Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

anon_5665 skrev (14 minutter siden):

Jeg er helt enig i at hele forbrukerråd situasjonen var klein, for SE sin del. Og det er godt man har gjort en influenser oppmerksom på feilen den gjør, noe som jeg har fått inntrykk av at hun har rettet opp i større grad nå.

Men å følge med på denne diskusjonen har gjort meg mer oppmerksom på influensere jeg faktisk følger, og tenkte over i går da den andre SE la ut at hun satt på badet og viste frem Glød sitt produkt. Eller egentlig hver gang hun viser det. Og hun har ikke en sint gjeng etter seg?.. Hva er den spesifikke grunnen til at det blir en faktisk, heksejakt, her inne? Henne kan man kanskje unnskylde med at hun ikke prøver å vinne noe på Vixen, hvor det er ett krav, men føler man kanskje burde vært mer oppmerksom der, på noen med en målgruppe som er mye yngre enn SE sin.. Hennes følgere er primært godt voksne kvinner som skulle klare å skille på dette?..

Eneste jeg ser faktisk er flink, til min overraskelse, er Westerlin.. Og det sier jo sitt 

Å ikke kall det heksejakt,  for det er det absolutt ikke!

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (13 minutter siden):

Å ikke kall det heksejakt,  for det er det absolutt ikke!

Du sier selv at du ikke er innom alle influencere for å se at de følger lover og regler. Altså har du valgt deg ut SE = jakt på alt hun gjør feil.

 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (15 minutter siden):

Du sier selv at du ikke er innom alle influencere for å se at de følger lover og regler. Altså har du valgt deg ut SE = jakt på alt hun gjør feil.

 

😂 Nei, jeg har absolutt ikke "valgt meg ut" SE. Jeg følger / har fulgt flere som jeg gjerne diskuterer. Men jeg følger / har ikke fulgt Sofie Elise, dermed kan jeg ikke diskuterer hva hun gjør. Å jeg går heller ikke inn på Sofie Elises profil for å se om hun følger lover og regler. Hvis du følger henne og har lyst til å diskutere, få frem i lyset at hun ikke gjør som hun skal, foreslår jeg at du går inn på siden hennes her og/eller tar det opp med henne. Her diskuteres Sara Emilie Tandberg. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (20 minutter siden):

Du sier selv at du ikke er innom alle influencere for å se at de følger lover og regler. Altså har du valgt deg ut SE = jakt på alt hun gjør feil.

 

Mens du jakter på folk i tråden som ikke er forelska i Sara som kollegene dine. Classy 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon_5665 skrev (53 minutter siden):

Jeg er helt enig i at hele forbrukerråd situasjonen var klein, for SE sin del. Og det er godt man har gjort en influenser oppmerksom på feilen den gjør, noe som jeg har fått inntrykk av at hun har rettet opp i større grad nå.

Men å følge med på denne diskusjonen har gjort meg mer oppmerksom på influensere jeg faktisk følger, og tenkte over i går da den andre SE la ut at hun satt på badet og viste frem Glød sitt produkt. Eller egentlig hver gang hun viser det. Og hun har ikke en sint gjeng etter seg?.. Hva er den spesifikke grunnen til at det blir en faktisk, heksejakt, her inne? Henne kan man kanskje unnskylde med at hun ikke prøver å vinne noe på Vixen, hvor det er ett krav, men føler man kanskje burde vært mer oppmerksom der, på noen med en målgruppe som er mye yngre enn SE sin.. Hennes følgere er primært godt voksne kvinner som skulle klare å skille på dette?..

Eneste jeg ser faktisk er flink, til min overraskelse, er Westerlin.. Og det sier jo sitt

Mens andre vier tiden på å jakte på folk i tråden. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon_5665 skrev (1 time siden):

Jeg er helt enig i at hele forbrukerråd situasjonen var klein, for SE sin del. Og det er godt man har gjort en influenser oppmerksom på feilen den gjør, noe som jeg har fått inntrykk av at hun har rettet opp i større grad nå.

Men å følge med på denne diskusjonen har gjort meg mer oppmerksom på influensere jeg faktisk følger, og tenkte over i går da den andre SE la ut at hun satt på badet og viste frem Glød sitt produkt. Eller egentlig hver gang hun viser det. Og hun har ikke en sint gjeng etter seg?.. Hva er den spesifikke grunnen til at det blir en faktisk, heksejakt, her inne? Henne kan man kanskje unnskylde med at hun ikke prøver å vinne noe på Vixen, hvor det er ett krav, men føler man kanskje burde vært mer oppmerksom der, på noen med en målgruppe som er mye yngre enn SE sin.. Hennes følgere er primært godt voksne kvinner som skulle klare å skille på dette?..

Eneste jeg ser faktisk er flink, til min overraskelse, er Westerlin.. Og det sier jo sitt

Sophie Elise er den influenceren i Norge med mest saker hos FT fordi folk har meldt henne inn,hun er også den som har fått størst bot fra FT.

Så hun er jo den folk flest er "ute etter",ikke Sara.

Men du har helt rett i at det der er snikreklame og bør meldes inn.

Endret av J..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anon_5665 skrev (1 time siden):

Jeg er helt enig i at hele forbrukerråd situasjonen var klein, for SE sin del. Og det er godt man har gjort en influenser oppmerksom på feilen den gjør, noe som jeg har fått inntrykk av at hun har rettet opp i større grad nå.

Men å følge med på denne diskusjonen har gjort meg mer oppmerksom på influensere jeg faktisk følger, og tenkte over i går da den andre SE la ut at hun satt på badet og viste frem Glød sitt produkt. Eller egentlig hver gang hun viser det. Og hun har ikke en sint gjeng etter seg?.. Hva er den spesifikke grunnen til at det blir en faktisk, heksejakt, her inne? Henne kan man kanskje unnskylde med at hun ikke prøver å vinne noe på Vixen, hvor det er ett krav, men føler man kanskje burde vært mer oppmerksom der, på noen med en målgruppe som er mye yngre enn SE sin.. Hennes følgere er primært godt voksne kvinner som skulle klare å skille på dette?..

Eneste jeg ser faktisk er flink, til min overraskelse, er Westerlin.. Og det sier jo sitt

Jeg følger ikke Sophie Elise. Å det er fordi hun ikke interesserer meg. Men hun må så klart også følge de lover og regler som er satt. Er vel mest ubge mennesker som følger henne og de gir nok blaffen i om en influencer merker riktig eller ikke.

Jeg startet og følge SE og Therese lien da de ikke fokuserte på penger døgnet rundt. Før var de folkelige og morsomme influencere. Men nå er det tatt helt av. Så er det blitt til att jeg har fortsatte og følge de.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullungen skrev (51 minutter siden):

Mens du jakter på folk i tråden som ikke er forelska i Sara som kollegene dine. Classy 

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg følger med i tråden, ja. Og sier ifra når jeg føler at det tipper over og blir nærmere mobbing. 
Det gjenstår fremdeles å se at du svarer på en bedre måte enn dette. Uthenging av andre i tråden er ikke greit, og det er grunnlag for å rapportere brukeren din. 

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (Akkurat nå):

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg følger med i tråden, ja. Og sier ifra når jeg føler at det tipper over og blir nærmere mobbing. 
Det gjenstår fremdeles å se at du svarer på en bedre måte enn dette. Uthenging av andre i tråden er ikke greit, og det er grunnlag for å rapportere brukeren din. 

DU vier tiden din på jakte på folk i tråden og beskylder folk for å mobbe. Classy. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (57 minutter siden):

😂 Nei, jeg har absolutt ikke "valgt meg ut" SE. Jeg følger / har fulgt flere som jeg gjerne diskuterer. Men jeg følger / har ikke fulgt Sofie Elise, dermed kan jeg ikke diskuterer hva hun gjør. Å jeg går heller ikke inn på Sofie Elises profil for å se om hun følger lover og regler. Hvis du følger henne og har lyst til å diskutere, få frem i lyset at hun ikke gjør som hun skal, foreslår jeg at du går inn på siden hennes her og/eller tar det opp med henne. Her diskuteres Sara Emilie Tandberg. 

Hvorfor emojien? Hvem er det du vil henge ut og latterliggjøre nå? 
Tonen din er ikke heldig. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon_5665 skrev (1 time siden):

Jeg er helt enig i at hele forbrukerråd situasjonen var klein, for SE sin del. Og det er godt man har gjort en influenser oppmerksom på feilen den gjør, noe som jeg har fått inntrykk av at hun har rettet opp i større grad nå.

Men å følge med på denne diskusjonen har gjort meg mer oppmerksom på influensere jeg faktisk følger, og tenkte over i går da den andre SE la ut at hun satt på badet og viste frem Glød sitt produkt. Eller egentlig hver gang hun viser det. Og hun har ikke en sint gjeng etter seg?.. Hva er den spesifikke grunnen til at det blir en faktisk, heksejakt, her inne? Henne kan man kanskje unnskylde med at hun ikke prøver å vinne noe på Vixen, hvor det er ett krav, men føler man kanskje burde vært mer oppmerksom der, på noen med en målgruppe som er mye yngre enn SE sin.. Hennes følgere er primært godt voksne kvinner som skulle klare å skille på dette?..

Eneste jeg ser faktisk er flink, til min overraskelse, er Westerlin.. Og det sier jo sitt

Den andre SE har blitt klaget på i mange år, så det er bare tull det du sier.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (6 minutter siden):

Hvorfor emojien? Hvem er det du vil henge ut og latterliggjøre nå? 
Tonen din er ikke heldig. 

Slutt å jakte etter folk i tråden som har andre meninger. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (11 minutter siden):

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg følger med i tråden, ja. Og sier ifra når jeg føler at det tipper over og blir nærmere mobbing. 
Det gjenstår fremdeles å se at du svarer på en bedre måte enn dette. Uthenging av andre i tråden er ikke greit, og det er grunnlag for å rapportere brukeren din. 

Om du mener det forekommer mobbing og hets så håper jeg du  rapporterer dette

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kittkatt skrev (21 minutter siden):

Hvorfor emojien? Hvem er det du vil henge ut og latterliggjøre nå? 
Tonen din er ikke heldig. 

Valgte emojien fordi jeg synes du er morsom. Når folk tar så feil, så synes jeg det bare er morsomt. Velger å ta det med godt humør i stedet for å sette meg ned å gråte. Ønsker deg en fin fin dag ☀️

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (7 timer siden):

Å ikke kall det heksejakt,  for det er det absolutt ikke!

Kall ei spade for ei spade, til tider så er det helt klart heksejakt på Sara Emilie. 

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sara Emilie, vet du leser her inni mellom. 
 

Det er uten tvil tungt å skrelle kålrota med gulrotskreller. Det vanlige er å skjære kålrota i skiver og deretter skjære av skallet med en kniv. Forsøk det neste gang. 😊 Det er mye enklere og raskere.

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (12 timer siden):

Den andre SE har blitt klaget på i mange år, så det er bare tull det du sier.

Da er det jeg som ikke har fulgt godt nok med, og det går det helt sikkert an å google seg til for min del også! Jeg bruker ikke mye tid på kjendiser og hva som foregår i livene deres, jeg er bare blitt mer obs på hvem som faktisk merker etter å ha lest her inne😅 Synes trykket her inne oppleves voldsomt, så hvis hun står i samme/verre, så kan jeg ikke fatte at hun klarer å gi blanke.. 

Men da tar jeg det på egen kappe!:) 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å se hvorfor hun snikpromoterer huset til foreldrene nå. Det skal jo snart legges ut for salg. Hun gjør alt i hensikt for å tjene penger den jenta. Kynisk som få.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (5 timer siden):

Interessant å se hvorfor hun snikpromoterer huset til foreldrene nå. Det skal jo snart legges ut for salg. Hun gjør alt i hensikt for å tjene penger den jenta. Kynisk som få.

Fikk inn litt snikreklame for hæppyflopps og keless også der🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser ut som disse snowroller ulldressene er gjennomsiktige 🤔 den svarte når TL så gjennomsiktig ut når hu hadde på den. Og den gule på SE.  Kjempe fin å gå tur med hunden i sier SE . Ja hvis du vill at hele nabolaget skal se undertøyet ditt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...