder heller ikke å drive med så åpenlys persondebatt og gi deg og andre en gyllen mulighet for rapportering. Send meg en PM med forespørsel så kan jeg sikkert svare deg på hvordan jeg antar at du er.

Da er det kanskje greit å ikke foreta antakelser om følgere uten å følge det videre opp.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (1 minutt siden):

Hvordan skal vi tolke denne da😅😂

IMG_1727.jpeg

Så kan man ta samme poll i Kjøp og salg Careless eller hva gruppa heter, så kan man tolke det resultatet også. Vil tro den viser det motsatte 🤣

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (1 minutt siden):

Da er det kanskje greit å ikke foreta antakelser om følgere uten å følge det videre opp.

Det er ikke noe mer å følge opp. Det var en enkel, men veldig konkret og direkte antagelse som ikke behøver å utdypes noe mer. Slutt å syte og være så nærtagende. Kos deg heller videre med å følge SE og være et stolt medlem av venninnegjengen😉

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var heelt krise 🙈 den var alt for liten, og snittet var ikke pent da Sara har mage. Jeg disser ikke mage, det er ikke det, men klé deg smart, ikke fremhev det du burde gjemme. Puppa tøyt ut og skulder hempene slang på halv tolv. Nei den var bare grusom! 
Ikke rart hun som laget kjolen ble forvirret når Sara bastant mener at hun skal ha str M etter en fantasitabell

  • Liker 4
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåmuggost skrev (10 minutter siden):

Kjolen var heelt krise 🙈 den var alt for liten, og snittet var ikke pent da Sara har mage. Jeg disser ikke mage, det er ikke det, men klé deg smart, ikke fremhev det du burde gjemme. Puppa tøyt ut og skulder hempene slang på halv tolv. Nei den var bare grusom! 
Ikke rart hun som laget kjolen ble forvirret når Sara bastant mener at hun skal ha str M etter en fantasitabell

Også la hun ut nettopp at den var komfortabel men den virket ikke det. Hun virket direkte ukomfortabel ut i den. Poengterte også at hun holdte ting fram for å ikke vise for mye pupp. 
hun er en vakker kvinne men kjolen var ikke fin på henne. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (19 minutter siden):

Det er ikke noe mer å følge opp. Det var en enkel, men veldig konkret og direkte antagelse som ikke behøver å utdypes noe mer. Slutt å syte og være så nærtagende. Kos deg heller videre med å følge SE og være et stolt medlem av venninnegjengen😉

Jaja, flere antagelser på gang 🙄

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13en skrev (2 timer siden):

Er ikke den jeg mener, men den han la ut etterpå hvor han kritiserer talen hennes.

Hvor sier han det??? 🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

snurpa skrev (2 minutter siden):

Hvor sier han det??? 🤔🤔

Videoene finner du på tiktoken hans :)

Han sier at Sara er flink med folk, flink til å ta publikummet sitt med på reisen, og at hun har en lojal følgerbase, samt at hun er råflink og godt kunne vunnet årets business, før han videre sier sin mening vedrørende talen hennes på Vixen.

Han nevner blant annet at alle influencere er avhengige av oppmerksomhet, og at mange nok ikke ville valgt yrket influencer om man ikke var pengedrevet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (42 minutter siden):

Hvordan skal vi tolke denne da😅😂

IMG_1727.jpeg

Er dette ok å gjøre? Hvis dere mente  SE var ufin i går, så er vel dette lite greit?

Xmasclovn skrev (36 minutter siden):

Det er ikke noe mer å følge opp. Det var en enkel, men veldig konkret og direkte antagelse som ikke behøver å utdypes noe mer. Slutt å syte og være så nærtagende. Kos deg heller videre med å følge SE og være et stolt medlem av venninnegjengen😉

Forøvrig en interessant måte å takle spørsmålet mitt på. Du kommer med sterke antagelser om hvilke mennesker som følger ulike influensere, og da jeg spør hvilken mennesketype man er hvis man følger begge ( garantert mange som følger begge) så velges det å stikke hodet i sanden fremfor å stå rakrygget i sine egne meninger. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp skrev (11 minutter siden):

Er dette ok å gjøre? Hvis dere mente  SE var ufin i går, så er vel dette lite greit?

Forøvrig en interessant måte å takle spørsmålet mitt på. Du kommer med sterke antagelser om hvilke mennesker som følger ulike influensere, og da jeg spør hvilken mennesketype man er hvis man følger begge ( garantert mange som følger begge) så velges det å stikke hodet i sanden fremfor å stå rakrygget i sine egne meninger. 

Seriøst? 😂 

Endret av Bibbi_
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

Seriøst? 😂 

Ja, seriøst. 

Det er ikke greit om SE latterliggjorde vinnere, det er jeg enig i. Men det bør gå begge veier. Den pollen er helt klart laget for å latterliggjøre SE og er like lite greit etter min mening. Eller er det greit fordi det er anonymt?

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...