Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (10 minutter siden):

Det er beviselig feil. David Reme var med fra dag 1.

IMG_1397.thumb.jpeg.0803e1827faee1a13fa76b6a9a538cb4.jpeg

Hentet fra kunngjøringene for bedriften Careless AS, når den fortsatt het AFAS 10122-30 AS (generisk navn fra aksjefabrikken).

🫢

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (13 minutter siden):

Det er beviselig feil. David Reme var med fra dag 1.

IMG_1397.thumb.jpeg.0803e1827faee1a13fa76b6a9a538cb4.jpeg

Hentet fra kunngjøringene for bedriften Careless AS, når den fortsatt het AFAS 10122-30 AS (generisk navn fra aksjefabrikken).

Du viser til feil firma. Jeg skrev Saraaemiliee As. Sara startet Saraaemilie As alene.  Sjekk en gang til. Mener du fortsatt jeg har feil? 🤔

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (1 minutt siden):

Du viser til feil firma. Jeg skrev Saraaemiliee As. Sara startet Saraaemilie As alene.  Sjekk en gang til. Mener du fortsatt jeg har feil? 🤔

Ah. Beklager. Jeg trodde vi snakket om Careless AS siden du nevnte Reme. Min feil.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (48 minutter siden):

Mye mulig, jeg tenkte at f.eks venninna Lien har sagt det hun har jo vært i forsvaret? Evt andre venninner i helsevesenet? Og at hun ut i fra det også snakker om hvor tøft det er 🤷‍♀️ Jeg har ikke hørt henne si det, er ikke den eneste. Og når det er flere her i tråden som ikke følger henne, men henger seg på og sier det er sannheten for hun har sagt det i tillegg til det bildet. Til slutt vet man ikke hva man skal tro lengre.

Har selv jobbet i helsevesenet, men aldri vært influencer, at det er tøffere har jeg mine sterke tvil om. Men jeg legger ikke så mye vekt på den uttalelsen sånt sett, jeg vet selv hva jeg og andre i helsevesenet går for. Alle sier vi vel mye rart. Spiller ingen rolle om hun er influencer, det er ikke noe farlig hun har gått ut og sagt. (Dette er ikke direkte til deg)

Betviler du faktisk noe du kan se SE har lagt ut? At å være influenser er like hardt, eller hardere enn å jobbe i helse eller forsvar? Hvordan er det mulig?! 

Screenshot_20240127_192143_Chrome.jpg

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (7 minutter siden):

Dokumentasjonen viser noe helt annet. Sara har fortalt flere ganger.. den samma Sara har fortalt så mye tull at hun husker sikkert ikke selv alt hun sier. 

Dokumentasjonen @Snublefot62viser til er Careless. Jeg skrev helt tydelig Saraaemilie As, som hun startet alene før Careless.  
Sara har snakket flere ganger om at hun skaffet kunder helt selv, fakturerte selv, skrev regnskapet selv. Etter at hun hadde jobbet seg opp, fikk hun jobber via Ad Sales. 
Firmaet er eid 100% av Sara. 

 

IMG_9328.jpeg

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (6 minutter siden):

Dokumentasjonen @Snublefot62viser til er Careless. Jeg skrev helt tydelig Saraaemilie As, som hun startet alene før Careless.  
Sara har snakket flere ganger om at hun skaffet kunder helt selv, fakturerte selv, skrev regnskapet selv. Etter at hun hadde jobbet seg opp, fikk hun jobber via Ad Sales. 
Firmaet er eid 100% av Sara. 

 

IMG_9328.jpeg

Om du ikke har dokumentasjon på det du sier er rett, tror jeg ikke på det. Sara Emile er kjent for tullsnakk og pynting på sannheten. 

  • Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CaroLis
Ina K skrev (5 minutter siden):

Om du ikke har dokumentasjon på det du sier er rett, tror jeg ikke på det. Sara Emile er kjent for tullsnakk og pynting på sannheten. 

