Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

SE burde hospitere på en arbeidsplass gjerne i helsevesenet i 2 fulle måneder og følge en ansatt der, så kan hun etter de 2 månedene uttale seg om arbeidsmengde!

Hun har et forvrengt syn på hva jobb er! 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gullungen skrev (11 timer siden):

Stemmer det at Forbrukertilsynet laget en powepoint til henne eller er det tull? 

Ja.

 

Ryddet for bilder. Sol, admin. 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20231121_142108_OneDrive.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (11 timer siden):

Ja.

 

Trodde det var tull.
 

Og dama prater som om hun aldri har vært utenfor døra med pjattet angående arbeidsmengde. Det er sykt provoserende! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullungen skrev (2 minutter siden):

Trodde det var tull.
 

Og dama prater som om hun aldri har vært utenfor døra med pjattet angående arbeidsmengde. Det er sykt provoserende! 

Ja..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helsevesenet må en forholde seg til syke pasienter og alt det medfører. Jeg burde ikke la pjattet hennes provosere meg så mye som det gjør. Meeeen dette er en influncer som ikke er samfunnsnyttig eller gjør noe for noen andre enn seg selv. 

IMG_9396.jpeg

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun viser til snap mtp å provosere omkring influenser- jobben.  Alt i alt handler det om klikk og penger. Så hun driter i hvordan hun fremstår, bare pengene ruller inn. Og det syns jeg faktisk ikke fortjener verken Vixen pris eller cred eller følgere. Money talks. Jeg forstår ikke hva hun legger i ordet influencer. Hva bruker hun sosiale medier til? Careless, samarbeid helt ukritisk, og pjatt om hverdagen. Hva gir det folk egentlig????? 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (3 minutter siden):

Ser hun viser til snap mtp å provosere omkring influenser- jobben.  Alt i alt handler det om klikk og penger. Så hun driter i hvordan hun fremstår, bare pengene ruller inn. Og det syns jeg faktisk ikke fortjener verken Vixen pris eller cred eller følgere. Money talks. Jeg forstår ikke hva hun legger i ordet influencer. Hva bruker hun sosiale medier til? Careless, samarbeid helt ukritisk, og pjatt om hverdagen. Hva gir det folk egentlig????? 

Det er ingen kontakt med virkeligheten, ingen. 

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en skam rett og slett. Å påstå at at det influencer livet er hardere enn en helsearbeider?? Hun burde skamme seg. 
 

Hun kan jo prøve:

Opp kl. 05:30 For å gjøre seg klar til å pendle til jobb på sykehuset. 
Etter en natt med nattevåk.

Kl:.7:00  Klar for en super hektisk dag på avdeling med veldig syke pasienter. Kollega syk og ingen vikar, så dobbelt opp med oppgaver. Rekker ikke lunsj. Rekker ikke gå på do.

Kollega forsinket pga dårlig vær og full stans i trafikken då jobber 45 min til. Har nesten 30 000 skritt og har løpt som en gal mellom pasientene.

Rukket en kopp kaffe.

Kl.17 hjemme etter å ha hentet unger i barnehagen, rakk det før stengetid i dag også.

Utslitt og sulten, lage mat, vaske klær, legge unger og så seg selv. Og på an igjen 5:30 i morgen tidlig.

Det er en HÅN når en influencer påstår at hun hardere dag enn krigerne i verdens viktigste yrke! Hun aner virkelig ingenting om det virkelige liv. Jeg er målløs. INGEN burde gi henne så mye som et bittelite klikk en gang.

Hun har narsisitiske tendenser med sitt meget grandisiøse selvbilde og et oppbåst ego som virkelig tror det pjattet hun driver med er viktig!

Sånn! Puhh…

PS jeg er ikke helsearbeider altså, men detter er en typisk dag for min sykepleier svigerinne. 

Endret av Stargaze
Tilleggsopplysning
  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Hun pratet i går om at hun hadde fått melding fra en sint dame som mente hun merket for dårlig. Å den dama var nok meg. Nå hadde jeg lagt ved noen eksempler til henne og i går brukte hun det bilde som jeg kan innrømme var det dårligste eksemplet. Men jeg legger ved hele samtalen og jeg synes ikke jeg var sint..

 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_20231124-101519.png

Screenshot_20231124-101559.png

Screenshot_20231124-101209~2.png

Screenshot_20231124-101232~2.png

Screenshot_20231124-101254.png

Screenshot_20231124-101312.png

Endret av elskersommer
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Hun pratet i går om at hun hadde fått melding fra en sint dame som mente hun merket for dårlig. Å den dama var nok meg. Nå hadde jeg lagt ved noen eksempler til henne og i går brukte hun det bilde som jeg kan innrømme var det dårligste eksemplet. Men jeg legger ved hele samtalen og jeg synes ikke jeg var sint..Screenshot_20231124-101312.thumb.png.a4d832850cfd6aede1c29941e6984d14.png

Screenshot_20231124-101519.png

Screenshot_20231124-101559.png

Screenshot_20231124-101209~2.png

Screenshot_20231124-101232~2.png

Screenshot_20231124-101254.png

Hun er rett og slett bare 🤮 Grøsser av dama! 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere som jobber innen helse vet at dette hun har sagt ikke har noe rot i virkeligheten. At en person med dette «yrket» får seg til å ytre en sånn påstand sier mer om denne personen enn noe annet. 
Hun må feile noe. Dere gjør en fantastisk jobb og dere er helter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 minutter siden):

 

Screenshot_20231124-101312.png

Arbeidsbelastningen er så belastende at Sara står i større tidsklemme enn helsearbeidere. Hun er så belastet med sååå mye viktig jobb dere. Står i spagaten for å komme seg gjennom den belastende arbeidsdagen. 
 

Ja, jeg fortsetter å la meg provosere over pjattet! Det er ingen kontakt med virkeligheten her altså! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (3 minutter siden):

Håper dere som jobber innen helse vet at dette hun har sagt ikke har noe rot i virkeligheten. At en person med dette «yrket» får seg til å ytre en sånn påstand sier mer om denne personen enn noe annet. 
Hun må feile noe. Dere gjør en fantastisk jobb og dere er helter! 

Så har vi Forsvaret. Hva tenker de om det tøffe og belastende yrket til influencer Sara Emilie? Soldatene er nok veeeldig imponert. 
 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (11 timer siden):

Ja.

 

 

Herregud, tenk å være så dårlig i jobben sin at man må ha et eget møte med tilsynsmyndigheter og få en egen «pek og lær» instruksjonsbok. Hadde skammet meg. 

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (Akkurat nå):

Herregud, tenk å være så dårlig i jobben sin at man må ha et eget møte med tilsynsmyndigheter og få en egen «pek og lær» instruksjonsbok. Hadde skammet meg. 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en så stygg kommentar til alle yrker som faktisk betyr noe, redder liv, beskytter andre, eller  bare får samfunnet til å gå rundt - at det der gjorde meg helt vilt provosert. 

 

Det utrolig late menneske der, som ikke klarer holde huset sitt ryddig engang (som hun er i 90% av dagen), kan rett og slett bare holde kjeft.

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullungen skrev (33 minutter siden):

Så har vi Forsvaret. Hva tenker de om det tøffe og belastende yrket til influencer Sara Emilie? Soldatene er nok veeeldig imponert. 
 

Er det venninna TL hun tenkte på når skrev militære som eksempel ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...