Kattedama Skrevet 8 timer siden #38661 Del Skrevet 8 timer siden elskersommer skrev (2 timer siden): Denne så jeg også.. å i dag er 45 av 50 snapper umerket reklame av lue til Careless.🙈 Men det er jo bare og overse oss mennesker som vil følge boka så kan SE ta bota hun eventuelt får. Nå har jeg ligget litt i dvale med og sende inn til FT men denne meldingen fra Inger gjør att nå skal jeg sende inn hver bidige snap som er umerket til FT. Anbefaler alle andre å gjøre det samme. Sitte å rante om Forbrukertilsynet og legge ut Snap om en følger som sier at det er ikke så nøye om hun ikke følger boka (bekreftet antagelser om følgerne), mens hun viser frem umerket reklame for Careless. Det er markedsføreren sin det 🤡 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 8 timer siden #38662 Del Skrevet 8 timer siden Og bare fordi ei var glad for at Trump ble valgt,så legges det ut både bitmoji og navn. Det gjør hun med alle hun er uenige med. Hu som svara skrev jo bare: Heia TRUMP🥳🥳 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 8 timer siden #38663 Del Skrevet 8 timer siden elskersommer skrev (17 timer siden): Å sammenligne narkodealere med syke uføre er vel og dra det litt langt? De har jo inntekt og betaler skatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8 timer siden #38664 Del Skrevet 8 timer siden Kattedama skrev (23 minutter siden): Sitte å rante om Forbrukertilsynet og legge ut Snap om en følger som sier at det er ikke så nøye om hun ikke følger boka (bekreftet antagelser om følgerne), mens hun viser frem umerket reklame for Careless. Det er markedsføreren sin det 🤡 Best i klassen 😎 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 7 timer siden #38665 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Katinkalille skrev (17 minutter siden): Og bare fordi ei var glad for at Trump ble valgt,så legges det ut både bitmoji og navn. Det gjør hun med alle hun er uenige med. Hu som svara skrev jo bare: Heia TRUMP🥳🥳 Denne bedriftseieren bruker hersketeknikk overfor de som våger å kritisere henne eller si noe hun er uenig i. Hun plukker de fram og driter de ut - også med «bilde» og navn. Det ligner mer på en umoden og og hevngjerrig tenåring, enn en som vil framstå som flink forretningskvinne. Endret 7 timer siden av LivEinar 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 7 timer siden #38666 Del Skrevet 7 timer siden Kattedama skrev (42 minutter siden): Du drar alltid frem det dårlige argumentet om «lærere som sitter på KG». Det er riktignok ryddet bort som avsporing, men det har skjedd. Apropos hakk i plata ja 😆 Ikke alle som passer som lærere, men det er jo en annen sak 😘 så har ikke problemer med lærere, nei. Jeg er mektig imponert over de fleste lærerne. Men som i alle yrker så er det noen som virkelig ikke har noe der å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 6 timer siden #38667 Del Skrevet 6 timer siden LivEinar skrev (1 time siden): Denne bedriftseieren bruker hersketeknikk overfor de som våger å kritisere henne eller si noe hun er uenig i. Hun plukker de fram og driter de ut - også med «bilde» og navn. Det ligner mer på en umoden og og hevngjerrig tenåring, enn en som vil framstå som flink forretningskvinne. Du er nok inne på noe der, hun mangler den utviklingen de fleste går igjennom i tenårene. Ikke fikk hun feiret russetiden heller.. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4 timer siden #38668 Del Skrevet 4 timer siden Angel75 skrev (2 timer siden): Ikke alle som passer som lærere, men det er jo en annen sak 😘 så har ikke problemer med lærere, nei. Jeg er mektig imponert over de fleste lærerne. Men som i alle yrker så er det noen som virkelig ikke har noe der å gjøre. Å ikke alle passer og være en influencer. Særlig ikke de som gir søren i lover og regler 😊 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 4 timer siden #38669 Del Skrevet 4 timer siden elskersommer skrev (43 minutter siden): Å ikke alle passer og være en influencer. Særlig ikke de som gir søren i lover og regler 😊 ☝️💯 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 3 timer siden #38670 Del Skrevet 3 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Å ikke alle passer og være en influencer. Særlig ikke de som gir søren i lover og regler 😊 Jeg lurer på i hvilken annen jobb det hadde vært greit å bryte lover og regler 🤔 Og vedkommende hadde sagt hen trasset i tillegg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosererrøde Skrevet 3 timer siden #38671 Del Skrevet 3 timer siden Bibbi_ skrev (22 minutter siden): Jeg lurer på i hvilken annen jobb det hadde vært greit å bryte lover og regler 🤔 Og vedkommende hadde sagt hen trasset i tillegg? Hadde jeg hatt en jobb hvor alle kollegaene mine brøyt reglene uten konsekvenser så hadde jeg nok ikke vært eneste som fulgte alt til punkt og prikke. Man kan si mye om manglende merking men jeg måtte se hele ranten hennes nå bare pga det som sto her og jeg er enig med henne i at det må strengere regler på plass, og alle må tas. Alle dere som følger så aktivt med på henne for å ta henne på manglende merking, følger dere like mye med på andre influensere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 2 timer siden #38672 Del Skrevet 2 timer siden rosererrøde skrev (10 minutter siden): Hadde jeg hatt en jobb hvor alle kollegaene mine brøyt reglene uten konsekvenser så hadde jeg nok ikke vært eneste som fulgte alt til punkt og prikke. Man kan si mye om manglende merking men jeg måtte se hele ranten hennes nå bare pga det som sto her og jeg er enig med henne i at det må strengere regler på plass, og alle må tas. Alle dere som følger så aktivt med på henne for å ta henne på manglende merking, følger dere like mye med på andre influensere? Så hvis andre gjør noe galt og det ikke får konsekvenser, så kan man gjøre det samme med god samvittighet? Hva slags moral har man da? Tenk om folk i andre jobber hadde tenkt slik? Konsekvensene ville vært fatale.Hun er en versting når det kommer til umerket reklame for Careless, så hun har overhodet ingenting å sutre over. Det er i grunnen bare forkastelig slik hun holder på, hadde aldri vært godtatt å holde på slik i et yrke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2 timer siden #38673 Del Skrevet 2 timer siden rosererrøde skrev (17 minutter siden): Hadde jeg hatt en jobb hvor alle kollegaene mine brøyt reglene uten konsekvenser så hadde jeg nok ikke vært eneste som fulgte alt til punkt og prikke. Man kan si mye om manglende merking men jeg måtte se hele ranten hennes nå bare pga det som sto her og jeg er enig med henne i at det må strengere regler på plass, og alle må tas. Alle dere som følger så aktivt med på henne for å ta henne på manglende merking, følger dere like mye med på andre influensere? Er helt enig i at FT m komme med strengere regler og de må sørge for at de som bryter de får en klekkelig bot. Men det betyr jo ikke at f.eks SE skal gi søren.. Da synes jeg at hun skal gå frem som ett godt eksempel og merke alt. Jeg følger ikke alle influencere for det er ikke mulig. Men jeg prøver og følge de som har eget rom klesmerke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 2 timer siden #38674 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Kattedama skrev (15 minutter siden): Så hvis andre gjør noe galt og det ikke får konsekvenser, så kan man gjøre det samme med god samvittighet? Hva slags moral har man da? Tenk om folk i andre jobber hadde tenkt slik? Konsekvensene ville vært fatale.Hun er en versting når det kommer til umerket reklame for Careless, så hun har overhodet ingenting å sutre over. Det er i grunnen bare forkastelig slik hun holder på, hadde aldri vært godtatt å holde på slik i et yrke. Har du så kontroll på influencere siden du er så påståelig ved å si at hun er en versting. Er maaaaange influencere. Virker som noen få har kun øynene på Sara. Og hakker og hakker, om og om igjen. Endret 2 timer siden av Angel75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 2 timer siden #38675 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Sara Emilie Tandberg og alkohol i reklame. Hun ga blaffen selv om hun visste at det ikke er lov. Og umerket reklame for Careless som vanlig. Det er mye jobb å drive med markedsføring 😆 Endret 2 timer siden av Kattedama 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 2 timer siden #38676 Del Skrevet 2 timer siden Og her forteller hun hvor mye vinen koster, og ber folk løpe og kjøpe bikinier ettersom den er så dyr. Sjarmerende hun her. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2 timer siden #38677 Del Skrevet 2 timer siden Angel75 skrev (12 minutter siden): Har du så kontroll på influencere siden du er så påståelig ved å si at hun er en versting. Er maaaaange influencere. Virker som noen få har kun øynene på Sara. Og hakker og hakker, om og om igjen. Det som gjør at Sara Emilie er en versting er ikke nødvendigvis antall/mengde umerket reklame. For det er nok mange som er lik henne der. Det som gjør henne til en versting er at hun VET bedre. Og hun har offentlig sagt at hun vet bedre. For hun har vært i fysisk møte med FT og fått dette forklart. Det finnes ingen unnskyldning. Derfor er hun en versting. For ikke å glemme at hun løy om møtene. Classy. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2 timer siden #38678 Del Skrevet 2 timer siden Snublefot62 skrev (6 minutter siden): Det som gjør at Sara Emilie er en versting er ikke nødvendigvis antall/mengde umerket reklame. For det er nok mange som er lik henne der. Det som gjør henne til en versting er at hun VET bedre. Og hun har offentlig sagt at hun vet bedre. For hun har vært i fysisk møte med FT og fått dette forklart. Det finnes ingen unnskyldning. Derfor er hun en versting. For ikke å glemme at hun løy om møtene. Classy. Og i tillegg at hun faktisk lurer på hvilke regler hun skal bryte. Altså, det er så høy på seg selv holdning at jeg har ikke ord. Og at hun velger å være trassen 🤯 En 3 åring kan være trassen, en voksen dame med flere barn kan ikke trasse. Det sier veldig mye om modenheten til denne jenta. Skjermbilde fra SE sin snap 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2 timer siden #38679 Del Skrevet 2 timer siden rosererrøde skrev (55 minutter siden): Hadde jeg hatt en jobb hvor alle kollegaene mine brøyt reglene uten konsekvenser så hadde jeg nok ikke vært eneste som fulgte alt til punkt og prikke. Man kan si mye om manglende merking men jeg måtte se hele ranten hennes nå bare pga det som sto her og jeg er enig med henne i at det må strengere regler på plass, og alle må tas. Alle dere som følger så aktivt med på henne for å ta henne på manglende merking, følger dere like mye med på andre influensere? Nr 1 : Jeg følger ikke SE aktiv, følger henne ikke i det hele tatt Nr 2 : Ingen er ute etter å ta SE NR 3 : Jeg følger ingen som bryter reglene, og skulle jeg komme over noen som gjør det så melder jeg selvfølgelig i fra. Både til influenseren det gjelder og FT NR 4 : Heldigvis har jeg såpass moral og er voksen slik at jeg ikke tenker at bryter hen regler så kan jeg gjøre det også. Hva slags verden hadde vi hatt da, hadde alle tenkt slik? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 2 timer siden #38680 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Bibbi_ skrev (7 minutter siden): Og i tillegg at hun faktisk lurer på hvilke regler hun skal bryte. Altså, det er så høy på seg selv holdning at jeg har ikke ord. Og at hun velger å være trassen 🤯 En 3 åring kan være trassen, en voksen dame med flere barn kan ikke trasse. Det sier veldig mye om modenheten til denne jenta. Skjermbilde fra SE sin snap Det er nettopp derfor hun er en versting, hun vet nøyaktig hva hun gjør. Og at hun ranter om det på Snapchat, gir henne ironisk nok cash inn. Endret 1 time siden av Kattedama 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå