Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Orly skrev (På 23.11.2023 den 16.53):

EC8DC37E-BD7A-45A6-A052-9E91BFA2957C.jpeg.df0072eb512d4359576a83d982564b78.jpeg

 

Er hun seriøs?🤦🏻‍♀️

Det hun gjør her, er å spytte alle de som har nyttige og viktige jobber, rett i fjeset. 

Det å sammenligne det å sitte varmt og godt i stua å prate til telefonen sin, mens folk er ute å bygger landet, redder liv, løper ræva av seg på sykehus, gamlehjem, ute på sjøen i allslags vær og lignende, er helt forkastelig. 

  • Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (7 timer siden):

Å starte et AS ja, men å holde det i gang kreves en god del egeninnsats.

Og det er heller ikke alle som klarer å bli store influencere, uansett hvor stort ønske og lidenskap de har og det er heller ikke noe som kommer over natta.

For å komme dit hun er nå la hun ned mye arbeid, er bare synd hun ikke engasjerer seg på samme måte som tidligere. For hun var en fryd å følge tidligere.

Ikke kall det å snakke til en mobil og trykke post for å "legge ned mye arbeid". For nei, det er en latmanns"jobb" hvor det subbes rundt hjemme å tømmer oppvaskmaskinen, klage på rot og sminke seg. Det er ingen hard jobb. 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (3 timer siden):

Det hun gjør her, er å spytte alle de som har nyttige og viktige jobber, rett i fjeset. 

Det å sammenligne det å sitte varmt og godt i stua å prate til telefonen sin, mens folk er ute å bygger landet, redder liv, løper ræva av seg på sykehus, gamlehjem, ute på sjøen i allslags vær og lignende, er helt forkastelig. 

Men alle set vel at dette er for å provosere? Hun kan ikke mene dette seriøst. Hun er ute etter å få reaksjoner 🤮

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. 
 

Sol, admin.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (23 minutter siden):

Men alle set vel at dette er for å provosere? Hun kan ikke mene dette seriøst. Hun er ute etter å få reaksjoner 🤮

Hun har klart det igjen og lager mye engasjement. Hun klarer det gang på gang. I kjent influencer stil.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (41 minutter siden):

Ikke kall det å snakke til en mobil og trykke post for å "legge ned mye arbeid". For nei, det er en latmanns"jobb" hvor det subbes rundt hjemme å tømmer oppvaskmaskinen, klage på rot og sminke seg. Det er ingen hard jobb. 

Som jeg skrev, "for å komme dit hun er nå". Tidligere satt hun ikke "bare og snakket i telefonen og subbet rundt". Hun laget god content. Hun slurvet ikke med reklame oppdragene, hun la faktisk ned arbeid i det. Hun var flink. Den hun er nå, var ikke den jeg begynte å følge.

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (22 minutter siden):

Som jeg skrev, "for å komme dit hun er nå". Tidligere satt hun ikke "bare og snakket i telefonen og subbet rundt". Hun laget god content. Hun slurvet ikke med reklame oppdragene, hun la faktisk ned arbeid i det. Hun var flink. Den hun er nå, var ikke den jeg begynte å følge.

Dette er så synd! Hun var gøy å følge før, og som du sier så la hun ned arbeid i det hun gjorde. Det var gjennomtenkt og veldig variert innhold. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soppgiro skrev (32 minutter siden):

Dette er så synd! Hun var gøy å følge før, og som du sier så la hun ned arbeid i det hun gjorde. Det var gjennomtenkt og veldig variert innhold. 

Til og med reklamen var humoristisk. Selv om du ikke var interessert i produktet hun reklamerte for, så tittet du på reklamen, fordi den var humoristisk og bra gjort. Hun var meget dyktig. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (1 time siden):

Men alle set vel at dette er for å provosere? Hun kan ikke mene dette seriøst. Hun er ute etter å få reaksjoner 🤮

Jeg er desverre redd for att hun virkelig mener at det å være influencer er på lik linje som en sykepleier. Hun aner ikke hva det vil si og jobbe hardt

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (13 minutter siden):

Til og med reklamen var humoristisk. Selv om du ikke var interessert i produktet hun reklamerte for, så tittet du på reklamen, fordi den var humoristisk og bra gjort. Hun var meget dyktig. 

Ja! Husker jo alle de kreative halloween-reklamene foreksempel, som hun brukte tid på å planlegge og spille inn. Virker som hun likte å holde på med det, og det var lett å se på både kreativiteten og kvaliteten på det hun delte.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Som jeg skrev, "for å komme dit hun er nå". Tidligere satt hun ikke "bare og snakket i telefonen og subbet rundt". Hun laget god content. Hun slurvet ikke med reklame oppdragene, hun la faktisk ned arbeid i det. Hun var flink. Den hun er nå, var ikke den jeg begynte å følge.

Jada, det gjorde hun sikkert. Jeg fulgte henne før. Men jeg synes ikke man kan kalle det hardt arbeid, selv om der hun gjorde sikkert var bra. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Jada, det gjorde hun sikkert. Jeg fulgte henne før. Men jeg synes ikke man kan kalle det hardt arbeid, selv om der hun gjorde sikkert var bra. 

Jeg skrev hun la ned mye arbeid. Så kan du se på det hvordan du vil, om det er hardt eller ikke.

Jeg mener at SE la ned mye arbeid i det før og syns det speiler seg igjen hvordan hun er i dag, at hun legger ned mindre arbeid i influencer delen. Men blir vel slik om man får så mange baller i luften som hun har. For meg så har hun tapt seg som influencer.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (2 timer siden):

Til og med reklamen var humoristisk. Selv om du ikke var interessert i produktet hun reklamerte for, så tittet du på reklamen, fordi den var humoristisk og bra gjort. Hun var meget dyktig. 

Helt enig. Nå er det søppel. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo selv sagt at summen hun får fra Snapchat gjør at hun ikke trenger å ha reklamesamarbeid. Så da er innholdet kun svada om eget liv da 🤪

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som trenger hjelp til å finne riktig str på BH. Å SE anbefaler henne kjøpe salg siden på FB for å få hjelp. Helt greit å spørre andre, men burde ikke SE eller kundeservicen til Carless kunne hjelpe? Går du inn på f.eks KappAhl å spør etter hjelp til å finne riktig str, så ber de deg spørre de andre kundene om hjelp... Hadde du ikke stussa litt da? 

Skjermbilde fra Careless kjøpe selge på FB

Screenshot_20240128_221337_Facebook.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (25 minutter siden):

Ei som trenger hjelp til å finne riktig str på BH. Å SE anbefaler henne kjøpe salg siden på FB for å få hjelp. Helt greit å spørre andre, men burde ikke SE eller kundeservicen til Carless kunne hjelpe? Går du inn på f.eks KappAhl å spør etter hjelp til å finne riktig str, så ber de deg spørre de andre kundene om hjelp... Hadde du ikke stussa litt da? 

Skjermbilde fra Careless kjøpe selge på FB

Screenshot_20240128_221337_Facebook.jpg

Snakk om fallitterklæring.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Juhu25
Bibbi_ skrev (54 minutter siden):

Ei som trenger hjelp til å finne riktig str på BH. Å SE anbefaler henne kjøpe salg siden på FB for å få hjelp. Helt greit å spørre andre, men burde ikke SE eller kundeservicen til Carless kunne hjelpe? Går du inn på f.eks KappAhl å spør etter hjelp til å finne riktig str, så ber de deg spørre de andre kundene om hjelp... Hadde du ikke stussa litt da? 

Skjermbilde fra Careless kjøpe selge på FB

Screenshot_20240128_221337_Facebook.jpg

Profesjonell hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Ei som trenger hjelp til å finne riktig str på BH. Å SE anbefaler henne kjøpe salg siden på FB for å få hjelp. Helt greit å spørre andre, men burde ikke SE eller kundeservicen til Carless kunne hjelpe? Går du inn på f.eks KappAhl å spør etter hjelp til å finne riktig str, så ber de deg spørre de andre kundene om hjelp... Hadde du ikke stussa litt da? 

Skjermbilde fra Careless kjøpe selge på FB

Screenshot_20240128_221337_Facebook.jpg

Enig i det du skriver der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Ei som trenger hjelp til å finne riktig str på BH. Å SE anbefaler henne kjøpe salg siden på FB for å få hjelp. Helt greit å spørre andre, men burde ikke SE eller kundeservicen til Carless kunne hjelpe? Går du inn på f.eks KappAhl å spør etter hjelp til å finne riktig str, så ber de deg spørre de andre kundene om hjelp... Hadde du ikke stussa litt da? 

Skjermbilde fra Careless kjøpe selge på FB

Screenshot_20240128_221337_Facebook.jpg

Må jo bare bli sånn når dama sitter og lager størrelsetabell ved kjøkkenbenken kvelden før slipp🙈

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Ei som trenger hjelp til å finne riktig str på BH. Å SE anbefaler henne kjøpe salg siden på FB for å få hjelp. Helt greit å spørre andre, men burde ikke SE eller kundeservicen til Carless kunne hjelpe? Går du inn på f.eks KappAhl å spør etter hjelp til å finne riktig str, så ber de deg spørre de andre kundene om hjelp... Hadde du ikke stussa litt da? 

Skjermbilde fra Careless kjøpe selge på FB

Screenshot_20240128_221337_Facebook.jpg

Ser ikke helt hvordan Sara skal kunne fortelle denne personen hvilke cupstørrelser andre kunder benytter seg av hos Change sammenlignet med Careless. Til akkurat slike tilfeller som dette er jo gruppen faktisk nyttig, siden man kan dele personlige erfaringer mellom kjeder..

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...