Bibbi_ Skrevet søndag kl 09:10 #38521 Del Skrevet søndag kl 09:10 kittkatt skrev (9 minutter siden): Venter fremdeles på svar om hvem som er «idioter»? det er ganske drøye beskyldninger du kommer med her. Hvorfor bestemmer du hva som er kvalitet vs «ræl»? Det er vel ingen som trenger å bestemme det. Man ser jo fort forskjell på ræl og kvalitet, og Careless ser man fort er ræl. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 09:51 #38522 Del Skrevet søndag kl 09:51 Bibbi_ skrev (37 minutter siden): Jeg kom også over de på utforsk i dag. Fy fader så teit. Hvem har interesse av å se disse på snap da? Kjenner jeg rødmer på deres veien 🙈 Tipper dessverre at de trofaste følgerne til Sara syns det er stas å følge dem. Og da tenker jeg at det nesten må handle om en form for behov for tilhørighet? Mangler man ikke noe i livet da, hvis man syns det er givende å følge foreldrene til Sara E? Hva deler de egentlig? Samme som at Gjelsvik prøvde (mulig hun klarte det) å bygge opp en squad med venninner (og ender da kanskje med å tiltrekke seg ensomme og sårbare mennesker). Raad har klart å bygge opp en skikkelig gjeng. Tror de vet hvilke knapper man skal trykke på. Tror derimot ikke at foreldrene til Sara har en bevisst strategi annet enn at Sara sier: «Kom igjen da, mamma og papparerer! Se hvor mye jeg tjener! Dere må også dele livet på snap! Lag en frokost, rydd hus, ta en gåtur. Bare del!» Kanskje jeg skal ringe foreldrene mine og tipse dem om potensialet i snap 😂 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 09:58 #38523 Del Skrevet søndag kl 09:58 Outandabout skrev (5 minutter siden): Tipper dessverre at de trofaste følgerne til Sara syns det er stas å følge dem. Og da tenker jeg at det nesten må handle om en form for behov for tilhørighet? Mangler man ikke noe i livet da, hvis man syns det er givende å følge foreldrene til Sara E? Hva deler de egentlig? Samme som at Gjelsvik prøvde (mulig hun klarte det) å bygge opp en squad med venninner (og ender da kanskje med å tiltrekke seg ensomme og sårbare mennesker). Raad har klart å bygge opp en skikkelig gjeng. Tror de vet hvilke knapper man skal trykke på. Tror derimot ikke at foreldrene til Sara har en bevisst strategi annet enn at Sara sier: «Kom igjen da, mamma og papparerer! Se hvor mye jeg tjener! Dere må også dele livet på snap! Lag en frokost, rydd hus, ta en gåtur. Bare del!» Kanskje jeg skal ringe foreldrene mine og tipse dem om potensialet i snap 😂 😂 får håpe de hadde pratet om sexlivet sitt, viste et møkkete og rotete hus, delte personlige opplysninger om deg. For det er visst det som er populært å dele på snap - ting som ingen andre har noe med. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 10:59 #38524 Del Skrevet søndag kl 10:59 Tror jeg hadde alldeles låst meg inne av skam. Bibbi_ skrev (1 time siden): 😂 får håpe de hadde pratet om sexlivet sitt, viste et møkkete og rotete hus, delte personlige opplysninger om deg. For det er visst det som er populært å dele på snap - ting som ingen andre har noe med. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet søndag kl 11:17 #38525 Del Skrevet søndag kl 11:17 Klart følgerne er fine 💜 det er de som bidrar med millioninntekter og hus til 25.millioner. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 11:17 #38526 Del Skrevet søndag kl 11:17 Outandabout skrev (17 minutter siden): Tror jeg hadde alldeles låst meg inne av skam. Lurer på om barna til SE kommer til å gjøre det når de blir så store at de er på nett... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 12:37 #38527 Del Skrevet søndag kl 12:37 Tror det må inn et kompetansemål i skolen som omhandler kritisk tenkning knyttet til parasosiale relasjoner.. https://www.nrk.no/trondelag/parasosiale-relasjoner_-influensere-kan-bety-mer-for-deg-enn-kolleger-og-medelever-1.16916422 Tenker at influencere fyller et eller annet tomrom i enkelte sine liv. Det erstatter kanskje relasjoner in real life, og forsterker ensomhet på sikt. (Med mindre man skal være «venninne» med desse influencerne til evig tid) 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet søndag kl 12:45 #38528 Del Skrevet søndag kl 12:45 Bibbi_ skrev (3 timer siden): Det er vel ingen som trenger å bestemme det. Man ser jo fort forskjell på ræl og kvalitet, og Careless ser man fort er ræl. Ingenting av det jeg har kjøpt fra Careless er «ræl», så det er faktisk ikke sant det du sier. (og for ordens skyld: ikke send meg DM om hvor sykt det er å være uenig med deg.) 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet søndag kl 12:51 #38529 Del Skrevet søndag kl 12:51 kittkatt skrev (5 minutter siden): Ingenting av det jeg har kjøpt fra Careless er «ræl», så det er faktisk ikke sant det du sier. Det er jo ikke mulig, siden alt er ræl. Men godt du er fornøyd! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet søndag kl 12:53 #38530 Del Skrevet søndag kl 12:53 Snurris skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke mulig, siden alt er ræl. Men godt du er fornøyd! Har du egne erfaringer med klærne, siden du også kan si at det er ræl? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet søndag kl 12:54 #38531 Del Skrevet søndag kl 12:54 kittkatt skrev (Akkurat nå): Har du egne erfaringer med klærne, siden du også kan si at det er ræl? Ja. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet søndag kl 12:58 #38532 Del Skrevet søndag kl 12:58 https://snl.no/kvalitet_-_tekstil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet søndag kl 13:01 #38533 Del Skrevet søndag kl 13:01 kittkatt skrev (14 minutter siden): Ingenting av det jeg har kjøpt fra Careless er «ræl», så det er faktisk ikke sant det du sier. (og for ordens skyld: ikke send meg DM om hvor sykt det er å være uenig med deg.) Det er jo bare syntetiske klær. Badetøyet eier ikke hold, og det farger av. Jeg er enig med flere av brukerene her. Min erfaring med det jeg har handlet og kastet fra careless er ræl.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet søndag kl 13:04 #38534 Del Skrevet søndag kl 13:04 Minlillelykke skrev (2 minutter siden): Det er jo bare syntetiske klær. Badetøyet eier ikke hold, og det farger av. Jeg er enig med flere av brukerene her. Min erfaring med det jeg har handlet og kastet fra careless er ræl.. Bare syntetiske klær? Det er jo feil. Kan ikke si at du tar feil angående badetøyet, men jeg er ikke enig. Mitt holder seg, og farger ikke av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet søndag kl 13:08 #38535 Del Skrevet søndag kl 13:08 kittkatt skrev (3 minutter siden): Bare syntetiske klær? Det er jo feil. Kan ikke si at du tar feil angående badetøyet, men jeg er ikke enig. Mitt holder seg, og farger ikke av. Kan du linke til noe som ikke er syntetisk? Har ikke sett at det finnes? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet søndag kl 13:14 #38536 Del Skrevet søndag kl 13:14 Snurris skrev (5 minutter siden): Kan du linke til noe som ikke er syntetisk? Har ikke sett at det finnes? https://careless.no/products/anna-kjole-mork-bla feks. Før noen begynner med å argumentere for hva viskose er: https://ritohobby.no/content/415-hva-er-viskosestoff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet søndag kl 13:16 #38537 Del Skrevet søndag kl 13:16 kittkatt skrev (1 minutt siden): https://careless.no/products/anna-kjole-mork-bla feks. Før noen begynner med å argumentere for hva viskose er: https://ritohobby.no/content/415-hva-er-viskosestoff Jaha, så innerkjolen teller ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 13:17 #38538 Del Skrevet søndag kl 13:17 Snurris skrev (25 minutter siden): Det er jo ikke mulig, siden alt er ræl. Men godt du er fornøyd! Har sikkert ikke så høy forventning til produktene, og dermed ikke skuffet over kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet søndag kl 13:18 #38539 Del Skrevet søndag kl 13:18 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Har sikkert ikke så høy forventning til produktene, og dermed ikke skuffet over kvaliteten. Det kan stemme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet søndag kl 13:19 #38540 Del Skrevet søndag kl 13:19 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Har sikkert ikke så høy forventning til produktene, og dermed ikke skuffet over kvaliteten. Så er det de som klager bare for å klage som ikke har noen erfaring med plaggene. Rart hun kan selge for flere millioner bare for at noen på kg mener det er ræl. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå