Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gullungen skrev (49 minutter siden):

Sara Emilie rakker ned på andres yrker og folk som ikke er enige med henne.

Dette har DU ingen kvaler med og vier tid på å ta folk i tråden. Hva skjer i DIN verden? 

Lurer jeg også på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (13 timer siden):

Hvorfor var hun sliten av Black week? 

Er nok en del vi ikke ser av det som en influenser gjør, og i forhold til drift av butikker. Men hun har jo også vært åpen om at ME hemmer henne litt og at hun prøver å lytte til kroppen. Tror vi kommer langt om vi respekterer at andre har sine egne grenser uten at vi må latterliggjøre dem. Har litt inntrykk av at mange av de hardnakka kritikerne ikke følger henne, det blir litt rart da å skulle gi kritikk til alt mulig hun legger ut om man ikke ser sammenhengen.

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (1 time siden):

Er nok en del vi ikke ser av det som en influenser gjør, og i forhold til drift av butikker. Men hun har jo også vært åpen om at ME hemmer henne litt og at hun prøver å lytte til kroppen. Tror vi kommer langt om vi respekterer at andre har sine egne grenser uten at vi må latterliggjøre dem. Har litt inntrykk av at mange av de hardnakka kritikerne ikke følger henne, det blir litt rart da å skulle gi kritikk til alt mulig hun legger ut om man ikke ser sammenhengen.

Det MEkortet kan hun ikke dra for meg , absolutt ikke. For det er veldig rart ikke den ME'n er der når hun gjør ting som er gøy?! Hun var jo så stolt da hun hadde 10.000 skritt på en dag. Altså, det er vel ingen bragd å klare det? 

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 minutter siden):

Det MEkortet kan hun ikke dra for meg , absolutt ikke. For det er veldig rart ikke den ME'n er der når hun gjør ting som er gøy?! Hun var jo så stolt da hun hadde 10.000 skritt på en dag. Altså, det er vel ingen bragd å klare det? 

Hun har jo sakt at hun så og si hver dag etter det har 10 000 skritt, så det var stort da og en vane etter det. For noen er det jo det psykiske som tærer mest på ME, for andre er det kanskje fysisk eller en kombinasjon, hva du tror er jo ikke det som avgjør. 

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (14 minutter siden):

Det MEkortet kan hun ikke dra for meg , absolutt ikke. For det er veldig rart ikke den ME'n er der når hun gjør ting som er gøy?! Hun var jo så stolt da hun hadde 10.000 skritt på en dag. Altså, det er vel ingen bragd å klare det? 

For noen så er det en bragd å klare 10.000 skritt på en dag, hva er galt med det? 

  • Liker 4
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (10 minutter siden):

For noen så er det en bragd å klare 10.000 skritt på en dag, hva er galt med det? 

Dette er så sant! Vi alle er så vanvittig forskjellig.. Noe som er en bragd for meg, er ikke nødvendigvis det for andre.. :) 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (52 minutter siden):

For noen så er det en bragd å klare 10.000 skritt på en dag, hva er galt med det? 

For en frisk oppegående 3 barnsmor er ikke 10.000 skritt pr dag en bragd. For noen, så kan absolutt 10.000 være en bragd, det er jeg helt enig med deg i. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (2 timer siden):

Er nok en del vi ikke ser av det som en influenser gjør, og i forhold til drift av butikker. Men hun har jo også vært åpen om at ME hemmer henne litt og at hun prøver å lytte til kroppen. Tror vi kommer langt om vi respekterer at andre har sine egne grenser uten at vi må latterliggjøre dem. Har litt inntrykk av at mange av de hardnakka kritikerne ikke følger henne, det blir litt rart da å skulle gi kritikk til alt mulig hun legger ut om man ikke ser sammenhengen.

Det skjer sikker veeeeldig mye bak sofaen som vi ikke ser. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (52 minutter siden):

Dette er så sant! Vi alle er så vanvittig forskjellig.. Noe som er en bragd for meg, er ikke nødvendigvis det for andre.. :) 

jaaaa. Alle er forskjellige. Noen vier tiden sin på å klage på at folk i tråden kritiserer Sara Emilie. 
 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (17 minutter siden):

For en frisk oppegående 3 barnsmor er ikke 10.000 skritt pr dag en bragd. For noen, så kan absolutt 10.000 være en bragd, det er jeg helt enig med deg i. 

Friske ja.

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (13 minutter siden):

Friske ja.

Nettopp, og her prater vi om Sara Emilie, som er nettopp det. En frisk, oppegående 3 barnsmor. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullungen skrev (1 time siden):

Det skjer sikker veeeeldig mye bak sofaen som vi ikke ser. 

Har jeg null tro på siden hun dokumenterer alt. Hun sa tidlig i høst at hun IKKE skulle være på mobilen fra hun hentet barn i skole/bhage til de sov. Han yngste var det ikke så nøye med. Men det holdt ca 1 uke 🙈

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (36 minutter siden):

Har jeg null tro på siden hun dokumenterer alt. Hun sa tidlig i høst at hun IKKE skulle være på mobilen fra hun hentet barn i skole/bhage til de sov. Han yngste var det ikke så nøye med. Men det holdt ca 1 uke 🙈

Hun er sikkert mobilavhengig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste post fra Fru Johansen på IG bør ses... Skulle ønske mange influencere gjorde som kronprinsparet når det kommer til eksponering av barna sine.

Å det er så sykt att vi vet mer om barna til SE enn vår fremtidige dronning og prinsen 😞

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (1 time siden):

Siste post fra Fru Johansen på IG bør ses... Skulle ønske mange influencere gjorde som kronprinsparet når det kommer til eksponering av barna sine.

Å det er så sykt att vi vet mer om barna til SE enn vår fremtidige dronning og prinsen 😞

Skjønner ikke hva du mener. SE eksponerer jo ikke barna, hun viser dem jo ikke frem 🤣🤣🤪🤪🥱🥱😂😂😂 Helt enig med deg. Helt sykt så mye man vet om barna til desse menneskene. Et sosialt eksperiment som jeg tror går galt etterhvert. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hva du mener. SE eksponerer jo ikke barna, hun viser dem jo ikke frem 🤣🤣🤪🤪🥱🥱😂😂😂 Helt enig med deg. Helt sykt så mye man vet om barna til desse menneskene. Et sosialt eksperiment som jeg tror går galt etterhvert. 

Blir så imponert over folk som mener eksponering av barn kun er i form av og vise ansiktet 🙈

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at hele forbrukerråd situasjonen var klein, for SE sin del. Og det er godt man har gjort en influenser oppmerksom på feilen den gjør, noe som jeg har fått inntrykk av at hun har rettet opp i større grad nå.

Men å følge med på denne diskusjonen har gjort meg mer oppmerksom på influensere jeg faktisk følger, og tenkte over i går da den andre SE la ut at hun satt på badet og viste frem Glød sitt produkt. Eller egentlig hver gang hun viser det. Og hun har ikke en sint gjeng etter seg?.. Hva er den spesifikke grunnen til at det blir en faktisk, heksejakt, her inne? Henne kan man kanskje unnskylde med at hun ikke prøver å vinne noe på Vixen, hvor det er ett krav, men føler man kanskje burde vært mer oppmerksom der, på noen med en målgruppe som er mye yngre enn SE sin.. Hennes følgere er primært godt voksne kvinner som skulle klare å skille på dette?..

Eneste jeg ser faktisk er flink, til min overraskelse, er Westerlin.. Og det sier jo sitt

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon_5665 skrev (13 minutter siden):

Jeg er helt enig i at hele forbrukerråd situasjonen var klein, for SE sin del. Og det er godt man har gjort en influenser oppmerksom på feilen den gjør, noe som jeg har fått inntrykk av at hun har rettet opp i større grad nå.

Men å følge med på denne diskusjonen har gjort meg mer oppmerksom på influensere jeg faktisk følger, og tenkte over i går da den andre SE la ut at hun satt på badet og viste frem Glød sitt produkt. Eller egentlig hver gang hun viser det. Og hun har ikke en sint gjeng etter seg?.. Hva er den spesifikke grunnen til at det blir en faktisk, heksejakt, her inne? Henne kan man kanskje unnskylde med at hun ikke prøver å vinne noe på Vixen, hvor det er ett krav, men føler man kanskje burde vært mer oppmerksom der, på noen med en målgruppe som er mye yngre enn SE sin.. Hennes følgere er primært godt voksne kvinner som skulle klare å skille på dette?..

Eneste jeg ser faktisk er flink, til min overraskelse, er Westerlin.. Og det sier jo sitt

Kan det ha noe med at flere her ikke følger eller har fulgt den andre SE? Jeg fulgte Sara Emilie før, men sluttet da hun forandret seg totalt.  Jeg er ikke innom alle influensere på snap for å se om de følger lover og regler. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...