Bella50 Skrevet 27. oktober #38141 Del Skrevet 27. oktober Outandabout skrev (2 timer siden): Haha, ja, selvfølgelig. Det får bare være «min egen greie». Kanskje noen andre her i forumet skjønte hva du mente…. Over og ut Jeg forsto veldig godt hva @kittkatt mente. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 27. oktober #38142 Del Skrevet 27. oktober Kattedama skrev (47 minutter siden): Er ikke dette umerket reklame for treningstøyet til Careless? Nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella50 Skrevet 27. oktober #38143 Del Skrevet 27. oktober Angel75 skrev (2 minutter siden): Nei det er det ikke, du ser merket nede på foten hva det er. Ser merke på magen også på neste snap. @Kattedama. Det er ikke Careless. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 27. oktober #38144 Del Skrevet 27. oktober Det er altså Balion? Hvis hun har hatt et samarbeid med de tidligere og det er en annonse verdi der så skal det merkes. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multicopy Skrevet 27. oktober #38145 Del Skrevet 27. oktober Kattedama skrev (11 minutter siden): Det er altså Balion? Hvis hun har hatt et samarbeid med de tidligere og det er en annonse verdi der så skal det merkes. Hva ønsker hun å vise på dette bilde? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 27. oktober #38146 Del Skrevet 27. oktober Multicopy skrev (7 minutter siden): Hva ønsker hun å vise på dette bilde? Enten å lowkey annonsere en graviditet, eller bare få oss til å spekulere her inne 🤪 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. oktober #38147 Del Skrevet 27. oktober Multicopy skrev (33 minutter siden): Hva ønsker hun å vise på dette bilde? Det er kun for å skape klikk.. dra inn mer penger i kassa 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 27. oktober #38148 Del Skrevet 27. oktober elskersommer skrev (28 minutter siden): Det er kun for å skape klikk.. dra inn mer penger i kassa Støttes, @elskersommer!!! Clickbait… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 28. oktober #38149 Del Skrevet 28. oktober duplexx skrev (3 timer siden): Enten å lowkey annonsere en graviditet, eller bare få oss til å spekulere her inne 🤪 Veldig greit med denne tråden for jeg så dette bildet i utforsk og tenkte at i stede for å bla meg gjennom hele snappen for å tilfredsstille nysgjerrigheten min kunne jeg finne svaret her. HATER de clickbait- bildene som legges ut i siste snap. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 28. oktober #38150 Del Skrevet 28. oktober Multicopy skrev (7 timer siden): Hva ønsker hun å vise på dette bilde? Ja?! Hva er greia? Det bildet kom helt utav kontekst. Click bate 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 28. oktober #38151 Del Skrevet 28. oktober Bella50 skrev (8 timer siden): Jeg forsto veldig godt hva @kittkatt mente. Supert om du forklarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 28. oktober #38152 Del Skrevet 28. oktober Sara Emilie har hatt samarbeid med Balion tidligere og det vil derfor kunne være at det bildet skulle vært merket med reklame. Det er ikke like enkelt å spekulere i om det fortsatt har markedsverdi og FT har selv sagt det ikke er mulig å gi ei tydelig grense som gjelder alle der. Men i lys av at Sara Emilie er håpløs rundt merking er det nesten så jeg heller mot at hun burde merket for å fjerne tvil. Men i kjent Sara Emilie stil er tvil viktig og skaper usikkerhet og diskusjon. Vinn-vinn for henne. Og det er åpenbart at hun prøver å hinte om graviditet. Morgenkvalme, tabletter mot morgenkvalme og nå den posituren der? Clickbait. Flaut lett å gjennomskue. Men hun er kanskje gravid og. Da må jo neste unge gi inntekter så snart embryoet har puls så Sara Emilie kan tjene penger på det. Huset til 25 mill betaler seg ikke selv. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 28. oktober #38153 Del Skrevet 28. oktober Ugresset skrev (5 timer siden): Veldig greit med denne tråden for jeg så dette bildet i utforsk og tenkte at i stede for å bla meg gjennom hele snappen for å tilfredsstille nysgjerrigheten min kunne jeg finne svaret her. HATER de clickbait- bildene som legges ut i siste snap. Haha, enig, samme gjorde jeg! Ser gravid ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 28. oktober #38154 Del Skrevet 28. oktober (endret) Hvis dette (bildet er clickbait uten graviditet, viser det bare hvilken kynisk markedsføring SET bruker, og at hvor liten respekt hun har for følgerne. Hvis hun virkelig er gravid, er det nesten enda verre - da blir et nytt barn brukt som clickbait ufattelig tidlig, det er direkte usmakelig og viser en meget kalkulert tankegang. Endret 28. oktober av LivEinar 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 28. oktober #38155 Del Skrevet 28. oktober (endret) Snublefot62 skrev (3 timer siden): Sara Emilie har hatt samarbeid med Balion tidligere og det vil derfor kunne være at det bildet skulle vært merket med reklame. Det er ikke like enkelt å spekulere i om det fortsatt har markedsverdi og FT har selv sagt det ikke er mulig å gi ei tydelig grense som gjelder alle der. Men i lys av at Sara Emilie er håpløs rundt merking er det nesten så jeg heller mot at hun burde merket for å fjerne tvil. Men i kjent Sara Emilie stil er tvil viktig og skaper usikkerhet og diskusjon. Vinn-vinn for henne. Og det er åpenbart at hun prøver å hinte om graviditet. Morgenkvalme, tabletter mot morgenkvalme og nå den posituren der? Clickbait. Flaut lett å gjennomskue. Men hun er kanskje gravid og. Da må jo neste unge gi inntekter så snart embryoet har puls så Sara Emilie kan tjene penger på det. Huset til 25 mill betaler seg ikke selv. Skulle vært merket som reklame for Balion. Det kan meldes inn det også til FT. Hun med så lang fartstid innenfor denne bransjen burde ha lært seg hvordan gjøre jobben sin riktig. Når det gjelder clickbait, så er det ikke godt å si hva som er hva. Det ville i såfall forklare denne overreaksjonen på at jeg spurte om hun hadde vært på fylla, på Lyko festen 😂😂😂 Endret 28. oktober av Kattedama 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 28. oktober #38156 Del Skrevet 28. oktober Flott at noen legger ut ett og anna bilde fra snap. En effektiv «ordning» slik at så få som mulig ser gjennom de uendelig lange og intetsigende snap-sekvensene hennes om sminking, matlaging, husarbeid mm. 👍🏻 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. oktober #38157 Del Skrevet 28. oktober Gravid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 28. oktober #38158 Del Skrevet 28. oktober (endret) Tessa12 skrev (14 minutter siden): Gravid! Tipper på kjemisk, burde vel være sterkere streker? Endret 28. oktober av Dojakitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. oktober #38159 Del Skrevet 28. oktober Dojakitty skrev (5 minutter siden): Tipper på kjemisk Hvorfor skulle det være det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 28. oktober #38160 Del Skrevet 28. oktober Tessa12 skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle det være det? Mtp at hun er nesten en uke over IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå