Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Anim92 skrev (11 minutter siden):

Jeg tror det undervurderes hvor mye jobb det er å legge ut så mye på Snapchat. 

Og jeg tror du undervurderer publikumet som ser på hva som legges ut. Hvor slitsomt er det å sminke seg? Skravle i sofaen? Lage omelett? Gå til og fra bilen? Hente pakke på posten? Ha kaffedate med mamsen og papsen? Dette er det folk som ikke er på Snapchat og jobber i andre yrker gjør på fritiden sin.  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (21 minutter siden):

Er jo tydeligvis ikke så viktig og gjøre"jobben rett" 

Om disse såkalte influencere skal ha annerkjennelse for at det er en jobb så får de i det minste gjøre alt rett

Det er en grunn til at det er folk i «bransjen» tar avstand til den…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og likevel blir de brukt flittig av de aller fleste bedrifter som vil nå ut til forbrukerne og målgruppene sine :D 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (39 minutter siden):

Ja, må være helt grusomt slitsomt. 

Jeg har ikke sagt et ord om at det er slitsomt. Jobb må ikke være slitsomt. Tidkrevende ja, men ikke slitsomt.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (25 minutter siden):

Og jeg tror du undervurderer publikumet som ser på hva som legges ut. Hvor slitsomt er det å sminke seg? Skravle i sofaen? Lage omelett? Gå til og fra bilen? Hente pakke på posten? Ha kaffedate med mamsen og papsen? Dette er det folk som ikke er på Snapchat og jobber i andre yrker gjør på fritiden sin.  

Må all jobb være slitsomt?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (30 minutter siden):

Uff ja.. tenk hvor slitsomt det er og sitte i sofaen hele dagen og prate til en skjerm. Det er så slitsomt

Har. Aldri. Nevnt. Ordet. Slitsomt😅

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anim92 skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke sagt et ord om at det er slitsomt. Jobb må ikke være slitsomt. Tidkrevende ja, men ikke slitsomt.

Anim92 skrev (4 minutter siden):

Må all jobb være slitsomt?

Anim92 skrev (3 minutter siden):

Har. Aldri. Nevnt. Ordet. Slitsomt😅

Igjen, det du kaller «mye jobb», er det folk gjør i tillegg til en annen jobb. Men det er vel kanskje ikke så lett å anerkjenne når man aldri har vært i ordinær jobb. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (3 minutter siden):

Igjen, det du kaller «mye jobb», er det folk gjør i tillegg til en annen jobb. Men det er vel kanskje ikke så lett å anerkjenne når man aldri har vært i ordinær jobb. 

Hva mente du nå? At jeg aldri har vært i ordinær jobb?😆 

jeg har heller aldri sagt at «SE har mye jobb». Jeg har sagt at det undervurderes hvor mye jobb det er å snappe mye og tekste alt. Hvor mye jobb det er i forhold til hva enkelte tror det kan være. Ikke at det er per definisjon mye jobb.

Endret av Anim92
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan også tenke på hvilken kapasitet forskjellige har. Det varierer hvor mye jobb som er greit for den enkelte. SE har også sagt at hun vet hun er heldig som kan ha en sånn jobb, og at den passer for henne. Ikke alle kan være i en ordinær 8-16/turnus type jobb. Heldigvis er vi i 2024 og det er åpnet for forskjellige måter å jobbe på.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hakket i plata fortsetter. Har ikke lærere en riktig jobb da? For de har jo så mye ferie.

Og blande inn de som selger narkotika og de som mottar ufør?

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...