Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

elskersommer skrev (39 minutter siden):

Er så rart att hun ikke sjekker over hva hun skriver før hun poster?

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240123-184740.png

Grunnen ligger øverst på snappen, de små linjene som viser hver eneste snap hun legger ut.

Her skal det snappes i en helvetes fart uten kvalitetssjekk for det er det ikke tid til når pengene skal inn.

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, happygilmore said:

 

IMG_0971.png

Her velger jeg å gå ut fra at hun ikke har skrevet feil. Crispy fuck høres ut som noe hun kunne lagt ut om offentlig. Håper det kommer fler detaljer. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (7 minutter siden):

Her velger jeg å gå ut fra at hun ikke har skrevet feil. Crispy fuck høres ut som noe hun kunne lagt ut om offentlig. Håper det kommer fler detaljer. 

Det er crispy duck! D og f ligger ved siden av hverandre på tastaturet så det er slurv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, K_mb said:

Det er crispy duck! D og f ligger ved siden av hverandre på tastaturet så det er slurv!

Beklager, jeg forsøkte å være morsom. Med tanke på at hun ikke akkurat er fremmed for å utlevere både sexleketøy, sexvaner og annen svært privat informasjon om nærmeste omgangskrets.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Citha skrev (Akkurat nå):

Beklager, jeg forsøkte å være morsom. Med tanke på at hun ikke akkurat er fremmed for å utlevere både sexleketøy, sexvaner og annen svært privat informasjon om nærmeste omgangskrets.

Haha sorry, min feil at jeg ikke tok den 🙈😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, K_mb said:

Haha sorry, min feil at jeg ikke tok den 🙈😂

Det går fint, jeg er mest morsom for meg selv🤓

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (37 minutter siden):

 

IMG_0971.png

Kommer det snart et samarbeid med Kondomeriet om Crispy Fuck mon tro…

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall garantert å øke engasjementet, og vil sannsynligvis generere en rekke stories av typen, åååh herregud jeg er lite oppmerksom, da, see på den skrivefeilen! Og folk vil le til de triller av stolene, og pengene triller inn på belønningskontoen 😊

Har sett drøssevis av lignende "feil" på Instagram - reels. Jenter sminker øyebryn stygt eller rart med vilje, synlige hår i maten på oppskriftsinnlegg, bevisste skrivefeil eller direkte feilinformasjon- publikum greier ikke la være å kommentere det, og vips, masse engasjement og påfølgende drahjelp av algoritmene. 

  • Liker 29
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, FruJohansen said:

Det er i alle fall garantert å øke engasjementet, og vil sannsynligvis generere en rekke stories av typen, åååh herregud jeg er lite oppmerksom, da, see på den skrivefeilen! Og folk vil le til de triller av stolene, og pengene triller inn på belønningskontoen 😊

Har sett drøssevis av lignende "feil" på Instagram - reels. Jenter sminker øyebryn stygt eller rart med vilje, synlige hår i maten på oppskriftsinnlegg, bevisste skrivefeil eller direkte feilinformasjon- publikum greier ikke la være å kommentere det, og vips, masse engasjement og påfølgende drahjelp av algoritmene. 

Jepp, jeg tenkte når jeg så det bildet at det var med vilje. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaroLis
Rufs skrev (22 minutter siden):

Jepp, jeg tenkte når jeg så det bildet at det var med vilje. 

Enig. Jeg tenkte at det var altfor åpenlyst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite

Er iallefall meget åpenlyst at hun snapper for å tjene penger når hun legger ut sminkerutine step by step. Noe vi har sett 737384484 ganger før. 
Skal vel lage et nummer ut av den «hysterisk morsomme» måten hun tar på mascara også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv V måtte poengtere hennes snapping etter at de hadde vært på the well.. 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20240124-112420.png

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir egentlig litt målløs av disse som handler Careless produkter. Tingene går relativt fort i stykker virker det som. Men likevel fortsetter de å handle de samme produktene. Hvorfor? De koster vel en del disse BH'ene? 

Hadde jeg kjøpt et dyrt produkt som gikk fort i stykker, så hadde jeg hatt betenkelighet med å kjøpe det igjen. 

Skjermbilde fra Careless kjøpe/selge på FB

Screenshot_20240124_140831_Facebook.jpg

Screenshot_20240124_140826_Facebook.jpg

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Jeg blir egentlig litt målløs av disse som handler Careless produkter. Tingene går relativt fort i stykker virker det som. Men likevel fortsetter de å handle de samme produktene. Hvorfor? De koster vel en del disse BH'ene? 

Hadde jeg kjøpt et dyrt produkt som gikk fort i stykker, så hadde jeg hatt betenkelighet med å kjøpe det igjen. 

Skjermbilde fra Careless kjøpe/selge på FB

Screenshot_20240124_140831_Facebook.jpg

Screenshot_20240124_140826_Facebook.jpg

Da kan de handle på en annen butikk vel? Forstår meg ikke på det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ina K skrev (44 minutter siden):

Da kan de handle på en annen butikk vel? Forstår meg ikke på det.

Enig. Til og med de masseproduserende kjedene ser ut å ha færre produksjonsfeil. Jeg f.eks handler bh utelukkende på Lindex, noe jeg har gjort i 20 år, og har forstatt til gode å oppleve at en eneste har gått i stykker. Hos Careless har du flere tilfeller som allerede har opplevd dette 2+ ganger…

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (39 minutter siden):

Enig. Til og med de masseproduserende kjedene ser ut å ha færre produksjonsfeil. Jeg f.eks handler bh utelukkende på Lindex, noe jeg har gjort i 20 år, og har forstatt til gode å oppleve at en eneste har gått i stykker. Hos Careless har du flere tilfeller som allerede har opplevd dette 2+ ganger…

Ser ut som det skjer ofte dette. Slurvete arbeid.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
Ina K skrev (3 timer siden):

Da kan de handle på en annen butikk vel? Forstår meg ikke på det.

 

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Jeg blir egentlig litt målløs av disse som handler Careless produkter. Tingene går relativt fort i stykker virker det som. Men likevel fortsetter de å handle de samme produktene. Hvorfor? De koster vel en del disse BH'ene? 

Hadde jeg kjøpt et dyrt produkt som gikk fort i stykker, så hadde jeg hatt betenkelighet med å kjøpe det igjen. 

Skjermbilde fra Careless kjøpe/selge på FB

Screenshot_20240124_140831_Facebook.jpg

Screenshot_20240124_140826_Facebook.jpg

Klarer ikke forstå , hun ene skriver «iallfall 1 gang mulig 2 ganger « men digger bh-ene og skal fortsette handle 🤷‍♀️

Har jeg kjøpt en vare på en butikk , ble ødelagt , ga en sjanse , ødelagt igjen da er det videre til en annen butikk. 

Er det snakk om trofaste kunder uansett pris og kvalitet eller trofaste følgere / venninner ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...