Kattedama Skrevet 29. oktober #38281 Del Skrevet 29. oktober KaraThrace skrev (46 minutter siden): «Er hun bare X uker på vei??? Hun har den store magen jo» kan ikke tolke som noe annet enn kommentar om kropp. Man kan ikke kontrollere hvor stor gravidmage man har. Det syns jeg man kan holde seg for god for. Finmia skrev (46 minutter siden): «7.uker, er hun ikke lenger?? Hun har den store magen jo»…. Kommenterer kropp når man er gravid. «Sjokket» over at hun ikke er lenger når hun har stor mage. Positiv kommentar? Trukke det. Det er et diskusjonsforum, kan man ikke være undrende til hvor mange uker hun er på vei når hun legger ut dette bildet? Og i tillegg hun selv spekulerer i at det kan være tvillinger? Negativ omtale om kropp er ugreit, men igjen, hun har ikke skrevet noe «negativt» eller at det er noe «galt» . Anatomisk sett, så skal man ikke se at man er gravid ved 7 uker, men enig i at det er bare knappe 2 år siden hun fødte sist, så da er det vel raskere synlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. oktober #38282 Del Skrevet 29. oktober KaraThrace skrev (Akkurat nå): Hvorfor kommentere magen i det hele tatt? Du kommenterer vel ikke nesa til noen? Wow, bare 37 år?? For en stor nese! Å kjøre vene.. jeg for det var jo sammenlignbart🙈🙈 jeg skjønner bare ikke hva som er galt ved og si at noen har fått stor mage. Man er gravid liksom. Noen får stor mage,noe liten mage og noen akkurat passe mage.. det er sånn d er å være gravid 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. oktober #38283 Del Skrevet 29. oktober Nussepus skrev (2 minutter siden): Joda så klart en eller to foster på 17 mm gir jo absolutt bollemage. Nei.. men en kvinnekropp er forskjellig. Folk klager jo mye uansett størrelse på magen. Jeg ser en søt fin mage hos SE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. oktober #38284 Del Skrevet 29. oktober KaraThrace skrev (4 minutter siden): Hvorfor kommentere magen i det hele tatt? Du kommenterer vel ikke nesa til noen? Wow, bare 37 år?? For en stor nese! Og jeg skjønner ikke at noen kan selge ut et 7 uker gammelt foster for cash, men det er nå meg 🤷♀️ 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 29. oktober #38285 Del Skrevet 29. oktober Lawyer skrev (17 minutter siden): Du har tydeligvis ikke greie på kvinnekroppen. Dette er fjerde barnet hun er gravid med. Anatomien endres deretter Hahah, ikke noe stress ha flat mage igjen etter flere barnefødsler .. så det der er bare en dårlig unnskyldning fordi du selv er småfeit og har slapp hud ... gå gravid og føde er ikke.ensbetydende med å se ut som 7 mnd på vei når man er 7 uker og embryo er 10 mm 😆🤣 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleiskaffe Skrevet 29. oktober #38286 Del Skrevet 29. oktober elskersommer skrev (5 minutter siden): Å kjøre vene.. jeg for det var jo sammenlignbart🙈🙈 jeg skjønner bare ikke hva som er galt ved og si at noen har fått stor mage. Man er gravid liksom. Noen får stor mage,noe liten mage og noen akkurat passe mage.. det er sånn d er å være gravid Fordi det kan være et ømt punkt for mange gravide. Hormonene raser i kroppen og det at kroppen endrer seg er vanskelig. Med et samfunn som hyller de tynne, så kan det å plutselig få større mage være veldig vondt, selv om man er glad for å være gravid. Andre veien kan være like vondt, å være gravid, men nesten ikke ha mage kan føles veldig trist og vondt. Du sier det i beste velmenende, men mottaker kan allikevel synes det er vondt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 29. oktober #38287 Del Skrevet 29. oktober elskersommer skrev (1 time siden): Jeg bidrar nok til att hun får penger i kassa(desverre). Men jeg kommer aldri til å gi meg på dette med umerket reklame og brudd på alkoholloven. Nå sier det seg selv at det med alkoholloven kommer hun ikke til og bryte på en stund. Men hvorfor skal jeg som forbruker godta at hun bryter lover og regler hver eneste dag? Hvorfor skal vi bare la influencere styre på og gjøre som de selv vil. Når vi er kritiske så får vi beskjed om at vi er misunnelige,sjalu,vi skal passe våre egne saker og vil bare SE noe vondt. Nei jeg vil ikke henne noe vondt.. Nå har jeg ligget litt i dvale når det kommer til det og melde inn men nå vet jeg det kommer til og komme masse umerket reklame fremover. Hus og 1-2 barn ekstra koster penger. Støttes, @elskersommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. oktober #38288 Del Skrevet 29. oktober (endret) Lilleiskaffe skrev (32 minutter siden): Fordi det kan være et ømt punkt for mange gravide. Hormonene raser i kroppen og det at kroppen endrer seg er vanskelig. Med et samfunn som hyller de tynne, så kan det å plutselig få større mage være veldig vondt, selv om man er glad for å være gravid. Andre veien kan være like vondt, å være gravid, men nesten ikke ha mage kan føles veldig trist og vondt. Du sier det i beste velmenende, men mottaker kan allikevel synes det er