Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

L0L skrev (21 minutter siden):

Hun er skremmende lite opplyst om hva som skjer rundt om i verden. Det blir gjerne sånn når man runder alt som er å se på Netflix. Nyheter er ikke interessant  for frøkna i Nittedal. 

Informasjonen Sara kommer med er riktig. Transport tid pr rute er 14 dager lengre nå når gods må fraktes rundt Afrika i stedet for igjennom Suezkanalen. 
Hva er det du mener er lite opplyst? 🤔

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

L0L skrev (11 minutter siden):

Hun er skremmende lite opplyst om hva som skjer rundt om i verden. Det blir gjerne sånn når man runder alt som er å se på Netflix. Nyheter er ikke interessant  for frøkna i Nittedal. 

Det er veldig rart å være så lite opplyst og vise det når en driver med netthandel og kommunikasjon for salg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
elskersommer skrev (13 timer siden):

Hun ga jo beskjed i høst om att mobilen skulle legges bort fra barna ble hentet i barnehage,skole til de sov... Men det holdt ikke lenge

Vi visste jo allerede da hun sa det at det var bullshit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til slettet innhold er fjernet. Sol, admin.

Men det med at snap ikke tar så mye tid - jeg er ikke på snap selv, så jeg ser bare det som legges ut her. Her har jeg sett at Sara E legger ut et (for meg) helt vanvittig antall snap I døgnet. Har sett 50- 100 snap blitt nevnt. Hvis hver snap på et minutt, er det likevel kun en time, halvannen av døgnet hennes. Ikke så mye, fortsatt 15 våkne timer igjen av et normaldøgn. På langt nær nok til å danne seg et inntrykk av hele dagen hennes, hvis man kun måler i tid. (Inntrykket av hvordan hun bruker dagene sine, dannes av HVA hun snapper. Skjer det noe ekstraordinært, som en tur ut, blir det dokumentert. Blir det ikke dokumentert noen tur, antar man at det ikke har blitt gått noen tur. Man VET jo ikke om det stemmer eller ei, det er en teoretisk mulighet for at hun faktisk kan gå en tur uten å dokumentere det. Jeg kjenner at jeg personlig ikke tror på det, men det er underordnet. Dette ble verdens lengste parentes.) 

Poenget: Hver eneste snap er et brudd i flyten, både med det man holder på med, og i hjernen. Prøv å lage en kopp kaffe, mens du filmer deg selv snakke om planene dine for dagen. Jeg vedder på at det tar deg dobbelt så lang tid å lage den kaffen, selv om ingen av oppgave er særlig krevende, mentalt eller fysisk, hver for seg. Så skal du tekste - nå er det mulig Sara har begynt å bruke en simultantekst- funksjon, men hun har tidligere snakket om at det var så vanskelig når Instagram begynte med 60 sekunders snap, fordi man ikke fikk plass til all teksten på en så lang story. Uansett, hvert minutt må du stanse, poste storyen, og fortsette, eller vurdere hvordan du skal følge opp det du nettopp snakket om, samtidig som du skal fortsette det du drev med. Oppmerksomheten din splittes, veldig store deler av ditt våkne døgn. 30 snapper om dagen er to snap i timen, om man er aktiv i 15 timer. Sara snapper minst dobbelt så mye. Minst! Hver. Dag. Uke etter uke. Instagram kommer i tillegg. Dette handler lite om den faktiske tiden det tar å spille inn snapen - men om hva det koster rent mentalt. 

I tillegg til dette, kommer kommunikasjonen med følgerne, som er en av grunnsteinene i hele hennes drift. Sara får mange kommentarer, og jeg tør nesten ikke tenke på hvordan innboksen hennes ser ut. I to kanaler, med hundrevis av tusen følgere. Hvor mye tid må ikke gå med på å snakke med disse? Svare på spørsmål og røkte kommentarfelt? La oss med et forsiktig anslag si at hun får 3- 5 DM pr snap hun legger ut. Det alene er 300- 500 DM i døgnet på 100 snap. 

Avslutter her før dette blir pinlig langt 😄 Det jeg skriver om her, gjelder ikke bare Sara E, og det er en av de tingene jeg syns er jækla trist med hele influenserbransjen. Den mobilen - og alle som "bor i den" - blir en så stor del av ditt mentale liv, at jeg ikke er i tvil om at det er skadelig i lengden. Og en tidstyv av dimensjoner er det i alle fall. Jeg har allerede mistet én buss, bare fordi jeg ble helt opphengt av å skrive dette "mens jeg drakk opp kaffen før jeg skal gå".

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 18
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToneVie skrev (11 timer siden):

Det går helt fint å være gründer og mamma samtidig. Barn har ikke vondt av å ligge på gulvet å aktivisere seg selv. Jeg lurer på om du faktisk er på besøk der, om du vet hva som foregår i det huset til enhver tid. 

Tell hvor mange snap hun har pr dag. Spill dem inn selv så tar du tida, se hvor lang tid du bruker. Jeg tipper at det ikke tar en arbeidsdag 👍

Men hun sier jo selv at hun jobber mer enn, en vanlig arbeidsdag. Hun har selv gått ut å sagt at hun jobber mye mer enn alle andre. At hennes jobb er en av de mest krevende jobbene i Norge. Eller var dette noe hun sa bare for å få folk til å bli provosert ? 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (11 minutter siden):

Men hun sier jo selv at hun jobber mer enn, en vanlig arbeidsdag. Hun har selv gått ut å sagt at hun jobber mye mer enn alle andre. At hennes jobb er en av de mest krevende jobbene i Norge. Eller var dette noe hun sa bare for å få folk til å bli provosert ? 

Neida, hun som aldri har vært ute i ordinært arbeidsliv vet selvsagt alt om andre yrker og jobber, og mer enn nok til å vite at hennes «jobb» er den mest krevende.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lauder skrev (9 minutter siden):

Men hun sier jo selv at hun jobber mer enn, en vanlig arbeidsdag. Hun har selv gått ut å sagt at hun jobber mye mer enn alle andre. At hennes jobb er en av de mest krevende jobbene i Norge. Eller var dette noe hun sa bare for å få folk til å bli provosert ? 

Hvordan kan Sara Emile vite at hennes jobb er en av de mest krevende i Norge? Hun har aldri vært i arbeid og snakker i telefonen hele dagen og snapper. Hun er kanskje den med flest timer på telefonen og den som har mest skjermtid i Norge. Hun og de andre telefon-reklamedamene. 
Det er ikke hjernekirurgi hun holder på med eller pleie a syke mennesker.

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (2 minutter siden):

Neida, hun som aldri har vært ute i ordinært arbeidsliv vet selvsagt alt om andre yrker og jobber, og mer enn nok til å vite at hennes «jobb» er den mest krevende.

Folk får et inntrykk av henne og hvor lite hun vet om arbeidslivet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (9 minutter siden):

Hvordan kan Sara Emile vite at hennes jobb er en av de mest krevende i Norge? Hun har aldri vært i arbeid og snakker i telefonen hele dagen og snapper. Hun er kanskje den med flest timer på telefonen og den som har mest skjermtid i Norge. Hun og de andre telefon-reklamedamene. 
Det er ikke hjernekirurgi hun holder på med eller pleie a syke mennesker.

Jeg et helt enig med deg. At hun kommer med slike påstander sier mer om henne. Dette er en påstand hun kom med for å få oppmerksomhet, for å provosere. Hun liker å provosere og vet at dette generer til å markedføre seg selv og sitt. 

Endret av Lauder
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (20 minutter siden):

Neida, hun som aldri har vært ute i ordinært arbeidsliv vet selvsagt alt om andre yrker og jobber, og mer enn nok til å vite at hennes «jobb» er den mest krevende.

Hun vet som nevnt at  dette provoserer. Hun har alltid likt å provsorere. Hun ville aldri vært i stand til å jobbe i en helt ordinær stilling. Hun hadde heller aldri taklet å bli ledet av andre.

Endret av Lauder
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (16 minutter siden):

Folk får et inntrykk av henne og hvor lite hun vet om arbeidslivet.

Hun vet stort sett lite om det meste, er mitt inntrykk. Litt sånn enkel bygdedame som for det meste hadde puslet rundt i eget hjem mens rotet fløt og trygda kom inn den 21. hver måned,  om det ikke var for at influencing har blitt en stor bølge hun har evnet å kaste seg på.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (8 minutter siden):

Hun vet som nevnt at  dette provoserer. Hun har alltid likt å provsorere. Hun ville aldri vært i stans til å jobbe i en helt ordinær stilling. Hun hadde heller aldri taklet å bli ledet av andre.

Veldig enig med deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
L0L skrev (3 timer siden):

Hun er skremmende lite opplyst om hva som skjer rundt om i verden. Det blir gjerne sånn når man runder alt som er å se på Netflix. Nyheter er ikke interessant  for frøkna i Nittedal. 

Hun lever i sin egen boble . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det disse to (hun og V) møter seg i hjel på? De har jo mer møtevirksomhet enn presidenter og statsministre. Eller regner de alt mulig som møtevirksomhet, dvs 2 minutters oppdateringer og kaffeslabberas via teams med de andre Remene som møter? Jeg har en jobb som innebærer mye møtevirksomhet, men har tilsynelatende mye mindre møter enn de i en gjennomsnittlig uke.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (19 minutter siden):

Hva er det disse to (hun og V) møter seg i hjel på? De har jo mer møtevirksomhet enn presidenter og statsministre. Eller regner de alt mulig som møtevirksomhet, dvs 2 minutters oppdateringer og kaffeslabberas via teams med de andre Remene som møter? Jeg har en jobb som innebærer mye møtevirksomhet, men har tilsynelatende mye mindre møter enn de i en gjennomsnittlig uke.

Sara Emile sier at hun har den mest krevende jobben i Norge og jobber så mye. Sa hun ikke at hun jobber flest timer også? 
Er derfor de har så mange møter sikkert.

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun kaller alt mulig for møte fordi det høres liksom bra ut. I dag var de på husbyggemøte, altså noe privat - ikke jobbrelatert. Jeg tror hun syns hun jobber mye, men det er fordi jobb og privat flyter over i hverandre. Hadde hun satt seg på kontoret sitt fra 9-15 eller noe, så hadde nok effektiviteten gått opp. Virker som hun vasker klær, rydder, leker med barn osv samtidig som hun jobber. Ikke rart det blir kaos overalt da. 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ina K skrev (15 minutter siden):

Sara Emile sier at hun har den mest krevende jobben i Norge og jobber så mye. Sa hun ikke at hun jobber flest timer også? 
Er derfor de har så mange møter sikkert.

Det er jo helt utrolig imponerende🏆 Hun burde virkelig dele med oss dødelige hvordan hun får det til!! Lære bort, inspirere… Mange av oss sliter nemmlig med tidsklemma i «mindre krevende» 8-16 jobber og «bare» 2 barn. Greit nok at de fleste av oss må ut av huset for å komme oss til jobb, kle på oss noe annet enn morgenkåpe eller reklamekjole, som jo stjeler litt tid… Men det er altså fortsatt ingenting i forhold til henne som sikkert legger inn minst 300 arbeidstimer hver mnd. Imponerende!

Endret av Xmasclovn
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (5 minutter siden):

Det er jo helt utrolig imponerende🏆 Hun burde virkelig dele med oss dødelige hvordan hun får det til!! Lære bort, inspirere… Mange av oss sliter nemmlig med tidsklemma i mindre krevende 8-16 jobber og «bare» 2 barn. Greit nok at de fleste av oss må ut av huset for å komme oss til jobb, kle på oss noe annet enn morgenkåpe eller reklamekjole, som jo stjeler litt tid… Men det er altså fortsatt ingenting i forhold til henne som sikkert legger inn minst 300 arbeidstimer hver mnd. Imponerende!

Hun kan vlogge om det en dag. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (8 minutter siden):

Hun kan vlogge om det en dag. 

Håper på det og venter i spenning🤞🏻😏

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
Ina K skrev (2 timer siden):

Sara Emile sier at hun har den mest krevende jobben i Norge og jobber så mye. Sa hun ikke at hun jobber flest timer også? 
Er derfor de har så mange møter sikkert.

HAHAHAHAHA 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...