Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sara Emilie og bedriftene hun innehar betaler jo skatt og skaper arbeidsplasser så hun bidrar jo til samfunnet på den måten iallefall uansett hvor "simpel" jobben hennes må være.. 😊

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Da bør du sette deg inn i hva et yrke er. Er på tide at du heller godtar det for hva det er.

Å sitte i sofaen hele dagen,drikke kaffe med foreldre,dra på handletur med mannen har ikke noe med jobb/yrke å gjøre. Att de tjener penger på det er helt utrolig 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (6 timer siden):

Sara Emilie og bedriftene hun innehar betaler jo skatt og skaper arbeidsplasser så hun bidrar jo til samfunnet på den måten iallefall uansett hvor "simpel" jobben hennes må være.. 😊

Ingen har påstått at de ikke betaler skatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Å sitte i sofaen hele dagen,drikke kaffe med foreldre,dra på handletur med mannen har ikke noe med jobb/yrke å gjøre. Att de tjener penger på det er helt utrolig 

Å at de klager på hvor slitsomt og mye jobb det er også helt utrolig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (8 timer siden):

Du vet at uføretrygdede også betaler skatt? Så det er ikke akkurat et mål på om man bidrar i samfunnet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SET er influensernes mester i zero innhold! Så ingen vits å se på hennes snap i dag, der forteller hun i detalj gjennom evig mange snap om en sentertur for å hente en pakke… 🫣🤑 Så er det vel sminking og frokostlaging… Heldigvis er det forutsigbart hva som kommer, så det slipper man å se gjennom. 

Ja, jeg gremmes over å følge henne og ser på minst mulig. Men for å dokumentere og avdekke hvordan hun garva manipulerer følgerne med bestevenninneprat, samt hennes ekstreme barneeksponering, må man bruke SoMe. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Sara Emilie.. Du har kun 2.3 milliarder igjen og omsette for så er du i mål med og bli større enn Cubus. Men med lommer i kjolene så vil nok kvinner i Paris og London ta imot disse kjolene og Boxere til mannen med åpne armer😊

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20241023-105306.png

Endret av elskersommer
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Kjære Sara Emilie.. Du har kun 2.3 milliarder igjen og omsette for så er du i mål med og bli større enn Cubus. Men med lommer i kjolene så vil nok kvinner i Paris og London ta imot disse kjolene og Boxere til mannen med åpne armer😊

Arrogansen hennes er virkelig oppslukende! Hvor narsissistisk er det mulig å bli?

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (21 minutter siden):

Arrogansen hennes er virkelig oppslukende! Hvor narsissistisk er det mulig å bli?

Det er bare og Merke oss hennes ord😊 " det jeg vil får jeg til😊 watch me"

Synes jeg ser disse kjolene på en Petite ung fransk dame🙈

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde satse på USA. Der er de ordentlig feite, så klærne hennes må da være midt i blinken. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Det er bare og Merke oss hennes ord😊 " det jeg vil får jeg til😊 watch me"

Synes jeg ser disse kjolene på en Petite ung fransk dame🙈

Ja. Spørs jo om de elegante franske damene velger en stor plastkjole framfor ordentlig kvalitet😉

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (32 minutter siden):

Vel, når man leser sånn her så FÅR man jo lyst til å heie på SE🤷🏻‍♀️

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (9 minutter siden):

Vel, når man leser sånn her så FÅR man jo lyst til å heie på SE🤷🏻‍♀️

You do you🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (56 minutter siden):

Unnskyld at jeg spør, men mener da jeg har sett damer i andre reklamer for klær enn Careless som er store? Det er vel strengt tatt ikke noe nytt hun kommer med? Hvorfor tenker hun det?

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (37 minutter siden):

Unnskyld at jeg spør, men mener da jeg har sett damer i andre reklamer for klær enn Careless som er store? Det er vel strengt tatt ikke noe nytt hun kommer med? Hvorfor tenker hun det?

Fordi hun har hodet oppi egen ræv

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurris skrev (7 minutter siden):

Fordi hun har hodet oppi egen ræv

👍😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Svanemom2024
Fruktfatet skrev (1 time siden):

Hun burde satse på USA. Der er de ordentlig feite, så klærne hennes må da være midt i blinken. 

Der tror jeg de har nok merker som satser på store🤗 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Jeg synes Careless er en foregangsbedrift på uretusjert modeller. Careless var første bedrift jeg så som har 100 % uretusjert modeller. Det er virkelig er friskt pust. Vi trenger mer av det. Håper flere bedrifter følger etter.  

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (3 timer siden):

Jeg synes Careless er en foregangsbedrift på uretusjert modeller. Careless var første bedrift jeg så som har 100 % uretusjert modeller. Det er virkelig er friskt pust. Vi trenger mer av det. Håper flere bedrifter følger etter.  

Hva mener du med uretusjerte modeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (På 22.10.2024 den 7.43):

Er helt enig med deg, hun snakket om arbeidsmengde.

Jeg synes det er interessant å se at så mange har sterke meninger om arbeidsmengden i et yrke som man ikke selv har personlig erfaring innen. 

Igår var det en  som skrev følgende til Sara Emilie på Snapchat: "De aller fleste har jobb borte fra huset, har barn å ta seg av 100% og de aller fleste har ikke en økonomi som deg en gang" glemmer å nevne at det er et valg man selv har tatt.

Man har selv valgt å jobbe borte fra hjemmet og å ikke ha en fleksibel arbeidstid, det er ikke Sara Emilie eller andre influenceres feil.

Det må være lov å ytre at man er sliten uavhengig av hvilket yrke man har uten at det skal trigge noen. Da bør man gå inn i seg selv istedet. Som hun selv sa så er det ikke en konkurranse. En yrkesgruppe har ikke enerett til å være sliten, vi alle er sliten imellom slagene. 

Valg og valg fru Blom, det er for de aller fleste praktisk umulig å velge å jobbe i hjemmet. 

Blir som å si at man selv har valgt å ikke bli popstjerne. Nåløyet for å lykkes som influenser og andre hjemmejobber er svært trangt og ikke noe som i særlig grad er et "valg". Man kan velge å prøve å lykkes med hjemmejobb, men man kan ikke velge å lykkes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...