Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Juhu25 skrev (1 time siden):

 

Klarer ikke forstå , hun ene skriver «iallfall 1 gang mulig 2 ganger « men digger bh-ene og skal fortsette handle 🤷‍♀️

Har jeg kjøpt en vare på en butikk , ble ødelagt , ga en sjanse , ødelagt igjen da er det videre til en annen butikk. 

Er det snakk om trofaste kunder uansett pris og kvalitet eller trofaste følgere / venninner ?

En blanding av trofaste kunder og følgere tenker jeg. De virker veldig tålmodige med klærne. Jeg hadde også gått rett til annen butikk 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhu25 skrev (2 timer siden):

 

Klarer ikke forstå , hun ene skriver «iallfall 1 gang mulig 2 ganger « men digger bh-ene og skal fortsette handle 🤷‍♀️

Har jeg kjøpt en vare på en butikk , ble ødelagt , ga en sjanse , ødelagt igjen da er det videre til en annen butikk. 

Er det snakk om trofaste kunder uansett pris og kvalitet eller trofaste følgere / venninner ?

Jeg går ikke tilbake til en butikk/nettbutikk hvor det er mye feil.. Da velger jeg ett annet sted. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor godt går egentlig disse butikkene til careless?  Siden de nå henter paller med tøy i butikkene for å fylle opp lager.  Hvor lenge er det liv laga🤨

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240125-150654.png

Screenshot_20240125-151025.png

Endret av elskersommer
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Hvor godt går egentlig disse butikkene til careless?  Siden de nå henter paller med tøy i butikkene for å fylle opp lager.  Hvor lenge er det liv laga🤨

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240125-150654.png

Screenshot_20240125-151025.png

Dette viser jo bare at nettbutikken går bedre enn de fysiske butikkene, som er helt naturlig grunnet tilgangen til nettbutikken... Betyr jo ikke at de fysiske butikkene gjør det dårlig. :huh:

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Hvor godt går egentlig disse butikkene til careless?  Siden de nå henter paller med tøy i butikkene for å fylle opp lager.  Hvor lenge er det liv laga🤨

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240125-150654.png

Screenshot_20240125-151025.png

Mye slurvete arbeid i den leiren. Det kan ikke gå i lengden.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, elskersommer said:

Hvor godt går egentlig disse butikkene til careless?  Siden de nå henter paller med tøy i butikkene for å fylle opp lager.  Hvor lenge er det liv laga🤨

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240125-150654.png

Screenshot_20240125-151025.png

Kommer ikke over hvor innmari dårlig språk hun har. Jeg må bestandig lese disse screenshottene tre-fire ganger for å skjønne hva hun egentlig mener. Eller så er det jeg som ikke kan norsk. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Citha skrev (17 minutter siden):

Kommer ikke over hvor innmari dårlig språk hun har. Jeg må bestandig lese disse screenshottene tre-fire ganger for å skjønne hva hun egentlig mener. Eller så er det jeg som ikke kan norsk. 

Tydelig kommunikasjon er ikke den sterkeste siden til en som har valgt å tjene penger på bla netthandel.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (16 minutter siden):

Tydelig kommunikasjon er ikke den sterkeste siden til en som har valgt å tjene penger på bla netthandel.

Enig. Ikke har hun bare valgt å tjene penger på netthandel, men hun har valgt å leve av influensing hvor kommunikasjon er alfa og omega. Nett/butikkhandel med varer av dårlig kvalitet og med massive produksjonsfeil og SoMe-innhold uten innhold. Hun klarer å tjene fett på å egentlig levere svært lite, om i det hele tatt noe, av kvalitet. Det skal hun ha.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (33 minutter siden):

Enig. Ikke har hun bare valgt å tjene penger på netthandel, men hun har valgt å leve av influensing hvor kommunikasjon er alfa og omega. Nett/butikkhandel med varer av dårlig kvalitet og med massive produksjonsfeil og SoMe-innhold uten innhold. Hun klarer å tjene fett på å egentlig levere svært lite, om i det hele tatt noe, av kvalitet. Det skal hun ha.

Hun burde brukt 2 min på å lese igjennom det hun poster eller slutte og tekster🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun snapper så ekstremt mye hver dag. Hvordan får hun tid til ungene? Synes det bare er reklame, jobb, jobb og stress og rot hele dagen. Få minstemann kjappest inn i bhg før han knapt kan gå for å være hjemme og trene og jobbe med careless. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

leetha skrev (30 minutter siden):

Jeg synes hun snapper så ekstremt mye hver dag. Hvordan får hun tid til ungene? Synes det bare er reklame, jobb, jobb og stress og rot hele dagen. Få minstemann kjappest inn i bhg før han knapt kan gå for å være hjemme og trene og jobbe med careless. 

Hun ga jo beskjed i høst om att mobilen skulle legges bort fra barna ble hentet i barnehage,skole til de sov... Men det holdt ikke lenge

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Hun burde brukt 2 min på å lese igjennom det hun poster eller slutte og tekster🙈

Det er jeg enig i. Når hun først velger å være så aktiv på snapchat og tekster mye av det hun legger ut, så bør hun se igjennom at det er forståelig og greit å lese. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den strtabellen da. Men folk fortsetter å handle, igjen og igjen 🤪

Skjermbilde fra Careless kjøp og salg på FB Screenshot_20240125_180834_Facebook.thumb.jpg.d9f68067ef7ea737cf8f7c2892f88f94.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Juhu25
Bibbi_ skrev (45 minutter siden):

Det var den strtabellen da. Men folk fortsetter å handle, igjen og igjen 🤪

Skjermbilde fra Careless kjøp og salg på FB Screenshot_20240125_180834_Facebook.thumb.jpg.d9f68067ef7ea737cf8f7c2892f88f94.jpg

igjen… 😂

Rare greier dette her er 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det her er vanskelig å formulere, for jeg er absolutt for å være stolt av egen kropp når den virker som den skal og alt det der. Men helsemessig er det jo ikke bra å være inaktiv og spise dårlig. Verken for fysisk eller psykisk helse. Hun utleverer jo seg selv helt sinnsykt. Og det er ikke et sunt forbilde for noen. Jeg synes det er litt vel kleint. Og trist hvis noen tar det som et sunt forbilde. Jeg falt tilfeldigvis innom på utforsk i dag, ikke en god dag altså. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (5 timer siden):

Tydelig kommunikasjon er ikke den sterkeste siden til en som har valgt å tjene penger på bla netthandel.

Kanskje ikke. Men så klarer hun allikevel å tjene penger! 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hentet fra en annen server. 
 

Det skjer ting i verden ja, og det har skjedd ting i verden hele tiden, Sara Emilie. Det er en fæl verden der ute og pirater i Afrika er gammelt nytt. 

IMG_9956.jpeg

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (30 minutter siden):

Hentet fra en annen server. 
 

Det skjer ting i verden ja, og det har skjedd ting i verden hele tiden, Sara Emilie. Det er en fæl verden der ute og pirater i Afrika er gammelt nytt. 

IMG_9956.jpeg

Du misser poenget helt, enda en gang. Anbefaler at du føler Sara siden du er så interessert i det hun driver med. Så får du med deg sammenhengen. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når et voksent menneske har valgt å leve av netthandel og kommunikasjon må en kunne tåle at alle ikke synes at det er søtt å være så lite oppdatert på hva som skjer i verden. 

  • Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina K skrev (55 minutter siden):

Hentet fra en annen server. 
 

Det skjer ting i verden ja, og det har skjedd ting i verden hele tiden, Sara Emilie. Det er en fæl verden der ute og pirater i Afrika er gammelt nytt. 

IMG_9956.jpeg

Hun er skremmende lite opplyst om hva som skjer rundt om i verden. Det blir gjerne sånn når man runder alt som er å se på Netflix. Nyheter er ikke interessant  for frøkna i Nittedal. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...