Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

veslemy2006 skrev (1 time siden):

Synes det ser ut som disse snowroller ulldressene er gjennomsiktige 🤔 den svarte når TL så gjennomsiktig ut når hu hadde på den. Og den gule på SE.  Kjempe fin å gå tur med hunden i sier SE . Ja hvis du vill at hele nabolaget skal se undertøyet ditt. 

Ulldress med 50% ull og 50% nylon🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden Sara Emilie er kjent for å donere årlig av overskuddet av egen «frie vilje» og «godhet» - hvor mye tror dere hun gir til spleisen til Mads Hansen og juleprosjektet der?

Monica Nyhus ga 20k….

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn overpriset Spar-kjøp-skidress det der? Eller tar jeg feil? Høres bare ut som at den knirker når de går, som om det er plast. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at to selverklærte vinterhatere reklamerer for vintertøy. Kan faktisk ikke tenke meg no mer upraktisk enn heldress når man skal på do. Tanken på å måtte kle av ALT, og sitte i bare bh med masse tøy på knea, mens man tisser bak et tre, på en utedo, eller prøver å unngå at utedress og ulldress havner i gulvet på en ekkel våt do på et skisenter, er nok til at jeg unngår å kjøpe det der. 

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramlet over snappen hennes i går, og så mammaen åpne adventskalender. Fordi jeg følger InstaHeidi som har kalenderen fra Kondomeriet, kjente jeg igjen posen og gruet meg til mammaen skulle dra ut en liten vibratorsak. 😬 Men jaggu var det ikke en vaskeklut fra ByLien! 😂😂

Endret av loffen
(skrivefeil, manglet briller)
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Siden Sara Emilie er kjent for å donere årlig av overskuddet av egen «frie vilje» og «godhet» - hvor mye tror dere hun gir til spleisen til Mads Hansen og juleprosjektet der?

Monica Nyhus ga 20k….

Har Mads Hansen dette i år også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Siden Sara Emilie er kjent for å donere årlig av overskuddet av egen «frie vilje» og «godhet» - hvor mye tror dere hun gir til spleisen til Mads Hansen og juleprosjektet der?

Monica Nyhus ga 20k….

Gang på gang forundrer det meg at noen kan kritisere at Careless donerer til ME forskning. 

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (4 minutter siden):

Gang på gang forundrer det meg at noen kan kritisere at Careless donerer til ME forskning. 

Javel? Hvem i alle dager er det som har kritisert at Sara Emilie velger ME saken når hun først må støtte noe? Det har jeg faktisk aldri sett her inne.

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (12 minutter siden):

Gang på gang forundrer det meg at noen kan kritisere at Careless donerer til ME forskning. 

Fordi fakta er at SE vil nok egentlig ikke donere noe, men hun må. Hun viser jo hele tiden at det eneste som betyr noe for henne er penger. Hun gjør jo aldri noe for noen andre enn seg selv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (19 minutter siden):

Fordi fakta er at SE vil nok egentlig ikke donere noe, men hun må. Hun viser jo hele tiden at det eneste som betyr noe for henne er penger. Hun gjør jo aldri noe for noen andre enn seg selv. 

Det som kritiseres der er ikke at hun donnerer til ME forskning, men at hun gir inntrykk av at det er av ren fri vilje.

Og det er litt derav jeg synes spørsmålet nå er timet rett. Både for å se om hun faktisk er villig til å gi noe når hun ikke må, men og for å prøve å engasjere til å støtte innsamlingen hans. Det er kjent at slik konkurranse innad i et miljø eller gruppe kan gjøre at en prøver å overgå hverandre. Noe som da resulterer i økt bidrag på innsamlingen.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (19 minutter siden):

Fordi fakta er at SE vil nok egentlig ikke donere noe, men hun må. Hun viser jo hele tiden at det eneste som betyr noe for henne er penger. Hun gjør jo aldri noe for noen andre enn seg selv. 

Bevis takk!

Hun har donert tidligere og man må faktisk ikke flashe med at man donerer noe, så hva hun gjør vet vi ikke noe om. Nå følger ikke jeg Nyhus slavisk, viste hun selv at hun donerte, eller er det kun via Mads Hansen vi kan se at hun har donert?

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 minutter siden):

Bevis takk!

Hun har donert tidligere og man må faktisk ikke flashe med at man donerer noe, så hva hun gjør vet vi ikke noe om. Nå følger ikke jeg Nyhus slavisk, viste hun selv at hun donerte, eller er det kun via Mads Hansen vi kan se at hun har donert?

Nei hun må ikke flashe med at man donerer noe. Det tror jeg ingen har sagt. Men allikevel gjør Sara Emilie det og samtidig gir hun inntrykk av at hun gjør det av fri vilje.

Så nå får vi se da. Om hun gir noe til Mads Hansens innsamling (eller noen andre for den del).

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella50 skrev (1 time siden):

Gang på gang forundrer det meg at noen kan kritisere at Careless donerer til ME forskning. 

Hvor blir det kritisert at hun gir til ME forskning? Vil gjerne se bevis på det, takk.

Det hun blir kritisert for er at hun får det til å høres ut som hun selv har valgt å donere. Slik er det absolutt ikke. Hun MÅ donere. Men akkurat det synes ikke SE er så viktig å få frem. Sleipt. 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Bevis takk!

Hun har donert tidligere og man må faktisk ikke flashe med at man donerer noe, så hva hun gjør vet vi ikke noe om. Nå følger ikke jeg Nyhus slavisk, viste hun selv at hun donerte, eller er det kun via Mads Hansen vi kan se at hun har donert?

Av ren nysgjerrighet, hva har hun donert og til hva? 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Bevis takk!

Hun har donert tidligere og man må faktisk ikke flashe med at man donerer noe, så hva hun gjør vet vi ikke noe om. Nå følger ikke jeg Nyhus slavisk, viste hun selv at hun donerte, eller er det kun via Mads Hansen vi kan se at hun har donert?

Hun flasher da alt mulig annet. Pussig om hun plutselig skal ha et ønske om å være anonym.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lauder skrev (28 minutter siden):

Hun flasher da alt mulig annet. Pussig om hun plutselig skal ha et ønske om å være anonym.

Jepp. Har faktisk aldri sett dokumentert at fruen gjør noe for noen andre enn seg selv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkedilla45 skrev (Akkurat nå):

Hun er jo så grådig at hun solgte søppelsekker med klær for mange tusen… 

16 tusen var det vel? For brukte klær..

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

16 tusen var det vel? For brukte klær..

Var helt drøyt husker jeg bare. Hadde jeg vært henne hadde jeg donert de klærne, om enn pengene 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...