Anneth Skrevet 28. oktober #38221 Del Skrevet 28. oktober Høstfjellet skrev (3 minutter siden): Var det ikke snakk om at snap skulle slutte med utbetaling av disse syke summene? Håper for all del det skjer uansett! Tenk deg DEN schmellen mange får da 🙈😅 Men ja - noe bør skje, det er jo helt vilt! 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 28. oktober #38222 Del Skrevet 28. oktober Lalaland75 skrev (21 minutter siden): Og det virker jo. Du har jo selv gått i fella og genererer masse penger i kassa hennes 😅 Mener du dette er feil vil jeg anbefale deg å slette snapen hennes. Følger du med kan du faktisk ikke klage 🙃 Støtter @Outandabout sin kommentar her: «Man kan absolutt klage på den kyniske businessen dette er! Uansett! Det er en syk verden.» Det er en gjenganger i tråden at hvis man følger SET, har man ingen rett til å protestere eller være en aktiv motstemme… Heldigvis slipper man å se gjennom alle snap’en siden mange ulike brukere jevnlig legger ut snap-bilder i tråden. For å kunne komme med konstruktiv kritikk, må man kunne dokumentere hva som legges ut av influenseren. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 28. oktober #38223 Del Skrevet 28. oktober Handler vel om å gjøre seg mest mulig interessant for å få samarbeid også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalaland75 Skrevet 28. oktober #38224 Del Skrevet 28. oktober LivEinar skrev (23 minutter siden): Støtter @Outandabout sin kommentar her: «Man kan absolutt klage på den kyniske businessen dette er! Uansett! Det er en syk verden.» Det er en gjenganger i tråden at hvis man følger SET, har man ingen rett til å protestere eller være en aktiv motstemme… Heldigvis slipper man å se gjennom alle snap’en siden mange ulike brukere jevnlig legger ut snap-bilder i tråden. For å kunne komme med konstruktiv kritikk, må man kunne dokumentere hva som legges ut av influenseren. Helt enig i at man har all rett i å klage over businessen og pengekjøret dette snap greiene genererer. Det er jo helt sykt, men syns bare utrolig mange klager over hvor MYE de tjener og HVA de tjener på og det er jo nettopp OSS de tjener på. Så har man et så stort problem med det syns jeg heller man bør slutte å følge 🙈 Det er ganske mange stygge, sinte og til tider unødvendige kommentarer på slike forum og jeg syns iallefall ikke det er å kalle konstruktiv kritikk. Tror vi følgere må ta en liten titt på oss selv også for det er faktisk vi som står for at de er der de er i dag når det kommer til sosiale medier. Det er bare realiteten. Vi blir jo lurt inn i det og da snakker jeg også for meg selv. Influensere er relevante så lenge vi orker følge med. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 28. oktober #38225 Del Skrevet 28. oktober Lalaland75 skrev (10 minutter siden): Helt enig i at man har all rett i å klage over businessen og pengekjøret dette snap greiene genererer. Det er jo helt sykt, men syns bare utrolig mange klager over hvor MYE de tjener og HVA de tjener på og det er jo nettopp OSS de tjener på. Så har man et så stort problem med det syns jeg heller man bør slutte å følge 🙈 Det er ganske mange stygge, sinte og til tider unødvendige kommentarer på slike forum og jeg syns iallefall ikke det er å kalle konstruktiv kritikk. Tror vi følgere må ta en liten titt på oss selv også for det er faktisk vi som står for at de er der de er i dag når det kommer til sosiale medier. Det er bare realiteten. Vi blir jo lurt inn i det og da snakker jeg også for meg selv. Influensere er relevante så lenge vi orker følge med. Enig i det. Prøver å ikke klikke meg inn. Hjelper dessverre lite da desse influencerne har følgene i sin hule hånd. Måtte ungdommen som vokser opp nå bli mer kritiske til dette fenomenet, og gjennomskue kynismen i det mer enn vår generasjon. Jeg ser også kommentarer som er på kanten i forum. Tenker vi skal holde oss til sak, men det blir fort person…. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 28. oktober #38226 Del Skrevet 28. oktober (endret) Lalaland75 skrev (15 minutter siden): Helt enig i at man har all rett i å klage over businessen og pengekjøret dette snap greiene genererer. Det er jo helt sykt, men syns bare utrolig mange klager over hvor MYE de tjener og HVA de tjener på og det er jo nettopp OSS de tjener på. Så har man et så stort problem med det syns jeg heller man bør slutte å følge 🙈 Det er ganske mange stygge, sinte og til tider unødvendige kommentarer på slike forum og jeg syns iallefall ikke det er å kalle konstruktiv kritikk. Tror vi følgere må ta en liten titt på oss selv også for det er faktisk vi som står for at de er der de er i dag når det kommer til sosiale medier. Det er bare realiteten. Vi blir jo lurt inn i det og da snakker jeg også for meg selv. Influensere er relevante så lenge vi orker følge med. Her skriver du mye jeg er helt enig i! Jeg er ikke lurt inn i noe, men kommer til å være (bevisst) aktiv så lenge influensere som SET fortsetter å eksponere sine barn. Det er min hovedagenda her. Og - ja, mange kommentarer er lite gjennomtenkte, jeg kan bare fortsette med min egen dokumenterbare kritikk og prøve å være saklig og forhåpentligvis konstruktiv, dvs å gi tilbakemelding på en atferd for at den skal endres/forbedres. Endret 28. oktober av LivEinar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 28. oktober #38227 Del Skrevet 28. oktober Louie82 skrev (5 timer siden): Dame på godt over 30 med 3 barn som blir "uplanlagt" gravid med nr. 4. Har man sex uten prevensjon så er det jo ikke akkurat uplanlagt.. Det der var godt planlagt fra hennes side. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalaland75 Skrevet 28. oktober #38228 Del Skrevet 28. oktober LivEinar skrev (37 minutter siden): Her skriver du mye jeg er helt enig i! Jeg er ikke lurt inn i noe, men kommer til å være (bevisst) aktiv så lenge influensere som SET fortsetter å eksponere sine barn. Det er min hovedagenda her. Og - ja, mange kommentarer er lite gjennomtenkte, jeg kan bare fortsette med min egen dokumenterbare kritikk og prøve å være saklig og forhåpentligvis konstruktiv, dvs å gi tilbakemelding på en atferd for at den skal endres/forbedres. «jeg kan bare fortsette med min egen dokumenterbare kritikk og prøve å være saklig og forhåpentligvis konstruktiv, dvs å gi tilbakemelding på en atferd for at den skal endres/forbedres» Denne støttes 100% ! 👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 28. oktober #38229 Del Skrevet 28. oktober Tenker at om hun får ett barn eller to til så er det kanskje begynnelsen på slutten for careless.. det fordi at hun nå må begynne å faktisk prioritere. Det vil bli enda mindre tid til careless, snap og barn. Noe må faktisk vike og jeg tror at om hun MÅ velge, så beholder hun snap for det gir mer penger inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 28. oktober #38230 Del Skrevet 28. oktober (endret) slipperyslope skrev (24 minutter siden): Tenker at om hun får ett barn eller to til så er det kanskje begynnelsen på slutten for careless.. det fordi at hun nå må begynne å faktisk prioritere. Det vil bli enda mindre tid til careless, snap og barn. Noe må faktisk vike og jeg tror at om hun MÅ velge, så beholder hun snap for det gir mer penger inn. Det blir nok ikke noe forskjell. Hun skal rante videre på Snap ( der pengene ruller inn) dele umerket reklame daglig, og lage omelett og sminke seg for flere hundre tusen i uka på Snap. Vegard er CEO i Careless, så han har ansvaret for den bedriften. Endret 28. oktober av Kattedama 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 28. oktober #38231 Del Skrevet 28. oktober slipperyslope skrev (14 minutter siden): Tenker at om hun får ett barn eller to til så er det kanskje begynnelsen på slutten for careless.. det fordi at hun nå må begynne å faktisk prioritere. Det vil bli enda mindre tid til careless, snap og barn. Noe må faktisk vike og jeg tror at om hun MÅ velge, så beholder hun snap for det gir mer penger inn. Spørsmålet da er om hun egentlig gjør så mye i Careless annet enn å være en «levende reklameplakat» Sitat henne selv…. så lenge hun er det, handler jo desse lokale folka hennes. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 28. oktober #38232 Del Skrevet 28. oktober slipperyslope skrev (27 minutter siden): Tenker at om hun får ett barn eller to til så er det kanskje begynnelsen på slutten for careless.. det fordi at hun nå må begynne å faktisk prioritere. Det vil bli enda mindre tid til careless, snap og barn. Noe må faktisk vike og jeg tror at om hun MÅ velge, så beholder hun snap for det gir mer penger inn. Jeg tenker at når man driver på sånn som henne så velger hun aldri i livet vekk snap! Guttungen på sykehus og legger ut snap med liten bamse i senga… må si det skriker en helt spesiell type ignorant! 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 28. oktober #38233 Del Skrevet 28. oktober Jeg tenker at hun prøver å luke ut kritikerne fra snap når hun latterliggjør «haters» og skriver noe som «det beste som har skjedd er at snap gjør at man får penger av at haters følger med» fritt gjengitt, husker ikke ordrett. Hun provoserer med vilje, evt prøver hersketeknikk for å stoppe motstemmene! Nå fremover vil det bli mye svangerskapsprat. Rett før fødsel forrige gang, gjorde hun Instagram privat, og sa at folk måtte komme på snap for å få med seg info om fødsel. Her er det bare pengene som rår. Det er forsåvidt forståelig. Jeg hadde vel aldri heller sagt nei takk til å tjene 100 000 kr per dag. Dog mener jeg at noe i systemet må endres, før dette bikker helt over for mange av desse folka. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. oktober #38234 Del Skrevet 28. oktober Outandabout skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at hun prøver å luke ut kritikerne fra snap når hun latterliggjør «haters» og skriver noe som «det beste som har skjedd er at snap gjør at man får penger av at haters følger med» fritt gjengitt, husker ikke ordrett. Hun provoserer med vilje, evt prøver hersketeknikk for å stoppe motstemmene! Nå fremover vil det bli mye svangerskapsprat. Rett før fødsel forrige gang, gjorde hun Instagram privat, og sa at folk måtte komme på snap for å få med seg info om fødsel. Her er det bare pengene som rår. Det er forsåvidt forståelig. Jeg hadde vel aldri heller sagt nei takk til å tjene 100 000 kr per dag. Dog mener jeg at noe i systemet må endres, før dette bikker helt over for mange av desse folka. Det jeg lurer på er hva hun gjør den dagen snapchat setter ned foten når det kommer til utbetaling av penger.. ingen som vet om de velger og gå bort fra dette om 1 år 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 28. oktober #38235 Del Skrevet 28. oktober elskersommer skrev (Akkurat nå): Det jeg lurer på er hva hun gjør den dagen snapchat setter ned foten når det kommer til utbetaling av penger.. ingen som vet om de velger og gå bort fra dette om 1 år Det kan du si… Pilotfrue fikk spørsmål. Hun mente at da fant hun noe annet å tjene penger på. Vil vi virkelig ha det sånn i denne verden? At noen skal vise hele hverdagen og tjene opp i 2 mill i måneden? Forstår det ikke. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. oktober #38236 Del Skrevet 28. oktober Outandabout skrev (Akkurat nå): Det kan du si… Pilotfrue fikk spørsmål. Hun mente at da fant hun noe annet å tjene penger på. Vil vi virkelig ha det sånn i denne verden? At noen skal vise hele hverdagen og tjene opp i 2 mill i måneden? Forstår det ikke. Det kan jo være det kommer ett annet sted som de også kan tjene penger.. men synes det er sykt dette snapchat bedriver 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nofilter Skrevet 28. oktober #38237 Del Skrevet 28. oktober Måtte avfølge idag.. Verste som er når hun bokstavelig talt lever av å klage på dårlig tid og dårlig søvn pga de 3 barna hun allerede har der en av de er syk og krever ekstra. For så å uheldigvis klare å bli gravid på "uplanlagt" igjen. Stått klar i at hun ikke skal ha fler. Jeg orker ikke fortsette å følge ei nå som skal ha enda større grunn til å klage på dårlig søvn og det nye barnet(eller barna om det blir tvillinger?!). Det er mulig å angre seg om man faktisk syns 3 holder når hun er så tidlig og ha sex med kondom hvis det er så viktig å ikke få fler barn. Jeg klarer ikke å se på sex uten kondom som uplanlagt Svangerskap. Jeg frykter at hun tenker at barnet er ønskelig å beholde MYE pga engasjementet og pengene det tjener inn av å være gravid (samme som ferier osv gjør for disse influenserne) mer enn at hun drømmer om å ha 4 barn. Og dette orket jeg ikke følge mer nå.. det er så opplagt. Samt syns også graviditet og prosessen rundt er totalt uinteressant og noe av det kjedeligste som er å følge med på hos andre spesielt hos influensere. Jeg håper flere har ramlet av idag.. dessverre så liker mange den sjokk faktoren og MÅ da henge på videre.😒 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. oktober #38238 Del Skrevet 28. oktober slipperyslope skrev (1 time siden): Tenker at om hun får ett barn eller to til så er det kanskje begynnelsen på slutten for careless.. det fordi at hun nå må begynne å faktisk prioritere. Det vil bli enda mindre tid til careless, snap og barn. Noe må faktisk vike og jeg tror at om hun MÅ velge, så beholder hun snap for det gir mer penger inn. Hun som brukte L som bord for PC'n ?! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 28. oktober #38239 Del Skrevet 28. oktober Nofilter skrev (3 minutter siden): Måtte avfølge idag.. Verste som er når hun bokstavelig talt lever av å klage på dårlig tid og dårlig søvn pga de 3 barna hun allerede har der en av de er syk og krever ekstra. For så å uheldigvis klare å bli gravid på "uplanlagt" igjen. Stått klar i at hun ikke skal ha fler. Jeg orker ikke fortsette å følge ei nå som skal ha enda større grunn til å klage på dårlig søvn og det nye barnet(eller barna om det blir tvillinger?!). Det er mulig å angre seg om man faktisk syns 3 holder når hun er så tidlig og ha sex med kondom hvis det er så viktig å ikke få fler barn. Jeg klarer ikke å se på sex uten kondom som uplanlagt Svangerskap. Jeg frykter at hun tenker at barnet er ønskelig å beholde MYE pga engasjementet og pengene det tjener inn av å være gravid (samme som ferier osv gjør for disse influenserne) mer enn at hun drømmer om å ha 4 barn. Og dette orket jeg ikke følge mer nå.. det er så opplagt. Samt syns også graviditet og prosessen rundt er totalt uinteressant og noe av det kjedeligste som er å følge med på hos andre spesielt hos influensere. Jeg håper flere har ramlet av idag.. dessverre så liker mange den sjokk faktoren og MÅ da henge på videre.😒 👏 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 28. oktober #38240 Del Skrevet 28. oktober Koselig med baby på vei, synes jeg! De virker som flinke, omsorgsfulle foreldre 🥰 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå