elskersommer Skrevet 24. oktober #38061 Del Skrevet 24. oktober Så denne kjolen til salgs på Tise.. å jeg klarer ikke å skjønne att folk synes dette er fint🙈 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 24. oktober #38062 Del Skrevet 24. oktober Jamfør dagens snap fra Sara E om at hun er lei folk som klager på klærne hennes, eller som hun sier det: De forventer …. Bla bla bla. Kjøper jeg (skjer aldri) et kosesett fra Careless til den nette sum av 649 + 699 kr, altså totalt rundt 1350 kr, da forventer jeg kvalitet. En joggedress til 1350 kr!!! Dette hadde man aldri forventet av Cubus, HM m.m. Og, den der «dressene loer før første vask, men holder seg bra etterpå» greiene, er d fakta? 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 24. oktober #38063 Del Skrevet 24. oktober Outandabout skrev (38 minutter siden): Jamfør dagens snap fra Sara E om at hun er lei folk som klager på klærne hennes, eller som hun sier det: De forventer …. Bla bla bla. Kjøper jeg (skjer aldri) et kosesett fra Careless til den nette sum av 649 + 699 kr, altså totalt rundt 1350 kr, da forventer jeg kvalitet. En joggedress til 1350 kr!!! Dette hadde man aldri forventet av Cubus, HM m.m. Og, den der «dressene loer før første vask, men holder seg bra etterpå» greiene, er d fakta? Her får du litt fakta : Legg merke til at Sara Emilie har slått av kommentarer 😂 Syns det var nok klager tydeligvis 🙈 Skjermbilder fra kjøpe selge på Facebook 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 24. oktober #38064 Del Skrevet 24. oktober kittkatt skrev (2 timer siden): Folk bruker pengene sine som de vil, og folk har forskjellig smak. SE er god på markedsføring, det er helt tydelig. Selvfølgelig bruker folk pengene som de vil, ingen nekter noen. Å ja, SE er god på å lure folk, det er helt tydelig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 24. oktober #38065 Del Skrevet 24. oktober Bibbi_ skrev (8 minutter siden): Selvfølgelig bruker folk pengene som de vil, ingen nekter noen. Å ja, SE er god på å lure folk, det er helt tydelig. *Markedsføring og salg. Så vidt jeg har sett så er det ikke noe lurerier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 24. oktober #38066 Del Skrevet 24. oktober kittkatt skrev (6 minutter siden): *Markedsføring og salg. Så vidt jeg har sett så er det ikke noe lurerier. Spørs hva du legger i «lureri»! Hele businessen er basert på Sara som influencer, der hun som hun sier selv: «er en levende reklameplakat»… Gjennom å skape en venninnefølelse og et VI (se hva vi får til, dette har vi skapt sammen) får hun solgt desse klærne sine. Følgerne handler i vei, fordi hun «fortjener det» og «vi» donerer til ME… Jeg har mange ord på lager som er ganske så likt «lureri». Hele greia er nøye kalkulert, utspekulert, kynisk….. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. oktober #38067 Del Skrevet 24. oktober Bibbi_ skrev (31 minutter siden): Her får du litt fakta : Legg merke til at Sara Emilie har slått av kommentarer 😂 Syns det var nok klager tydeligvis 🙈 Skjermbilder fra kjøpe selge på Facebook Hvorfor Loer klær? Å det er vel polyester i det meste 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 24. oktober #38068 Del Skrevet 24. oktober Hennes klær loer fordi de er av høy kvalitet 😂😝 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 24. oktober #38069 Del Skrevet 24. oktober Outandabout skrev (14 minutter siden): Hennes klær loer fordi de er av høy kvalitet 😂😝 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 25. oktober #38070 Del Skrevet 25. oktober Outandabout skrev (14 timer siden): Hennes klær loer fordi de er av høy kvalitet 😂😝 SET sin snapkommentar til genser-loing: «Men at noe loer de første vaskene er ikke synonymt med dårlig kvalitet. Tvert i mot! Det er der folk misforstår 😅😅» 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 25. oktober #38071 Del Skrevet 25. oktober Bibbi_ skrev (17 timer siden): Her får du litt fakta : Legg merke til at Sara Emilie har slått av kommentarer 😂 Syns det var nok klager tydeligvis 🙈 Skjermbilder fra kjøpe selge på Facebook Utrolig seriøs markedsføring (ironi) av denne loete og «altfor lang i ermer og beina i str S» kosedressen. Og hun topper altså hele sirkus Careless med å skru av kommentarfeltet på Facebook, slik de luker ut negative anmeldelser på hjemmesiden, Facebook og undergraver negative omtaler på trustpilot (det er bare pga hatkampanjer det er negative tilbakemeldinger der 🤡). At folk gidder å legge pengene sine i denne bedriften er helt uforståelig. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet 25. oktober #38072 Del Skrevet 25. oktober elskersommer skrev (17 timer siden): Hvorfor Loer klær? Å det er vel polyester i det meste Jeg var i butikken hennes og prøvde denne joggedressen. Joda, den er supermyk og deilig på. Det er helt riktig. Men! Den er så syntetisk som den kan få blitt. Ble overrasket da jeg kjente på stoffet for å si det sånn. Kjentes ut som om tøyet var dekket av et tynt lag plastikk. Kan ikke forstå at det er så mange som kjøper denne. Og tøy som loer styrer jeg glatt unna. Helt grusomt. Nå liker jeg godt både undertøy og badetøy fra Careless, og er ikke like negativ til merket som mange andre her inne. Men akkurat her syns jeg hun bommer fullstendig. Denne joggedressen er absolutt ikke verdt prisen! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. oktober #38073 Del Skrevet 25. oktober Sommersalat skrev (1 time siden): Jeg var i butikken hennes og prøvde denne joggedressen. Joda, den er supermyk og deilig på. Det er helt riktig. Men! Den er så syntetisk som den kan få blitt. Ble overrasket da jeg kjente på stoffet for å si det sånn. Kjentes ut som om tøyet var dekket av et tynt lag plastikk. Kan ikke forstå at det er så mange som kjøper denne. Og tøy som loer styrer jeg glatt unna. Helt grusomt. Nå liker jeg godt både undertøy og badetøy fra Careless, og er ikke like negativ til merket som mange andre her inne. Men akkurat her syns jeg hun bommer fullstendig. Denne joggedressen er absolutt ikke verdt prisen! Er det ikke 1400 kr for denne dressen? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 25. oktober #38074 Del Skrevet 25. oktober Challenge: hvor mye skjult egenreklame klarer du dele i løpet av en bursdagshilsen til Monica Nyhus på snap? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet 25. oktober #38075 Del Skrevet 25. oktober elskersommer skrev (3 timer siden): Er det ikke 1400 kr for denne dressen? 1348kr helt eksakt. 699,- for genser og 649,- for bukse. Altfor dyrt spør du meg. Og jeg liker egentlig Careless. Men dette er totalt skivebom. Hun skrøt jo noe innmari av disse da de først kom. Hadde ikke bestilt så mange av de, og de kom til å fly ut…. Nå er de på salg 61% og ligger i outleten. De i pastellfarger som kom i vår. Høstversjonen ligger til full pris. Kun utsolgt i xs mørk blå. Ellers alle str inne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 25. oktober #38076 Del Skrevet 25. oktober Sommersalat skrev (5 timer siden): e overrasket da jeg kjente på stoffet for å si det sånn. Kjentes ut som om tøyet var dekket av et tynt lag plastikk. Temu-tøy altså.. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 25. oktober #38077 Del Skrevet 25. oktober Men husk, hvis man bare er tolmodig og venter litt, og tolererer alle skavanker, så har plagget god kvalitet sånn langsiktig 👍😂🤯 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersalat Skrevet 26. oktober #38078 Del Skrevet 26. oktober Stargaze skrev (11 timer siden): Temu-tøy altså.. Ja, faktisk. Det var nettopp det jeg tenkte da jeg prøvde det på. Fantastisk mykt på innsiden, men utenpå veldig merkelig. Ordentlig syntetisk og plastikk følelse. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 26. oktober #38079 Del Skrevet 26. oktober Man kan si mangt om influencere, men kan begynne lure på følgerne også. «Går det bra med dere mtp brannalarm?» eller noe i den dur. Og en annen syns det er sååååå gøy at det alltid skjer noe når Sara er på tur….. Skal visst ikke mye til for å underholde gitt 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 26. oktober #38080 Del Skrevet 26. oktober Kattedama skrev (20 timer siden): Utrolig seriøs markedsføring (ironi) av denne loete og «altfor lang i ermer og beina i str S» kosedressen. Og hun topper altså hele sirkus Careless med å skru av kommentarfeltet på Facebook, slik de luker ut negative anmeldelser på hjemmesiden, Facebook og undergraver negative omtaler på trustpilot (det er bare pga hatkampanjer det er negative tilbakemeldinger der 🤡). At folk gidder å legge pengene sine i denne bedriften er helt uforståelig. Hvordan kan hun si fansen betaler for kvalitet når det ikke er tilfelle? Og hvorfor tar hun med at 10% går til ME forskning når hun prøver å forsvare den alt for høye prisen på klærne hennes? Det har da ingenting å si på hvor mye hun tar betalt for rælet sitt? Eller.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå