elskersommer Skrevet mandag kl 17:43 #38901 Del Skrevet mandag kl 17:43 Stargaze skrev (1 time siden): For å si det sånn, hvis Vixen nominerer/kårer SET til noe som helst så mister de absolutt all troverdighet. Da bare bekrefter de at Vixen er en plastikkpris. De skal nok få x antall mail fra meg om det skjer🙈 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 17:51 #38902 Del Skrevet mandag kl 17:51 Trillylilly skrev (13 minutter siden): Har INGEN formening om det. Det er hennes valg😅 Så du mener faktisk att det og legge frem sykejournalen til sønnen er innafor? Du tenker at hun på daglig basis bryter lover og regler er helt ok? Du mener at det og bryte alkoholloven flere ganger er ok? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillylilly Skrevet mandag kl 17:51 #38903 Del Skrevet mandag kl 17:51 Outandabout skrev (7 minutter siden): Du mener ingenting om å eksponere barn på nett? 🤯 Jo men ikke i den forstand at jeg bruker energien min på andres valg! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet mandag kl 17:56 #38904 Del Skrevet mandag kl 17:56 Trillylilly skrev (34 minutter siden): MEN?!?! Dere ser jo på henne, virker fullt oppdaterte på henne, hva hun gjør, tar screenshots osv… Må da være noe ved henne som fenger dere da, men å snakke ned det kan dere?! Jeg klarer bare ikke forstå all den negativiteten innpå her..🥸 Dette er en forventa kommentar, @Trillylilly, og en gjenganger. Jeg har svart på det flere ganger, men gjør det igjen. SET tjener minimalt på meg som følger. Hun får betalt (snap) avhengig av tida følgerne ser på snap’ene og om man ser på reklamene imellom, jeg minimaliserer bl.a. dette. Min agenda i denne tråden er primært å peke på SET sin eksponering av egne barn på SoMe (snap, insta og FB). Hun utleverer mange detaljer fra barnas liv både verbalt og skriftlig. Særlig delinga av eldstesønnen sin helsehistorie er alvorlig. På en av nevnte media er det nylig bilde alle tre barna fra, de er fullt gjenkjennbare. Samla vet alt for mange alt for mye om disse barna. Videre ser jeg stadig at influenseren i full offentlighet henter fram og driter ut følgere som kommer med litt kritiske spørsmål eller kommentarer. Denne latterliggjøringa er både uprofesjonell og uetisk. Tråden er et diskusjonforum, ingen fanklubb. Og jeg kommer til å bruke min rett til å fortsette å peke på det jeg har nevnt ovenfor! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet mandag kl 18:46 #38905 Del Skrevet mandag kl 18:46 (endret) Når man trodde at frøken shady ikke kunne synke lavere, så kommer det jammen meg et «LKE ranter» i kommentarfelt stunt også. Endret mandag kl 19:14 av Kattedama 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet mandag kl 19:05 #38906 Del Skrevet mandag kl 19:05 De ligner på Temu produkter fordi de er produsert på samme fabrikk som Temu varene, disse Norske grynder produktene? Nei, det er ikke Temu men like rælete og av dårlig kvalitet og dropshippet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 19:17 #38907 Del Skrevet mandag kl 19:17 Trillylilly skrev (1 time siden): MEN?!?! Dere ser jo på henne, virker fullt oppdaterte på henne, hva hun gjør, tar screenshots osv… Må da være noe ved henne som fenger dere da, men å snakke ned det kan dere?! Jeg klarer bare ikke forstå all den negativiteten innpå her..🥸 Ok 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 19:33 #38908 Del Skrevet mandag kl 19:33 Tv2 har tatt opp saken😊. https://www.tv2.no/underholdning/refser-influensere-etter-samarbeid-slipper-unna-med-det/17171556/?fbclid=PAY2xjawGfO1FleHRuA2FlbQIxMQABpuLJ1dneqo2PsZagSFe1LDbcIACfyPYl8V69IMEp6jgQX85P99NlRBkJwg_aem_LdE6puASP556oVSEWvdOxQ 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet mandag kl 19:38 #38909 Del Skrevet mandag kl 19:38 Av en eller annen grunn betviler jeg at hun har kjøpt flere i julegave til seg selv. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet mandag kl 19:39 #38910 Del Skrevet mandag kl 19:39 elskersommer skrev (5 minutter siden): Tv2 har tatt opp saken😊. https://www.tv2.no/underholdning/refser-influensere-etter-samarbeid-slipper-unna-med-det/17171556/?fbclid=PAY2xjawGfO1FleHRuA2FlbQIxMQABpuLJ1dneqo2PsZagSFe1LDbcIACfyPYl8V69IMEp6jgQX85P99NlRBkJwg_aem_LdE6puASP556oVSEWvdOxQ Sara Emilie Tandberg henviser til svar på egne kanaler når TV 2 tar kontakt for tilsvar. Ja, må utnytte situasjonen og få noen klikk her også si. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet mandag kl 19:40 #38911 Del Skrevet mandag kl 19:40 Hei TV2! Jeg har ikke tid til å kommentere. Jeg driver nemlig å leker med urin og forskjellig annet greier for å sjekke om det er gutt eller jente! 😂😂😂😂😂 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet mandag kl 19:58 #38912 Del Skrevet mandag kl 19:58 (endret) Outandabout skrev (19 minutter siden): Sara Emilie Tandberg henviser til svar på egne kanaler når TV 2 tar kontakt for tilsvar. Ja, må utnytte situasjonen og få noen klikk her også si. Nå må hun ta seg sammen. 1) Hvorfor sier hun at hun kan gå god for produktene hun reklamerer for, men når hun så blir kritisert så er det managementet som ikke har gjort jobben sin? 2) Så sier hun at hun faktisk sjekket de opp, og de hadde gode tilbakemeldinger på trust pilot. Så hva er sant? Er det hun som lyver for å redde sitt eget skinn og kaster nok en gang noen andre under bussen? 3) Hun sier at hun sitter igjen med «litt» bi smak i munnen , og at hun legger seg flat. Men løp og kjøp produktet da dere, de er SÅÅ bra. Snakker av egen erfaring dere. 4) Etter at bi smak i munnen er forsvunnet, så bruker hun altså tid i dag på å forsvare produktet (er ikke sikkert det er Temu kvalitet assa, selv om det ligner). Dette er Sara Emilie Tandberg slik hun driver bedrift, og det er virkelig ikke et pent syn.https://www.tv2.no/underholdning/refser-influensere-etter-samarbeid-slipper-unna-med-det/17171556/?fbclid=PAY2xjawGfO1FleHRuA2FlbQIxMQABpuLJ1dneqo2PsZagSFe1LDbcIACfyPYl8V69IMEp6jgQX85P99NlRBkJwg_aem_LdE6puASP556oVSEWvdOxQ Endret mandag kl 20:00 av Kattedama 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana22 Skrevet mandag kl 20:00 #38913 Del Skrevet mandag kl 20:00 Hvilken nettside henviste hun til i reklamen for «titan» brettet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet mandag kl 20:09 #38914 Del Skrevet mandag kl 20:09 LivEinar skrev (2 timer siden): Dette er en forventa kommentar, @Trillylilly, og en gjenganger. Jeg har svart på det flere ganger, men gjør det igjen. SET tjener minimalt på meg som følger. Hun får betalt (snap) avhengig av tida følgerne ser på snap’ene og om man ser på reklamene imellom, jeg minimaliserer bl.a. dette. Min agenda i denne tråden er primært å peke på SET sin eksponering av egne barn på SoMe (snap, insta og FB). Hun utleverer mange detaljer fra barnas liv både verbalt og skriftlig. Særlig delinga av eldstesønnen sin helsehistorie er alvorlig. På en av nevnte media er det nylig bilde alle tre barna fra, de er fullt gjenkjennbare. Samla vet alt for mange alt for mye om disse barna. Videre ser jeg stadig at influenseren i full offentlighet henter fram og driter ut følgere som kommer med litt kritiske spørsmål eller kommentarer. Denne latterliggjøringa er både uprofesjonell og uetisk. Tråden er et diskusjonforum, ingen fanklubb. Og jeg kommer til å bruke min rett til å fortsette å peke på det jeg har nevnt ovenfor! Du bidrar mer enn det, for du får folk til å gå innom hendes kanal for å se. Du tar screenshot som gir henne engasjement. Du gåe på hennes mål om å provosere. Så du gjør henne faktisk en stoooor tjeneste. Hun ler godt på vei te banken pga sånne som deg. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet mandag kl 20:09 #38915 Del Skrevet mandag kl 20:09 Diana22 skrev (9 minutter siden): Hvilken nettside henviste hun til i reklamen for «titan» brettet? Det er vel handelsgiganten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 20:58 #38916 Del Skrevet mandag kl 20:58 Kattedama skrev (57 minutter siden): Nå må hun ta seg sammen. 1) Hvorfor sier hun at hun kan gå god for produktene hun reklamerer for, men når hun så blir kritisert så er det managementet som ikke har gjort jobben sin? 2) Så sier hun at hun faktisk sjekket de opp, og de hadde gode tilbakemeldinger på trust pilot. Så hva er sant? Er det hun som lyver for å redde sitt eget skinn og kaster nok en gang noen andre under bussen? 3) Hun sier at hun sitter igjen med «litt» bi smak i munnen , og at hun legger seg flat. Men løp og kjøp produktet da dere, de er SÅÅ bra. Snakker av egen erfaring dere. 4) Etter at bi smak i munnen er forsvunnet, så bruker hun altså tid i dag på å forsvare produktet (er ikke sikkert det er Temu kvalitet assa, selv om det ligner). Dette er Sara Emilie Tandberg slik hun driver bedrift, og det er virkelig ikke et pent syn.https://www.tv2.no/underholdning/refser-influensere-etter-samarbeid-slipper-unna-med-det/17171556/?fbclid=PAY2xjawGfO1FleHRuA2FlbQIxMQABpuLJ1dneqo2PsZagSFe1LDbcIACfyPYl8V69IMEp6jgQX85P99NlRBkJwg_aem_LdE6puASP556oVSEWvdOxQ Hun kan umulig ha sjekket på Trustpilot.. der har de 3 gode tilbakemeldinger og resten er 1 stjerne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet mandag kl 21:07 #38917 Del Skrevet mandag kl 21:07 elskersommer skrev (6 minutter siden): Hun kan umulig ha sjekket på Trustpilot.. der har de 3 gode tilbakemeldinger og resten er 1 stjerne Nei, hun kan ikke ha sjekket noe i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet mandag kl 21:09 #38918 Del Skrevet mandag kl 21:09 Outandabout skrev (4 timer siden): Jeg kan ikke kommentere på noe jeg ikke kan stå inne for. Vet flere her har bevis på at de sletter anmeldelser her og der. Derav spørsmålet…. Hvordan kan Careless slette anmeldelser på Trustpilot? Dersom en anmeldelse er fjernet fra Trustpilot så er det anmelderen selv som har slettet den eller Trustpilot som gjør den usynlig inntil anmelder legger fram kvittering for produktet. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet mandag kl 21:10 #38919 Del Skrevet mandag kl 21:10 elskersommer skrev (5 minutter siden): Hva tenker du om denne saken om disse brettene som SE nå er havnet i? Dårlig. Må sette seg inn i ting , teste ting over en periode før de reklamerer for noe. Derfor stoler jeg ikke på ting som influencere reklamerer for og kjøper aldri noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet mandag kl 21:21 #38920 Del Skrevet mandag kl 21:21 Angel75 skrev (10 minutter siden): Dårlig. Må sette seg inn i ting , teste ting over en periode før de reklamerer for noe. Derfor stoler jeg ikke på ting som influencere reklamerer for og kjøper aldri noe. Støttes! Ikke jeg heller. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå