Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Xmasclovn said:

Syntes hun bare at hun var morsom og humoristisk da hun gjorde det?

Ja. Jeg syntes det var så ekkelt og ubehagelig at jeg blokkerte henne den dagen. Fulgte henne ikke, men hun kom opp på utforsk på snap. Det var dråpen for meg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ina K skrev (8 timer siden):

Sara Emile sier at hun har den mest krevende jobben i Norge og jobber så mye. Sa hun ikke at hun jobber flest timer også? 
Er derfor de har så mange møter sikkert.

Jobben hennes er tross alt mer krevende enn en sykepleier sin jobb🙈 Hadde ikke turt og si det en gang om det var meg

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToneVie skrev (6 timer siden):

Jeg er selv gründer. Jeg har en merkevare, en instaprofil med en god del følgere. Jeg jobber mer enn en fulltidsstilling. Jeg er mamma, jeg har mange å ta hensyn til og passe på. Men det er ingen i min nøre sirkel som lider av at jeg jobber som jeg gjør. 
Det å være gründer er ikke en dans på roser, det er beinhardt. Oppturer og nedturer. Du kan ikke ringe sjefen å si du er syk og du tenker på jobben din MYE. Det å ha ansvar for at penger kommer inn og vite at det ikke er noen å falle tilbake på. Du er sjef, hms ansvarlig, regnskapsfører, alt i bedriften står og faller på deg alene. Så ja, vil si det er beinhardt og til tider en enorm påkjenning. Samtidig så gir det meg masse frihet. Jeg kan selv legge opp min dag etter behov. Jeg kan jobbe fra 06-10 ha fri fra 10-14 jobbe fra 14-16, spise middag hos foreldrene mine for å så avslutte dagen foran pc’n. Jeg kan jobbe 16 timer en dag og 4 timer neste dag. Men man er alltid «på» og har aldri «helt fri» sånn er gründertilværelsen. Har ingen problemer med å se at hun har en krevende jobb som tar tid. Men jeg hadde aldri påstått at det grenser til omsorgssvikt, at barnet må ligge på gulvet for seg selv fordi mamma jobber «så mye» Det er TULL. 

Det og drive eget er helt klart tøft men og  mene det er tøffere enn en sykepleier sin jobb er.helt på jordet.

Har ei som til tider kommer gråtende hjem etter sin jobb som sykepleier fordi hun ikke har spist eller fått gått på do iløpet av en arbeidsdag😞 SE sitter ganske så mange timer i sin arbeidsdag

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun leser en ingress og uttaler varsko som vaaaarsko. Jeg lo så det spruta brus ut av nesa. Det har jeg ikke opplevd på mange år. Gøy! 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Det og drive eget er helt klart tøft men og  mene det er tøffere enn en sykepleier sin jobb er.helt på jordet.

Har ei som til tider kommer gråtende hjem etter sin jobb som sykepleier fordi hun ikke har spist eller fått gått på do iløpet av en arbeidsdag😞 SE sitter ganske så mange timer i sin arbeidsdag

Kan ikke sammenlignes engang. Sara har en latmannsjobb. Sykepleiere og andre som jobber med mennesker (helse og oppvekst spesielt)  fortjener all heder og ære, og ikke minst bedre arbeidsvilkår og mere lønn! Det er en skam at hun sammenligner seg - og påstår at hennes jobb er tøffere. Det er helt på tryne. Jeg forstår godt at de som jobber på gulvet blir sliten og lei seg. Det er fysisk og emosjonelt utmattende, men en svært viktig jobb. Sara sitter hjemme med tresmak i rumpa og plaprer til telefonen. 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (2 minutter siden):

Hun leser en ingress og uttaler varsko som vaaaarsko. Jeg lo så det spruta brus ut av nesa. Det har jeg ikke opplevd på mange år. Gøy! 😂

VAAAR-sko. Jeg lo også! Er nok første gang hun hører ett så avansert ord. VaRSHKO er det 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annapåpramma skrev (33 minutter siden):

VAAAR-sko. Jeg lo også! Er nok første gang hun hører ett så avansert ord. VaRSHKO er det 😂

Det er jo dialekt. Ingen i Stavanger f.eks sier det 🤣 NOK avsporing

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (13 timer siden):

Jobben hennes er tross alt mer krevende enn en sykepleier sin jobb🙈 Hadde ikke turt og si det en gang om det var meg

Det viser hvor lite hun kan eller forstår når hun kan påstå at å være telefondame er mer krevende enn å være i ordinært arbeid.

Er mange yrker som er mentalt og fysisk krevende.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (13 timer siden):

Det og drive eget er helt klart tøft men og  mene det er tøffere enn en sykepleier sin jobb er.helt på jordet.

Har ei som til tider kommer gråtende hjem etter sin jobb som sykepleier fordi hun ikke har spist eller fått gått på do iløpet av en arbeidsdag😞 SE sitter ganske så mange timer i sin arbeidsdag

Sara Emilie tar seg ikke av det administrativt arbeid, eller har det samme ansvaret som andre gründere. Hun er telefondame som reklamerer for produkter hun ikke har tegnet eller laget selv. 
Uten Reme hadde ikke vi diskutert Sara Emilie på Instagram for vi hadde ikke visst hvem hun er.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
Ina K skrev (7 minutter siden):

Sara Emilie tar seg ikke av det administrativt arbeid, eller har det samme ansvaret som andre gründere. Hun er telefondame som reklamerer for produkter hun ikke har tegnet eller laget selv. 
Uten Reme hadde ikke vi diskutert Sara Emilie på Instagram for vi hadde ikke visst hvem hun er.

Hun var en ganske stor influenser før hun starta opp Careless,så akkurat det stemmer ikke. Har du kilder på at hun ikke tar seg av administrativt arbeid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (1 time siden):

Sara Emilie tar seg ikke av det administrativt arbeid, eller har det samme ansvaret som andre gründere. Hun er telefondame som reklamerer for produkter hun ikke har tegnet eller laget selv. 
Uten Reme hadde ikke vi diskutert Sara Emilie på Instagram for vi hadde ikke visst hvem hun er.

 

CaroLis skrev (58 minutter siden):

Hun var en ganske stor influenser før hun starta opp Careless,så akkurat det stemmer ikke. Har du kilder på at hun ikke tar seg av administrativt arbeid? 

Ja @Ina K har du beviser på dette? For du kommer stadig med hakk i plata som du alltid har gjort. Flere ganger er det blitt etterlyst kilder på dette. Men kan ikke se at du har fremlagt dette? Har noen av de andre gjort det kanskje?

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (1 time siden):

Sara Emilie tar seg ikke av det administrativt arbeid, eller har det samme ansvaret som andre gründere. Hun er telefondame som reklamerer for produkter hun ikke har tegnet eller laget selv. 
Uten Reme hadde ikke vi diskutert Sara Emilie på Instagram for vi hadde ikke visst hvem hun er.

Husk at hun 'designer' da... dvs peker på mønster hun vil ha ... sikkert slitsom jobb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (14 timer siden):

Det er jo dialekt. Ingen i Stavanger f.eks sier det 🤣 NOK avsporing

"Varsko" er ikke et dialektord.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (18 minutter siden):

"Varsko" er ikke et dialektord.

Det har jeg heller aldri påstått. Dialekt kalles det. Hvordan man uttaler det var det snakk om. Mange ord uttales ulikt rundt om i landet 🤷‍♀️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Det har jeg heller aldri påstått. Dialekt kalles det. Hvordan man uttaler det var det snakk om. Mange ord uttales ulikt rundt om i landet 🤷‍♀️ 

Så alt hun sier feil er dialekt? Godt å ha noe å skylde på for manglende skolegang, uttale og staving. 

  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (45 minutter siden):

Husk at hun 'designer' da... dvs peker på mønster hun vil ha ... sikkert slitsom jobb

Den mest krevende jobben i Norge. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sprite
Ina K skrev (Akkurat nå):

Den mest krevende jobben i Norge. 

Har hun seriøst sagt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (1 minutt siden):

Har hun seriøst sagt dette?

Ja. Leste det bak i tråden. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (21 minutter siden):

Så alt hun sier feil er dialekt? Godt å ha noe å skylde på for manglende skolegang, uttale og staving. 

Om det er det du mener så.

Jeg legger ikke all skyld på manglende skole, uttale eller staving, som til stadighet blir dratt opp her for å fordumme SE. Finnes faktisk andre forklaringer også.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (11 minutter siden):

Ja. Leste det bak i tråden. 

Har du hørt det selv eller er det muligens noen andre sin tolkning, eller 3.manns tolkning  via et annet forum?

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...