Outandabout Skrevet 28. oktober #38201 Del Skrevet 28. oktober Syns det er krevende å ta dette yrket på alvor når det er så mye kynisme i det… 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. oktober #38202 Del Skrevet 28. oktober Kattedama skrev (48 minutter siden): Dette er et trist skue. Hun prøver å sluse inn folk til appen, slik at hun kan tjene mer cash på denne «høyst private» hendelsen i livet , og i tillegg har valgt å kjøre full pakke med umerket reklame for Careless. Kan det bli mer tydelig at Cash is king nå? Alt er til salgs. Mangler bare en "hvit og blå" konto for å vise frem unnfangelsen også nå.. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 28. oktober #38203 Del Skrevet 28. oktober Armarillo skrev (1 time siden): Jeg tenker det er 10 ganger bedre at hun "eksponerer" frøet i magen mens det faktisk er i magen, enn etter jeg da.. Hva har det EGENTLIG å si at man forteller om en unge som er inni kroppen sin? 😅 Bare hun slutter med det når ungen er ute. Og uplanlagt gravid kan man fint bli uavhengig av hvor mange barn man har fra før 🙋♀️ Men da er man jo bare sløv🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. oktober #38204 Del Skrevet 28. oktober Armarillo skrev (1 time siden): Jeg tenker det er 10 ganger bedre at hun "eksponerer" frøet i magen mens det faktisk er i magen, enn etter jeg da.. Hva har det EGENTLIG å si at man forteller om en unge som er inni kroppen sin? 😅 Bare hun slutter med det når ungen er ute. Og uplanlagt gravid kan man fint bli uavhengig av hvor mange barn man har fra før 🙋♀️ Klart man kan være «uheldig», men nå sa hun med L at de hadde glemt prev hjemme da de var i tretopphytta, men tok sjansen, nå sier hun «vi har vært på islandstur vi», hmm, enda en gang glemt prev hjemme da? Hun sa også at hoppe av i svingen er ingen prev… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. oktober #38205 Del Skrevet 28. oktober Outandabout skrev (12 minutter siden): Syns det er krevende å ta dette yrket på alvor når det er så mye kynisme i det… Influencere vil att vi skal godta jobben deres som ett yrke.. men er enig i att det er vanskelig. De gjør alt for å tjene penger 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneth Skrevet 28. oktober #38206 Del Skrevet 28. oktober Jeg hadde bare lyst til å si....Et uplanlagt svangerskap betyr ikke det samme som et uønsket barn. JA, man gjør kanskje sitt for å beskytte seg, men man kan bli gravid likevel. Selv ble jeg gravid selv om jeg brukte p-piller. (Dette er 29 år siden, vet ikke om sjansen er mindre nå for tiden). Så min førstefødte var ikke planlagt, men så absolutt høyt elsket og velkommen. Ønsker SE og V lykke til Eksponering av fødte og ufødte barn er en annen sak. Det har jeg null sans for. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. oktober #38207 Del Skrevet 28. oktober Tessa12 skrev (4 minutter siden): Klart man kan være «uheldig», men nå sa hun med L at de hadde glemt prev hjemme da de var i tretopphytta, men tok sjansen, nå sier hun «vi har vært på islandstur vi», hmm, enda en gang glemt prev hjemme da? Hun sa også at hoppe av i svingen er ingen prev… De har vel ikke kondom på Island🙈 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 28. oktober #38208 Del Skrevet 28. oktober Må stadig skape content og hun har jo sine måter å gjøre på. Blir som regel veldig kjedelig (og enda mer selvopptatt) innhold med disse influencer graviditetene. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. oktober #38209 Del Skrevet 28. oktober elskersommer skrev (5 minutter siden): De har vel ikke kondom på Island🙈 Nei, sånt trenger de ikke der😉😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. oktober #38210 Del Skrevet 28. oktober Tessa12 skrev (17 minutter siden): Klart man kan være «uheldig», men nå sa hun med L at de hadde glemt prev hjemme da de var i tretopphytta, men tok sjansen, nå sier hun «vi har vært på islandstur vi», hmm, enda en gang glemt prev hjemme da? Hun sa også at hoppe av i svingen er ingen prev… De selger da kondomer på Island også.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. oktober #38211 Del Skrevet 28. oktober J.. skrev (6 minutter siden): De selger da kondomer på Island også.. Det regner jeg vel med, men kan jo lure litt🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 28. oktober #38212 Del Skrevet 28. oktober Altså, her snakker vi å bruke graviditet for alt det er verdt. Rigger seg til på badet for å filme at hun tar test. Filmer at de er på vei til UL. Alt er nøye planlagt mtp på å fortelle verden denne nyheten idag. Jeg er skapt for å dele, sa hun, eller noe lignende. Jeg må bare si at jeg blir småkvalm av hele greia. Skal tro hva mennene til desse damene tenker. Syns de det er ok, eller er de bare happy så lenge pengene renner inn? 9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. oktober #38213 Del Skrevet 28. oktober Outandabout skrev (3 minutter siden): Altså, her snakker vi å bruke graviditet for alt det er verdt. Rigger seg til på badet for å filme at hun tar test. Filmer at de er på vei til UL. Alt er nøye planlagt mtp på å fortelle verden denne nyheten idag. Jeg er skapt for å dele, sa hun, eller noe lignende. Jeg må bare si at jeg blir småkvalm av hele greia. Skal tro hva mennene til desse damene tenker. Syns de det er ok, eller er de bare happy så lenge pengene renner inn? Mange menn er enkle. De ser ikke hvordan dette kan påvirke barna, eller de som støtter med reklame. Så lenge man kan tikke av å ha tjent 100.000 på en dag ville sikkert hvilken som helst mann vært happy 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 28. oktober #38214 Del Skrevet 28. oktober Ser at hun nå spekulerer i tvillinger. Dette kan bli mange snaps. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 28. oktober #38215 Del Skrevet 28. oktober Kattedama skrev (1 time siden): Dette er et trist skue. Hun prøver å sluse inn folk til appen, slik at hun kan tjene mer cash på denne «høyst private» hendelsen i livet , og i tillegg har valgt å kjøre full pakke med umerket reklame for Careless. Kan det bli mer tydelig at Cash is king nå? Det er så trist.. Det er nesten så det dokumenteres fra barnet er spermcelle og egg nå.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 28. oktober #38216 Del Skrevet 28. oktober Outandabout skrev (33 minutter siden): Altså, her snakker vi å bruke graviditet for alt det er verdt. Rigger seg til på badet for å filme at hun tar test. Filmer at de er på vei til UL. Alt er nøye planlagt mtp på å fortelle verden denne nyheten idag. Jeg er skapt for å dele, sa hun, eller noe lignende. Jeg må bare si at jeg blir småkvalm av hele greia. Skal tro hva mennene til desse damene tenker. Syns de det er ok, eller er de bare happy så lenge pengene renner inn? Hun har jo jobbet hardt for å bli «kjendis». 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalaland75 Skrevet 28. oktober #38217 Del Skrevet 28. oktober Kattedama skrev (2 timer siden): Dette er et trist skue. Hun prøver å sluse inn folk til appen, slik at hun kan tjene mer cash på denne «høyst private» hendelsen i livet , og i tillegg har valgt å kjøre full pakke med umerket reklame for Careless. Kan det bli mer tydelig at Cash is king nå? Og det virker jo. Du har jo selv gått i fella og genererer masse penger i kassa hennes 😅 Mener du dette er feil vil jeg anbefale deg å slette snapen hennes. Følger du med kan du faktisk ikke klage 🙃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 28. oktober #38218 Del Skrevet 28. oktober (endret) I dag har sikkert SET satt snap-rekord i utbetalinger. Noen mennesker burde være verna mot seg sjøl! Hun gjemmer seg bak såkalt impulsivitet, surr og at hun vil jo såååå gjerne dele (alt) med dere».… Hun snakker som om hun er venninne med over en halv million følgere. Sikkert med unnskyldning om at hun ikke ville klart å skjule dårlig graviditetsform likevel. (Har sett minimalt på snap i dag.) Dette er så bedritent og spekulativt, jeg fatter og begriper ikke at hun og samboer ikke forstår at de stigmatiserer dette barnet fra unnfangelsen av. Jeg syns jeg hører kommentarer seinere: Åja, ikke den nestyngste som blei laga i trehytta da de glemte prevensjon, men det yngste barnet - som ikke var planlagt og som blei laga på Island, da også glemte de prevensjonen… Endret 28. oktober av LivEinar 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 28. oktober #38219 Del Skrevet 28. oktober Lalaland75 skrev (18 minutter siden): Og det virker jo. Du har jo selv gått i fella og genererer masse penger i kassa hennes 😅 Mener du dette er feil vil jeg anbefale deg å slette snapen hennes. Følger du med kan du faktisk ikke klage 🙃 Man kan absolutt klage på den kyniske businessen dette er! Uansett! Det er en syk verden. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstfjellet Skrevet 28. oktober #38220 Del Skrevet 28. oktober Var det ikke snakk om at snap skulle slutte med utbetaling av disse syke summene? Håper for all del det skjer uansett! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå