Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (11 minutter siden):

Og med det så er hun generøs og donerer mye som noen inne her påstår? 

HVEM påstår at hun donerer MYE?

Hun har sagt at gjennom Reme så må de donere, men for å tilfredsstille dere så må hun si det hver gang hun nevner den donasjoner mener dere? Dette er diskutert mer enn en gang før, som det er nevnt av andre her. Det bør du vite om du diskuterer henne.

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (37 minutter siden):

Men det som tas frem som det negative her er jo hennes formidling av det hun gjør, og at hun lurer følgere og andre. Eller synes du det er greit å fremstille en ting som noe annet for å få mer likerklikk og følgere?

Hvem lurer hun og hvordan? 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prepp skrev (På 5.12.2023 den 23.22):

Hun har startet snowroller og har en solid kundegruppe. Dette er ikke en nisje for de som syntes det er for dyrt, men for andre som mener prisen er overkommelig eller billig. Det er forskjell på folk og noen grupper faller utenfor, og det kan virke som denne gruppen ikke faller innenfor.

Hvorfor skulle hun ikke selge brukte klær for 16000kr?

Nå tenkte jeg mer på helheten, folk her krever, men bidrar lite. Hun bidrar nok mer enn alle her inne til sammen. Det lønner seg å være litt ydmyk. Og hun trenger ikke bevise trollene, jeg tror folkene rundt henne vet hva hun bidrar med og ikke. So slow down,girl.

Denne har jeg oversett. Hvor har du det fra at SE har startet snowroller? Er det noe hun har gitt inntrykk av? Slik som hun bl.a gir noen inntrykk av at hun er generøs og donerer mye? 

For SE har absolutt IKKE startet Snowroller. Det er nettopp slike ting SE er god på. Overdrive og få folk til å tro hun har gjort ditten og datten. 

Å si en ting er dyrt er ikke det samme som å si at man ikke har råd. Ser du insinuerer at det er fattige folk som er på forumet her. 

Å hvordan vet du at folk inne her bidrar lite? Tror kanskje de fleste her bidrar mer enn det SE gjør. SE bidrar ikke med noe som helst. Hun dilter jo bare rundt i sin egen verden og prater om alle pengene hun tjener, hvor flott hus hun skal bygge, hva slags biler hun kjøper. S

Dette var et veldig nedlatende innlegg av deg @prepp ! 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (5 timer siden):

Da er du nok ikke så stillesittende som du tror. Eller du har en klokke som registrerer mye. Jeg kan ha enda jeg føler er aktiv med barna, og fortsatt ligge på 6000.

Sover på dagtid når ungen er i barnehagen 🙈 klokken registerer riktig , jeg har sjekket 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daeva skrev (1 time siden):

Kan du vise til hvordan hun konkret gjorde det med Gjerdrum-donasjonene?

Akkurat Gjerdrum var det @Sharp75! som tok opp og sa Sara Emilie hadde donert selv. Og det er litt av det som er problemet når hun er uklar (som du og viste i skjermbildet hvor Gjerdrum ble nevnt). Man tror det beste men blir lurt.

 

Sharp75! skrev (På 4.12.2023 den 19.00):

Gjerdrum, når det var flom der så engasjert hun seg OG donerte selv. Men nå følger jeg SE, så jeg får med meg ting hun legger ut, noe ikke alle her gjør som kanskje ikke har grunnlag til å kommentere visse ting.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (8 minutter siden):

Akkurat Gjerdrum var det @Sharp75! som tok opp og sa Sara Emilie hadde donert selv. Og det er litt av det som er problemet når hun er uklar (som du og viste i skjermbildet hvor Gjerdrum ble nevnt). Man tror det beste men blir lurt.

 

«Og donerte selv» flaut at hun ikke donerte noe selv og flaut å påstå at hun donerte noe. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Akkurat Gjerdrum var det @Sharp75! som tok opp og sa Sara Emilie hadde donert selv. Og det er litt av det som er problemet når hun er uklar (som du og viste i skjermbildet hvor Gjerdrum ble nevnt). Man tror det beste men blir lurt.

 

Hvem blir lurt? Det stod jo klart og tydelig i det som har blitt lagt ut her hvordan det var. Der ser man jo hvem som bidro. Også i Instagram innlegget hennes. 

Det var jo ikke uklart, jeg husket feil og det beklaget jeg. Men det er galt å i fella med hukommelse når det kan gå til hennes fordel.

Allikevel skal det synses så til de grader når det ikke er til hennes fordel og da trengs ingen bevis heller. For da er det slik, det har flertallet her bestemt. Noen trives bare best i ekkokammer.

Og hakk i plata er iallefall tilbake..

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt å se careless kjoler blir solgt til rundt 2000 kr +/- på facebook, finn og tise 😳😳 Så forresten i facebook gruppa hennes for å selge careless produkter så godtar hun og admin dette åg... Hadde vell kanskje vært bedre for dem om de sendte tilbake kjolene, men så langt tenker hun kanskje ikke🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (30 minutter siden):

Kvalmt å se careless kjoler blir solgt til rundt 2000 kr +/- på facebook, finn og tise 😳😳 Så forresten i facebook gruppa hennes for å selge careless produkter så godtar hun og admin dette åg... Hadde vell kanskje vært bedre for dem om de sendte tilbake kjolene, men så langt tenker hun kanskje ikke🙈

Om det er kjøp og salg gruppa på Facebook så er det jo ikke hennes gruppe så hva kan hun gjøre med det? Markedet bestemmer prisen. Selv kun jeg aldri gitt butikk pris heller.

Folk må returnere så lenge de har krav på det på netthandel og ikke gi seg og stå på kravene sine.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (9 minutter siden):

Om det er kjøp og salg gruppa på Facebook så er det jo ikke hennes gruppe så hva kan hun gjøre med det? Markedet bestemmer prisen. Selv kun jeg aldri gitt butikk pris heller.

Folk må returnere så lenge de har krav på det på netthandel og ikke gi seg og stå på kravene sine.

hun står som en av administratorene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu25 skrev (19 minutter siden):

hun står som en av administratorene 

Akkurat det er rimelig kritikkverdig. Både at gruppa finnes, er så stor som den er, at det er såpass mye aktivitet der inne - og at hun selv er admin og kan moderere vekk det hun måtte ønske. Uheldig blanding av roller der, gitt.

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tessa12 skrev (38 minutter siden):

IMG_7757.jpegDette er fra salgsgruppa på fb

Det er sykt! Det går faktisk over stokk og stein! Markedet bestemmer prisen, MEN her er SE med og hauser det opp!

Er det ingen i gruppa som stiller spm om retur, hvorfor de ikke returnerer? Gjerne de som ikke vinner auksjonen, eller ikke har råd til og by og har et håp at de kommer inn i nettbutikken igjen til utsalgspris?

 

Endret av Sharp75!
Glemte en ikke
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daeva skrev (34 minutter siden):

Akkurat det er rimelig kritikkverdig. Både at gruppa finnes, er så stor som den er, at det er såpass mye aktivitet der inne - og at hun selv er admin og kan moderere vekk det hun måtte ønske. Uheldig blanding av roller der, gitt.

Jeg syns det er veldig rart at hun er en av administratorer og styrer gruppa. mest når det var mye snakk om retur problematikken og at kundene valgte selge selv . Gir litt feil inntrykk, samme hvis Lindex direktør administrerte gruppa på fb . 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daeva skrev (47 minutter siden):

Akkurat det er rimelig kritikkverdig. Både at gruppa finnes, er så stor som den er, at det er såpass mye aktivitet der inne - og at hun selv er admin og kan moderere vekk det hun måtte ønske. Uheldig blanding av roller der, gitt.

Helt enig med deg. En veldig uheldig rolleblanding.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...