Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Javel? Hvem i alle dager er det som har kritisert at Sara Emilie velger ME saken når hun førststøtte noe? Det har jeg faktisk aldri sett her inne.

Akkurat den, hun MÅ det !

Strikkedilla45 skrev (4 minutter siden):

Var helt drøyt husker jeg bare. Hadde jeg vært henne hadde jeg donert de klærne, om enn pengene 

Var ikke det sponsa klær hun solgte ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bygge hus for mange millioner, dyre biler, sydenturer - men å donere bort brukte klær til noen som ikke har så mye å rutte med? Nei det kommer ikke på tale. 

Å hvem tulling ga faktisk 16.000 for de klæra?! 😂

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at alt Sara er involvert i,skal ha så mye drahjelp fra publikum.

Hva med å designe en dress for Snowroller å motta en rabattkode som betaling?

Du sparer kanskje 300kr,Snowroller tjener potensielt hundre tusener?

Knall deal.

 

Screenshot_20231204_184044_Instagram.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 minutter siden):

Rart at alt Sara er involvert i,skal ha så mye drahjelp fra publikum.

Hva med å designe en dress for Snowroller å motta en rabattkode som betaling?

Du sparer kanskje 300kr,Snowroller tjener potensielt hundre tusener?

Knall deal.

 

Screenshot_20231204_184044_Instagram.jpg

Husk at det er eksklusive rabatter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Av ren nysgjerrighet, hva har hun donert og til hva? 

Gjerdrum, når det var flom der så engasjert hun seg OG donerte selv. Men nå følger jeg SE, så jeg får med meg ting hun legger ut, noe ikke alle her gjør som kanskje ikke har grunnlag til å kommentere visse ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (5 timer siden):

Bevis takk!

Hun har donert tidligere og man må faktisk ikke flashe med at man donerer noe, så hva hun gjør vet vi ikke noe om. Nå følger ikke jeg Nyhus slavisk, viste hun selv at hun donerte, eller er det kun via Mads Hansen vi kan se at hun har donert?

 

Sharp75! skrev (12 minutter siden):

Gjerdrum, når det var flom der så engasjert hun seg OG donerte selv. Men nå følger jeg SE, så jeg får med meg ting hun legger ut, noe ikke alle her gjør som kanskje ikke har grunnlag til å kommentere visse ting.

Så da flashet hun at hun donerte til Gjerdrum rammede?

Bevis? (Takk?)

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (17 minutter siden):

Gjerdrum, når det var flom der så engasjert hun seg OG donerte selv. Men nå følger jeg SE, så jeg får med meg ting hun legger ut, noe ikke alle her gjør som kanskje ikke har grunnlag til å kommentere visse ting.

Dette er nå en sannhet med modifikasjoner.

En følger kontaktet Sara ang Gjerdrum.

Saras management så dette som sitt snitt til å pushe influenceren sin opp og frem i avisene,ved å selv betale 40K i klær og dra med seg Stormberg til å betale samme sum,men la Sara ta skrytet for donasjonen..

Dette kom altså ikke fra Saras egen lomme eller intiativ,men etter ønske fra føger og penge/publisitetshjelp fra management..

Screenshot_20231204_191717_Chrome.jpg

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (16 minutter siden):

Dette er nå en sannhet med modifikasjoner.

En følger kontaktet Sara ang Gjerdrum.

Saras management så dette som sitt snitt til å pushe influenceren sin opp og frem i avisene,ved å selv betale 40K i klær og dra med seg Stormberg til å betale samme sum,men la Sara ta skrytet for donasjonen..

Dette kom altså ikke fra Saras egen lomme eller intiativ,men etter ønske fra føger og penge/publisitetshjelp fra management..

Screenshot_20231204_191717_Chrome.jpg

Jøss… godt noen faktisk følger med og ikle bare påstår det.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (28 minutter siden):

Dette er nå en sannhet med modifikasjoner.

En følger kontaktet Sara ang Gjerdrum.

Saras management så dette som sitt snitt til å pushe influenceren sin opp og frem i avisene,ved å selv betale 40K i klær og dra med seg Stormberg til å betale samme sum,men la Sara ta skrytet for donasjonen..

Dette kom altså ikke fra Saras egen lomme eller intiativ,men etter ønske fra føger og penge/publisitetshjelp fra management..

Screenshot_20231204_191717_Chrome.jpg

Da husker jeg feil. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Gjerdrum, når det var flom der så engasjert hun seg OG donerte selv. Men nå følger jeg SE, så jeg får med meg ting hun legger ut, noe ikke alle her gjør som kanskje ikke har grunnlag til å kommentere visse ting.

Ja da fulgte jeg SE også. Det var tiden før pengene tok henne. Husker ikke hvor mye hun donerte jeg? Husker du?

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (32 minutter siden):

Ja da fulgte jeg SE også. Det var tiden før pengene tok henne. Husker ikke hvor mye hun donerte jeg? Husker du?

Jeg har minne av at hun donerte klær, hvor mye, vet jeg ikke, men om det er snakk om penger så er ikke jeg rett person og spørre for det vet jeg ikke. Hun engasjerte seg iallefall mer enn meg og mange andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (8 timer siden):

Gang på gang forundrer det meg at noen kan kritisere at Careless donerer til ME forskning. 

Det er bra SE donerer penger til ME foreningen men jeg tror ikke SE hadde gitt 5 øre in det ikke er fordi hun må donere🙈

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (8 timer siden):

Det som kritiseres der er ikke at hun donnerer til ME forskning, men at hun gir inntrykk av at det er av ren fri vilje.

Og det er litt derav jeg synes spørsmålet nå er timet rett. Både for å se om hun faktisk er villig til å gi noe når hun ikke må, men og for å prøve å engasjere til å støtte innsamlingen hans. Det er kjent at slik konkurranse innad i et miljø eller gruppe kan gjøre at en prøver å overgå hverandre. Noe som da resulterer i økt bidrag på innsamlingen.

Har du gitt noe selv da?

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prepp skrev (15 minutter siden):

Har du gitt noe selv da?

Hva i all verden har det med saken og gjøre? Nå snakker vi om SE og careless. Jeg bidrar masse gjennom året. Men det handler ikke om meg

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prepp skrev (1 time siden):

Har du gitt noe selv da?

😂 snakk om tull. Hva brukere her inne donerer eller ikke donerer har ingenting med SE å gjøre. Håper du skjønner det selv at det der var et tåpelig spørsmål!

Så SE er en helgenen når hun donerer et par brukte vinterdresser? Selvfølgelig er det bra. Men dere fans må ikke overdrive når dere påstår SE donerer mye. Når dama selger brukte klær til 16.000 vil jeg påstå at hun er ikke den mest generøse personen.

Men kan tippe, etter hun har lest her, så kommer det kanskje en donasjon. 🤷‍♀️

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bibbi_ skrev (38 minutter siden):

😂 snakk om tull. Hva brukere her inne donerer eller ikke donerer har ingenting med SE å gjøre. Håper du skjønner det selv at det der var et tåpelig spørsmål!

Så SE er en helgenen når hun donerer et par brukte vinterdresser? Selvfølgelig er det bra. Men dere fans må ikke overdrive når dere påstår SE donerer mye. Når dama selger brukte klær til 16.000 vil jeg påstå at hun er ikke den mest generøse personen.

Men kan tippe, etter hun har lest her, så kommer det kanskje en donasjon. 🤷‍♀️

Nå ble valgt ut et spesifikt mål uten noe konkret så da er dette også tipping som du selv skriver. 

Det virker som hun bidrar og er mer generøs enn andre.😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Hva i all verden har det med saken og gjøre? Nå snakker vi om SE og careless. Jeg bidrar masse gjennom året. Men det handler ikke om meg

Er du snublefot?😛

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at de ikke oppdrar den hunden, jeg hadde aldri godtatt at bikkja tisset inne til vanlig. Jeg bare antar at de har sjekket den hos veterinær for det er jo bud nr 1 når hunder tisser inne. Men å bare tenke at det er sånn det er, det er spesielt. 
Litt passende at Maren hadde post om dette i dag. Hadde lyst til å tagge SE i den. 🤪

 

IMG_8771.jpeg

IMG_8774.jpeg

IMG_8775.jpeg

IMG_8777.jpeg

IMG_8779.jpeg

Endret av Rufs
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...