Bella50 Skrevet 30. oktober #38321 Del Skrevet 30. oktober Villroses hage skrev (7 timer siden): Eeeh... Øøøh... Er det jobben til noen å vise fram sitt barn fra (før) det er et embryo og videre? Det sa jeg ikke. Jeg er imot all eksponering av barn. Jeg skrev at Sara selvfølgelig gjør det for inntekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFarao Skrevet 30. oktober #38322 Del Skrevet 30. oktober 🤢🤢 assa… hun har barn på skolen? Nei…bare nei🤮 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 30. oktober #38323 Del Skrevet 30. oktober FrøkenFarao skrev (3 minutter siden): 🤢🤢 assa… hun har barn på skolen? Nei…bare nei🤮 Kunnskapsløst. Jeg trodde vi var kommet lengre i 2024. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 30. oktober #38324 Del Skrevet 30. oktober KroniskEngasjert skrev (6 timer siden): Også dette å gi av salg fra egen bedrift til MEforskning. Fint det. Men er det hennes valg? Er det genuint? Eller er det også et virkemiddel for å tjene mer penger? Det er et krav fra Dignity Collective at det doneres 10 av overskuddet til en god sak. Alle de jobber med har dette kravet. Men hun har valgt ME forskning som sin sak. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. oktober #38325 Del Skrevet 30. oktober (endret) FrøkenFarao skrev (2 timer siden): 🤢🤢 assa… hun har barn på skolen? Nei…bare nei🤮 Hva er dette å legge ut i all offentlighet? Dette er en så privat ting som ingen andre har noe med. Ja du er gravid SE, men det er det jammen meg mange andre kvinner som er også. Å selge privatlivet sitt slik hun gjør er helt grusomt. Hvordan er det for henne å møte lærere og foreldre i klassen/bhg til ungene? Andre hun møter på butikken og andre steder? Er V like blåst, eller synes han ikke no om dette? Jeg synes så synd på barna hennes den dagen de er så store og kan lese om alt dette på nett. Fy fader, hadde dette vært min mor tror jeg jeg hadde gått å gravd meg ned. Å hadde jeg gjort dette mot mine barn er jeg faktisk usikker på om de hadde ville hatt no med meg å gjøre. SE må være helt vekk. Og det er faktisk vondt å se hva hun er villig til å gjøre for penger. Jeg likte gamle SE jeg, før pengene tok henne. Dette er bare trist. Endret 30. oktober av Bibbi_ 10 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 30. oktober #38326 Del Skrevet 30. oktober Bibbi_ skrev (49 minutter siden): Hva er dette å legge ut i all offentlighet? Dette er en så privat ting som ingen andre har noe med. Ja du er gravid SE, men det er det jammen meg mange andre kvinner som er også. Å selge privatlivet sitt slik hun gjør er helt grusomt. Hvordan er det for henne å møte lærere og foreldre til ungene? Andre hun møter på butikken og andre steder? Er V like blåst, eller synes han ikke no om dette? Jeg synes så synd på barna hennes den dagen de er så store og kan lese om alt dette på nett. Fy fader, hadde dette vært min mor tror jeg jeg hadde gått å gravd meg ned. Å hadde jeg gjort dette mot mine barn er jeg faktisk usikker på om de hadde ville hatt no med meg å gjøre. SE må være helt vekk. Og det er faktisk vondt å se hva hun er villig til å gjøre for penger. Jeg likte gamle SE jeg, før pengene tok henne. Dette er bare trist. Veldig enig med deg her. Jeg kan bare forestille meg om min egen mor skulle sagt sånt på en offentlig kanal, attpåtil i skolealder i en tid som i dag hvor sosiale medier er en stor del av hverdagen til mange unge. Føler dette går på "vennefølelsen" hun ønsker å selge inn til sine følgere, da dette innholdet for meg høres ut som noe man heller ville snakket om med sine aller nærmeste venner. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 30. oktober #38327 Del Skrevet 30. oktober Disse influenserne er ikke mye til inspirasjon lenger… 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 30. oktober #38328 Del Skrevet 30. oktober Fruktfatet skrev (2 timer siden): Det gjorde du ikke. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 30. oktober #38329 Del Skrevet 30. oktober Roe skrev (1 time siden): Veldig enig med deg her. Jeg kan bare forestille meg om min egen mor skulle sagt sånt på en offentlig kanal, attpåtil i skolealder i en tid som i dag hvor sosiale medier er en stor del av hverdagen til mange unge. Føler dette går på "vennefølelsen" hun ønsker å selge inn til sine følgere, da dette innholdet for meg høres ut som noe man heller ville snakket om med sine aller nærmeste venner. Ja, vet du hva. Jeg sier det faktisk ikke til NOEN hva og hvordan jeg ble gravid de ulike gangene. Ting sprer seg, man får høre det igjen: «Mora hans sa at de tenkte på å ta abort, men så beholdt de».. har jeg hørt. Det vil man da ikke at noen skal vite om seg selv! Så trist! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 30. oktober #38330 Del Skrevet 30. oktober Dette er en kjent måte for Sara Emilie å selge kropp på. Penger i kassa. Huset til 25 mill betaler seg ikke selv! 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. oktober #38331 Del Skrevet 30. oktober Jeg håper Snapchat gjør noe med denne vannvittige betalingen. Ikke bare fordi SE og andre mindre smarte influensere gjør seg søkkrike på vås og tomprat. Men av hensyn til barna disse influenserene har. Når ikke foreldrene klarer å verne om sine egne barn, så hadde det vært fint om noen voksne tok ansvar. Vi får bare håpe 🤞 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 30. oktober #38332 Del Skrevet 30. oktober Og der avfulgte jeg. Drittlei gravidprat allerede så😛 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 30. oktober #38333 Del Skrevet 30. oktober Lawyer skrev (1 minutt siden): Og der avfulgte jeg. Drittlei gravidprat allerede så😛 «da har ikke du og jeg et sundt forhold Gry» Les den en gang til. Det er en blanding av gaslightning, manipulering og relasjonsbygging i en og samme setning. Jeg ble faktisk overrasket over at SE skriver dette. Skremt er vel mer rett. 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 30. oktober #38334 Del Skrevet 30. oktober Bibbi_ skrev (2 timer siden): Hva er dette å legge ut i all offentlighet? Dette er en så privat ting som ingen andre har noe med. Ja du er gravid SE, men det er det jammen meg mange andre kvinner som er også. Å selge privatlivet sitt slik hun gjør er helt grusomt. Hvordan er det for henne å møte lærere og foreldre i klassen/bhg til ungene? Andre hun møter på butikken og andre steder? Er V like blåst, eller synes han ikke no om dette? Jeg synes så synd på barna hennes den dagen de er så store og kan lese om alt dette på nett. Fy fader, hadde dette vært min mor tror jeg jeg hadde gått å gravd meg ned. Å hadde jeg gjort dette mot mine barn er jeg faktisk usikker på om de hadde ville hatt no med meg å gjøre. SE må være helt vekk. Og det er faktisk vondt å se hva hun er villig til å gjøre for penger. Jeg likte gamle SE jeg, før pengene tok henne. Dette er bare trist. Jeg likte også gamle Sara. Innholdet gir meg ikke noe lengre, så jeg har sluttet å følge. Og det er jeg glad for når jeg ser her hva som er publisert. Tenk å legge ut dette i all offentlighet 🙈 Det er direkte pinlig og lite profesjonelt. 5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. oktober #38335 Del Skrevet 30. oktober Hun legger ut boka si uten å merke med reklame? Skal ikke hun være "best i klassen" når det kommer til merking? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 30. oktober #38336 Del Skrevet 30. oktober (endret) Snublefot62 skrev (12 minutter siden): «da har ikke du og jeg et sundt forhold Gry» Les den en gang til. Det er en blanding av gaslightning, manipulering og relasjonsbygging i en og samme setning. Jeg ble faktisk overrasket over at SE skriver dette. Skremt er vel mer rett. Spot on, @Snublefot62! Eller pinlig og lite profesjonelt som @Bella50 nettopp skreiv. Jeg kan legge til at SET har en spydig og aggressiv holdning til følgere som motsier henne, dette har skjedd flere ganger. På sikt taper SET på dette. Endret 30. oktober av LivEinar 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 30. oktober #38337 Del Skrevet 30. oktober Palmemor skrev (1 minutt siden): Hun legger ut boka si uten å merke med reklame? Skal ikke hun være "best i klassen" når det kommer til merking? Ny bok? Eller den gamle boka hun åpenbart ikke har skrevet selv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. oktober #38338 Del Skrevet 30. oktober Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Ny bok? Eller den gamle boka hun åpenbart ikke har skrevet selv? Jeg aner ikke. En eller annen mammabok hun skulle ønske hun hadde fått selv da hun var gravid. Det sto Sara Emilie Tandberg på den så antok den var hennes, men kan jo være løgn det og selvsagt. Har ikke fulgt med i en eventuell bokdebatt🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 30. oktober #38339 Del Skrevet 30. oktober Palmemor skrev (2 minutter siden): Jeg aner ikke. En eller annen mammabok hun skulle ønske hun hadde fått selv da hun var gravid. Det sto Sara Emilie Tandberg på den så antok den var hennes, men kan jo være løgn det og selvsagt. Har ikke fulgt med i en eventuell bokdebatt🤭 Ah. Da er det den hun utga for mange år siden. Det stemmer jo at det er navnet hennes på den, men hun har igjennom de siste offentlige graviditetene vist at hun hverken kan ha skrevet den eller lest den selv. Det er ikke uvanlig at forlag bruker influensene til å gi ut "enkle" bøker skrevet av nye forfattere som skal prøve seg, eller bare for å ha noe å gi ut og tjene raske penger på. Likt som med ryddeboka til Kristin Gjeldsvik (som er totalt kaos), pusteboka til Therese Lien (som har litt vel mye luft mellom sidene) og ikke minst kalenderen som Benedicte Haugaard pusher (hun planlegger - rimelig standard almanaakkoppsett). Men mange lar seg fortsatt lure. Perfekt tid å pushe boka på igjen. Penger skal inn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 30. oktober #38340 Del Skrevet 30. oktober Outandabout skrev (4 timer siden): Hun går for mange klikk da fredag, og selger UL opplevelsen for pengene. Det er dette jeg mener. Det fins ingen grenser lengre for denne dama. Mye vil ha mer. Hun er kynisk.. å penger betyr mer enn noe annet😞 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå