Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Roe skrev (17 minutter siden):

Ser ikke helt hvordan Sara skal kunne fortelle denne personen hvilke cupstørrelser andre kunder benytter seg av hos Change sammenlignet med Careless. Til akkurat slike tilfeller som dette er jo gruppen faktisk nyttig, siden man kan dele personlige erfaringer mellom kjeder..

Det er jeg helt enig i.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roe skrev (54 minutter siden):

Ser ikke helt hvordan Sara skal kunne fortelle denne personen hvilke cupstørrelser andre kunder benytter seg av hos Change sammenlignet med Careless. Til akkurat slike tilfeller som dette er jo gruppen faktisk nyttig, siden man kan dele personlige erfaringer mellom kjeder..

Haha, nei selfølgelig skal ikke SE kunne hjelpe henne med å finne riktig str 😂 Ikke de på kundeservice heller... Er det mulig hvordan alt skal forsvares?! Hvis en kunde kommer med sine mål burde noen i firmaet kunne hjelpe henne med å finne hvilke str hun skal ha. Uansett om det er Carless eller Change. 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var flott å se. Her har hun delt en pengeinnsamling på vegne av Redd Barna på sin konto, som går til barna i Gaza. :hjerte: Screenshot_20240129_140406_Instagram.thumb.jpg.7d719e52a783fb99bd5a829edc7dff0c.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (1 time siden):

Ser ikke helt hvordan Sara skal kunne fortelle denne personen hvilke cupstørrelser andre kunder benytter seg av hos Change sammenlignet med Careless. Til akkurat slike tilfeller som dette er jo gruppen faktisk nyttig, siden man kan dele personlige erfaringer mellom kjeder..

Mener du helt seriøst at man skal benytte seg av en Facebook gruppe for å forstå seg på størrelsene?!? Skulle likt å sett at kunder bruker Facebook når de har handlet seg bh på for eksempel Change, for å forstå seg på størrelsestabellen. For en merkelig kundeservice 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (23 minutter siden):

Dette var flott å se. Her har hun delt en pengeinnsamling på vegne av Redd Barna på sin konto, som går til barna i Gaza. :hjerte: Screenshot_20240129_140406_Instagram.thumb.jpg.7d719e52a783fb99bd5a829edc7dff0c.jpg

Det skulle bare mangle. Syns slettes ikke hun fremstår hverken gavmild eller empatisk. Snarere tvert i mot 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (1 minutt siden):

Mener du helt seriøst at man skal benytte seg av en Facebook gruppe for å forstå seg på størrelsene?!? Skulle likt å sett at kunder bruker Facebook når de har handlet seg bh på for eksempel Change, for å forstå seg på størrelsestabellen. For en merkelig kundeservice 

Jeg mener ikke man skal eller må benytte seg av denne gruppen. Jeg mener derimot at den er fin til akkurat slike formål, som å sammenligne basert på personlige erfaringer etc. Det blir nesten som å lese tilbakemeldinger om produkter, bare at her har du en arena til å stille akkurat de spørsmålene du vil før du legger penger i det. Kan ikke se at vedkommende som skrev i denne gruppa nevnte noe om størrelsestabellen?

Lauder skrev (2 minutter siden):

Det skulle bare mangle. Syns slettes ikke hun fremstår hverken gavmild eller empatisk. Snarere tvert i mot 

Hvordan er du ikke empatisk når du er med på å belyse en pengeinnsamlingsaksjon for Redd Barna, som utelukkende går til å hjelpe barn i Gaza? Hvordan kan noe som er med på å hjelpe barn i forferdelige situasjoner, snus om til en negativ ting?

Jeg synes virkelig det er flott gjort. Uansett kommer det de som så sårt trenger den hjelpen tilgode. :hjerte:

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roe skrev (2 timer siden):

Hvordan er du ikke empatisk når du er med på å belyse en pengeinnsamlingsaksjon for Redd Barna, som utelukkende går til å hjelpe barn i Gaza? Hvordan kan noe som er med på å hjelpe barn i forferdelige situasjoner, snus om til en negativ ting?

Jeg synes virkelig det er flott gjort. Uansett kommer det de som så sårt trenger den hjelpen tilgode. :hjerte:

De fleste skor seg på Gaza barnas lidelser, SE er intet unntak.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (3 timer siden):

Jeg mener ikke man skal eller må benytte seg av denne gruppen. Jeg mener derimot at den er fin til akkurat slike formål, som å sammenligne basert på personlige erfaringer etc. Det blir nesten som å lese tilbakemeldinger om produkter, bare at her har du en arena til å stille akkurat de spørsmålene du vil før du legger penger i det. Kan ikke se at vedkommende som skrev i denne gruppa nevnte noe om størrelsestabellen?

Hvordan er du ikke empatisk når du er med på å belyse en pengeinnsamlingsaksjon for Redd Barna, som utelukkende går til å hjelpe barn i Gaza? Hvordan kan noe som er med på å hjelpe barn i forferdelige situasjoner, snus om til en negativ ting?

Jeg synes virkelig det er flott gjort. Uansett kommer det de som så sårt trenger den hjelpen tilgode. :hjerte:

10 000 kr er mindre enn summen hun tjener hver dag på å pushe plastkjoler og vise minutt for minutt med SaraE. Hadde hun virkelig vært empatisk og interessert i å hjelpe hadde hun bidratt med større beløp selv. Nå er det følgerne henne som bidrar. Hun gjør alt for tjene på dette selv. 
 

Når det kommer til den Facebook gruppen syns jeg det er meget spesielt. Bare det at hun er admin i den gruppen er kritikkverdig 

Endret av Lauder
  • Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er moderert for brukerdebatt. 
 

Sol, admin.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (6 timer siden):

Jeg mener ikke man skal eller må benytte seg av denne gruppen. Jeg mener derimot at den er fin til akkurat slike formål, som å sammenligne basert på personlige erfaringer etc. Det blir nesten som å lese tilbakemeldinger om produkter, bare at her har du en arena til å stille akkurat de spørsmålene du vil før du legger penger i det. Kan ikke se at vedkommende som skrev i denne gruppa nevnte noe om størrelsestabellen?

Hvordan er du ikke empatisk når du er med på å belyse en pengeinnsamlingsaksjon for Redd Barna, som utelukkende går til å hjelpe barn i Gaza? Hvordan kan noe som er med på å hjelpe barn i forferdelige situasjoner, snus om til en negativ ting?

Jeg synes virkelig det er flott gjort. Uansett kommer det de som så sårt trenger den hjelpen tilgode. :hjerte:

Når vedkommende faktisk henvender seg direkte til SE for å spørre, så bør hun som har laget strtabellen selv, kunne klare å svare. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

Når vedkommende faktisk henvender seg direkte til SE for å spørre, så bør hun som har laget strtabellen selv, kunne klare å svare. 

Merkelig oppførsel av en bedriftseier å ikke svare på. Det er noe hun bør rette opp i om hun vil ha kunder. Dette ble tema på pause en dag. Flere mener størrelsestabellen er på vidda og mange er misfornøyde. Det er å forvente at dette skal være i orden!

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birtebirt skrev (24 minutter siden):

Merkelig oppførsel av en bedriftseier å ikke svare på. Det er noe hun bør rette opp i om hun vil ha kunder. Dette ble tema på pause en dag. Flere mener størrelsestabellen er på vidda og mange er misfornøyde. Det er å forvente at dette skal være i orden!

Hun la jo ut dette spørsmålet på snap. Dama hadde jo sånn 100G i størrelse. SE henviste til størrelsetabellene og at hun ellers kunne spørre i gruppa ang hva andre med samme størrelse foretrakk av fasonger osv. Alt skal liksom lages så dramatisk å dras ut i det uendelige om latskap, dårlig moral osv. 🤯

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Når vedkommende faktisk henvender seg direkte til SE for å spørre, så bør hun som har laget strtabellen selv, kunne klare å svare. 

Hun spør jo ikke etter str eller mål på Careless bh. Da hadde det jo stilt seg helt anderledes. Da burde SE svart.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (17 minutter siden):

Hun spør jo ikke etter str eller mål på Careless bh. Da hadde det jo stilt seg helt anderledes. Da burde SE svart.

Helt enig!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birtebirt skrev (2 timer siden):

Merkelig oppførsel av en bedriftseier å ikke svare på. Det er noe hun bør rette opp i om hun vil ha kunder. Dette ble tema på pause en dag. Flere mener størrelsestabellen er på vidda og mange er misfornøyde. Det er å forvente at dette skal være i orden!

Størrelsene er helt feil. Jeg kjøpte en bh der for LENGE siden. Jeg har strE/F i vanlige bh’er, typ de ordentlige merkene. Hos careless måtte jeg kjøpe small, og den er litt for stor i cupen. For ikke å snakke om de megasvære stroppene og alt det ekstra stoffet som går langt nedover. Bomkjøp og aldri mer! Veldig rare størrelser….

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan1ne skrev (8 timer siden):

Størrelsene er helt feil. Jeg kjøpte en bh der for LENGE siden. Jeg har strE/F i vanlige bh’er, typ de ordentlige merkene. Hos careless måtte jeg kjøpe small, og den er litt for stor i cupen. For ikke å snakke om de megasvære stroppene og alt det ekstra stoffet som går langt nedover. Bomkjøp og aldri mer! Veldig rare størrelser….

Mye stoff er hennes varemerke. Se bare på de morgenkåpene for ikke å snakke og kjolene 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bibbi_ skrev (På 29.1.2024 den 8.05):

Ei som trenger hjelp til å finne riktig str på BH. Å SE anbefaler henne kjøpe salg siden på FB for å få hjelp. Helt greit å spørre andre, men burde ikke SE eller kundeservicen til Carless kunne hjelpe? Går du inn på f.eks KappAhl å spør etter hjelp til å finne riktig str, så ber de deg spørre de andre kundene om hjelp... Hadde du ikke stussa litt da? 

Skjermbilde fra Careless kjøpe selge på FB

Screenshot_20240128_221337_Facebook.jpg

 

Sharp75! skrev (10 timer siden):

Hun spør jo ikke etter str eller mål på Careless bh. Da hadde det jo stilt seg helt anderledes. Da burde SE svart.

 

Roe skrev (10 timer siden):

Helt enig!

Det hun spør om er da noe SE absolutt skulle kunne klare å svare på! Hun spør f.eks om noen av bh'ene er mer romsligere enn andre i cupen... Vet ikke SE slikt? Hun skulle klart å anbefale henne en bh str. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
Bibbi_ skrev (28 minutter siden):

 

 

Det hun spør om er da noe SE absolutt skulle kunne klare å svare på! Hun spør f.eks om noen av bh'ene er mer romsligere enn andre i cupen... Vet ikke SE slikt? Hun skulle klart å anbefale henne en bh str. 

Enig der  , det er vel hennes design, burde da  vite om de er romslige , små , store i str. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

 

 

Det hun spør om er da noe SE absolutt skulle kunne klare å svare på! Hun spør f.eks om noen av bh'ene er mer romsligere enn andre i cupen... Vet ikke SE slikt? Hun skulle klart å anbefale henne en bh str. 

La oss bare legge dette dødt så ikke tråden blir evig lang om dette. Vi er uenige 🤷‍♀️

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg f.eks er innom en butikk med undertøy eller kontakter ett nettfirma med undertøy så forventer jeg å kunne få hjelp. Om jeg sier jeg f.eks er 80 cm over bysten og 70 cm under bysten så skal de kunne svare meg på hvilken type BH jeg bør gå for.

Ikke som careless som ber kunden om og kjøpe bh i diverse størrelser også returnere de man ikke trenger

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...