Det er jo dokumentasjon der du siterte 🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CaroLis said:

Det er jo dokumentasjon der du siterte 🤦🏻‍♀️

Ikke på at hun "snakket flere ganger om at hun skaffet kunder helt selv, fakturerte selv, skrev regnskapet selv. Etter at hun hadde jobbet seg opp, fikk hun jobber via Ad Sales." :) 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (19 minutter siden):

Betviler du faktisk noe du kan se SE har lagt ut? At å være influenser er like hardt, eller hardere enn å jobbe i helse eller forsvar? Hvordan er det mulig?! 

Screenshot_20240127_192143_Chrome.jpg

Var ikke bevis nok dette nei, helt utrolig hva som skal forsvares og nektes på

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (26 minutter siden):

Dokumentasjonen @Snublefot62viser til er Careless. Jeg skrev helt tydelig Saraaemilie As, som hun startet alene før Careless.  
Sara har snakket flere ganger om at hun skaffet kunder helt selv, fakturerte selv, skrev regnskapet selv. Etter at hun hadde jobbet seg opp, fikk hun jobber via Ad Sales. 
Firmaet er eid 100% av Sara. 

 

IMG_9328.jpeg

SE har vel også sagt at hun nå kan markedsføring og regnskap like godt som en som er utdannet. Hvordan det er mulig vet jeg ikke. 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CaroLis skrev (19 minutter siden):

Det er jo dokumentasjon der du siterte 🤦🏻‍♀️

Nei! 🙄

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger. 
 

Sol, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (3 timer siden):

Dokumentasjonen @Snublefot62viser til er Careless. Jeg skrev helt tydelig Saraaemilie As, som hun startet alene før Careless.  
Sara har snakket flere ganger om at hun skaffet kunder helt selv, fakturerte selv, skrev regnskapet selv. Etter at hun hadde jobbet seg opp, fikk hun jobber via Ad Sales. 
Firmaet er eid 100% av Sara. 

 

IMG_9328.jpeg

Hadde det ikke vært for dette så hadde hun nok ikke kommet så langt som hun har kommet i dag.

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stod bare i 8 timer i går med en pasient som stanset flere ganger, holdt styr på tosifret antall pumper med livsviktige medisiner for at denne pasienten skulle overleve, stelle, berolige pårørende, forklare et barn hvorfor pasienten hadde en tube i halsen og oppi alt dette sørge for at pasienten ble behandlet med verdighet. Og i dag skal jeg gjøre alt på nytt igjen. Og likevel sitter jeg her og tenker at jeg må ikke løpe inn i brennende hus for å redde mennesker eller være den som må arrestere folk som prøver å skade deg så jeg tenker jeg har en mye mindre krevende jobb enn både brann og politi, som jeg har så enormt respekt for. Og da har vi ikke engang begynt å snakke om alle de andre jobbene som gjøres for at samfunnet skal holdes i gang. Sykehus kan ikke være åpne hadde det ikke vært for rengjøringspersonell, portører, lageransatte, sikkerhetsfolk, teknisk drift, bioing, fysio osv. Og alle som jobber i butikk, kan bare fortsette og fortsette men tror folk skjønner. 

Men for all del, Sara har en mye mer krevende jobb 🙄Kan jo nesten sammenlignes med å redde folk ut av brennende hus. 

Kjenner det provoserer meg så enormt. 

  • Liker 13
  • Hjerte 9
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
femme_pilot skrev (23 minutter siden):

Jeg stod bare i 8 timer i går med en pasient som stanset flere ganger, holdt styr på tosifret antall pumper med livsviktige medisiner for at denne pasienten skulle overleve, stelle, berolige pårørende, forklare et barn hvorfor pasienten hadde en tube i halsen og oppi alt dette sørge for at pasienten ble behandlet med verdighet. Og i dag skal jeg gjøre alt på nytt igjen. Og likevel sitter jeg her og tenker at jeg må ikke løpe inn i brennende hus for å redde mennesker eller være den som må arrestere folk som prøver å skade deg så jeg tenker jeg har en mye mindre krevende jobb enn både brann og politi, som jeg har så enormt respekt for. Og da har vi ikke engang begynt å snakke om alle de andre jobbene som gjøres for at samfunnet skal holdes i gang. Sykehus kan ikke være åpne hadde det ikke vært for rengjøringspersonell, portører, lageransatte, sikkerhetsfolk, teknisk drift, bioing, fysio osv. Og alle som jobber i butikk, kan bare fortsette og fortsette men tror folk skjønner. 

Men for all del, Sara har en mye mer krevende jobb 🙄Kan jo nesten sammenlignes med å redde folk ut av brennende hus. 

Kjenner det provoserer meg så enormt. 

Veldig krevende sitte på sofa og holde telefon i hånda imens 💸 klikker inn. Og innimellom se i en katalog og peke på ny mote som andre ordner og styrer med imens hun fortsatt holder telefon i hånda . 

Men det får vi takke de som kikker innom , applauderer SE , handler fra henne , støtter og heier . Vi får takke de som hjelper henne kjøpe hus til 11 mill, som gir omsetning 20 mill, som er snakk om nå 100 mil. 

Hvis ikke var det får dem og pengene demmes ville ikke SE og de som fortalte henne mene de har mest krevende jobb . 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Men hva så?

Å starte et AS er svært enkelt. Du trenger 30k i aksjekapital og resten får man lett hjelp til av nesten hvem som helst.

Å bli stor influenser derimot har hun nok klart på egenhånd. Men heller ikke det krever særlig utdanning eller kompetanse. Så hvorfor det brukes som et argument for at hun har fått til så mye selv forstår jeg ikke.

Å starte et AS ja, men å holde det i gang kreves en god del egeninnsats.

Og det er heller ikke alle som klarer å bli store influencere, uansett hvor stort ønske og lidenskap de har og det er heller ikke noe som kommer over natta.

For å komme dit hun er nå la hun ned mye arbeid, er bare synd hun ikke engasjerer seg på samme måte som tidligere. For hun var en fryd å følge tidligere.

Endret av Sharp75!
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharp75! skrev (1 time siden):

Å starte et AS ja, men å holde det i gang kreves en god del egeninnsats.

Og det er heller ikke alle som klarer å bli store influencere, uansett hvor stort ønske og lidenskap de har og det er heller ikke noe som kommer over natta.

For å komme dit hun er nå la hun ned mye arbeid, er bare synd hun ikke engasjerer seg på samme måte som tidligere. For hun var en fryd å følge tidligere.

Nei man får lett hjelp til alt rundt drift av et AS. Både regnskap, årsoppgjør og styrearbeid er nærmest melk og brød for mange regnskapsbyrå.

Å ha et AS er ikke ensbetydende med at en har kompetanse.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (39 minutter siden):

Nei man får lett hjelp til alt rundt drift av et AS. Både regnskap, årsoppgjør og styrearbeid er nærmest melk og brød for mange regnskapsbyrå.

Å ha et AS er ikke ensbetydende med at en har kompetanse.

Så du mener alle kan starte et AS så renner pengene inn uten å være engasjert i AS'et ? Veldig interessant teori. Kan raskt være tapte 30.000 pluss .... 

Til SE om du leser. Yo go Sara Emilie. Godt jobba med ditt engasjement i ditt AS og alt du har lært underveis og kommer til å lære. Selv om du går på en smell her og der. Litt endringer kunne det vært, men det finner du nok ut av på din reise  👏👏👏

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (46 minutter siden):

Så du mener alle kan starte et AS så renner pengene inn uten å være engasjert i AS'et ? Veldig interessant teori. Kan raskt være tapte 30.000 pluss .... 

Til SE om du leser. Yo go Sara Emilie. Godt jobba med ditt engasjement i ditt AS og alt du har lært underveis og kommer til å lære. Selv om du går på en smell her og der. Litt endringer kunne det vært, men det finner du nok ut av på din reise  👏👏👏

Så klart er det SE som sørger for og pushe alt av klær ut mot sine følgere. Men regnskap, årsoppgjør og ting som er relatert til og drive ett A/S har hun folk til. Er en grunn til at vi har noe som heter regnskapsførere😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Så du mener alle kan starte et AS så renner pengene inn uten å være engasjert i AS'et ? Veldig interessant teori. Kan raskt være tapte 30.000 pluss .... 

Det var ikke det jeg sa. Det som jeg sa var at å eie et aksjeselskap i seg selv ikke er et bevis på kompetanse eller kunnskap. Heller ikke å drifte det. Alt man trenger for å starte (og eie) et AS er aksjekapital på 30k.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...