vondt. Jeg kan ikke se det var mange som hyllet Caroline b eriksen da hun var gravid med sine to barn.. Å jeg tenker att hvorfor legger SE ut dette bilde om hun ikke ønsker noen kommentarer på den magen 7 uker ut i svangerskapet? Da bør man faktisk kun si at hurra.. jeg er gravid igjen Men hun legger det ut fordi hun vet det blir snakk om det og hun drar enda mer penger inn i kasse. Kald og kynisk. Endret 29. oktober av elskersommer 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 29. oktober #38289 Del Skrevet 29. oktober elskersommer skrev (2 timer siden): Men hva skal vi si til en person som er gravid. Bare holde munn? Hvordan kommentere det? Kan ikke si de har mage,,kan ikke si de har liten mage.. kan ikke si de er akkurat passe.. Når noen er gravid pleier jeg å si: «Så koselig. Det blir kjekt med familie. Når er termin? Det er så kjekt med barn i familien. De skaper så mye liv. « Si noe hyggelig i stedet for å kommentere kroppen. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. oktober #38290 Del Skrevet 29. oktober Bella50 skrev (1 minutt siden): Når noen er gravid pleier jeg å si: «Så koselig. Det blir kjekt med familie. Når er termin? Det er så kjekt med barn i familien. De skaper så mye liv. « Si noe hyggelig i stedet for å kommentere kroppen. Vel, godt at du ikke skal diktere hva andre skal mene når en influenser legger ut bilde av kroppen for å likes og views. Var det en spesiell årsak til din overreaksjon på mitt spørsmål om Sara Emilie Tandberg hadde vært på fylla på Lyko festen? Siden det faktisk viser seg nå at hun var gravid på den festen? Hun var også klar over det, ettersom festen var 10.10 og UL ble utført 14.10? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 29. oktober #38291 Del Skrevet 29. oktober Kattedama skrev (13 minutter siden): Vel, godt at du ikke skal diktere hva andre skal mene når en influenser legger ut bilde av kroppen for å likes og views. Var det en spesiell årsak til din overreaksjon på mitt spørsmål om Sara Emilie Tandberg hadde vært på fylla på Lyko festen? Siden det faktisk viser seg nå at hun var gravid på den festen? Hun var også klar over det, ettersom festen var 10.10 og UL ble utført 14.10? Du fikk jo svar om at Sara hadde vært edru på festen, fordi det hadde hun sagt på snap. Men du fortsatte med at Sara var avslørt fordi hun var dårlig. Og dårlig var ensbetydende med fyllesyk. Nå viser det seg at hun kanskje var dårlig av andre årsaker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 29. oktober #38292 Del Skrevet 29. oktober (endret) Bella50 skrev (9 minutter siden): Du fikk jo svar om at Sara hadde vært edru på festen, fordi det hadde hun sagt på snap. Men du fortsatte med at Sara var avslørt fordi hun var dårlig. Og dårlig var ensbetydende med fyllesyk. Nå viser det seg at hun kanskje var dårlig av andre årsaker. Nå dikter du. Det du skriver her har jeg ALDRI skrevet. Og det adder ikke opp med flere innlegg fra deg om at hun IKKE drakk og gå til personangrep slik du gjorde da, uten at det var en åpenbar grunn til det, som at man hadde informasjon ikke andre hadde på den tiden. Men for all del, dikt videre om hva jeg har skrevet og be you, Care Less. Endret 29. oktober av Kattedama 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 29. oktober #38293 Del Skrevet 29. oktober SET har full oversikt over at ulikt innhold gir ulikt antall klikk. Og inntekt 🤑. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 29. oktober #38294 Del Skrevet 29. oktober LivEinar skrev (13 minutter siden): SET har full oversikt over at ulikt innhold gir ulikt antall klikk. Og inntekt 🤑. 🤢🤢 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. oktober #38295 Del Skrevet 29. oktober Det er så trist og lese att hun tjener så mye på ett foster.. Å hun vil også att følgere bestemmer når hun skal ta ultralyd. Ingen må komme og fortelle meg att hun ikke gjør dette for klikk og penger. Bilde fra SE sin snapchat 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 29. oktober #38296 Del Skrevet 29. oktober Så hyggelig! Gratulerer😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 29. oktober #38297 Del Skrevet 29. oktober Og snap-fam er i hundre og ti 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 29. oktober #38298 Del Skrevet 29. oktober Outandabout skrev (18 minutter siden): Og snap-fam er i hundre og ti 😂 Biter på vet du 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 29. oktober #38299 Del Skrevet 29. oktober Skal følgerne stemme på om hun skal på UL???! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 29. oktober #38300 Del Skrevet 29. oktober Outandabout skrev (19 minutter siden): Skal følgerne stemme på om hun skal på UL???! Jada, samtlige 180.000 oppfordres til å stemme, ultralyd på fredag eller ikke. Her melkes det kraftig for alt det er verdt… Bokstavelig talt. 😝 Og ikke fortell meg at hun spør på alvor! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå