Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

LivEinar skrev (18 minutter siden):

Jada, samtlige 180.000 oppfordres til å stemme, ultralyd på fredag eller ikke. Her melkes det kraftig for alt det er verdt… Bokstavelig talt. 😝 Og ikke fortell meg at hun spør på alvor! 

Si du tuller…? 

Og det er vel ikke sånn at hvem som helst har ledig på fredag, de har vel booka den timen alt eller?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grensene sprenges jo for hva som blir delt av desse influencerne. Den ene dagen søvnmønster til et barn, den neste dagen «se at jeg tar graviditetstest». Og dagen etter: vi hoppet av i svingen. *ler seg ihel i bilen under en samtale med Vegard om sexlivet…. 

Hvordan  skal man toppe alt da til slutt? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (12 minutter siden):

Grensene sprenges jo for hva som blir delt av desse influencerne. Den ene dagen søvnmønster til et barn, den neste dagen «se at jeg tar graviditetstest». Og dagen etter: vi hoppet av i svingen. *ler seg ihel i bilen under en samtale med Vegard om sexlivet…. 

Hvordan  skal man toppe alt da til slutt? 

Hadde jeg sitti på nett foran så mange seere og skravla om at jeg var en kåt jævel hadde ungene mine flytta ut, på dagen. Guriland noe så pinlig å se på 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er timen avtalt for lengst. Dette er bare et spill for galleriet - for å få mest mulig klikk og for at følgerne skal føle seg inkludert. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Det er så trist og lese att hun tjener så mye på ett foster.. 

Å hun vil også att følgere bestemmer når hun skal ta ultralyd. Ingen må komme og fortelle meg att hun ikke gjør dette for klikk og penger. 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20241029-191444.png

Selvfølgelig gjør hun det for inntekt. Det er jobben hennes. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å følge denne dama?, dere som gjør det hva er så spennende med hun ?. Jeg overhørte noen som pratet om hvor mye tid de brukte å kaste bort på å skrolle på alle disse folka.  Det er jo helt sjukt. Mange sitter å ser på folk som de egentlig ikke liker engang🙄 Bare synes det er pussig 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt tanken «herregud, så pute-TV» mang en gang med SE, men aldri så mye som nå. Visste ikke at jeg var prippen en gang, men å kalle pre-cum for «gledestårer» og eksplisitt si at Vegard ikke kom i henne selv om hun er gravid.. Jeg vil ha tilbake uskyldigheten min.

• Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er det meget spesielt å snakke så mye om hvordan hun ble gravid osv.? Skjønner hva hun mener med uplanlagt, men ønsket, men hun trenger da ikke kringkaste det? Syns det blir for mye, jeg.. likte henne ok fra før, men nå sitter jeg og måper og tenker at man trenger ikke dele ALT??

Endret av Kaisamaia
  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 timer siden):

Det er så trist og lese att hun tjener så mye på ett foster.. 

Å hun vil også att følgere bestemmer når hun skal ta ultralyd. Ingen må komme og fortelle meg att hun ikke gjør dette for klikk og penger. 

Screenshot_20241029-191444.png

Tenk å selge sitt ufødte barn på denne måten. Det er så trist, og unnskyld meg , men stakkars dame. Og stakkars følgere som er så blåst. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (2 timer siden):

Skal følgerne stemme på om hun skal på UL???! 

Noen burde ta fra jentungen mobilen. Og hvem fa.. er så dumme at de faktisk stemmer?! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (8 minutter siden):

Noen burde ta fra jentungen mobilen. Og hvem fa.. er så dumme at de faktisk stemmer?! 

Siden SET har 180.000 følgere på snap, sier det seg sjøl at noen deltar i slike latterlige avstemminger. Det kan være 10, 50 eller 100, både antall og svar er helt ukontrollerbart - sikkert en vanlig teknikk blant flere influensere - å late som om følgerne er deltakere og (digitale) venner i prosesser og bestemmelser. Rein og skjær forretningsstrategi og manipulering! 

Endret av LivEinar
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (2 minutter siden):

Siden SET har 180.000 følgere på snap, sier det seg sjøl at noen deltar i slike latterlige avstemminger. Det kan være 10, 50 eller 100, både antall og svar er helt ukontrollerbart - sikkert en vanlig teknikk blant flere influensere - å late som om følgerne er deltakere og (digitale) venner i prosesser og bestemmelser. Rein og skjær forretningsstrategi og manipulering! 

IG er vel mer tydelig på engasjement. Ingen nye følgere etter 16 ukers helvete, 71.000 følgere på Careless sin IG totalt, og maks 1000 innlegg på hennes IG om graviditeten. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (16 minutter siden):

IG er vel mer tydelig på engasjement. Ingen nye følgere etter 16 ukers helvete, 71.000 følgere på Careless sin IG totalt, og maks 1000 innlegg på hennes IG om graviditeten. 

Du har helt rett, @Kattedama. 👍🏻 Jeg tenkte kun på snap der hun hadde lagt ut ultralyd-avstemminga. Av 384.000 følgere på IG, har altså ca 1000 av disse kommentert og sannsynligvis gratulert. Sikkert også en del private venner og bekjente. 
Tusen er mange, men ikke imponerende - syns jeg - av nesten fire hundre tusen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella50 skrev (1 time siden):

Selvfølgelig gjør hun det for inntekt. Det er jobben hennes. 

Eeeh... Øøøh... Er det jobben til noen å vise fram sitt barn fra (før) det er et embryo og videre?
:klo:

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Noen burde ta fra jentungen mobilen. Og hvem fa.. er så dumme at de faktisk stemmer?! )

96% har stemt ja for UL på fredag🙈

Screenshot_20241029-235207.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Fy f så pinlig 🙈

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LivEinar skrev (13 timer siden):

På litt sikt vil man nok få et lovverk for å beskytte barn bedre i sosiale medier, inkludert at det blir forbudt for influensere å eksponere sine barn. I 2023 gikk det en debatt om dette, da partiet Venstre la fram et forslag om å forby foreldre å publisere personopplysninger om barn for kommersielle formål, se vedlagte lenke. 

Da gikk Kristin Gjelsvik ut og støttet forslaget, og skreiv blant anna at enkelte influensere bruker barna sine i kommersielle sammenhenger som mange tjener penger på. Sebastian Solberg uttalte (min utheving):

«Vi  har mange eksempler på store profiler som roper høyt om dette, men selv publiserer bilder av barnets bakhode eller sitter i en podkast og snakker om livssituasjonen til barnet sitt, forklarer trebarnsfaren.»

Dette er et viktig poeng Når det gjelder SET på snap, hun har laga seg en definisjon på eksponering som sier at så lenge ikke barnets ansikt  vises, er det greit. Dette passer henne, hun tjener masse snap-penger på utlevering av barns liv, nå fra unnfangelsen av. 

https://www.nettavisen.no/livsstil/forslaget-om-foreldre-og-barn-splitter-kjendisene-hvor-gar-grensen/s/5-95-849122#am-comments

Enig! Jeg følger ikke Sebastian Solberg selv, men jeg følger kona/samboeren. De kunne definitivt skjermet ungene mer, men de deler iallfall ikke hele livet til ungene. Det er noen bilder her og der, men jeg synes det er bedre enn å dele private helseopplysninger og masse annet om livene deres. Når profilene i tillegg først og fremst handler om de som personer og uten at ungene er i fokus gjør det det enda bedre synes jeg. 

Jeg føler ikke SE, men har kikket innom noen ganger og ser av og til artikler og liknende. Jeg føler jeg kjenner mer av ungene hennes og deres privatliv, enn ungene til Sebastian og Nikoline, enda jeg følger Nikoline. 

I tillegg synes jeg SE i stor grad deler negativt innhold om barna, enten så skjer det mye, hun er trøtt, ungene er syke, leggetid, osv. Selvom det er fint å være ærlig, så blir det veldig mye negativitet knyttet til ungene synes jeg. Hun bør virkelig tenke gjennom dette selv, men det ser ikke ut som at det kommer til å skje med det første dessverre. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det vrir seg litt i magen.

Synes det er så rare verdier hos denne influenseren, men også andre.

Så lite troverdig.

Også dette å gi av salg fra egen bedrift til MEforskning. Fint det. Men er det hennes valg? Er det genuint? Eller er det også et virkemiddel for å tjene mer penger?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (8 timer siden):

Hva er greia med å følge denne dama?, dere som gjør det hva er så spennende med hun ?. Jeg overhørte noen som pratet om hvor mye tid de brukte å kaste bort på å skrolle på alle disse folka.  Det er jo helt sjukt. Mange sitter å ser på folk som de egentlig ikke liker engang🙄 Bare synes det er pussig 

Det gjorde du ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Hun går for mange klikk da fredag, og selger UL opplevelsen for pengene. Det er dette jeg mener. Det fins ingen grenser lengre for denne dama. Mye vil ha mer. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...