Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Nei har heller aldri opplevd det. Det er bare oppspinn.

Det er det ikke altså, jeg har opplevd det i nettbutikker selv og også sendt Mail til bedrifter om hvor irriterende det er. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (31 minutter siden):

Det er det ikke altså, jeg har opplevd det i nettbutikker selv og også sendt Mail til bedrifter om hvor irriterende det er. 

I så tilfelle er det enkeltstående tilfeller, og ikke et gjentakende problem "alle" opplever. Hadde det vært et gjentakende problem ville langt flere klaget og det hadde vært funnet bedre løsninger.

Sånn som Careless ikke klarer å gjøre.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Bidrar mer enn sndre? Hvor har du det fra? 
Du spekulerer jo bare.

Jeg har forøvrig mye mindre inntekt men gir bort klærne mine istedenfor å selge de, tenker flere burde gjort det når så mange sliter 

Samme her. Jeg gir bort fine klær til frelsesarmeen og fattighuset. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Flere her som aldri har opplevd at varer har forsvunnet fra handlevognen på nett. Jeg har heller aldri opplevd det. Men så er det selvfølgelig to her på dette forumet det har skjedd med, og flere ganger 😂

Jeg har heller aldri opplevd at klær/bøker/hudpleie osv osv har forsvunnet fra den korte tiden det tar fra jeg har puttet det i handlekurven og til jeg har betalt. Om så betalingen er via bankkort, vipps, klarna eller paypal

Derimot så opplever jeg ofte å få Mail med påminnelse om at jeg fortsatt har produkter i handlekurven hvis jeg har lagt noe jeg er usikker på om jeg skal kjøpe eller ikke, bestemt meg for å ikke kjøpe men glemt å slette handlekurven. Dette fra store bedrifter som feks zalando til mindre nisjebedrifter.

Men her i tråden så må jeg si det er utrolig hvor ofte enkelte opplever at det forsvinner fra handlekurven innen de rekker å betale! Å betale tar virkelig ikke lang tid. Hadde det vært meg som gjentatte ganger opplevde dette så hadde jeg droppet å handle mere hos nettbutikker dette skjer ofte hos.

Ang disse jule-glitterkjolene så hadde Sara en lang story på snap der hun selv forklarte hva som skjedde. Det var ikke bare systemfeil, men hun hadde feilberegnet og bestilt altfor få kjoler i tillegg til systemfeilen. Også av de kjolene som var matchende til mødre og døtre (der burde hun egentlig forutsett at det konseptet ville bli skikkelig populært; mange mødre liker å matche)

Men at noen gråter og sender melding om at jula er ødelagt pga vedkommende ikke fikk kjøpt glitterkjole fra Careless er over min fatteevne. Sjekk Floyd feks; mange lignende glitterkjoler der som ligner de fra Careless. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (På 5.12.2023 den 0.29):

Overdrive det går faktisk mer den andre veien hos dere hatere, drar det kortet jeg siden du tok fans kortet. 

Angående klærne som ble solgt, at de gikk for 16.000 er ikke hennes skyld. Det er jammen opp til kjøper hva de vil gi for noen sekker med klær. Bare for at noen har god råd så skal ikke de få selge brukte ting? Da må de gi vekk tingene sine? 🙄 

SELGE brukte klær, hun selv har fått? Ergo man tjener dobbelt på det. Først når man fikk de (For i følge Sara er jo mer eller mindre alt hun eier sponsa) Og Detetter fortjeneste på salg, når man ikke har mer plass i klesskapet fordi man har fått sponsa nytt….

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (2 minutter siden):

SELGE brukte klær, hun selv har fått? Ergo man tjener dobbelt på det. Først når man fikk de (For i følge Sara er jo mer eller mindre alt hun eier sponsa) Og Detetter fortjeneste på salg, når man ikke har mer plass i klesskapet fordi man har fått sponsa nytt….

Som hun MÅ skatte for og det er vel faktisk liver på hvordan mam kvitter seg med dwt også? Jeg bryr meg faktisk ikke om hva folk gjør med sine brukte klær, jeg vet bare at jeg hadde ikke gitt 16.000 for de. Så er det faktisk opp til hver enkel.

Om du henger deg opp i hennes fortjeneste så skulle man tro det var misunnelse. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (3 timer siden):

Nei har heller aldri opplevd det. Det er bare oppspinn.

Ja da må det være oppspinn, er det mulig. Det måtte komme...... Dette sier ganske mye.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Som hun MÅ skatte for og det er vel faktisk liver på hvordan mam kvitter seg med dwt også? Jeg bryr meg faktisk ikke om hva folk gjør med sine brukte klær, jeg vet bare at jeg hadde ikke gitt 16.000 for de. Så er det faktisk opp til hver enkel.

Om du henger deg opp i hennes fortjeneste så skulle man tro det var misunnelse. 

Ja hun skal skatte av alt hun blir sponset med. Men det forutsetter at hun melder fra selv.

Du har sikkert tillit til at hun gjør alt rett, men ser vi på hvor mye hun skattet i fjor så er jeg jammen meg ikke helt sikker....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Ja da må det være oppspinn, er det mulig. Det måtte komme...... Dette sier ganske mye.

Det er oppspinn fordi hun pynter på det for å skape engasjement og følgere. Det er ganske åpenbart.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 minutter siden):

Som hun MÅ skatte for og det er vel faktisk liver på hvordan mam kvitter seg med dwt også? Jeg bryr meg faktisk ikke om hva folk gjør med sine brukte klær, jeg vet bare at jeg hadde ikke gitt 16.000 for de. Så er det faktisk opp til hver enkel.

Om du henger deg opp i hennes fortjeneste så skulle man tro det var misunnelse. 

Overhode ikke misunnelig. Jeg er faktisk glad jeg slipper å flashe livet mitt, huset mitt, ungene mine etc for å ha en inntekt. Jeg er kritisk til hvordan SE tvinner følgerne sine rundt lillefingeren og nærmest gjør de om til bestevenninner, samtidig som hun ler rått på vei til banken. Det er noe uetisk over hele denne bransjen, og der ho pr dags, fremstår som en av verstingene. 
så igjen….Ingen misunnelse 😊

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Det er oppspinn fordi hun pynter på det for å skape engasjement og følgere. Det er ganske åpenbart.

Hva babler du om? Jeg siterte deg på at det var oppspinn at 2 her inne opplevde ting som flere ikke gjorde?

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

I så tilfelle er det enkeltstående tilfeller, og ikke et gjentakende problem "alle" opplever. Hadde det vært et gjentakende problem ville langt flere klaget og det hadde vært funnet bedre løsninger.

Sånn som Careless ikke klarer å gjøre.

Poenget er at du sier drt er oppspinn, det er det altså ikke. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 minutt siden):

Poenget er at du sier drt er oppspinn, det er det altså ikke. 

Det er oppspinn at det er et så stort problem som hun påstår. At det kan skje forstår jeg og. Men det er særtilfeller. At det skjer hele tiden hos alle andre er bare oppspinn.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (3 timer siden):

Bidrar mer enn sndre? Hvor har du det fra? 
Du spekulerer jo bare.

Jeg har forøvrig mye mindre inntekt men gir bort klærne mine istedenfor å selge de, tenker flere burde gjort det når så mange sliter 

Ja det lurer jeg også på. Høy inntekt og skatt kanskje? Uansett aner ikke vedkommende hva andre bidrar med. 

Og selv om SE har høyere inntekt enn meg så bidrar jeg også med min skatt, og som deg gir jeg bort både barnas og mine klær til fretex og fattighuset. Har aldri solgt et eneste klesplagg.  Jeg forstår at de med dårlig råd selger brukt, men nei jeg forstår ikke at en "nyrik" influencer gjør det. Lite sjenerøst og gjerrig. Forvørig er jeg fast giver til en humanitær organisasjon og jeg donerer i ny og ne engangsbeløp til andre organisasjoner, jeg donerer nå før jul matvarer til fattighuset hver gang jeg handler på min lokale kiwi. Jeg er også med i styret i en aktivitet det ene barnet er med på, et bidrag som er svært viktig for barn og unge her vi bor. Dette var ikke for å skryte, men å påstå at SE bidrar mer enn andre blir for dumt, ihvertfall uten å si hvilke bidrag det er, og da antar jeg at det er bidrag gjennom skatt som vi aller fleste også bidrar med!

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia100

Tenk å være å lite reflektert at man sitter på snap og skryter og hoverer over sin egen inntekt i disse dager hvor folk ikke har råd til mat til ungene sine  🤮 ufattelig kvalmt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olivia100 skrev (53 minutter siden):

Tenk å være å lite reflektert at man sitter på snap og skryter og hoverer over sin egen inntekt i disse dager hvor folk ikke har råd til mat til ungene sine  🤮 ufattelig kvalmt! 

Liker henne bare mindre og mindre

  • Liker 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Olivia100 skrev (51 minutter siden):

Tenk å være å lite reflektert at man sitter på snap og skryter og hoverer over sin egen inntekt i disse dager hvor folk ikke har råd til mat til ungene sine  🤮 ufattelig kvalmt! 

Dette er nok et bevis som viser hvor liten omgangskrets Sara Emilie har og hvor liten verden hennes er.

Familier i Norge mister hjemmene sine. De sliter med å få endene til å møtes. Mange har masse ubetalte regninger rundt jul. Og mange klarer ikke engang å kjøpe julegaver eller julemat til familien.

Og akkurat nå. AKKURAT NÅ. Tenker frøken Tandberg at det er good vibes - folkelig - å skryte av hvor forbanna mye penger hun har.

Det er helt eksepsjonelt.

Og oppi det hele har hverken hun, samboer eller Therese Lien gitt ei krone til eksempelvis Mads Hansen sin innsamling for de som har lite i jul. I motsetning til Monica, venninna deres.

Smakløst. Enkelt og greit.

  • Liker 29
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Dette er nok et bevis som viser hvor liten omgangskrets Sara Emilie har og hvor liten verden hennes er.

Familier i Norge mister hjemmene sine. De sliter med å få endene til å møtes. Mange har masse ubetalte regninger rundt jul. Og mange klarer ikke engang å kjøpe julegaver eller julemat til familien.

Og akkurat nå. AKKURAT NÅ. Tenker frøken Tandberg at det er good vibes - folkelig - å skryte av hvor forbanna mye penger hun har.

Det er helt eksepsjonelt.

Og oppi det hele har hverken hun, samboer eller Therese Lien gitt ei krone til eksempelvis Mads Hansen sin innsamling for de som har lite i jul. I motsetning til Monica, venninna deres.

Smakløst. Enkelt og greit.

👏👏👏

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia100
Snublefot62 skrev (28 minutter siden):

Dette er nok et bevis som viser hvor liten omgangskrets Sara Emilie har og hvor liten verden hennes er.

Familier i Norge mister hjemmene sine. De sliter med å få endene til å møtes. Mange har masse ubetalte regninger rundt jul. Og mange klarer ikke engang å kjøpe julegaver eller julemat til familien.

Og akkurat nå. AKKURAT NÅ. Tenker frøken Tandberg at det er good vibes - folkelig - å skryte av hvor forbanna mye penger hun har.

Det er helt eksepsjonelt.

Og oppi det hele har hverken hun, samboer eller Therese Lien gitt ei krone til eksempelvis Mads Hansen sin innsamling for de som har lite i jul. I motsetning til Monica, venninna deres.

Smakløst. Enkelt og greit.

Kunne ikke vært mer enig.

 

synes heller ikke det er noe å le av(som hun sier) å kjøpe First price egg. First price egg=burhøns=mishandlete høner. Ikke spesielt morsomt synes nå jeg. Hun som hevder å være så glad i dyr og er så fornøyd med masse penger, burde i hvert fall kjøpe egg fra høner som har det ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er journalister på tråden i dag fordi skattelistene er ute. 

Å jeg  er nummer 2 sier frøken Tandberg. Men ifølge VG er hun nummer 4. Er det fordi vg har sjekket flere influencere enn nettavisen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...