Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

 

Ok. Selvfølgelig har du rett..................

Ja.. 

IMG_0109.jpeg

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juhu25
Sazzy Zue skrev (5 minutter siden):

IMG_0110.jpeg

Fargen passa henne , hun kler lilla , men ble for mye med blomster på kjolen og armene , rundt bryst . Om hun likte er bra men føler ikke den passa henne helt , hun ble gjemt i den . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (4 timer siden):

Hele dritten er rigga fra ende til annen. Vært et godt etablert rykte i mange år

Det er helt riktig 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (27 minutter siden):

Jeg kom ikke med noen påstand, det var det du som gjorde. :fnise:

Stilte bare et spørsmål, jeg.

Den fnise emojien begynner å bli litt oppbrukt…

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (10 minutter siden):

Fargen passa henne , hun kler lilla , men ble for mye med blomster på kjolen og armene , rundt bryst . Om hun likte er bra men føler ikke den passa henne helt , hun ble gjemt i den . 

Det ser ut som bestemors dorull dukke.

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sazzy Zue skrev (17 minutter siden):

IMG_0110.jpeg

Det er en grusom kreasjon, og passer ikke kroppen som bærer den noe som heller ikke skyldes «manglende siste prøving». Det er bare en bullshit unnskyldning. Noen av de større sølvdetaljene ser ut som hengende CD plater. Tror deg gjerne på at stoffet er å finne Temu.

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Det er en grusom kreasjon, og passer ikke kroppen som bærer den noe som heller ikke skyldes «manglende siste prøving». Det er bare en bullshit unnskyldning. Noen av de større sølvdetaljene ser ut som hengende CD plater. Tror deg gjerne på at stoffet er å finne Temu.

Jeg hadde en lignende kjole til en av barbiedukkene mine. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (23 minutter siden):

Fargen passa henne , hun kler lilla , men ble for mye med blomster på kjolen og armene , rundt bryst . Om hun likte er bra men føler ikke den passa henne helt , hun ble gjemt i den . 

Helt enig med deg i dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (43 minutter siden):

Det skal du få lov og synes og det bryr jeg meg fint lite om, men sikkert mange skolelever som synes den er fin. 

Skoleelever kanskje, men Sara er en dame på over 30😅

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var designeren og skulle lånt ut en kjole til en Vixen deltaker som ikke hadde tid til å tilpasse den så det ble helt bra? Ja, da hadde jeg sagt nei. Du får ikke låne den. 
Det ville vært dårlig reklame for mitt håndverk. 
Og det ble det for Judys Atelier.

Det må være lov å si at en kjole ikke sitter bra. 

Endret av Stargaze
  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Dårlig passform i hvem sine øyne?  Hvem vet hvordan kjolen hadde blitt med en siste prøve om SE hadde tatt seg tid til det?

Jeg skjønner ikke helt hva vi diskuterer her? En designer må vel tåle at folk ikke liker kjolen hun designet? 

At Sebastian Solberg gjør narr av den gjør nesten at jeg vil forsvare Sara, for er det noen jeg absolutt ikke har sansen for er det han. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammy! skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke helt hva vi diskuterer her? En designer må vel tåle at folk ikke liker kjolen hun designet? 

At Sebastian Solberg gjør narr av den gjør nesten at jeg vil forsvare Sara, for er det noen jeg absolutt ikke har sansen for er det han. 

Er bare vant til at her i tråden skal man omtrent snakke dritt om samarbeidspartnere til SE og flere følger ikke SE og skriver som om de vet ting. Det ser man også lenger opp i tråden som om at denne kjolen er lånt, noe som ikke er tilfelle.

Er enig i at designere må tåle å høre at folk ikke liker kjolen ja, MEN når det skrives om samme stoff finnes på Temu, kjolen ikke passer, det jeg skrev rett opp forbi. Ja, da reagerer jeg, for mye av de tingene går på SE, ikke på på designeren. Fikk folk med seg f.eks at SE selv satt og gjorde endringer på kjolen? Er det da designeren sin feil, er det et rettferdig bilde overfor designeren? Og nei, jeg synes ikke kjolen er fin, selv om noen her i tråden mener de sitter med sannheten og fryder seg over det.

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (8 minutter siden):

Er bare vant til at her i tråden skal man omtrent snakke dritt om samarbeidspartnere til SE og flere følger ikke SE og skriver som om de vet ting. Det ser man også lenger opp i tråden som om at denne kjolen er lånt, noe som ikke er tilfelle.

Er enig i at designere må tåle å høre at folk ikke liker kjolen ja, MEN når det skrives om samme stoff finnes på Temu, kjolen ikke passer, det jeg skrev rett opp forbi. Ja, da reagerer jeg, for mye av de tingene går på SE, ikke på på designeren. Fikk folk med seg f.eks at SE selv satt og gjorde endringer på kjolen? Er det da designeren sin feil, er det et rettferdig bilde overfor designeren? Og nei, jeg synes ikke kjolen er fin, selv om noen her i tråden mener de sitter med sannheten og fryder seg over det.

Så oppjaget for at kjolen blir kritisert. Den var stygg og stoffet ser billig ut. Temu billig.  Vi er flere som deler den meningen om kjolen. Men det er så vanskelig å akseptere for du må bare komme brautende inn. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tessa12 skrev (1 time siden):

Hun vant IKKE business!

Det vet jeg. Han skrev nok feil..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Det skal du få lov og synes og det bryr jeg meg fint lite om, men sikkert mange skolelever som synes den er fin. 

Jeg Skrev feil 

Endret av elskersommer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (57 minutter siden):

Skoleelever kanskje, men Sara er en dame på over 30😅

Da må det være barneskoleelever hvertfall. Ikke videregående , hverfall ikke her vi bor. Den kjolen var ikke fik og passformen var heller ikke bra

Endret av Orly
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...